Battlefield V - World War 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

sooooo... mir händ geschter de ganz abig beta gspielt. sgrundlegende fazit isch: super!

allem vorha s'gunplay. das isch würkli super worde und wälte besser als im BF1. dschüss gönd au würkli dett ane, womer ane zielt. bulletdrop isch minimal, was vor allem em spass zguet chunt. stationäri gschütz händ weniger streuig, mer trifft au mal was. äbeso mit de panzer, guete blast-radius, power, bord-mgs sind lasermässig. macht richtig laune! flugzüüg sind nöd overpowered wie im BF1.

flak- und antitank kanone ufstelle und schützige baue isch echt witzig. vor allem wenn als supporter spielsch. gaht flott und hilft au würkli en punkt zverteidige.

die neu spotting-mechanik, bzw. die fehlendi spotting-mechanik, macht alles e bitz langsamer. mer chan nur no en ungefähre bereich markiere, wo gfahr isch. einzelni lüüt markiere chamer nüm (usser mer spiel sniper, de hett es spotting-scope)... mer muess folglich viel meh luege und ufpasse. das machts spannender und langsamer.

mir gfallt de bitz brämsti, taktischi spielfluss. dezue treit au sneue squadsystem bii. munition oder medipacks sind wirklich ultra-rar, mer muess würkli zäme spiele und ufenand ufpasse und es isch am beschte, wenn klasse ufteilt sind. denn spielt ned jede nur immer assault oder so. das hett ide beta au scho prima mit wildfremde klappt. mit paar fründe ime squad isch das natürli es träumli, wie mer geschter gseh händ.

au dass jedi aktion, und sig si no so chli, points gitt, hilft, dass dlüüt au würkli enand unterstützed... en revive duured zwar länger, gitt aber sehr viel pünkt, da nehment viel meh lüüt das risiko uf sich und mached das au.

squadpoints sammle isch en super idee. mit dene chasch de support afordere... muni/medi chischtli, panzer oder en V2 ragete... huere geil wie das tuet wenn die abe chunt.

zerstörig isch au viel besser.

optisch isch es eh huere geil. 4k/HDR/60fps uf de xbox one x. eifach nume geil.

bin also überzüügt vom spiel! macht mächtig laune, freu mi jetzt grad mega ufe november und spiele die wuche wohl no paar mal bitz wiiter...


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Finges spilerisch VIUUUUUUUUUUUUU schlechter aus z 1. Und optisch gsehts kei millimeter besser us aus z1, eher im Gägeteil... lol
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von BrainBug »

spielerisch schlechter als s 1 geht gar nüd
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

BF1 isch glaub zschlächtischte BF ever gsi :lol:

trotzdem hanis über 300 stund gspielt :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Ha no es paar Rundine gspielt, es macht scho spass, aber i finge i BF1 isch s ganze feeling viu besser gsi, ou s waffe handling. Usserdäm müesse si no guet am netzwärk code schaffe, und ping beschränkige ine tue, huere araber immer si zum chotze und angeri schiss lagger. Und es git e Bug wo e Gägner 20x chasch träffe und dä nimmt irgendwie 6% schadä oder so. Bi mir isches aber derfür wieder umgekehrt, i stirbe ir gliche milisekunde wie si fö afa schiesse. LOL
Mau luege, bi no huere nid überzügt, vorauem cha ja das nid ire ärnst si, das jedi Klass grad mau 4 Waffe het? Isch e Beta i weiss, aber so viu mir isch het mä bir BF1 beta zumindest scho aui waffe gseh ( nid chöne uswähle ) wo när ir Vollversion si cho
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:BF1 isch glaub zschlächtischte BF ever gsi :lol:

trotzdem hanis über 300 stund gspielt :groel:
Ig has 3x so lang gspielt, und mues eifach säge dases vom Gameplay und Flair, Sound wie Atmosphäre z abolut BESTÄ BF ever isch. Jedi klass isch relativ usgliche gsi, im BFV geits wieder nume uf d Fürrate wies mi dünkt, z ganze feedback wenn e Gägner triffsch isch eifach komisch und füehlt sich nid richtig ah...
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

ja da hani äbe au angscht. zwenig inhalt... hett mi scho im BF1 dünkt sig viel zwenig...

BF3 oder BF4.. vor allem vier... das sind no richtige BFs gsi! tonne panzer, helis, boot, töff und infantry gliichziitig, voll chaos-chrieg! geil...

da isch huere gemütlich irgendwie, 2 flügerli... 1 panzer.... wo isch da das chaos?

aber suscht gfallts mer. wie gseid. gunplay findi halt scho viel besser als im BF1... äbe wills sich so wie im BF3 afühlt...

ade performance müends au no schruube.

ich wart jetzt mal de release ab. chaufes eh...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Tsimi »

Hoffemer dass es nur i de Beta version jetzt mal so isch.
Wenns nöd richtig abgaht i de Vollversion denn isch nöd guet. Es muess e bitz chaotisch si aber nöd zu viel nur grad so viel dass s'Adrenalin pumpe tuet und mer so richtig in Chrieg-Stimmig chunt.
Und ich hoffe uf e gueti Single Player Kampagne. BF4 isch super gsi egal ob offline single player mode oder online.

Wird dass denn Online Cross-Platform style si? Chan en PC gamer mit Xbox gamer spiele? Oder trennets d'System?
Zuletzt geändert von Tsimi am 10 Sep 2018 15:24, insgesamt 1-mal geändert.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

kei cross-platform... jedes system für sich.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

so jetzt! sitt 2 täg am spiele... es isch super.. scheiss uf de ganzi SJW-bullshit. das spiel macht spass!! knalle isch viel geiler als im BF1!
ha zwar no paar bugs gha die letschte täg, aber de launch-day patch isch ja au nonig duss.
es dörft au paar meh maps ha. aber das was da isch isch super, das darf mer ruhig säge!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

Mis Review isch online:

https://www.thegnet.ch/article/1453/Xbo ... tlefield-5" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Master(G) hat geschrieben:Mis Review isch online:

https://www.thegnet.ch/article/1453/Xbo ... tlefield-5" onclick="window.open(this.href);return false;
Das Gunplay ist hervorragend, das Beste seit Bad Company 2.
Danke, genau DAS ha i welle läse ---> wird kauft! Ich ha Bad Company 2 gliebt (über 500h gsuchtet!) und mit Teil 4 absolut nüt könne aafange. E Headset wär no e idee...müesst i no kaufe.
Guet gschriebe, thx!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

:herzli: danke für das! isch gudde gefühl! :kuschel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Lol Gunplay hervorragend? Guete Witz. D waffe füehle sich scheisse ah, hei kei punch derhinger, klinge wie chäpsli Pistole, d Waffe im augemeine si huere unbalanciert, mps mache uf distanz me schade aus MGs und Sturmgwehr isch klar. Server sitigi oder netzwärkcode problem het das game ou am meter. Es git lüt bi denä connectä eifach mau GAR KEI schüss, und bi jedem 2e duell fa ig zersch afa schiesse, triffe scho a die 5 schüss ( si ou scho 3 headshots gsi ) und dr anger faht afa z für erwiderä und ig gheiä insta tod um, e schuss macht a die 20 Schadä, da mues ig mi scho frage wieso fasch jedä Gägner 10 schüss brucht und ig nach eim Gfüehlte schuss no 10 Läbe ha. I meine i würs ja no verstah wäri im 1s nid guet gsi, aber ma gäge ma het mi kennä Gschlage im 1s, ig ha gäge schluss aube villech jedäs 10 duell verlore und das ou nume dank unglücklechä umstäng, und its zerfiggt mi jedä ohni Problem, AHA isch klar, super game! D Server suechine si ou e Witz wieso chame nid gezielt nume TDM Games sueche? D Schritte vo de Gägner ghört mä ou so guet wie GAR NID! Vo denä 8 Charte si 2-3 guet räst isch so la la ( tdm charte si e verwinkleti katastrophe und aui hocke nume i dä gängli ume ) . Wieso aui Waffe wome freischautet plus minus i aune bereiche schlechter si aus die erstä Waffe wome het isch mir ou es Rätzu ( ämu bi assault isch bis ufs stgw 44 fasch aues schlechter aus die ersti Waffe, und z gliche bim Ungerstützer ). Die grosse Maps mache mir me Spass im Momänt, es isch aber aues huere uf Glück bassiert dünkts mi... 6 / 10 i däm Zuestang. Bf1 het viu viu viuuuuuu z besserä Gunplay gha, dert het fasch jedi Waffe e eigetä Charakter gha und het Power gha, und het ou dernach tönt. Und bir Grafik isch ja mau gar nüt gange, es gseht schön bis sehr schön us, aber es gseht kei millimeter besser us aus z 1s
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

du schriebsch nur müll, härt.... :kicher:
praktisch jede satz wo du schriebsch isch falsch und chan ich widerlegge...

was hesch du gspielt? :lol:

waffesounds: hervorragend! sounddesign isch scho immer genial gsi, das isch da ned andersch.

waffe balance: mis gewehr 43 hett meh punch, als em medic sini mp und isch au gnauer. es lmg wie es mg34 oder mg42 sind brutal (beides waffe, wo erscht später freischaltisch und um wälte besser sind als die erscht womer hett!) - die letschte waffe womer freischaltet inere klass sind die beschte, was ich gsehne...

netzwerkproblem: die hesch du scho sitt ich mich erinnere chan. du schriebsch jedemal dass dini schüss ned träffe und du stirbsch immer. lol... komisch! :kicher: ich han en 9er ping uf dütsche server.. aber halt,stimmt: PSN hett gar kei server in Dütschland... hmmm.... muess zuegäh, mit BF1 uf PS4 hani au en schlächteri verbindig gha, die sötte mal ihri infrastruktur usbaue in ZENTRALEUROPA. uf xbox live hani null problem mit connectivität und tick-rate. alles sahnemässig! die händ aber au i jedem chline land en server-farm. wenn ich uf server in england connecte, hani au en ping vo bis zu 150... ned optimal. aber darum macht mer das ja au ned.

serversuechi: chasch ja gezielt sueche. es nennt sich "advanced search" obe rächts. da chasch all filter setze. und hesch au en serverbrowser. aber TDM spieled eh nur CoD-Fanboys. richtigi BFler spieled conquest, operations oder frontlines! :-D

Schritte vo de gägner ghört mer ned: LOOOL... das stimmt sowas vo ned. es gitt en neuentwickelti soundoption "3D Headphones", wo genau für das gmacht isch. da ghörsch exact wo de gägner oder was au immer her chunt, au vo obe oder une! mit jedem stereo-headset! wahnsinnig guet! probiers! muesch ide optione istelle...

Gunplay: sgunplay im BF1 isch voll CoD-mässig und voll arcadig. insgesammt schlechter als im BF4. hett jetzt gar nix mit de alte BFs ztue und isch im vergliich eifach nur schlächt. jede depp cha dette kills mache. (isch vermueltich au sziel gsi). du bisch halt CoD gwöhnt und jetzt das CoD-mässige BF1, da muesch die halt umgwöhne. es spielt sich scho andersch als BF1, logisch. und guet so! und de gitts no spezialisierige! schaltet sich ab waffe-stufe 4 frei, de chasch jedi waffe umpole, vo nah- zu fernkampf, rückstoss-verbesserig, etc etc... es tolls system! ich liebs...



usserdem: hesch du überhaupt scho en vollversion gspielt oder schriebsch de chabis ufgrund vonere betaversion?
ich spiele sitt es paar täg en retail-fassig und die isch scho um wälte besser als die letschte beta vor es paar wuche... da händs jenschtes verbessert! ... im pfall...

ne ne du, sorry, aber was du da schriebsch isch mumpitz uf höchschtem niveau.

aber du darfsch natürlich wiiterhin BF1 spiele, wenns dir so gfallt! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von randy »

Halli Hallo,

Ich han welle frooge zum sichergoh:

Bruucht d'xbox version wirklich e xbox live gold abo zum single player zocke?
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

nei. gaht au ohni.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:du schriebsch nur müll, härt.... :kicher:
praktisch jede satz wo du schriebsch isch falsch und chan ich widerlegge...

was hesch du gspielt? :lol:

waffesounds: hervorragend! sounddesign isch scho immer genial gsi, das isch da ned andersch.

waffe balance: mis gewehr 43 hett meh punch, als em medic sini mp und isch au gnauer. es lmg wie es mg34 oder mg42 sind brutal (beides waffe, wo erscht später freischaltisch und um wälte besser sind als die erscht womer hett!) - die letschte waffe womer freischaltet inere klass sind die beschte, was ich gsehne...

netzwerkproblem: die hesch du scho sitt ich mich erinnere chan. du schriebsch jedemal dass dini schüss ned träffe und du stirbsch immer. lol... komisch! :kicher: ich han en 9er ping uf dütsche server.. aber halt,stimmt: PSN hett gar kei server in Dütschland... hmmm.... muess zuegäh, mit BF1 uf PS4 hani au en schlächteri verbindig gha, die sötte mal ihri infrastruktur usbaue in ZENTRALEUROPA. uf xbox live hani null problem mit connectivität und tick-rate. alles sahnemässig! die händ aber au i jedem chline land en server-farm. wenn ich uf server in england connecte, hani au en ping vo bis zu 150... ned optimal. aber darum macht mer das ja au ned.

serversuechi: chasch ja gezielt sueche. es nennt sich "advanced search" obe rächts. da chasch all filter setze. und hesch au en serverbrowser. aber TDM spieled eh nur CoD-Fanboys. richtigi BFler spieled conquest, operations oder frontlines! :-D

Schritte vo de gägner ghört mer ned: LOOOL... das stimmt sowas vo ned. es gitt en neuentwickelti soundoption "3D Headphones", wo genau für das gmacht isch. da ghörsch exact wo de gägner oder was au immer her chunt, au vo obe oder une! mit jedem stereo-headset! wahnsinnig guet! probiers! muesch ide optione istelle...

Gunplay: sgunplay im BF1 isch voll CoD-mässig und voll arcadig. insgesammt schlechter als im BF4. hett jetzt gar nix mit de alte BFs ztue und isch im vergliich eifach nur schlächt. jede depp cha dette kills mache. (isch vermueltich au sziel gsi). du bisch halt CoD gwöhnt und jetzt das CoD-mässige BF1, da muesch die halt umgwöhne. es spielt sich scho andersch als BF1, logisch. und guet so! und de gitts no spezialisierige! schaltet sich ab waffe-stufe 4 frei, de chasch jedi waffe umpole, vo nah- zu fernkampf, rückstoss-verbesserig, etc etc... es tolls system! ich liebs...



usserdem: hesch du überhaupt scho en vollversion gspielt oder schriebsch de chabis ufgrund vonere betaversion?
ich spiele sitt es paar täg en retail-fassig und die isch scho um wälte besser als die letschte beta vor es paar wuche... da händs jenschtes verbessert! ... im pfall...

ne ne du, sorry, aber was du da schriebsch isch mumpitz uf höchschtem niveau.

aber du darfsch natürlich wiiterhin BF1 spiele, wenns dir so gfallt! :herzli:
Ig cha eigentlech fasch nume lole. Grad Vorwäg das mit em 3d hani probiert, ig ghöre ä schissdräck, genau wie mini kollegä ou nüt ghöre. Es wär es huere guets game wenns nid 100i chlini müehsami sachä würd gä. Mä GHÖRT KEI GÄGNER ( uf dr Ps ämu nid ), mä blibt a huere viune orte steckä, me gseht d Gägner teilwis uhuere schlächt, mi dünkt bis its kei einzigi Waffä guet. Und z schlimmste wasi i BF so no nie erläbt ha ( mini Kollegä säges ou ) isch das töfi pingers wie imne Hardcore modus si, mini Gägner frässe teilwis über 10 schüss, dräie sich zu mir um und ig bi tod, mängisch no bevor ig dr schuss ghöre, wtf??? Übrigens loufe die Games immer uf dä Servers vo dä Publisher, nid vo Sony lol, und ig ha e 9er ping. Es isch Katastrophal würklech uhuere schlimm, uf mittudistanz geits knapp aber äbe d Gägner frässe teilwis so abartig viu schüss, es macht kei spass so, und uf nahkampf... holy shit kei chance, die ganz zit one shot wäg, ig ha scho so huere viu Gägner gfüehlti 3x töded u die dräie sich um und ig bi tod... da müesse si schwär drann arbeite. Und verdammti Ping beschränkige das 100+ ping hueresöhn uf ihre scheiss server blibe
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

jänu. ich chan nur säge was ich erläbt han und ich han en komplett anderi spielerfahrig als du....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von mr.raw »

Bejita hat geschrieben: Und z schlimmste wasi i BF so no nie erläbt ha ( mini Kollegä säges ou ) isch das töfi pingers wie imne Hardcore modus si, mini Gägner frässe teilwis über 10 schüss, dräie sich zu mir um und ig bi tod, mängisch no bevor ig dr schuss ghöre, wtf???
Sag ihne emolle (und du au), sie sölle de "Spielmodus" bim TV akiviere :idea: :kicher:

:weg:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

:kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von sidusson »

ex baux rox :lol:
shubidu
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von evo »

I bi grad am darksouls game und i ka dr spielmodus nit aktiviere, es seht zum kotze uus mit. Wägm bild modus. Nur mit em profil „film“ sehts guet uus, und dr game mode kamme nur mit standard activiert ha, sone saugfotz, has scho immer gwüsst so flachi bildschirme sin eifach nur e knorz, am beste würkli nur no mit röhre game. Richtigi sauhund technik
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von Master(G) »

OLED rox
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Battlefield V - World War 2

Beitrag von evo »

Das kost. Bi mehr durch zuefall zu somne grosse flache siech ko. Mues mol teste ob das nur bim souls so schissi usgseht mit gamemode.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 48 Gäste