Xbox Game Pass / Netflix für Games

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

:lol: fair enough
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von grappagott »

Master(G) hat geschrieben: Gamepass wird tüürer! :panik:
machtes das ächt will si s Gold integriere?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

das nimmi ah, staht ja so au ide news... (hesch es ned gläse hä?? mai mai!!) ;-)

da die priiserhöhig im juni statt findet und E3 anfang juni isch dänki, dassi da was akündiget....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von LuiStyle »

Bejita hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:halt, bim Xbox Game Pass wird ned gstreamt wie bim dumme Playstation NOW!
bim Game Pass ladschs Game jewiils komplett uf dini HD abe! Also sind 4k-Spiel absolut keis Problem und Latänze gitts gar ned! :wixer:

und ei "grossi Plattform mit allne Games" isch es wunschdänke. es gitt ja näb netflix au no x-anderi streaming dienst.

im Game Pass sind aber alli Hersteller verträte, nöd nur Microsoft! Au EA z.B. wo ja selber au no mit EA Access en eigete Game-Dienst hetti....

nei nei, MS macht das scho guet mit dem Game Pass, das muess mer ihne lah...

und hör uf mit dem eine östriicher LOL... xbox verchäuf sind sitt de One X um 15% gstiege, nur so am rande...
usserdem glaub ich, dass MS a dere E3 no paar trümpf füre holt. es wird für MS de gröscht uftritt, sitts dE3 gitt.

man darf gespannt sein.
Ig ha ou nid vom Game Pass gschribe sondern vo Game a la Netflix. D Xbone verchouft sich richtig scheisse wäutwit, z Amerika wo sich das Grät chli cha behoupte isch si ou sit Monate hinger dr Ps4 und er Switch. 15% me vo nüt isch nid viu ,nume pinlechs PR gelabbere dert wo MS guet isch ( und du offesichtlech ine ufe Lim geisch ), und villech no chli mit Gäud um sech wärfe um sich is gmachte Näscht z setzä. Xbox rückt scho sit Jahre nüm mit ihrne Zahle use, mi würds nid verwunderä wenn d Xbone no nid mau bi 30 millione isch. Immer nume so PR bullshit wie meiste Aktivi User, und angerä Scheiss, ohni d Zahle vo Sony z kennä wo i aune belange wärde höcher si. Übrigens seit dr Phillie jedes Jahr dases die grössti E3 wird LOOOOOOOOL. Aber villech ischer ja chli uf ichoufstour gange, um mau wieder öbis zmache woner vorhär z Gägeteil gseit het :head2wall: :head2wall: :head2wall:
XBox = Bullshit. Its isches gseit :kicher:
Du bisch so gege alli und das macht Dich i mine Auge sympathisch :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

LuiStyle hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:halt, bim Xbox Game Pass wird ned gstreamt wie bim dumme Playstation NOW!
bim Game Pass ladschs Game jewiils komplett uf dini HD abe! Also sind 4k-Spiel absolut keis Problem und Latänze gitts gar ned! :wixer:

und ei "grossi Plattform mit allne Games" isch es wunschdänke. es gitt ja näb netflix au no x-anderi streaming dienst.

im Game Pass sind aber alli Hersteller verträte, nöd nur Microsoft! Au EA z.B. wo ja selber au no mit EA Access en eigete Game-Dienst hetti....

nei nei, MS macht das scho guet mit dem Game Pass, das muess mer ihne lah...

und hör uf mit dem eine östriicher LOL... xbox verchäuf sind sitt de One X um 15% gstiege, nur so am rande...
usserdem glaub ich, dass MS a dere E3 no paar trümpf füre holt. es wird für MS de gröscht uftritt, sitts dE3 gitt.

man darf gespannt sein.
Ig ha ou nid vom Game Pass gschribe sondern vo Game a la Netflix. D Xbone verchouft sich richtig scheisse wäutwit, z Amerika wo sich das Grät chli cha behoupte isch si ou sit Monate hinger dr Ps4 und er Switch. 15% me vo nüt isch nid viu ,nume pinlechs PR gelabbere dert wo MS guet isch ( und du offesichtlech ine ufe Lim geisch ), und villech no chli mit Gäud um sech wärfe um sich is gmachte Näscht z setzä. Xbox rückt scho sit Jahre nüm mit ihrne Zahle use, mi würds nid verwunderä wenn d Xbone no nid mau bi 30 millione isch. Immer nume so PR bullshit wie meiste Aktivi User, und angerä Scheiss, ohni d Zahle vo Sony z kennä wo i aune belange wärde höcher si. Übrigens seit dr Phillie jedes Jahr dases die grössti E3 wird LOOOOOOOOL. Aber villech ischer ja chli uf ichoufstour gange, um mau wieder öbis zmache woner vorhär z Gägeteil gseit het :head2wall: :head2wall: :head2wall:
XBox = Bullshit. Its isches gseit :kicher:
Du bisch so gege alli und das macht Dich i mine Auge sympathisch :herzli:
:kuschel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Aber nume so am Rande um nid wieder aus blinde Sony Boy da z stah ( wirde ig i däm Forum immer si und ig stah druf :herzli: ) ig finge ou das PS NOW konzept scheisse, weiss zwar nid wies mit dä Latänze usgseht, aber scho d Ps4 Server si teilwis scheiss langsam, de dänke ig nid dases bi Now besser isch :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

ich han PS NOW. es isch fürd füchs... leider... da ichs aber vo Sony gratis becho ha isches fair, zahle würdi für das ned.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben:ich han PS NOW. es isch fürd füchs... leider... da ichs aber vo Sony gratis becho ha isches fair, zahle würdi für das ned.
Warum? Wa isch Problem? Z wenig Spieli? Z langsam? z Tür?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

input lag ischs grösste problem!
ich bin da sehr heikel...

chasch es ja für 7 täg gratis selber teschte ;-)
https://www.playstation.com/de-ch/explo ... ation-now/" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:input lag ischs grösste problem!
ich bin da sehr heikel...

chasch es ja für 7 täg gratis selber teschte ;-)
https://www.playstation.com/de-ch/explo ... ation-now/" onclick="window.open(this.href);return false;
FC5 het ou so e hässlechä input lag ohni game mode :typej:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben:
chasch es ja für 7 täg gratis selber teschte ;-)
Danke. Aber wenn ihr säged es isch Mischt, muss is nid teste :-)
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

bis mir überall google-fiber händ oder so isch game-streaming eifach en kack... darum isch de game pass au besser, abelade, fertig. als hettsches kauft.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:
chasch es ja für 7 täg gratis selber teschte ;-)
Danke. Aber wenn ihr säged es isch Mischt, muss is nid teste :-)
Auso ig ha de aber ou ghört dases mit erä gueti Verbindig nid shclächt louft, wasi ou gloube. Aber glich wirds nie so si wie ab platte oder disc
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:usserdem glaub ich, dass MS a dere E3 no paar trümpf füre holt. es wird für MS de gröscht uftritt, sitts dE3 gitt.
Wemä Standplän aluegt vor E3 2018 gseht das nid nachem grösste Uftritt uf, ihre Stang isch chliner aus dä vo Sega LOL. Irgendwie gsehts so us, aus hätte si nid mau e richtige Stang
http://www.gamefront.de/archiv05-2018-g ... -2018.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von nnap »

Dä MS stand isch es separats gebäude gägenüber vom staples center. Das uf em floor plan isch nur Mixer.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

nnap hat geschrieben:Dä MS stand isch es separats gebäude gägenüber vom staples center. Das uf em floor plan isch nur Mixer.
Äbe doch, ha mir fasch nid chöne vorstellä dases so chli isch. Wieso gseht me die Stäng nid uf däm Plan?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Trunks »

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... re-opinion" onclick="window.open(this.href);return false;

En guete Artikel zu Gamepass resp. zu allne Spieli-Abis.
Isch bitz lang, i dä gliche Ziit chöntsch au 2 Chatzevideos uf Youtube luege.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17309
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von zeromeier »

Trunks hat geschrieben:http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... re-opinion

En guete Artikel zu Gamepass resp. zu allne Spieli-Abis.
Isch bitz lang, i dä gliche Ziit chöntsch au 2 Chatzevideos uf Youtube luege.
Ich hanen gläse :Idea:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

sidusson hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ja sowas wie de xbox game-pass isch jetzt scho en fetti sach. wenn nöd sogar en meilestei. en "game-changer" würdi säge. immerhin chömed all neue ms games wie sea of thieves, crackdown 3, state of decay 2 oder die künftige halos und forzas und gears of wars jetzt am release tag zum game-pass. für 9 stutz im monet! das isch scho heftig. nimmt mi wunder was da cheffe vo sony dezue säget.
so öppis chasech ou nümm M$ leiste... macht vo mir us absolut sinn füre user.. hei neui games für 9! stutz pro monet.. isch ja gschänkt!

drächnig für M$ cha aber niemaus ufga.. aber si hei haut dkohle drzue..
Gseh ig genau so, füre Konsumänt bi erster Betrachtig sicher e Gold Gruebe. Für aui angerä, speziell für M$ es millione / milliarde minus Gschäft. Aber ja i gloube labgsam sowieso das Xbone öbis fausch verstange het, i gloube die meine es isch guet minus z mache im milliarde Berich :typej:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole meh

Beitrag von Trunks »

Für eus Videospieler isch Gamepass absolut crazy (für 9 Stutz im Monet chunsch Zuegang zu mega geilen Züügs) und chan ä unglaublichi Beriicherig für euses Hobby. „Keine“ kännt s‘genaue monetäre System dähinter, ich han kei Ahnig was Entwickler A oder B bechunt wänn er sin Shizzel uf Gamepass haut. Aber ich dänke sie werdet guet kompensiert, susch würdets es ja nöd mache. Was aber durch söttigi Abisörvicer super isch - es git meh Platz für AA Titel (es Kackwort ich weiss). Also dä Teil zwüschet Indie und Trippääl A super Titel. Nöd alles muss sich X Millione Mal verchaufe, Microsoft zahlt dank dä Abo Iinahme. Grad die AA Abüüter sind ja i dä letschte Jahre total wegstorbe, die Midways und wie sie alle heisset. Die 70%er Games wo ich amigs gern playe, die chömet jetzt ev. zrugg. Mehr chan wieder bitz meh wage ohni müsse Angst ha mehr gaht Konkurs. Hoffentlich chömet total kreativi Konzept, so wie damals Sega gsi isch mit em Dreamcast. Crazy Taxi, Jet Set Radio und und und, so Sache will ich playe. Das chauft niemer meh würkli, Wayne Gretzky dank Gamepass hämer jetzt ä perfekti Plattform.

Isch es Verlustgschäft für Microsoft? Aktuell wohl scho - aber chan doch mir scheiss egal sie. Isch die fucking riichsti Firma uf dem Planet und aktuell investierets härt ins Gaming und mir händ so Sache wie Gamepass. Geilo.

Aktuell kostet Gamepass für 2 Mönet - 2 Dollar. Wänn ä Büchse 1 diheime häsch und das nöd machsch bisch en Idiot. Guet ev. bisch scho en Idiot will ä Büchse 1 kauft häsch - PS4 viel besser.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Stimme dir überau zue! Aber äbe irgendwo wirds es minus Gschäft si. Schlimmstäfaus isches dr Tod vo high budget triple AAA games. De irgendwo blibt viu Gäud ligä. I hoffä dä scheiss subscriber trend wo ms wot lanciere hört gli uf
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

xD unverbesserlich
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:xD unverbesserlich
Ja bi dir chöntis mir schono vorsteue dases würsch fire wenn die Arschlöcher vo M$ eifach ohni Klass und nüt, sondern eifach mit Gäud es Monopol erzwinge, da schint denä chrüple ja ou jedäs mittu rächt si, schins si si ja scho bi Nintendo am lutschä u sich bückä dasi ihre gamepass dörfe ufe switch bringe :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
I hoffe nach dr nächste Generation isch schluss für die Idiote, sorry, 2 vo 3 Generatione totaly fails, milliarde verluscht mit em rrod und disc zerstörende 360ers, aber ja egau mit MS im Rügge wo z Gäud wahrschinlech lieber so verlürt aus stüre z zahle :roll: :roll:
Trurige Hufe, hoffentlech flüge si ir nächste Generation no me uf d Frässe und när adios
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von nnap »

so viel liebi i eim post :)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] und 3 Gäste