Battlefield V - World War 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Tsimi »

Master(G) hat geschrieben:es isch life-service! weisch ja wies mit life-service spiel so isch... das sind zum start eigentlich alles early-access titel wo kontinuierlich und monatlich verbesseret werdet.
Wenn das de Fall isch denn isch es e Frechheit en volle Priis für sonig Games zverlange. Mir als Konsumente chönt ja au nöd säge, "hey, sSpiel isch ja nöd komplett also zahl ich dir nur 10 Stutz"
So halbbatzigi Spiel sind i de letscht Ziit viel zviel usecho. SW Battlefront 1&2, BF1, BF5, Fallout 76 etc...

Frühner het mer Games eifach viel usfüherlicher tested bevor mers für de Verchauf frei geh het. Gametester gits glaubs au hüt no aber immer mit dem hintergedanke dass mer alles nachher patche chan wenns nöd gnueg guet isch oder wenn öpis überseh worde isch.
Hett mer z.B. bi de 16-Bit Generation damals nöd chöne mache und daher hend sich dEntwickler auf viel, viel meh Mühe und Sorgfalt geh bi de Entwicklig vo Spiel. Hüt gahts nur no um dDeadline ihalte. Wehe am 11.11.20XX chunt keis neus COD use da bricht grad dHöll us. lol
Also ich warte gern 2-3 Jahr wenns Sie muess aber denn dafür es komplettes, usgrifts Game bechum und für das zahli au denn ohni gross zmotze.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

das problem isch no viel komplexer als das... leider.

ich bin aber 100% bi dir ;)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

die neu singleplayer mission mit de dütsche panzer-crew isch übrigens ziemlich guet!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Tsimi hat geschrieben: Hett mer z.B. bi de 16-Bit Generation damals nöd chöne mache und daher hend sich dEntwickler auf viel, viel meh Mühe und Sorgfalt geh bi de Entwicklig vo Spiel. Hüt gahts nur no um dDeadline ihalte. Wehe am 11.11.20XX chunt keis neus COD use da bricht grad dHöll us. lol
Also ich warte gern 2-3 Jahr wenns Sie muess aber denn dafür es komplettes, usgrifts Game bechum und für das zahli au denn ohni gross zmotze.
Sage nur... RARE bi SNES und N64.
warte...warte.... :sleepy: warte... drfür isch s Game am endi eifach numme no :sabber: gsi!
Hesch vollkomme recht! Isch scho Himmeltrurig die Entwicklig. Siggs dass es en DayOne Patch gitt oder s Game in Zuekunft immer wieder patched wird.
Do muess ich bi Nintendo de Huet lüpfe. Die tüend früeh gnueg aakündige, dass sie es Game nach hintere tüend verschiebe (bsp. Yoshi). Do wart ich au viel lieber, ha aber denn es perfekts Game in de Händ.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Astroboy »

Holymoly, dä Multiplayer überforderet mi total :D I bi innert 0.5 Sec tot, innert 5 Sec nachdem ig gspawnet bi. BF3 isch mis letschte BF gsi und ds hani no recht geil gfunge. I ha nid Lust, dutzendi Stunde z'investiere bis ig überhoupt mau chly Liecht gseh. Ugh.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

Astroboy hat geschrieben:Holymoly, dä Multiplayer überforderet mi total :D I bi innert 0.5 Sec tot, innert 5 Sec nachdem ig gspawnet bi. BF3 isch mis letschte BF gsi und ds hani no recht geil gfunge. I ha nid Lust, dutzendi Stunde z'investiere bis ig überhoupt mau chly Liecht gseh. Ugh.
:kicher:

du muesch äbe viel taktischer spiele. vor allem LANGSAM! das spiel isch sauschnell und mer meint schnell mal, mer müess au gas gäh, was aber immer de tod bedütet und komplett falsch isch.
vorsichtig und langsam vo deckig zu deckig, mal inne halte, luege, abwarte. immer und viel aneligge oder geduckt seckle!
es gitt so viel "Call of Duty-Spieler" wo hirnlos umesecklet i dem spiel. kanonefuetter für dich! ;-)

immer guet umeluege! LUEGE isch wichtig!

am afang hani au kei land gseh, aber wemmer vorsichtig und bitz taktisch spielt, viel luegt, abwartet... ned grad schüsse sondern au mal flankiere! flankiere gaht super i dem spiel. mache so viel kills eso...

vor allem mit ere guete squad aka paar fründe isch guet! fründe sind ultrawichtig i dem spiel... und denn immer zämebliibe. ned ufeme huufe sitze, bitz abstand und viel kommuniziere!

es gitt aber uf jedere map so choke-points/flags, wos immer voll abgaht, die würdi am afang miide.... dette isch immer chaos!

chokepoints:

twisted steel - E flagge uf de brugg
devastation - C flagge ide chile
aerodrom - C flagge im hangar
arras - E flagge im städtli
hamada - D flagge vor de brugg
rotterdam - B & D flagge (bankgebäude & hafe)
narvik - c flagge
fjell - isch eigentlich die ganz map en chokepoint :lol: :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Astroboy hat geschrieben:Holymoly, dä Multiplayer überforderet mi total :D I bi innert 0.5 Sec tot, innert 5 Sec nachdem ig gspawnet bi. BF3 isch mis letschte BF gsi und ds hani no recht geil gfunge. I ha nid Lust, dutzendi Stunde z'investiere bis ig überhoupt mau chly Liecht gseh. Ugh.
Es isch z game, nid du ;)
Es isch eifach nume e grotte schlächte shooter, i weiss dr Masa dänkt da angers, und villech no die üebleche youtuber jackfrags und westie ( beides cooli sieche ), aber es isch grundsätzlech eifach es schiss game, es isch unblanciert, es het viu fähler, es isch viu z suber, bis uf 2-3 charte chasch vo 8 dr räst ghüdere ( i weiss nid wie die neui isch ), kei Sekunde chunt wäutchriegs feeling überä. Z ganze game füehlt sich fausch ah, und das weiss ou EA und Dice, schüsch wärs nid scho zur heufti vom Pris abote worde, es spiuts ou so guet wie niemer, nid ufem pc, und ou nid uf dä Konsole, über das game redet spätistens im März niemer me, und ou dr Master wirds denn nüme spile
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

es verchauft sich ned schlächt, wills game schlächt isch, im pfall! da muesch au du gseh... es gitt gaaaanz viel gründ, worum mer das us prinzip schlächt finde muess/chan/sött.

ich ghör ned dezue. mich interessiert EA ned, marketing ned, sjw-agenda ned, fraue-feindlichkeit ned und dass es nöd ganz historisch korrekt isch isch mir au egal. ich will nur min spass mit mine böddies... und de hani.

ich spiel das sicher bis zum nöchschte BF... sitt em 3 spiel ich jedes BF immer bis es neus chunt... und tides of war bütet mir au jede monat was neus, und das für die nöchschte 12 mönet uf sicher...
es chömed no amis, russe, evtl. japaner.... dutzendi maps, waffe, fahrzüg... und patches...

ich gseh kein grund, warum ich das ned no sehr lang spiele sött. immerhin isches so oder so de einzig MP shooter wo mich überhaupt interessiert. :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:es verchauft sich ned schlächt, wills game schlächt isch, im pfall! da muesch au du gseh... es gitt gaaaanz viel gründ, worum mer das us prinzip schächt finde muess/chan/sött.

ich ghör ned dezue. mich interessiert EA ned, marketing ned, sjw-agenda ned, fraue-feindlichkeit ned und dass es nöd ganz historisch korrekt isch isch mir au egal. ich will nur min spass mit mine böddies... und de hani.

ich spiel das sicher bis zum nöchschte BF... sitt em 3 spiel ich jedes BF immer bis es neus chunt... und tides of war bütet mir au jede monat was neus, und das für die nöchschte 12 mönet uf sicher...
es chömed no amis, russe, evtl. japaner.... dutzendi maps, waffe, fahrzüg... und patches...

ich gseh kein grund, warum ich das ned no sehr lang spiele sött. immerhin isches so oder so de einzig MP shooter wo mich überhaupt interessiert. :lol:
Ig redä imfau nid mau vo däm sjw zügs. Klar spiut das ou e roue, aber viu hätte sich das game glich kouft, und hei nach dä ville negative bewärtige sich z Gäud glich lieber gspart. Gloub mir ig finge das game nid scheisse wäge froue, oder historisch nid akurat, i vergliches eifach mit BF1, und das isch gäge die Alpha Version vomne BF eifach um milliarde galaxie vorus, und zwar i AUNE belange. Ok zerstörige dünke mi chli besser im 5i
Das no angeri Fraktione chöme si nume Grücht so viel mir isch und nid mau bestätiget, du erwartisch viu z viu neue content, EA wot sich mit däm gratis DLC nume wieder chli guete Ruef härsteue. Gratis DLC het ou SW BF2, und es isch so guet wie nüt neus cho, wird bi BF5 ou nid angers. Gratis heisst es paar belanglosi sache chöme, aber nüt würklech DLC würdigs, isch leider ou bi MHW so gsi
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

neui factions sind betätigt... amis und russe chöme ganz sicher... mit neuem tides of war content. das isch scho bestätigt. nur wenn dassi chömed ned.
und wenn die chömed, gitts logischerwiss au en tonne neui waffe und fahrzüüg. und maps!

ich schätze das wird spätestens im Summer/Herbst 2019 de Fall sii... das game hett en life-service plan, das muess 2 jahr dlüüt beschäftige. MTs chömed au no und "boins". :lol:

panzerstorm charte isch übrigens geil. huere viel fahrzüüg... 7 panzer uf jedere siite zu jeder ziit. erinneret mi huere a "Goldmud Railway" usem BF4! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:neui factions sind betätigt... amis und russe chöme ganz sicher... mit neuem tides of war content. das isch scho bestätigt. nur wenn dassi chömed ned.
und wenn die chömed, gitts logischerwiss au en tonne neui waffe und fahrzüüg. und maps!

ich schätze das wird spätestens im Summer/Herbst 2019 de Fall sii... das game hett en life-service plan, das muess 2 jahr dlüüt beschäftige. MTs chömed au no und "boins". :lol:

panzerstorm charte isch übrigens geil. huere viel fahrzüüg... 7 panzer uf jedere siite zu jeder ziit. erinneret mi huere a "Goldmud Railway" usem BF4! :herzli:
Ja aber äbe, ou wenns im summer söt cho, wotsch its haubs Jahr uf 9 charte Spile? Dice het gloub z viu gueti Lüt verlore sit BF1, zeigt scho nume dä Patch wo isch cho und nüt bewürkt het, Patch frequänz isch ou fragwürdig um ehrlech z si, das TTD problem isch es game breaking problem, genau wie die unbalancierte Waffe ( wo its schins patched isch worde, und glich hets nüt bracht ). Ou du hesch sicher scho gmerkt das das game haut irgendwie hinger u vore nid fertig isch, und sich no wie e beta afüehlt..
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

jup, das stimmt.

aber:

EA und DICE händ jetzt zwei debakel hinder sich und sie mached das garantiert ned nomal mit einere vo ihre wichtigste franchise. das sind sie ned mal de spieler schuldig, sondern de investore, die täubelet! und das tuet ene viel meh weh :kicher:

sie händ sich business model vo rainbow six siege und overwatch agluegt und sogar fortnite. paar vode lukrativste spiel überhaupt. sowas ähnlichs händs jetzt au mit BFV welle mache. life-service halt. sprich: es spiel übere en längere ziitruum supporte, konstant neui inhält bringe und geld mit skins mache. lüüt liebed skins und gäbet gäld us für das. ich würd mir en virtuelle helm oder en camo chaufe, wenn sie geil usgeht und ich so bitzli "andersch" ugseh, als alli andere... :oops: :kicher:

ich bin sicher, die händ de meischt DLC scho fertig oder schaffed jetzt grad dran. ich bin au sicher, dass mir ned so schnell es neus Battlefield spiel gseh werdet, darum bini überzüügt devo, dassi das spiel no lang supporte. müend supporte!

und nöchscht summer choscht das spiel no en füfer und es weggli, hett fascht kei fehler meh, all de sjw-shit und de hass isch vergässe und es hett denn en tonne meh inhält bis denn. denn chaufeds au no meh lüüt, will dlüüt wänd battlefield spiele!

und wenn keis neus bf-spiel übere en längere ziitruum chunt, nämets BFV...

ich bin sicher, die händ panzer, waffe, uniforme für amis und russe scho fertig, und maps au scho. das wird jetzt eifach häppli wiis useglah. sie gönd ja mit ere timeline vom chrieg, also 1940 bis 45... am afang händ au nur dütschi und engländer kämpft, quasi... amis und russe sind erst später aktiv worde, japanler au... egal, ich drifte ab...

jedefalls, das konzept "fortnite" wird au vom tides of war modus bestätigt; er verlangt vom spieler, jedi wuche es paar rundene zspiele, für cooli skins und outfits. wenns ziitfänschter verpasst hesch, sinds wäg.... äbe wies bi fortnite scho lang üblich isch. darum spieled au soviel über solang das dumme fortnite.. häppliwiis neue stuff!

aso ich bin voll optimistisch, was zuekunft vom BFV agaht.

PS: ich wär ned überrascht, wenns nöchschte BF es free-to-play game würdi, ganz ehrlich. sogar CSGO isch jetzt free-to-play mit battle royale :typej: aber das isch es ganz anders thema. (bringt aber anschienend viel meh geld - obs eus gfallt oder ned). so wies jetzt isch bim BFV isch es snöchscht beste zum free-to-play modell. sie wäred blöd, würdets das ned usschöpfe, meinsch ned?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:es spiel übere en längere ziitruum supporte, konstant neui inhält bringe und geld mit skins mache
Ja aber für das isch BF die fauschi Franchise, und WW2 definitiv z fausche setting, und derzue ou no relativ limitiert. Es isch e risige Fähler sich wöue a Tubelinite wöue z orientiere. Das Game isch per zuefall so erfolgrich worde, wüäus eifach viu dummi Mönsche, zur richtige Zit ire dumme Wäut agsproche het. Epic machts natürlech gschickt its, git sich viel müeh, investiert viel und chunt mit vielne neue Sache ume eggä, das mues mä ihne la! Und wenn öber bi EA und Dice sich für BF5 ( amne verdammte ww2 game ) sich so es Gschäfstmodäu wie bi Fortnite usdänkt het... ja de frage ig mi wieso ig nid dert im Vorstand bi, de wär its das game nähmlech verschobe worde, hät e aständige season pass, und würd i jederä Sekunde im Game a saving private ryan erinnerä was d brachilatität , brutalitär, schmärz, verluscht, zwifu, ORIGINALITÄT etc ageit. Wenn sich dert würklech öber a Fortnite het wöue orientiere mit Bf im 2 Wäutchrieg, söter sich bir aktive Stärbehilf mäude
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:ich bin sicher, die händ panzer, waffe, uniforme für amis und russe scho fertig, und maps au scho. das wird jetzt eifach häppli wiis useglah. sie gönd ja mit ere timeline vom chrieg, also 1940 bis 45... am afang händ au nur dütschi und engländer kämpft, quasi... amis und russe sind erst später aktiv worde, japanler au... egal, ich drifte ab...
Na ja Dütschland het ersch mau haub Europa igno bevor das mit Ängland isch cho, auso isch das mit dr timeline scho mau im Arsch. I gloube si hei äbe nid würklech viu im vorus gmacht, sicher nid das aues wo du ufzeuht hesch, und das für EA ganz bestimmt es finanziells debakel wird, wird ou mit dä "gratis" dlc zrügg gschrubt, isch ja ou klar, es wärde sich nüm viu das game choufe, und Skins si i däm game eifach zu 0% relevant. Auso wieso söt grad EA witer investiere wenns nume i Verluste wird ände? Si hei das klug gmacht mit dä "Gratis" DLC,s so si niemerem Rächeschaft schuldig wenn so guet wie nüme neus für das game usechunt. Villech brichts ja de ou grad Dice no z Gnick wär weiss, nach däm Game wärs mir glich, nei i hoffes sogar nach däm dumme launch event, wosi sich no über Lüt lustig hei gmacht wo sich über es unrealistischs ww2 game beschwärt hei. I gloube äbe das die dumme SJW,s hert i däm Studio überno hei, und därum viu Veterane si gange wo das nid passt het!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

Bild

für de bejita....

ab hütt live.......



....ich finds scheisse, jetzt bruchsch meh schüss für en kill... sogar uf distanz.

sie macheds game kaputt!!!! :heul:

TTK isch perfekt gsi gopfertammihueresiech! fixed doch mal all die kack-bugs und ned das wo nahezue perfekt gsi isch!

jetzt spielt sichs wie BF1... de chani ja grad BF1 go spiele. das hett weniger bugs und meh Inhält! :typej:

tuble...


edit: ah, es gitt jetzt en "core" playlist, mit de alte TTK! ok guet, aber das spaltet playerbase unnötig... ich wirde demfall nur no "core" spiele. core = the new hardcore...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von calanda »

gits eigentli au neui singleplayer missione? oder nur dia 4?
wenn chunt de battle royal mode?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

nur die 4... die mit em panzer isch die letscht, es wird kei neui sp missione gäh.

en coop-modus mit missione gäg KI-gägner chunt no im Januar.

suscht nume tides of war inhält im service-life vom spiel. im moment lauft wuche 2 vode 1. wellä. chasch jedi wuche en neui waffe oder es epic chleidigsstuck erspiele. letscht wuche ischs es VGO MMG gsi. ab hütt gitts das dumme TTK update, core-server und en rat-burner helm zum freispiele.

battle royale modus chunt im März 2019.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Wer hett scho en Schneema baut?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

ich :-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:Bild

für de bejita....

ab hütt live.......



....ich finds scheisse, jetzt bruchsch meh schüss für en kill... sogar uf distanz.

sie macheds game kaputt!!!! :heul:

TTK isch perfekt gsi gopfertammihueresiech! fixed doch mal all die kack-bugs und ned das wo nahezue perfekt gsi isch!

jetzt spielt sichs wie BF1... de chani ja grad BF1 go spiele. das hett weniger bugs und meh Inhält! :typej:

tuble...


edit: ah, es gitt jetzt en "core" playlist, mit de alte TTK! ok guet, aber das spaltet playerbase unnötig... ich wirde demfall nur no "core" spiele. core = the new hardcore...
TTK hania ja säuber gseit dasi ok isch. Aber ttd bug isch sicher no nid usgmerzt worde, auso fail immer no
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

DICE seid sie chöned kei TTD changes mache, ohni TTK zändere, will die siget härt mitenand verbunde... tönt logisch fürs erste.

mal luege, ich probiers hütt abig mit mine böddies mal uus, und es gitt ja no "core" server mit de alte TTK... de chömer de diskutiere.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:DICE seid sie chöned kei TTD changes mache, ohni TTK zändere, will die siget härt mitenand verbunde... tönt logisch fürs erste.

mal luege, ich probiers hütt abig mit mine böddies mal uus, und es gitt ja no "core" server mit de alte TTK... de chömer de diskutiere.
Logisch isches logisch, ABER es het ja nüt mit dr zit zum töde oder zum stärbe z tüe, sondern es isch dä scheiss Netzwärch code und tickratä. Keis Angers BF het je so komischi Problem gha was das spezifisch ageit.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

die neue TTK settings im BFV sind ned so schlimm wie ich befürchtet han.....

ABER: die alte sind besser, ganz klar.... und wemmer dwahl hett, spielt mer lieber mit de alte settings. Das isch so euses Fazit nach geschter. grad mit gewehr mit chlinem magazin sind die neue settings en härte schlag is gsicht... LMG/MMG user sind am wenigste benachteiligt, will die eh es grosses magazin händ. Medics sind am meischte betroffe, die klass chasch jetzt zum kills mache praktisch nüm bruche... gägner triffsch und de händs meischtens no gnueg ziit zum in deckig gah und sich heile... machsch scho weniger kills jetzt.

4-5 schüss mit em model 8 sniper, wo nur 5 schüss im magazin hesch... rächt müehsam! da muess quasi JEDE schuss träffe, suscht machsch kein kill meh, bevors magazin wechsle muesch. bi ziel wo in bewegig sind isch das fascht unmöglich...

flankiere und gruppe in rugge falle lohnt sich jetzt au nüm, will ned meh als 1 mah kille chasch, bevor dich die andere abeknalled oder du kei schüss meh hesch.

deckig isch au nüme so wichtig, will mer viel meh ushaltet. folglich gitts wieder meh flag-rusher wo uf rambo mached und weniger taktisches spiele....

es isch en rückschritt und ned das, was mer sich für es battlefield spiel wünscht.


zum glück gitts no en core-playlist mit de alte TTK. mir spielet ab sofort nur no die. leider isch die uf conquest beschränkt. all anderi modi sind jetzt mit de TTK 2.0
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »


Quelle

wenn sogar de westie sgame kritisiert weisch, dass DICE scheisse baut hett :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

https://twitter.com/DRUNKKZ3/status/1073160605207576576" onclick="window.open(this.href);return false;

de Florian, er isch super! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 56 Gäste