Scart Box

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Scart Box

Beitrag von sosh_85 »

Hallo zämme

https://www.ebay.ch/itm/Audio-Video-Sel ... SwyjJZ2RgS" onclick="window.open(this.href);return false;

esch so was Hui oder Pfui ?

:mrgreen:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von geosnow »

diä sind glaubs au besser worde.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Häd grad chürzlich öpert do fasch sgliche gfrogt imene topic.
Finds grad ned.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von sirarthur »

ja isch im tech und im veraufstopic ersch grad Thema gsii. Hama AV 100S wird vo vielne empfohle, ich haan jetzt aus so eini und bin sehr zfriede. Vorher hani so silbrigi Vivanco Umschaltbox gha, dött isch aber s'Signal massiv schlächter worde. Hama isch guet und gitts z.T. sehr günstig.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von sosh_85 »

okey :-) ev klapper ich 1-3 brockis ab Bild

danke für info Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von geosnow »

das gfindsch aber nöd so viel imene brocki. da isch d wahrschiinlichkeit höcher en neo geo zfinde.
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von sirarthur »

Die gits ja au no neu und choscht nöd alli welt....han mini aber usem Brocki, en NeoGeo hani leider noni im Brocki gfunde, es hett e fäng fasch kei Game Stuff meh i de Brockis (uf jede fall in Züri)..
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von m.o.terra kaesi »

sirarthur hat geschrieben:Die gits ja au no neu und choscht nöd alli welt....han mini aber usem Brocki, en NeoGeo hani leider noni im Brocki gfunde, es hett e fäng fasch kei Game Stuff meh i de Brockis (uf jede fall in Züri)..
Ha no niä öpis gschiihts imene CH Brocki gfonde.
PS1 und PS2 shizzle ond wänns höch chond mol en Game & Watch.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von mr.raw »

die sinn eifach nid RGB fähig...da billig shizzle...
luegsch, will, wenn alli 3, oder scho nur 2 scart iigsteckt hesch, hesch scho e Qualitätsverluscht = Bild wird minim dunkler. Ha ich friener GHASST und bi denne uff das Teil vo Wolfsoft druffgsprunge. Koschtet halt e chli aber isch 1A Quali.

edit: stoht zwar druff, dass sie rgb tauglich sind...aber, als ich damals de umbauti MD uff 60hz umgschaltet ha, isch s Bild s/w gsi. Au bim Jp. Saturn isch s Bild s/w gsi.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von sosh_85 »

mr.raw hat geschrieben:die sinn eifach nid RGB fähig...da billig shizzle...
luegsch, will, wenn alli 3, oder scho nur 2 scart iigsteckt hesch, hesch scho e Qualitätsverluscht = Bild wird minim dunkler. Ha ich friener GHASST und bi denne uff das Teil vo Wolfsoft druffgsprunge. Koschtet halt e chli aber isch 1A Quali.

edit: stoht zwar druff, dass sie rgb tauglich sind...aber, als ich damals de umbauti MD uff 60hz umgschaltet ha, isch s Bild s/w gsi. Au bim Jp. Saturn isch s Bild s/w gsi.
demfall lieber en türi käufe
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von Panther »

Raw stimmt, au RGB heisst nit das die guet sind. Ha au 2 billig (hanma glaub) und de alti Scartswitch vom Wolfsoft (falls öber no eine will loswerde hier!) Mit de hanma hani ganz klar s schlächtere Bild, noise dinne, usgfranzts RGB.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von fifi »

hmm das mit em dünkler werde wenn meh als eine beleiht isch, muesi mal uscheke.
mr.raw du häsch aber nöd glichziitig verschiedni console am laufe wo drah hanged ?
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von mr.raw »

fifi hat geschrieben:mr.raw du häsch aber nöd glichziitig verschiedni console am laufe wo drah hanged ?
Nei, die laufe nid gliichzittig. Nur, damals bi dr PS2 hesch es scho gmerkt kha, will die Konsole jo e StandBy funktion kha hett... Hesch dKonsole nid ganz abgschalte hesch bim andere Port scho es dünklers Bild kha. Das selbe zbs. bim LaserDisc oder VHS oder DVD Abspielgrät.
Au dr Reschtstrom wo im SNES vorhande isch länggt zbs. au scho um s Bild es müüh dünkler zmache.
Ich ha a mim damalige TV 2 Scart aaschlüss kha (nr.1 isch rgb fähig gsi, nr.2 nid) und bi jedem aaschluss so nes hama Teil dra kha. Es hett mi jedes mol extrem uffgreggt kha. Virtua Fighter verdunklet? Isch ganz extrem gsi (d Bildussgob vom Saturn isch sehr empfindlich ha i gmerkt). Nach dem 7er Teil vo Wolfsoft ha ich sPerfekte Bild kha. Hett aber au ca. 200.- koschtet damals.
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von Magnus »

mr.raw hat geschrieben:
fifi hat geschrieben:mr.raw du häsch aber nöd glichziitig verschiedni console am laufe wo drah hanged ?
Nei, die laufe nid gliichzittig. Nur, damals bi dr PS2 hesch es scho gmerkt kha, will die Konsole jo e StandBy funktion kha hett... Hesch dKonsole nid ganz abgschalte hesch bim andere Port scho es dünklers Bild kha. Das selbe zbs. bim LaserDisc oder VHS oder DVD Abspielgrät.
Au dr Reschtstrom wo im SNES vorhande isch länggt zbs. au scho um s Bild es müüh dünkler zmache.
Ich ha a mim damalige TV 2 Scart aaschlüss kha (nr.1 isch rgb fähig gsi, nr.2 nid) und bi jedem aaschluss so nes hama Teil dra kha. Es hett mi jedes mol extrem uffgreggt kha. Virtua Fighter verdunklet? Isch ganz extrem gsi (d Bildussgob vom Saturn isch sehr empfindlich ha i gmerkt). Nach dem 7er Teil vo Wolfsoft ha ich sPerfekte Bild kha. Hett aber au ca. 200.- koschtet damals.
Seltsam, ich habe mehrere von diese HAMA 100S und stelle keinerlei Qualitätsverlust fest, auch wenn mehrere aneinander gechained sind.

Die Probleme treten mit genau diesem Modell auf? Oder einem anderen, welches automatisch zwischen den Inputs switched? Auf dem 100S gibt's ja auch einen RGB-Knopf den man aktivieren muss.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von mr.raw »

Isch Johre her. Ha nur s Bild vo dem Switch gseh und alli Erinnerige sinn wieder uffkho :kicher: ....ich sett no 2 oder mehreri im Keller inere XXL Kabelkischte ha...weiss aber nid, ob die no gönd.
Ha damals nie uff de Typus glueget. Nur RGB gseh...das imene Scart Switch... und kauft (im ID)
Denn deheime gmerkt, dass die gar nid uff RGB trimmt sinn.
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von Magnus »

mr.raw hat geschrieben:Isch Johre her. Ha nur s Bild vo dem Switch gseh und alli Erinnerige sinn wieder uffkho :kicher: ....ich sett no 2 oder mehreri im Keller inere XXL Kabelkischte ha...weiss aber nid, ob die no gönd.
Ha damals nie uff de Typus glueget. Nur RGB gseh...das imene Scart Switch... und kauft (im ID)
Denn deheime gmerkt, dass die gar nid uff RGB trimmt sinn.
Klar, die meisten billigen Scart Switches aus dem ID wählen die Videoquelle automatisch, daraus resultiert eigentlich immer eine Scheissqualität wenn mehrere Quellen vorhanden sind (auch standby, wie von Dir beschrieben), und viele sind zwar Scart aber nicht RGB-fähig, stimmt.

Dieses 100S Modell hat eben Knöpfe zur Auswahl der Quelle und ist eben ausnahmsweise zugleich günstig und gut :-D

Ah und der Switch auf dem Foto schaut dem zwar ähnlich, würde ich aber nicht kaufen. Ich hatte auch schon einige Switches die dann im Müll gelandet sind...
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Scart Box

Beitrag von sirarthur »

Habe wie gesagt auch den Hama 100-S, hatte vorher versch. Scartverteiler, bei denen wurde das Bild dunkler, z.T. gingen z.B. Lightgun Games gar nicht mehr. Bei 100-S habe ich absolut keine Probleme Bildschärfe und Farben sind sehr gut, es gibt sicher noch besser Geräte, aber Preis/Leistung ist hier sehr gut.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 49 Gäste