[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Wer au immer dahinter stoht oder ni, aigentlich müast d'Schlussfolgerig doch no relativ ähnlich usfalla. Entweder hedmar as Problem damit, und denn müastand unbedingt möglichscht bald ernschthafti Alternativa uf da Tisch, und mar müast ufhöra dia Sacha z bruucha. Oder denn hedmar keis Problem damit oder unterstützts sogar, und denn ischas gar keis Thema.

I bin kei Google Experte, i kanmer durchus vorstella dass dia Teil vom Programm oder zumindescht zur Zämaarbeit motiviert sind...
Genau so guet kanimer vorstellä, dass, vor allem i dem Empörigszitalter, sich tatsächlich Firmene dra störed wenn ihri Werbig näb/vor/zwüsched irgendwelchnä Hetzereiä uftaucht oder so Züg...wenn denn a Abüter wia Google das will verhindera, müands denn irgendwia afanga entscheida was no god, was z'wiit god etc., und sofort ischas kompliziart, und trifft vili wos villicht gar nid treffa sötti usw.
Das wäri jo jetzt au alles andera als a neui Gschicht, isch doch scho so sits Werbig gid, nur dur sInternet bzw. so Werbe Giganta wia Google as Momentli kli relativiert worda. Im traditionellara währand so Biiträg denn wohl eher grad ganz verschwunda, nid nur vor Werbig entfernt, bzw hättand ihri Heimat denn eba in Nischa Media gfunda wo entsprechend dur Werber finanziart sind wo das wänd, oder uf anderi Art und Wiis...


thaeye hat geschrieben:Frag a dich: was isch Islam füren Rasse?
Kei Ahnig...ischmer allerdings glaub au zimlich Egal.
thaeye hat geschrieben:verdummig isch scho so wiit dasines paar jahr gar nix meh dörfsch sege...
Seisch das nid scho sit Johra? Bis jetzt dörfsch glaub no so zimlich alles säga. I han zumindescht kei Problem damit.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Google und Facebook hetid grundsätzlich eigentlich gnueg Werbechunde und Informatione über d User um i jedem Fall es passends Arrangement z finde. En Hersteller vo Survival Equipment heti zum Bispiel sicher keis Problem demit, wenn d Werbig vor Infowars & Co. gschaltet wird. So Tech-Gigante wend das aber us Prinzip nid, will si sich intern gern mal als Heilsbringer vo de Menschheit betrachted und die Haltig chan denn vo Dritte wiederum guet instrumentalisiert werde.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:Wer au immer dahinter stoht oder ni, aigentlich müast d'Schlussfolgerig doch no relativ ähnlich usfalla. Entweder hedmar as Problem damit, und denn müastand unbedingt möglichscht bald ernschthafti Alternativa uf da Tisch, und mar müast ufhöra dia Sacha z bruucha. Oder denn hedmar keis Problem damit oder unterstützts sogar, und denn ischas gar keis Thema.

I bin kei Google Experte, i kanmer durchus vorstella dass dia Teil vom Programm oder zumindescht zur Zämaarbeit motiviert sind...
Genau so guet kanimer vorstellä, dass, vor allem i dem Empörigszitalter, sich tatsächlich Firmene dra störed wenn ihri Werbig näb/vor/zwüsched irgendwelchnä Hetzereiä uftaucht oder so Züg...wenn denn a Abüter wia Google das will verhindera, müands denn irgendwia afanga entscheida was no god, was z'wiit god etc., und sofort ischas kompliziart, und trifft vili wos villicht gar nid treffa sötti usw.
Das wäri jo jetzt au alles andera als a neui Gschicht, isch doch scho so sits Werbig gid, nur dur sInternet bzw. so Werbe Giganta wia Google as Momentli kli relativiert worda. Im traditionellara währand so Biiträg denn wohl eher grad ganz verschwunda, nid nur vor Werbig entfernt, bzw hättand ihri Heimat denn eba in Nischa Media gfunda wo entsprechend dur Werber finanziart sind wo das wänd, oder uf anderi Art und Wiis...


thaeye hat geschrieben:Frag a dich: was isch Islam füren Rasse?
Kei Ahnig...ischmer allerdings glaub au zimlich Egal.
thaeye hat geschrieben:verdummig isch scho so wiit dasines paar jahr gar nix meh dörfsch sege...
Seisch das nid scho sit Johra? Bis jetzt dörfsch glaub no so zimlich alles säga. I han zumindescht kei Problem damit.
aha. neee es werdet nöd grad neui hatespeech gsetz implementiert (netzwerkdurchsetzungesetz etc), nei ich träum das nur. de xino seits richtig, google wär technisch i de lag werbig suuber uszpiele, aber sie waend ebe chli meh sii als nur werbeplattform, sie waend oder muend politik spiele. erziehigsuftrag halt.

s internet isch mehrströmig, das muess verhinderet werde. es dörf nur ein push kanal geh zur indoktrinierig vo de schöfli. wenn sie afanget sich uf verschiedeni weg z informiere, chönts ja nah kritisch werde. alli wo nöd uf mainstream sind, verbanne ! Hatespeech! git sicherlich spannendi diskussione i de zukunft wenn ali die glich meinig haend.

d kultur bi google isch sehr speziell, die firma haet au es kulturproblem innerhalb vo de firma, zwenig diversität (und zwar gedanklich und nöd huutfarbemässig oder gendermässig). waend nöd liberal und nett und en roboter bisch, gheisch usem raster.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mär 2018 10:09, insgesamt 7-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild

Es isch halt wie immer das übliche Frosch i de Pfanne Problem. Es gat nid um das eine Grad wo im Moment grad stigt....sondern um di letschte 10, di nöchschte 10...und s Resultat.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Google und Facebook hetid grundsätzlich eigentlich gnueg Werbechunde und Informatione über d User um i jedem Fall es passends Arrangement z finde. En Hersteller vo Survival Equipment heti zum Bispiel sicher keis Problem demit, wenn d Werbig vor Infowars & Co. gschaltet wird. So Tech-Gigante wend das aber us Prinzip nid, will si sich intern gern mal als Heilsbringer vo de Menschheit betrachted und die Haltig chan denn vo Dritte wiederum guet instrumentalisiert werde.
Das wänd nid nur so Tech-Giganta nid. Das hed no sältä je öper wella. Sigs us Ideologischa Gründ oder us Wirtschaftlicha...i würds no sympatisch finda, aber i bin au kei Wirtschafts-Gigant, und weiss drum z'wenig über wächselwürkiga vo so Sacha, plus i würds genau au us ideologischa Gründ sympatisch finda...s Einzig wasi säg isch, dass das bzgl. Media und denä ihrna Werbekunda alles andera als öpis neus isch. Es Magazin hed früaner au immer chöna luaga, das gwüssi Werbig villicht nid grad nebama unpassanda Artikel druckt wird...öfter denn aber eba au das gwüssi Artikel gar nid erscht druckt werdad, sigs weg da Werbekunda, oder wega da Leser, us Ideologischa oder Witschaftlicha Überlegiga...
Es gid eifach irgendwia halt keis Menscharecht uf Sponsoring...sowas müastmer staatlich Regla, in Form vomena Grundikomma z.B..
thaeye hat geschrieben:aha. neee es werdet nöd grad neui hatespeech gsetz implementiert (netzwerkdurchsetzungesetz etc), nei ich träum das nur. de xino seits richtig, google wär technisch i de lag werbig suuber uszpiele, aber sie waend ebe chli meh sii als nur werbeplattform, sie waend oder muend politik spiele. erziehigsuftrag halt.
Wider en typischä Aug...eifach mol alli Argument in en Shaker und denn s'erscht womer usaleert echli zynisch als Entgägnig bruuchä, egal vo was eigentlich d Reed gsi isch.

Diä Dütschä versueched scho sit weiss ich wia lang dem "gsetzfreia" Ruum irgendwia an offiziella Stempel ufzdrucka, und a bitzeli Recht und Ordnig durazsetza...hed sich als nidi so eifach erwiesa (bi de Musiklobby z.B. hendsas bi da grossa wia Youtube jo allerdings scho lang duragsetzt), villicht schaffendses a bitz mit dem Ding, oder au ni.
Wenn jetzt dia Dütsch Regierig Facebook und Google zwingt dem nochazkoh, und dia Forderiga durazsetza, denn isch das dia dütsch Regierig wo das will, nid Facebook oder Google, dia händ jo genau das eba nid gmacht gha, drum wänd dia dütscha das Gsetz...

Öb das jetzt a guati Sach isch oder ni, isch natürli a anderi Frog, aber wemers Scheisse find, weissmer doch wer dassmer kritisiere muas...do bruuchts nid irgendwelchi näbligi Feindbilder. I dem Fall ischas dia dütsch Regierig wo sonas Gsetz erloh hed...do chamer vo mir us durchus dagega sii. Das wäri denn allerdings wider a da dütscha Bevölkerig, öpis zändera.
thaeye hat geschrieben:s internet isch mehrströmig, das muess verhinderet werde. es dörf nur ein push kanal geh zur indoktrinierig vo de schöfli. wenn sie afanget sich uf verschiedeni weg z informiere, chönts ja nah kritisch werde. alli wo nöd uf mainstream sind, verbanne ! Hatespeech! git sicherlich spannendi diskussione i de zukunft wenn ali die glich meinig haend.
As isch immerno mehrströmig, Google, Facebook und Co. isch halt villicht eifach Mainstream. Das isch jo nid s ganza Internet.
Und wasmer nid dörf vergessa, es isch nid dia ganz welt d USA...es gid a huufa anderi Länder mit andera Gsetz. Wenn eim dia nid passed, muasmer d'Gsetz ändera, nid erstuunt sii wenn dia Länder versuachand ihri Gsetzmässigkeita au im Netz irgendwia durazsetza. Das isch eba au eis Problem a dem Thema.
thaeye hat geschrieben:d kultur bi google isch sehr speziell, die firma haet au es kulturproblem innerhalb vo de firma, zwenig diversität (und zwar gedanklich und nöd huutfarbemässig oder gendermässig). waend nöd liberal und nett und en roboter bisch, gheisch usem raster.
Kann guat si dass das so isch. I han jo au kei Interessa Google z verteidiga, I probiaras so wenig z bruucha wia möglich, und hätti absolut nüt gega Alternativa.
Und kann au guat sii dass dena Giganta irgendwenn ihri Grössi zum Verhängniss wird... es währi irgendwia wünschenswert, aber i weiss z wenig drüber, und villicht god das allna kli so.

Mindeschtens so viel Angsch macht miar aber Amazon...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Das mit de Diversität isch bi Google schochli es Problem. S gat langsam aber sicher chli id Richtig vom Circle...

Es guets Bispiel defür wäri de Damore:

Quelle

Mir gats bi de Kritik eigentlich weniger drum eifach mal chli umezjammere. Ich mach das eher so chli im Sinn vo "lueged genau ane und passed uf". Für mich persönlich isch das alles eher weniger es Problem. Ich bin via VPN im Netz, blockier alles was trackt, hani jenschti alternativi Plattforme ufem Schirm weiss wie die Algorithme funktioniered. Was d Ideal betrifft bini sogar eher chli uf de Schine vo Google, aber ich han es Problem demit wenn versuecht wird die Ideal mitere Übermacht z "erzwinge".
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

die dütsche haend ja gar nix zsege, wieso weisch du das die das gsetz möchtet? wtf, döt bestimmt en "gschide" jurist über so sache. neu ischer uuuseminister :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:

ob die dütsch bevölkerig das möcht, isch de regierig scheissegal.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:die dütsche haend ja gar nix zsege, wieso weisch du das die das gsetz möchtet? wtf, döt bestimmt en "gschide" jurist über so sache. neu ischer uuuseminister :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:

ob die dütsch bevölkerig das möcht, isch de regierig scheissegal.
Ich gang devo us dass dia das Gsetz möchtet, wills scho lang probiered das Thema azgo, und will si's sind wo das Gsetz erloh händ...oder wer hed das Gsetz erloh? Ich glaub de Ueli isches nid gsi.
Und was heisst es bestimmt en gschide Jurist? Hed Dütschland en Ei Maa Regierig, wo, de Useminister, wieso au immer, eifach alles alleiga bestimmt? Und das isch kein Dütscha sondern...?
D Wahlä letschti nid stattgfunda, Dütschland e Diktatur oder was willsch säga?

Ich find dia dütsch Politik und Kultur rächt fragwürdig...aber wenns da Regierig scheissegal isch was d Bevölkerig will, wäris a denä nid diä Regierig z wähla...klar, tönt eifacher wia dasses isch, aber a besseri Lösig hani bis jetzt nonig ghört.

Säg doch mol was überhaupt konkret meinsch, und wer für was verantwortlich isch, villicht lerni denn au öpis dazua. Bis jetzt chani dis gegröhle no nid würklich entschlüssla.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Fairerwis muemer dezue sege, dass die Regierig nid das repräsentiert was gwählt worde isch...d Wahle sind eher en Art Folklore Event für d Angela.

Apropos, mir seted i dem Topic undbedingt na drüber motze, dass de Putin schowider gwählt worde isch...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:die dütsche haend ja gar nix zsege, wieso weisch du das die das gsetz möchtet? wtf, döt bestimmt en "gschide" jurist über so sache. neu ischer uuuseminister :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:

ob die dütsch bevölkerig das möcht, isch de regierig scheissegal.
Ich gang devo us dass dia das Gsetz möchtet, wills scho lang probiered das Thema azgo, und will si's sind wo das Gsetz erloh händ...oder wer hed das Gsetz erloh? Ich glaub de Ueli isches nid gsi.
Und was heisst es bestimmt en gschide Jurist? Hed Dütschland en Ei Maa Regierig, wo, de Useminister, wieso au immer, eifach alles alleiga bestimmt? Und das isch kein Dütscha sondern...?
D Wahlä letschti nid stattgfunda, Dütschland e Diktatur oder was willsch säga?

Ich find dia dütsch Politik und Kultur rächt fragwürdig...aber wenns da Regierig scheissegal isch was d Bevölkerig will, wäris a denä nid diä Regierig z wähla...klar, tönt eifacher wia dasses isch, aber a besseri Lösig hani bis jetzt nonig ghört.

Säg doch mol was überhaupt konkret meinsch, und wer für was verantwortlich isch, villicht lerni denn au öpis dazua. Bis jetzt chani dis gegröhle no nid würklich entschlüssla.

also wenn du die zuständ in dütschland als demokratie bezeichnisch nach dem schauspiel vo de neue GROKO, den findemer nöd zuenand. weisch was überhaupt döt abglofe isch, es stellet momentan die zwei abgwählte parteie d regierig.

"repräsentive demokratie" :groel: :groel:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »


Quelle

...und passend dezue:

Quelle
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Fairerwis muemer dezue sege, dass die Regierig nid das repräsentiert was gwählt worde isch...d Wahle sind eher en Art Folklore Event für d Angela.

Apropos, mir seted i dem Topic undbedingt na drüber motze, dass de Putin schowider gwählt worde isch...
De Putin kann a nüt gschuld si, lut dem Thread. :)

Natürli isch Demokratie nid gleich Demokratie, natürli kamer unendlich viel kritisiara a dem wias in Dütschland lauft...und trotzdem, es hätti niamert meh müese da Angi ihri Partei Wähla, und vili hend au ni, und drum hends jetz au so as Puff gha. Und das Gsetz isch nid sit am Herbscht in Planig, und das sind nid dia einziga Wahla gsi...und dia nögschta kömmend au. Aber wenn i am Aug dörf glauba schenka isch das jo eh scheiss Egal, will d Angi gar kei Rolla spillt, sondern alles ellei vomene juristischa Ussaminischter entschida wird.

I bin jo kei Fan vo so Politikspielereia, und natürlich isch das alles e riisa Filzerei etc., i wähl jo nid mol ir Schwiz, will miar selbscht üsas Syschtem zu bescheurt isch...beschränkmi do uf Abstimmiga, weni a Meinig han, und find guat dassi das kann.

Aber gwüssi Sacha gönd halt nid vo hüt uf mora, und denn gits au immerno d Möglichkeit dass villicht halt vili au eifach anderer Meinig sind.
Mer kann scho eifach de ganz Tag Dreck schleudere, und sich beschwere und alli als Deppa herastella und de Weltuntergang prediga, aber, mol ganz abgseh vomene huuch vomene Lösigsasatz, no nid mol kann konkret benenna was/wer tatsächlich d Problem sind, verstandi ehrlich gsait eifach nid würklich was das denn söll.

Aber eba, denn simmer halt wieder bi dem Punkt womer do scho seit Jahren immer wider sind...mini Hoffnig wär halt dassmer mol es schrittli witer kämti.
Zuletzt geändert von Acid am 29 Mär 2018 14:18, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:also wenn du die zuständ in dütschland als demokratie bezeichnisch nach dem schauspiel vo de neue GROKO, den findemer nöd zuenand. weisch was überhaupt döt abglofe isch, es stellet momentan die zwei abgwählte parteie d regierig.

"repräsentive demokratie" :groel: :groel:
Wasi vom Dütscha Syschtem halta hani jo gseit...

Und nei, sie händ weniger stimma gha wia letscht mol, immerno meh als dia andera...

Aber ja, kasch au witer :groel: :groel: und immerno nüt konkrets sega, isch au ok, wenn meinsch as hilft.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:De Putin kann a nüt gschuld si, lut dem Thread. :)

Natürli isch Demokratie nid gleich Demokratie, natürli kamer unendlich viel kritisiara a dem wias in Dütschland lauft...und trotzdem, es hätti niamert meh müese da Angi ihri Partei Wähla, und vili hend au ni, und drum hends jetz au so as Puff gha. Und das Gsetz isch nid sit am Herbscht in Planig, und das sind nid dia einziga Wahla gsi...und dia nögschta kömmend au. Aber wenn i am Aug dörf glauba schenka isch das jo eh scheiss Egal, will d Angi gar kei Rolla spillt, sondern alles ellei vomene juristischa Ussaminischter entschida wird.

I bin jo kei Fan vo so Politikspielereia, und natürlich isch das alles e riisa Filzerei etc., i wähl jo nid mol ir Schwiz, will miar selbscht üsas Syschtem zu bescheurt isch...beschränkmi do uf Abstimmiga, weni a Meinig han, und find guat dassi das kann.

Aber gwüssi Sacha gönd halt nid vo hüt uf mora, und denn gits au immerno d Möglichkeit dass villicht halt vili au eifach anderer Meinig sind.
Mer kann scho eifach de ganz Tag Dreck schleudere, und sich beschwere und alli als Deppa herastella und de Weltuntergang prediga, aber, mol ganz abgseh vomene huuch vomene Lösigsasatz, no nid mol kann konkret benenna was/wer tatsächlich d Problem sind, verstandi ehrlich gsait eifach nid würklich was das denn söll.

Aber eba, denn simmer halt wieder bi dem Punkt womer do scho seit Jahren immer wider sind...mini Hoffnig wär halt dassmer mol es schrittli witer kämti.
lösig isch s internet nöd zensiere, ganz eifach, sich widrmal en dicki huut zuelege und nöd immer grad umebruelle wenn öper mal en andere meinig haet. bösi populiste, alles rassiste! alles zensiere was nöd minere liberale meinig entspricht.

evnetuell hilft au nah chli ufklärig in sache medienutzig (informationsbeschaffig us verschiedene quelle) aber für das isches scho z spat .
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mär 2018 14:24, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Mir wüssed doch alli wer Schuld dra isch. Es sind d Reptoid us de Paralleldimension :x Und d Jude :idea:


PS: Da nid alli wo das lesed min Humor kenned: nei, ich meins nid ernst :typej: Dennoch wär das grad es ideals Bispiel für öpis wo jede wo z dumm isch für Sarkasmus chent als Hatespeech klassifiziere. Ich han persönlich aber überhaupt keis Problem mit de Reptoid.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von abyss »

Reptioidi Jude... :sabber:

Das mitem Hatespeach und so erinnert mi irgendwie grad an Ribbit. Dä hett doch ou überall wölle zensiere und düregriffe. :lol:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »


Quelle


Gosh, South Park wär tod wenns de Hatespeech Shizzle würded id Praxis umsetze :lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Frisch vom Rubin, passend zu Meinigsfreiheit, Diversität & "Zensur"...


Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Mini Site isch wieder online: https://kalliste.tv" onclick="window.open(this.href);return false;

Jetzt au mit WebTorrent und IPFS, allerdings hani na kein Host für all die Files. Falls öpert vo euch am Glasfaser Netz hanget und es Interesse dra het Youtube kaputt z mache bitte mal melde, thx. Alles na alpha, bi nur chli am teste...

(Vorerst nur Desktop mit Webkit Browser)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Xinobrax2 hat geschrieben:Mini Site isch wieder online: https://kalliste.tv" onclick="window.open(this.href);return false;

Jetzt au mit WebTorrent und IPFS, allerdings hani na kein Host für all die Files. Falls öpert vo euch am Glasfaser Netz hanget und es Interesse dra het Youtube kaputt z mache bitte mal melde, thx. Alles na alpha, bi nur chli am teste...
Ich glaub si isch wider offline, Scheiss Reptoide...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Nope, alles online....hin und wieder starti nur de API Server neu für d Updates...

Btw, falls du de bisch wo miteme Smartphone druff isch...da lauft grad sowieso nanig. Vorerst nur Desktop. Das isch de Nachteil wemer alles selber schribt :/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Xinobrax2 hat geschrieben:... miteme Smartphone druff isch...da lauft grad sowieso nanig. Vorerst nur Desktop.. .
Easy, hed klappt. Chasch mitem Smartphone ja au Desktop View mache
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Scho ja, aber s isch halt ziemlich js heavy. Bi de Smartphones isches zur Ziit vor allem na es Performance Problem, drum schribi wohl na e separati Version und en App sobald im Backend alles lauft.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »


Quelle

:!: :!: :!:

Es git tusigi vo Quelle im Netz, aber nur ei einzigi woni miteme guete Gwüsse chan witer empfele. Was de James leisted isch eifach nur fantastisch :idea:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 33 Gäste