Was chund ufm Rächner?LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer
Moderator: Master(G)
Was chund ufm Rächner?LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer
zeromeier hat geschrieben:Was chund ufm Rächner?LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer
LuiStyle hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:Was chund ufm Rächner?LuiStyle hat geschrieben:Ich find dä PC hät s‘renne gmacht sehr gueti präsentation ohni viel blabla, defür mit viel gueti Gametrailer
Es git verschiedeni games wo mir passet z.b Neo Cab, Hunt: Showdown, The Forgotten City und no chlini Hersteller z.b Noita, Two Point Hospital.
@ Bejita
Mir interessiert zu 100% au dini meinig nöd zum PC. Sone billigi usred
Tatsujin hat geschrieben:Voll ds butterweiche geflimmer das.
Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment
Xinobrax2 hat geschrieben:Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment
Doch...
...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
The Sheep hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment
Doch...
...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Bisch sicher? Mich dünkt dass sie auf Konsole verhältnismässig zur Hardware sogar besser laufe. Aber Konsole münd mit dütlich schwächerer Hardware uscho als de PC, sunscht würd sichs nit rächne für de Härsteller. Und da langets denn ebe doch nit ganz mit me aktuelle Gamer PC mitzhalte.
The Sheep hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Moff hat geschrieben:isch Windows nöd die bescht Option zum pc game im Moment
Doch...
...allerdings lit das weniger am Windows an sich, sondern eher am DirectX und das isch nunmal son proprietäre Microsoft Shizzle. Unreal, Unity, Source 2 usw. chönd aber au OpenGL und teilwis au scho Vulkan. Darum sind Indie Titel wo uf dene Engines basiered au viel öfters für Linux und OSX verfüegbar. Technisch wäri das alles machbar...di grosse Studios hend nur kei Lust iri eigne Engines wege somne chline Markt umzschribe...aber das chänti sich in Zuekunft (5 Jahr +) mit Vulkan durchus ändere.
Bisch sicher? Mich dünkt dass sie auf Konsole verhältnismässig zur Hardware sogar besser laufe. Aber Konsole münd mit dütlich schwächerer Hardware uscho als de PC, sunscht würd sichs nit rächne für de Härsteller. Und da langets denn ebe doch nit ganz mit me aktuelle Gamer PC mitzhalte.
falagar hat geschrieben:Sälbst mit schlimmstu Problem isch Windows immernu die best Option ver gaming. Die allermeiste grosse games giz nur uf Windows.
Tatsujin hat geschrieben:Voll ds butterweiche geflimmer das.
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