Fallout 76

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von m.o.terra kaesi »

agestuffer hat geschrieben:So geil.. Hochwärtigs Züügs abbildä i de Wärbig und am Schluss rüehreds en hurä Müll drii...... Plastiksäckli - GEIL
So machtmer dChundä hässig... Haha
agestuffer

McDonalds style :lol:

Dä esch jo d'Neo-Geo Täsche degäge grad es Edel-Produkt gsi :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Mastler(P) »

https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... fallout-76" onclick="window.open(this.href);return false; - Bethesda helps 12-year-old boy with rare cancer fulfil his wish of playing Fallout 76

arm pänner hett sich lieber red dead oder so sölle wünsche.

Bild wieso isch eigentlich s täschli nöd im bild? Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

isch das jetzt de noi marketingtrend us de gamebranche das meh todchranke chind en wunsch erfüllt? PR at its best. han das jetzt bi es paarne scho gseh.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

die wo bethesda gschriebe händ und reklamiert händ wäg em bag, händ 500 atoms becho.. isch ingamewährig... und soviel wärt wie umgrächnet 5 US$... da chasch der grad mal en frisur oder es tattoo im spiel chaufe! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

guet meh muess au sege das au en leine täsche nöd vill meh als 2.50 in bangladesh chostet, vo dem her findi 5 USd ok. aber die ganz gschicht isch eifach es debakel.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Bejita »

Mä söt ganz eifach vom erstä bis zum letstä im Fallout Studio künde. Es Debakel isch no ungertribe
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

Bejita hat geschrieben:Mä söt ganz eifach vom erstä bis zum letstä im Fallout Studio künde. Es Debakel isch no ungertribe

den muestisch fast alli studios vo bethesda schlüsse, sind nämlich fast alli involviert gsi (sogar die mobile games abüüter und MMPORG spezialiste). es isch eifach es riese chrüsimüsi wo nix inenandinepasst. wenns wenigstens nah es paar npc's gha haeti aber nei, du überchunsch dini quests vo verdammte computer. d lore nur via notize i de welt und de verdammte holotapes. verdammt fuuuli söi sind das bi bethesda. qualitätskontrolle isch glaubs au nömm vorhande.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben:ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.


Quelle de jimquisition isch zwar au scho es härts clickbait arschloch worde, aber das bringts scho recht uf de punkt. es git im app/mobile gaming bereich firmene wo nix anders machet als dini "Chunde" z tracke und den ihres Verhalte bim spiele und wiiteri date (Usgabe via Handy) defür awendet, dynamic pricing z mache. wenn chli börsene aluegsch gsesch au wie überbewertet videospielaktie sind, da chunt en chlapf. zwar generell i de aktiemärkt momentan eher en abwärtstrend aber d videospielaktie haets zum teil härt troffe.

BF5 erlebt grad au en rechte shitstorm, was isch döt passiert?
Zuletzt geändert von thaeye am 30 Nov 2018 15:02, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

marketing-kampagne vo BFV isch härt id hose... sie händ bim reveal fraue mit eyeliner und "roboter-arme" (prothese) prominent präsentiert.... au ufem cover vom game isch schlussändlich en gschminkti frau in US uniform glandet - bime WW2 spiel... wo eigentlich nur russe-fraue gross kämpft händ, sicher kei amis... und wo sich dlüüt drüber ufgrägt händ, vo wäge ned-authentisch und so, hett de söderlund (damals chef bi DICE und jetzt gange-worde nach dem debakel) ime tweet gseid quasi "wenns eu ned passt, chaufed doch das eifach ned"... und "fans siget uneducated", wills halt scho au fraue im 2. weltchrieg gäh hebi... stimmt scho, aber ned so....

das alles isch halt hine use und jetzt heissts nur no "Battlefield Vagina" und "ich chaufs ned, will ich uneducated bin", etc. etc...

debi - im game sälber gitts nix vo dem. fraue händ kei make-up und au kei prothese-arme... und es gitt eigentlich au nur authentischi klamotte und gsichtbemalige... also nix vo dem, wo de shitstorm usglöst hett.

schad eigentlich, wills BFV isch sitt em Bad Company sbescht BF... und für shooter fans eigentlich ein muss.

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

guet da sinds scho selber schuld ihri potentielle chunde so z vergraule, natürli sind gamer au speziell aber da hani halt au mini grenze mit dem SJW züügs. Es wird momentan scho unzverrecke überall de feminismus und "multikulti" inedruckt.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

absolut... zum devoseckle findis...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Master(G) hat geschrieben:ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.
solang ihr all de dräck trotzdem chaufid wills euch wunder nimmt wirds nid passiere ;-)
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von thaeye »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.
solang ihr all de dräck trotzdem chaufid wills euch wunder nimmt wirds nid passiere ;-)
findi richtig! lootboxe werdet jetzt ja zum teil den staatlich unterbunde in belgie zum biespiel (zumindest die spezielle Looboxe im glücksspielmodus-glücksspiel gsetz). das wiederum findi falsch, de konsument isch immer de wo sich als ersts a de nase neh sött. aber mir lebet im ziitalter vom verantwortig abgeh. drum normal. s verantwortig abgeh passiert uf allne ebene. am beste nur nah hirnlos konsumiere.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Mastler(P) »

https://kotaku.com/fallout-76-players-b ... 1830778860" onclick="window.open(this.href);return false; :typej:

Bild :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von evo »

Master(G) hat geschrieben:ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.

aber wehe me hät so öpis scho zu x360/ps3 zite gschribe. en retro anarchist isch me gsi wo t qualität nit gseht womer vo de grosse, milliarde schwäre HD (wichtig, high definitin OMG) produktione glifert bekunt.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von agestuffer »

Shit, es sind Games... So Diskussionä... Haha
Battlefield Vagina. Hammer......
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

evo hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ich hoffe, dass es bald mal en grosse chlapf gitt.... isch ja ned nur bi bethesda so, die sind eifach jetzt grad bsunders dumm... ubisoft, ea, activision... alles fuuli hünd und ihri spiel chömed all unfertig ufe markt.... defür mit MTs und so scheiss... wird eifach immer schlimmer. ich hoffe das ganze chartehuus gheit jetzt dänn mal in sich zäme und mir mached en neustart.

aber wehe me hät so öpis scho zu x360/ps3 zite gschribe. en retro anarchist isch me gsi wo t qualität nit gseht womer vo de grosse, milliarde schwäre HD (wichtig, high definitin OMG) produktione glifert bekunt.
xbox 360 / ps3 ziite sind im nachhinein gseh de höhepunkt gsi... es hett damals no nie spiel i sonere qualität gäh. es isch de himmel uf erde gsi...

... die generation isch es hingege eigentlich nur bergab.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von evo »

Het genau dert scho agfange mit dere entwicklig. Langwiligi generation gsi ps3/360. jez isch dr märt viel breiter, es git für jede e spieli wonr mag. Damals sins gfühlt nur 3rd person action games gsi für die coole type wo gärn brumbrum auteli hän und grossi waffe, sehr langwilig(für mich).
Aber ebe genau dert hän die grosse entwickler afo ihri spiel nur no nach profit uszrichte und de salat hämr jez mit battlefront, fallout und konsorten.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Mastler(P) »

Bild gamers, rise up!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von sidusson »

Vorauem weme ja gseht dases o so geit. Indie games etc zeige dasme o ehrlechi produkt cha mache wo fertig si u eim nid no tusig mau frage öbme imene club wott si oder mts zahle :(
shubidu
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Bejita »

Mä söt ou no erwähne das bfv nid nume es scheiss sjw game isch, sondern ou schüsch einä vo schlechtistä shooter i dä letstä Jahrä. Schlächte Netwärk code, scheiss Maps, extrem unbalancierti waffä, spawnpünkt us dr höu, z töifi tickratä, etc etc etc
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Master(G) »

...und dass das nur für Dich und 0.2% vode BF-Community gilt au! :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von feeshlee »

Mastler(P) hat geschrieben:Galge-Pic - gamers, rise up!
Coole Film btw.. :lol:

Fallout 4 hani gern gha.
76 isch online pimmel...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Fallout 76

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:...und dass das nur für Dich und 0.2% vode BF-Community gilt au! :kicher:
I gloube über 50% trifft eher zue. Nume hardcore bf fanboys und bf1 noobs fingä dä dräck guet. Niemer woni kennä fingts guet. Gester grad mau wieder dr saving privat ryan gseh, und no krasser realisiert wie schlächt das ww2 game würklech isch
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 55 Gäste