Crowdfunding - hesch erfahrig?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Crowdfunding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

Mol so uss inträsse

Jede kennt Crowdfunding... einigi hend sicher scho bi gwüssne Projekt mitgmacht und Geld iizahlt, wie au ich bineme MD Game.
Nur, hett öppert vo Euch scho sälber es Crowdfounding Projekt uffd Bei gstellt? Ganz gliich, ob sProjekt schlussendlich erfolgriich oder nid erfolgriich zänd gange isch.
Falls jo...wie sind erfahrige gsi? Wie bisch vorgange?
Jo, ich weiss...Google ist dein Freund - ha au scho einiges drüber gläse kha und vom Theoretische Teil isch mir au scho alles klar, jedoch möcht i gern mol e Erfahrig vo öpperem wüsse.
Zuletzt geändert von mr.raw am 06 Mär 2018 15:56, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Astroboy »

Jup, ha es erfolgriichs Crowdfunding ufzoge mitm Kolleg zäme. 7'000 heimer bruucht und 11k bercho. Eine vo de stressigste Monet gsi ever.

1. Me cha's nid gnue guet vorbereite.
2. Es bruucht e Strategie, wie me d'Ufmerksamkeit während dr Laufzyt hoch phaltet
3. Es bruucht nützlechi, kreativi Perks, und zwar us Sicht vo dene wo funde. Me gseht viu z'oft pseudo-lustigi Perks wo niemerem was bringe ("Du darfst einen Monat bei uns hinter die Kulissen schauen und selber Getränke servieren!" <- Fuck you, zahle doch nid für dass ig no arbeite für euch).
4. Jede wo "Kraudfaunding" seit, hett verlore. Es heisst "Crowdfunding" mit U, nid "founding"

Git sicher Lüt da drin, wo da no meh Experte si (le aug zB).
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

Perks sind sehr wichtig ha ich gmerkt. Und wie du seisch...me muess d Lütt a de Stange bhalte. d.h wottsch es neus Produkt lanciere, setts praktisch am nöggschte Tag nach Abschluss scho erhältlich sii. -Bi mir duurets e Monat bis es uff em Markt wäri.
d Uffmerksamkeit vo de Lütt isch ebbe mini Baustell...ussert via de Gschäfts Sitte und de gsammti Social Media Beriich weiss ich ebbe nid / no nid, wie ich d Lütt no meh uff das kha uffmerksam mache.

Darf me erfahre, was du erfolgriich uffd Bei gstellt hesch?
Was mi au interessiere tuet...wieso de stressigischti Monet ever? Bisch die ganz zitt am Informiere gsi?
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Marco_in_motion »

@ Sternebueb: Was häsch ahbotte gha?

@mr.roh: Was wotsch ahbüüte?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Astroboy »

S'hett mit Medie & Kultur z'tüe gha, meh mani hie nid säge. Stressig, wöu mr üs ehrenamtlich für öppis iigsetzt hei, wo viune am Härz isch gläge und s'isch die quasi letschti Chance gsi für das Ding. The stakes were high, so z'säge. Und ja, me geit när würk all paar Stund ga luege, und hofft dass es guet chunnt, und macht sech Sorge dass es nid längt.

Falls es tatsächlich nur e Monet bruucht bis dis Produkt ufm Markt isch post-campaign: EASY. 30 Täg si sehr wenig, da si sech die meiste Backer viu schlechters gwahnet. Die 30 Täg si eher no e Stärke denn es Problem.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Acid »

mr.raw hat geschrieben: d.h wottsch es neus Produkt lanciere, setts praktisch am nöggschte Tag nach Abschluss scho erhältlich sii.
Do würimer also ehrlich gseit ehnder verarscht vorcho, wills nüt anders wür heissä dass do öper eigentlich gar kei funding nötig gha hed, und das ganzä eifach als Verchaufskanal missbruucht hed.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

Astroboy hat geschrieben:Falls es tatsächlich nur e Monet bruucht bis dis Produkt ufm Markt isch post-campaign: EASY. 30 Täg si sehr wenig, da si sech die meiste Backer viu schlechters gwahnet. Die 30 Täg si eher no e Stärke denn es Problem.
Jo, wär praktisch nur en Monat, wenn nid sogar kürzer.
Acid hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben: d.h wottsch es neus Produkt lanciere, setts praktisch am nöggschte Tag nach Abschluss scho erhältlich sii.
Do würimer also ehrlich gseit ehnder verarscht vorcho, wills nüt anders wür heissä dass do öper eigentlich gar kei funding nötig gha hed, und das ganzä eifach als Verchaufskanal missbruucht hed.
Weiss nid, ob me das in gliche Topf kha wärfe. Nämme mr mol aa, du heigsch es fertigs Produkt, wo aber no en fiinschliff brüchti. De fiinschliff passt aber optimal in die hüttigi Zitt ihne, isch unverzichtbar, nur isch s Risiko viel zhoch uff de Zug druffzspringe, will das dini chliini Firma könnti koschte, falls es hindeuuse goht....
Marco_in_motion hat geschrieben:Was wottsch abüüte
möcht i ebbe noni a die grossi Glocke hänge. :oops:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von evo »

S aller wichtigst isch glaub dass me chli gäld uf dr site het zum sälber dr räschte zahle söttis ziel knapp nit erreicht wärde :lol:

Ha au mol oberflächlich bimne ding mitgmacht. Renovation vomene boot wo für personevercher ufem rhy brucht wird aka. t fäähri. Het e hochi tradition in basel, drum hets rächt schnäll klappt. Sin glaub so 15k gsi wennimi rächt erinner. Aber i ha nur flyer gmacht, bi de perkz gholfe und biz überd schultere gluegt, wirkli deep bini nit din gsi. Als perk hän t spänder ihre name (oder vo dr firma) ufe bootssteeg glazered beko. Simpel aber efektiv.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von evo »

:doppelfark:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

evo hat geschrieben:S aller wichtigst isch glaub dass me chli gäld uf dr site het zum sälber dr räschte zahle söttis ziel knapp nit erreicht wärde :lol:
Jo, das wär au vorhande.

Danke für dini hilfriiche tipps.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Acid »

mr.raw hat geschrieben: Weiss nid, ob me das in gliche Topf kha wärfe. Nämme mr mol aa, du heigsch es fertigs Produkt, wo aber no en fiinschliff brüchti. De fiinschliff passt aber optimal in die hüttigi Zitt ihne, isch unverzichtbar, nur isch s Risiko viel zhoch uff de Zug druffzspringe, will das dini chliini Firma könnti koschte, falls es hindeuuse goht....
Also es Produkt wo s ganzä Produkt so wenig choschtet dasses im Verglich zum Fiinschliff wo e chlini Firma in Konkurs chönti triibä völlig vernachlässigbar isch. Zudem isch de Fiinschliff innerhalb vo 24h nach Finanzierig vollzogä, s Produkt fertig und erhälltlich.

Möcht jetzt nid behauptä dasses das nid chan geh, aber schiintmer denn doch ehnder bitz untypisch, und isch jetzt so für mich es bitzli schwierig zum das eifach so azneh, chämtmer nid grad es guets Bispiil in Sinn.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

Also...
produkt = Kaffi = vorhande
Fiinschliff = In Nespresso kompatibli Kapse verkapsle = 2 Wuche duuret de Prozess = fiinschliff.
Verkapsle koschtet knapp 10'000 .-

jetzt klar?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Acid »

Jep, und voll und ganz akzeptiert. ;)

Sorry, heschmi glaub falsch verstandä. Bzw. mini Bemerkig isch uf de Wortlut gmacht gsi, au wenns so wörtlich villicht nid gmeint hesch.
Ich han explizit de Teil mitem "es söt am nögschtä Tag nach Abschluss erhältlich si" zitiert, und gmeint denn würd ich mich ehnder verarscht vorcho.

Bi dim Bispiel vomene Monet, oder gar zwei Wuchä wür ich das Problem bi sonere schlüssigä Herleitig nid ha (sälbscht bimene Tag falls es würklich öpis gid wo das realistisch isch, wasmer aber halt schwer fallt vorzstelle). Wenni das Produkt will würmi det denn wohl scho ehnder freuä gods e so gschwind.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Mr. Heli »

mr.raw hat geschrieben:Also...
produkt = Kaffi = vorhande
Fiinschliff = In Nespresso kompatibli Kapse verkapsle = 2 Wuche duuret de Prozess = fiinschliff.
Verkapsle koschtet knapp 10'000 .-

jetzt klar?
ha gmeint die hend so es teil drin wo fremdkapsle kaputt macht? oder hends das nümm dörfe mache? ha das nid so mitverfolgt.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Mr. Heli »

oder grad kapsel-maschine mache, denn cha jede sind kaffi selber kapsle. :idea:

brand: kapselkasper :vortex:
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Koop Kooper »

Es git chapsle wome wider cha verwände. Si us chromstau. Chasch zb dini lieblings kaffibohne mahle und de i die chapsle inestopfe. Git rächt guete kaffi wenn mes chli im grif het.
Isch mer nume gead so i sinn cho. Ha nid alles gläse im topic. :oops:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich würd gern d Entwicklig vonere Website via Crowdfunding finanziere, allerdings hani kei Ahnig vo dem Zügs. Weli Plattform chönder mir für sones Projekt empfele?
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 06 Mär 2018 13:11, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Astroboy »

Falls CH based und für CH relevant: wemakeit.ch
Falls international: kickstarter.com

E entsprechende reach z'bercho via kickstarter isch aber eifacher gseit als gmacht und d'Chance si gross, dass es verpufft/ungergeit, sofern nid suber orchestriert und/oder dr Bedarf klar vorhande.

Und fucking hell es heisst crowdFUNDING. FUNDING, nid founding :D
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich hans editiert :oops:

K, also wemakeit hani schomal aglueget, nebst 100 days und c-crowd. Bi welem Abüter hesch du dis Projekt umgsetzt?
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Astroboy »

wemakeit. Bi 100days si d'Kollege mau gsi, cha dr derzue nüt säge, ussert dass ig 100days wesentlich weniger wahrnihme als wemakeit. Ds Handling vo wemakeit.ch isch ziemlech professionell gsi, eifach dr Betrag wo sie abzwacke no happig.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Xinobrax2 »

Weni mi so durch die Site klicke gsets chli so us, als würded die Kampagne letztendlich me Ziit in Aspruch ne als d Projekt selber. D Backer krieged je nach Betrag Gschenkli und so lol. Eigentlich wili eifach nur d Server zale und arbeite. Sowas wie C-Crowd wär da wohl chli passender.


Hemer da im Forum ev. en glangwilte Millionär?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Buccaneer »

Crowdfounding isch scho no n gueti Sach, viel Glück
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Vyse »

Ich sött mich Crowdfunde. Je nach Betrag, bechonnsch e bestimmti Ahzahl Karmapünkt. Karmapünkt sött me eigentli au uuf e Blockchain tue.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von mr.raw »

Astroboy hat geschrieben:Falls CH based und für CH relevant: wemakeit.ch
Falls international: kickstarter.com
Danke für din Hiiwiis. wemakeit.ch ha i nid kennt.
Xinobrax2 hat geschrieben:Weni mi so durch die Site klicke gsets chli so us, als würded die Kampagne letztendlich me Ziit in Aspruch ne als d Projekt selber. D Backer krieged je nach Betrag Gschenkli und so lol. Eigentlich wili eifach nur d Server zale und arbeite. Sowas wie C-Crowd wär da wohl chli passender.
isch scho so. Me isch praktisch 24/7 uff droht und muesch allne usskunft gäh. Vo de Gschänggli wott i erscht gar nid rede. Zum Teil isch no krass, was de do MUESCH verschängge...nur, damit lütt hesch wo kömme cho sponsere.
Ich bi immer no am usstüftle, was bi de Lütt kha guet aakho.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Crowdfounding - hesch erfahrig?

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Hemer da im Forum ev. en glangwilte Millionär?

verchouf dini bitcoins de bisch eine! :vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 39 Gäste