Assassin's Creed Odyssey

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

Eigentlich hani gar ned so gross Luscht gha uf das, aber will mir Origins sehr guet gfalle hett unds eigentlich "meh vom gliiche" isch, hanis mir gliich gholt.

Jetzt bini total erschlage abem Umfang vo dem Spiel. Es isch enorm gross! RIESIG! Nach 3 Stund chund afe de Titelbildschirm, die ganz erst Region isch quasi nur es Tutorial LOL.. Ich würd säge es hett durchuus Witcher 3-Dimensione. Und das isch au grads Stichwort: Es isch no meh "Witcher" als Origins. Sogar de Soundtrack erinneret starch a das Spiel.

Isch das schlächt, wills jetzt no weniger "AC" isch? Nei, ich find ned. Mer meuchlet ja immerno tonnewiis Lüüt, und das sogar jetzt no stylischer und no "flüssiger" dank em überarbeitete Kampfsystem mit besserem Chlättere und jeder Mängi Special-Moves.

Aus Riite isch besser, direkter.

Neu sind wieder Seeschlachte mit debi, usem Black Flag. Allerdings hetts im antike Griecheland no kei Kanone gäh, also isch alles bitz "Close-Quarter" mit Pfiil, Füür und Ramme. Mer chan sini Crew sälber zämestelle, Lüüt us de Spielwält rekrutiere. Mit em Vogel chamer Statuswärt vo de Gägner gseh, ähnlich wie im Metal Gear Phantom Pain und denn entscheide ob mer en will ufnäh. Denn darf mer en ned töde, sondern muess en KO schlah, de chamer en rekrutiere. Die fette Brocke händ spezielli Fähigkeite, wos Schiff verbesseret, wenn mer sie als Leutnand istellt. Bis zu 4 Leutnant chamer ha.

Natürl chamer sis Schiff wieder uflevle, verbessere.

Sie händ sich nomal bitz meh Müeh gäh als im Origins was die chliine Gschichte bi de Side-Quests agaht. Überhaupt findi dStory dasmal scho besser als ide letschte paar AC Games. Es gaht grob gseid um en Familieaglägeheit mit Twists und Turn und um dGründig vom Templer Orde.

Es gitt au wieder übernatürlichs und sci-fi mässigs.

Würd säge, dass Odyssey Ubisoft's grösschte und ambitioniertischte Game isch bisher und wer Origins guet gfunde hett, sött sich das unbedingt mal aluege.

Ähnlich wie Red Dead 2 wird mer das Spiel wohl au no ime Jahr spiele, es isch dermasse gross!

Grafisch findis sogar nomal es Stuck hübscher, was vor allem ade ächtziit Wulche lieht und de belüchtig dur die Wulche und Wätterbedingige. Wiitsiicht isch enorm und de HDR Effekt vorzüglich (gspielt uf ere Xbox One X uf 4k OLED TV) :herzli:

scheisse isch eigentlich nur KI, die sind dumm wie Brot, aber egal... :kicher:

Geil, hämmer drüber gredt und ich han mini Mittagspause tot gschlage!

Wer spielts?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von agestuffer »

Master(G) hat geschrieben:Geil, hämmer drüber gredt und ich han mini Mittagspause tot gschlage!
Bisch im Alterheim mann..... Am 11.20 scho Zmittag
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von zeromeier »

vorallem: wie chasch ässe und schriibe gliichziitig?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

es isch 12.20 gsi pitsch, stell mal dini forums uhr im profil um, du bisch hine dri! :lol:

@zeromeier eifachi antwort: sandwich :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

Bild
Bild
Bild
Bild

xbox one x :sabber:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von thaeye »

ich spiels und finds bisher super, edelstei in arsch schiebe immer guet. s rekrutiere vo de lieutants au geil, eis uf de grind haue und den fröge ob sie mit ufs boot chömet :groel: the immersion.

guete humor und ja glaubs riesig, nach knapp 10 stund mal vo de heimatinsle wegchoh. spiel im explorermodus.

es isch wohl so riesig das ich nach 30 stund d geduld verlüüre.
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Okt 2018 13:56, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Xinobrax2 »

Bisch mental drüber hinweg cho dasmer au als Frau chan spile?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

ich han geschter zum erste mal sex gha, mit ere +60 jährige omma.... ha für sie erscht en hirsch erlegt und denn eme bär d'eier abgschnitte...
ned leid gsi und ihre alt hett mich am nöchschte morge riich belohnt mit waffe und geld! :lol: :cuckolding:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Bisch mental drüber hinweg cho dasmer au als Frau chan spile?
solang ich nöd dezue zwunge wird, ja. chan ja trotzdem de maa neh, chame mal mache.

besser findi de ubisoft disclaimer i sache: es haend so villi kulture a dem game mitbastlet, mir sind multikulti! lobet und preiset uns.
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Okt 2018 20:58, insgesamt 6-mal geändert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

ich spiel als Alexios übrigens. Macht für mich meh sinn und er isch mir symphatischer als sie... sie isch en rächte psycho (gsehsch denn später no im spiel was mein)

suscht spiel eigentlich no gern en frau bi so spiel, aber da, nö... spartaner sind manne :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben:besser findi de ubisoft disclaimer i sache: es haend so villi kulture a dem game mitbastlet, mir sind multikulti! lobet und preiset uns.
ja guet, aber de händs ja bi jedem spiel vore dra... scho sitt jahre...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von thaeye »

es isch futzdumm, aber ja siit jahre halt.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von zeromeier »

tönt nachme spiel wo die gliche problem wie origins hed: nach 20h langwiilig, mitm Underschied, dass s'geile Wüeschte/Pyramide Setting weg isch
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

also ich finds setting im odyssey viel geiler als ägypte.

plus es isch so schön bunt. ich glaubs sbuntischte game vo ubisoft. farbe. überall farbe. so schön. lol

statt riesiger endloser wüesti wo nix passiert hesch jetzt riesigi wasserfläche, aber mit seeschlachte und inseli zum erkunde. = meh besser als wüsti! (ich find aber black flag bis jetzt eh sbescht AC) :oops:

dstory triibt mich au meh als das warum-mach-ich-das-eigentlich-gfühl vom origins. da hani irgendwie meh verbindig zu de beweggründ vom held. er isch en mercenary. isch ned so black-and-white. merkt mer au ide entscheidige, womer neu träffe chan...

ich glaub aber au, dass mer viel zviel so chline shizzle dri packt hett. das wird ganz sicher repetitiv mit de ziit. aber mer muess es ja ned mache. folgsch halt nur de haupt-gschicht. gaht 50 std. luut gamespot :lol: lang gnueg!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Reinforced »

ich zocks denn villicht mal im chrome als stream :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Buccaneer »

Es isch hüere güet
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Bejita »

Huere guets game.
Btw Master dini Bild vergliche si Bullshit, d texture si genau glich, es lad sä aube eifach speter ine bi dr Pro. Lueg mau bi DF, grad bim close up wo si dert sitzt bim hemli.. het äuä e verbittertä xboner d ps4 version gno oder es het äbe d texture speter gladet. Dr einzig ungerschid isch mau wieder nume d Uflösig ( die immerhin isch über 50% besser ). Und es paar besseri Schätteli ir Distanz. WOW i bruche e X :groel: :groel:
Hoffentlech chöme nächst Jahr die neue Grät, i bruche me Power ( nei i wot kei scheiss PC )
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

:kicher: die gifs hani extra für dich posted bejita! :mrgreen:

hey, de side-quest mit em stüüritriiber-sklav... krasse shizzle. triffsch doch die family mit 2 chind wo vo de "mässer-gang" bedroht werdet bzw. ihri chind - wenn sie ned zahled... und de muesch en messer-typ kille. dfrau will aber ned, dass du ihn umbringsch, sie will kei bluet a ihre finger. ER will aber, dass du ihn abmurksisch, will er suscht eh immer wieder chunt. ich gueti seel aso dänkt "guet, stecksch dwaffe weg, machsch es mit füüscht"... alli KO gschlage. wo ich zrugg chum zu de family staht "mässer-gäng" dette, klinge am hals vo de eltere. ich hett de sölle entscheide wer stirb, eine muess stärbe, sie oder er... mer muess denn en schnelli (timed) entscheidig träffe; er, sie oder agriff ufd gäng. ich natürli dänkt rettisch beid und griifsch die gäng ah... falschi entscheidig. die händ grad beidne kehl duregschnitte. ich denn voll hässig alli abgschlachtet... nachher chömed die beide chind zseckle.. "mami, papi... " :heul: shit, härte moment.

aber gnau so zeugs findi guet. du bisch ned strahlendi held wo kei fähler macht. es chan alles passiere. mer muess au mal usem buch use entscheide. es isch scho de zweit härti moment für mich. de erscht dette bi de versüüchte stadt, womer entscheide muess, ob die infiziert familie stirbt oder ned...

übrigens: ich spiele mini videospiili eigentlich immer uf englisch. aber die dütsch synchro isch VIEL besser! im englische händ all sonen pseude-akkzent und redet wie russe wo änglisch spräched. huere tumm! uf dütsch isch das ned, und sie händ viel die symphatischere sprecher, wo viel meh emotione in ihre text bringet. muesch mal umstelle falls englisch spielsch. ich bliib jetzt bim dütsch.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von PlanetHarrieR »

Wie findet ihr die Texturen auf der One X in 4k? Ein Freund raget grad drüber ab, weil sie so schlecht aussähen, lol

Vielleicht ein Detailstufen-Bug?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

sehen bei mir super aus. wie im origins damals, nicht viel besser, aber auf keinen fall schlechter. (4k TV)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Xinobrax2 »

Master(G) hat geschrieben:ich han geschter zum erste mal sex gha, mit ere +60 jährige omma....
Froit mich für dich.

Btw, d Texture sind überall di gliche. Es isch d Zemesetzig vo de Materialie bzw. de Shader wo unterschiedlich isch.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ich han geschter zum erste mal sex gha, mit ere +60 jährige omma....
Froit mich für dich.
:lol: :lol: :lol:

kei wüeschti gsi für ihres alter mit erstuunliche schöne brüst/nippel! :wixer:

....

scho mit drü fraue hani dörfe bis jetzt. und chance mit 2 manne hätti au scho gha.. en naturheiler und en schmid! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von thaeye »

schiss uf de naturheiler, de schmid nimmt dich richtig dure!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

ja, das hani scho im gspräch mit ihm dänkt rofl!

allgemein hetts viel humorige sache i dem spiel. gfallt mer.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Moff »

origins ischmer ganz ehrlich zgross gsi und ich bin immer na usbrennt devo, drum interessiert mich Odyssey ned würklich, vor allem au will origins ja scho zu 50% griechisch designt gsi isch.

vielleicht imene jahr mal zumene sale.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Andy und 42 Gäste