Battlefield V - World War 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

da stimmt würkli öppis ned bi dir. jetzt ernsthaft! :|
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:da stimmt würkli öppis ned bi dir. jetzt ernsthaft! :|
Das hei aber viu das Problem dasi sofort tod umgheiä, das isch ämu nid normau oder? I kassiere zum Bispiel 1 headshot und e körperträffer mit dr gewehr 43 und bi kaputt, und gester hani eim 2 headshots dermit drückt und är het no 1s läbe gha LOL
Zu 99% wenn einä mit dr stgw 1-5 uf mi afaht schiesse bi ig mit em erstä schuss wo ig ghöre tod. Gester het mir einä mit dr mp28 uf über 50 meter ihre haube sekunde über 80 schade gmacht, ig schiesse ihm permanänt i chopf mit dr gewehr 43 und 3x scope, är het mi natürlech locker kaputt gmacht. Öbis cha eifach nid stimme
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

scho so. da isch scho was fuul. wie gseid, ich han so sache eigentlich sälte bis nie... ich denk mir das ned us, nur zums spiel besser da stah zlah! aber bi mir bzw. eus uf de xbox isch das würkli andersch. was hesch für en router? spielsch au würkli uf dütsche server? ich han so sache alligs au, aber nur wenni uf UK oder US server spiele, uf dütsche server laufts viel besser.

bin würkli de meinig, dass das entweder mit de serverlocation oder evtl. sogar mit dim router im zämehang staht.

ich han BF1 ja bis level 120 uf de PS4 gspielt und vo dette weiss ich, dass es äbe nur server in irland gäh hett und ned in dütschland. dass isch mir bim wächsel ufd box ja so krass inecho, dass es soviel besser lauft, will ich dette uf D server spiele chan... ich bin grad viel besser gsi nachem wächsel (K/D ratio)...

kei ahnig, würd dir würkli gern hälfe. so isch natürli scho ned luschtig, verstah also so.

und ich bin au de meinig, dass server-infrastruktur vo xbox live viel besser isch als die vom psn. chani also jetzt us eigeter erfahrig säge. äbe wäg dem wechsel vor pro zu xbox one x mit BF1...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Ig spile uf dütsche server mit em swisscom modem, und ig ha e 9er ping. A mir ligts garantiert nid. BF1 isch besser gloufe säubst wenn uf dr Gägnersite d heufti 100er pingers si gsi.
Das het immer no nüt mit dä servers vo Sony z tüe, mir spile uf EA servers ;) und das Xbone server si besser gsi isch fakt, aber ou lang här, mittlerwile hei d PSN düttlech weniger störige, aber i würs ou besser finge würde sis wie MS mache und aues uf eigeti Azure server nä, Gäud derfür hät playstation me aus gnue..
I meinä i würd ja nüt säge wäri i BF1 nid sone huere abartigi Maschine gsi, und grad wüäu igs besser weiss chani mit rächt bhoupte das öbis mit däm Spiel nid stimmt
Zuletzt geändert von Bejita am 20 Nov 2018 14:05, insgesamt 1-mal geändert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von sidusson »

dünkts mi nume oder macht EA numeno haub fertigi games mit unändlech viune fähler? :lol: es wird vo jahr zu jahr schlimmer mit dene..
shubidu
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

I gloube niemer ha Bethesta schla... Game es paar Tag dusse und scho über 100gb a patches... das si die schlechtiste Entwickler ever
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von sidusson »

EA + Bethesda = no fun
shubidu
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

bethesda games si eigentlech scho huere geil, aber im fallout studio söte si definitv mau es paar chöpf la roue!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

isch wohl eher DICE... eigentlich isch no JEDES battlefield spiel zum start en katastrofe gsi... :lol: ich erinner mich guet a BF4... holymoly... oder au bim BF1 am afang, ned ganz so schlimm, aber ja... sones spiel mache, mit dermasse viele klasse, optione, möglichkeite etc.. isch wohl en challenge... und bugs sind normal bi dere serie. zumindescht am afang. was händ mir scho glacht über so bugs! :lol:

aber zur verteidigung muessi säge, dass DICE immer alles usbüglet hett und nach paar mönet isch no jedes BF super gsi eigentlich... sie bruchet live-bedingige und feedback... sie losed ja au uf community wie fascht kein andere entwickler :herzli:

chunt scho guet. das was da isch, funktioniert emal scho besser als das, wo bim BF4 launch da gsi isch :kicher:



games werdet allgemein immer komplexer und umfangriicher. isch halt nüm wie früecher! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:aber zur verteidigung muessi säge, dass DICE immer alles usbüglet hett und nach paar mönet isch no jedes BF super gsi eigentlich... sie bruchet live-bedingige und feedback... sie losed ja au uf community wie fascht kein andere entwickler :herzli:
Da gibe ig dir voukomme rächt! Nume ha ig z gfüehl dasi bim 5i d Kurve nid wärde becho.. es isch eifach z viu wo nid stimmt oder nid klappet, und ig ignoriere dä sjw bullshit komplett. Aber d Reviews säge eigentlech fasch aui z gliche, und ou im offizielle Forum hani nume zuespruch becho.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

was ich so im internet liese (reviews, youtuber und reddit vor allem -> die gröscht community) findets alli sbescht BF siit ewigs :kicher:

VOR ALLEM gunyplay, teamplay und maps :kicher:

und das gseh ich und mini squad-buddies (und paar da im forum) ja au so :herzli:

ich behaupte, ines paar mönet stellt sich use, dass es sbeschte BF vo immer isch, muesch luege!

#spannend
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Jäää ig lise uf 1 positive Kommentar öbe 4 schlächti, ämu im offizielle Forum, dert lisisch fasch nume negativs lol, bi mau bim pc forum ga luege und dert gsesch vo 20 topics eigentlech ou fasch nume negativs. Scho nume wenn bi Meta geisch ga luege zwüsche BF1 reviews und user reviews sis wäute zum 5i, wobi viel ou nume wägem sjw bullshit 0 / 10 gäbe, isch nid fair, aber da isch dice / ea defintiv säuber tschuld.
Gunplay finge ig huere schlächt und unbalanciert, und teamplay chunt dürs schnäue stärbe gar nid zur gäutig finge ig, die chiste wo aus sani oder supporter chasch häre legä füäu ja d läbe oder d munition nid mau me vo säuber uf... Isch realistischer ja, aber ou eifach nume müehsam, für mi isch das game im momänt nume e meatgrinder und e vo hinger erschosse wärde simulator. D Maps si bis uf arras und twisted steel ou nume bescheide um ehrlech z si. D Spawnpünkt si ou geil, gester e rundi TDM uf Rotterdam gspielt, i spawne früsch und diräkt hinger mir spawnt grad e Gägner... zum Glück heters nid chegget aber ig derfür lol
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

logisch, i dene fore triibet sich ja au nume die ume, wo was znörgele händ. die andere spieled das spiel! isch immer so. :-)

oder hesch du dich schomal noimets ime forum registriert zum säge: super spiel jungs, danke! :kicher: glaub ned ;-)

das mit de chischte stimmt. da hesch rächt. findi au. darum bin ich zu de päckli zrugg... das gaht rassiger und jede schnapps automatisch.

wenn ime team mit fründe spielsch, dominiersch jetzt immer. wenn ime team mit främde spielsch ned. trommle mal paar kollege zäme und spiel conquest. lueget ufenand, spräched mitenand, spieled zäme. es isch soooo unfassbar super und du wirsch en tonne points hole und am schluss ganz obe stah... sogar de match no chere isch möglich mit eme guete squad...

im TDM merksch vo teamplay natürli nix, und ich weiss, wie oft du TDM spielsch ;-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:logisch, i dene fore triibet sich ja au nume die ume, wo was znörgele händ. die andere spieled das spiel! isch immer so. :-)

oder hesch du dich schomal noimets ime forum registriert zum säge: super spiel jungs, danke! :kicher: glaub ned ;-)

das mit de chischte stimmt. da hesch rächt. findi au. darum bin ich zu de päckli zrugg... das gaht rassiger und jede schnapps automatisch.

wenn ime team mit fründe spielsch, dominiersch jetzt immer. wenn ime team mit främde spielsch ned. trommle mal paar kollege zäme und spiel conquest. im TDM merksch vo teamplay natürli nix, und ich weiss, wie oft du TDM spielsch ;-)
Ig ha aber bi BF5 bis its zu 90% nume conquest gspielt, und i merkä nid viu vom teamplay.. es geit eifach aues z schnäu, und es isch z chaotisch, vo 10 mau woni öber wot ufläse ( aus nid sani, bi aber e guete teamplayer, o wenn mini gliebti kd drunger lidet ) wirdi 8 mau überä hufe gschosse, wüäu aui ume secklä wie blöd.. I finge das game het es risigs pacing problem
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

ok, jetzt wirds sogar mit zu asträngend... :kuschel:

ich mag nüme schriibe.

lömmers doch bi dem... du findschs gaggi, ich liebs...

luege mer de ines paar mönet nomal, was druus worde isch, ok? :)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:ok, jetzt wirds sogar mit zu asträngend... :kuschel:

ich mag nüme schriibe.

lömmers doch bi dem... du findschs gaggi, ich liebs...

luege mer de ines paar mönet nomal, was druus worde isch, ok? :)
Du versteisch mi fausch, i finges nid gagi, i würs guet finge, sogar sehr guet, aber im Momänt isches eifach nume müehsam und am BF1 i aune aspäkte bis uf d zerstörige ungerläge...
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

bi dere diskussion ... da chunt mir grad wieder das in sinn... :groel:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben:games werdet allgemein immer komplexer und umfangriicher. isch halt nüm wie früecher! :lol:
wieso bringe si de es haub fertigs, haubs game mit haube inhaut jetz use anstatt warte u es guets produkt ablifere? de wär dr shitstorm weniger "bejitlorquote" zerberstend :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

corporate greed und shareholders! :kicher: :lol:



ha geschter mal extra für de bejita en test-session im TDM gmacht (wo ich suscht praktisch nie spiele).

lauft doch super! weiss gar ned was du hesch?


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Bis uf das nume noobs hesch wo nüt träffe, das louft de ganz angers uf dr playsi, und dennoch bisch ou einisch genau so gstorbe wie ig permanänt. Nähmlech dert wo dr anger mit dr mp40 het afa schiesse und du grad sofort wäg bisch gsi, und wenn die paar wo so schnäu hesch chönne kille nid scho agschossä si gsi, de möchti auso ou dis stgw44 ha hehe. Ig due äbe über scope und dert dünkts mi tfifft di morä nid so guet
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:Bis uf das nume noobs hesch wo nüt träffe, das louft de ganz angers uf dr playsi
:lol:

du bisch scho unfassbar! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Ich könnt am Master Stundelang zueluege :sabber:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

:kicher: :herzli:

muessi afa streame? :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Master(G) hat geschrieben::kicher: :herzli:

muessi afa streame? :lol:
jo, wär doch geil. Denn wür mol ein zocke wo alli aabemäie tuet :!:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Bis uf das nume noobs hesch wo nüt träffe, das louft de ganz angers uf dr playsi
:lol:

du bisch scho unfassbar! :groel:
Gloub mir i cha mau streame imfau, es louft uhuere angers i dä meistä rüm, sicher isch z niveau nid würklech besser, aber es isch meistens es huere angers chaos, kei Ahnig wieso, da schiessisch und wirsch vo überau beschosse und penetriert, es isch abartig
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Andy und 46 Gäste