Das Johr wott ich mir zuetue...

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von agestuffer »

Retrogameworld hat geschrieben:Je nach dem, wie die eigene Börse am 3. Februar läuft (und ich nicht Minus mache...):

Turrican 2 mint (SNES PAL)!
Tuesch denn nur Du vo Retrogameworld am 3.2 Züügs verchaufä oder chömed no anderi??
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von grappagott »

neue gasbrenner für d heizig
Benutzeravatar
Retrogameworld
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 178
Registriert: 27 Mär 2016 16:47
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Retrogameworld »

@Agestuffer: Nein, nebst mir werden noch 2 andere Händler dort sein mit Tischen (Private).
Ist sicher kein vollwertiger Ersatz für eine grosse Retrobörse, aber allemal wert, nach Bern zu kommen. Figuren, Games, Spielmöglichkeit, Gewinnspiel UND das alles in mitten von Bern Zentrum (es hat noch andere Läden in der Umgebung, die für uns alle interessant sind). Am Samstag hat es in Bern auch immer einen „Märit“ beim Bärenplatz, auch dort findet man Games etc. Zudem Speedy Cash, Stauffacher, Gamestopp etc alles in unmittelbarer Umgebung!

Es wird einfach ein cooler Event, an einem Samstag Morgen/Nachmittag.

Will hier nicht zu viel versprechen. Aber die Retro-Bar als Solches ist schon geil (Cola im „Glas“...usw.)
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Mr. Heli »

me chönt no es topic "eigentlich han ich nöd welä zuetue aber trotzdem kauft" mache :lol:

splatoon wii u
star ocean ps4

beides nume kauft wills grad e günstigi glegeheit geh het.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von geosnow »

star ocean ps 4 bruchi glaubs au.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von DeftOne »

geosnow hat geschrieben:star ocean ps 4 bruchi glaubs au.
Nei bruchsch nöd. :lol:

So ziemil mit schlechteste JRPG i dere Generation wemmer de NISA Grümpel ignoriert.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Mr. Heli »

DeftOne hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:star ocean ps 4 bruchi glaubs au.
Nei bruchsch nöd. :lol:

So ziemil mit schlechteste JRPG i dere Generation wemmer de NISA Grümpel ignoriert.
scho? has kauft wills nume 25.- gsi isch fürd limited edition (wog glaubs) und somit günstiger als de download. und star ocean 1 & 2 uf de ps1 (ha zwar d remakes uf psp gspielt) hani ebe super gfunde, die dezwüsched kenni nit. ha jez mal so 1-2 stund gspielt, optisch gfallts mir emel scho. mal luege wies isch.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von DeftOne »

Mr. Heli hat geschrieben:
scho? has kauft wills nume 25.- gsi isch fürd limited edition (wog glaubs) und somit günstiger als de download. und star ocean 1 & 2 uf de ps1 (ha zwar d remakes uf psp gspielt) hani ebe super gfunde, die dezwüsched kenni nit. ha jez mal so 1-2 stund gspielt, optisch gfallts mir emel scho. mal luege wies isch.
Also für relativ viel Serie-Fans isch ja scho Teil 4 ziemli schlecht gsi. I find Teil 5 aber numel e ganzes Stuck schlechter. Isch halt miner Meinig nach i keim Bereich würkli guet, Kampfsystem gaht in Ornig, aber de Rest isch höchstens Mittelmass (au Graphik). Also wemmer irgend e anders JRPG i dere Gen offe het, söt mer doch besser zu sebem griffe. Und joa, i has duregspielt gha.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von zeromeier »

Retrogameworld hat geschrieben:(Cola im „Glas“)
:shock:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von LuiStyle »

zeromeier hat geschrieben:
Retrogameworld hat geschrieben:(Cola im „Glas“)
:shock:
Hoffentlich vo Mexico :!: :lol:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von geosnow »

DeftOne hat geschrieben:
Mr. Heli hat geschrieben:
scho? has kauft wills nume 25.- gsi isch fürd limited edition (wog glaubs) und somit günstiger als de download. und star ocean 1 & 2 uf de ps1 (ha zwar d remakes uf psp gspielt) hani ebe super gfunde, die dezwüsched kenni nit. ha jez mal so 1-2 stund gspielt, optisch gfallts mir emel scho. mal luege wies isch.
Also für relativ viel Serie-Fans isch ja scho Teil 4 ziemli schlecht gsi. I find Teil 5 aber numel e ganzes Stuck schlechter. Isch halt miner Meinig nach i keim Bereich würkli guet, Kampfsystem gaht in Ornig, aber de Rest isch höchstens Mittelmass (au Graphik). Also wemmer irgend e anders JRPG i dere Gen offe het, söt mer doch besser zu sebem griffe. Und joa, i has duregspielt gha.
welles isch denn no spielenswert?
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Mr. Heli »

geosnow hat geschrieben:welles isch denn no spielenswert?
also teil 1 und 2 han ich d psp remakes gspielt und beidi super gfunde. nume de endboss bim 2. teil isch huere schwer. muesch mega viel items ha will susch muesch durch en riesige dungeon zrugg.

git no eis für ps2 und ps3/xbox360. die kenni nid.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von geosnow »

hans eher allgemein gmeint.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von DeftOne »

Also wenn i mini PS4 RPG liste duregang:

Asdivine Hearts
Bloodborne
Bound By Flame
Child of LIght
Dark Souls 2
Dark Souls 3
Dex
Digimon Story: Cyber Sleuth
Digimon World: Next Order
Dragon Age Inquisition
Fallout 4
Final Fantasy X und X-2
Final Fantasy XII
Final Fantasy XV
Final Fantasy Type 0
I am Setsuna
Kingdom Hearts HD 2.8
Lords of the Fallen
Mass Effect Andromeda
Nioh
Odin Sphere Leifthrasir
Persona 5
South Park 2
Tales of Zestiria
The Surge
The Witcher 3
World of Final Fantasy
Ys Origin

Wör also säge, dass abgseh vo Bound By Flame, Kingdom Hearts 2.8 und Lords of the Fallen alles besser isch als Star Ocean. Dex, Asdivine und Ys Origin han i aber bisher selber nonig zockt, aber da wamer ghört lat scho druf schlüsse, dass die au besser si söttet. Mass Effect weisch ja wie i zu dere Serie stand. :lol:

Wenn's halt klassisch si söll, isch denk i World of Final Fantasy scho s beste, sofern mer mit dem Knuddel-Look kei Problem het. Soulsborne mumer halt möge. South Park 2 isch au ziemli hoch obe be de RPG's i dere Generation.

I selber werd mi jetzt erstmal mit Lost Sphear befasse, sust han i nöd so viel in Ussicht grad in nöchster Ziit. Mer het halt I am Setsuna gfalle als Mix zwüschet FF X und Chrono Trigger.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Mr. Heli »

I am Setsuna mues ich mir au no zuetue, has für de switch bstellt gha, aber chunt ja jez nid.

Lost Sphere seg recht guet het de kolleg gmeint.

Kingdom Hearts 2.8 staht au no uf minere liste, gnau wies Tales of Zesteria. S Tales of Berseria hani vode story her nöd so guet gfunde, mag nöd anes tales of vesperia oder tales of symphonia ane.

Odin Sphere hani uf de ps2 aber irgendwenn stah bliebe, dass sött ich au mal no spiele.

Child of Light isch mega, mir gfallts design sehr. hesch recht schnell dure. mir passed rpgs wo so um die 30h sind no recht. so 80h oder meh wird mir eifach langwielig, meistens hend die eifach zviel random enemy encounter oder d story sch nöd so mega.

Romancing Saga 2 als download wär susch sicher au no öpis guets. und paar gueti sache chömed ja no.

persona 5 seg anschinend mega guet, aber mir gfallts persona 3 ufde psp (remake vo ps2) nid so. story wär interessant, mal was anders. aber chasch eifach z viel sache mache und zviel ort bsueche. rote fade fehlt mir. da bruchsch nur scho 10h bis mal mit allem vertraut bisch wod mache chasch.

irgend es langrisser wär mal no was, han einigi aber no nie gspielt.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von DeftOne »

Mr. Heli hat geschrieben: Odin Sphere hani uf de ps2 aber irgendwenn stah bliebe, dass sött ich au mal no spiele.
Also abgseh devo dass es eis vo de schönste 2D-Spiel isch wo's je ge het, ischs würkli eis wo sich miner Meinig nach extrem ufbaut mit de Story übers Spiel hinweg. Leider chli langzoge wör ich so im Nachhinein säge. Aber i ha halt Spielsystem a sich möge drum het mi da nöd gstört.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von mr.raw »

Das Grät do hetts mr au sehr aatoh...

Quelle

Ich ha jo de "Vorgänger" de JXD s7800b und das Grät isch scho sensationell gsi. Aber was do de S192k aahnebikunnt...
scho no heftig.
Und jo, mit hdmi Kabel logisch au am TV aaschliessbar (wie au scho de s7800b)
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Mr. Heli »

DeftOne hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:star ocean ps 4 bruchi glaubs au.
Nei bruchsch nöd. :lol:
also jez nach ca. 6h weiss ich was du gmeint hesch :typej:
han uf leicht igstellt, damit ich nöd bi jedem boss 3 aläuf bruche und s game schnell dure han. denkste. ich stirb di ganz ziit. die behinderte kämpf wo di ander schnalle muesch beschütze. ständig stirb ich und denn muesch wieder zrugg uf de titelbildschirm und s game neu lade. zu allem übel sind d speicherpünkt no so platziert, dass nomal durch cutscenes muesch. chasch nid überspringe, muesch eifach abwarte.

zudem isch d schrift bi untertitel und menu viel z chli. chasch ja chum nöd lese. charte gnau s gliche. wieso gits da ka zoom. oder ganzi world map, denn wüstisch wenigstens wo was isch und muesch nid stundelang umherirre. s git zwar en rote stern wo zeigt wo ane muesch, aber erst wenn im entsprechende map abschnitt bisch. was mi au stört isch das d übergäng vo map zu map nid klar kennzeichnet sind. s zeiche für die durchgäng wo meh scho dure chan und das für die wo blockiert sind gseht uf dere chline map fast glich us.

bis jez het ich scho sicher 4 mal gern de controller an fernseh gworfe. :head2wall: eigentlich sött ich höre, nid guet für de bluetdruck :lol:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von Shadow »

mr.raw hat geschrieben:Das Grät do hetts mr au sehr aatoh...
Ich ha jo de "Vorgänger" de JXD s7800b und das Grät isch scho sensationell gsi. Aber was do de S192k aahnebikunnt...
scho no heftig.
Und jo, mit hdmi Kabel logisch au am TV aaschliessbar (wie au scho de s7800b)
game support? also emus nimmi ah?
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von DeftOne »

Mr. Heli hat geschrieben: also jez nach ca. 6h weiss ich was du gmeint hesch :typej:
han uf leicht igstellt, damit ich nöd bi jedem boss 3 aläuf bruche und s game schnell dure han. denkste. ich stirb di ganz ziit. die behinderte kämpf wo di ander schnalle muesch beschütze. ständig stirb ich und denn muesch wieder zrugg uf de titelbildschirm und s game neu lade. zu allem übel sind d speicherpünkt no so platziert, dass nomal durch cutscenes muesch. chasch nid überspringe, muesch eifach abwarte.

zudem isch d schrift bi untertitel und menu viel z chli. chasch ja chum nöd lese. charte gnau s gliche. wieso gits da ka zoom. oder ganzi world map, denn wüstisch wenigstens wo was isch und muesch nid stundelang umherirre. s git zwar en rote stern wo zeigt wo ane muesch, aber erst wenn im entsprechende map abschnitt bisch. was mi au stört isch das d übergäng vo map zu map nid klar kennzeichnet sind. s zeiche für die durchgäng wo meh scho dure chan und das für die wo blockiert sind gseht uf dere chline map fast glich us.

bis jez het ich scho sicher 4 mal gern de controller an fernseh gworfe. :head2wall: eigentlich sött ich höre, nid guet für de bluetdruck :lol:
Tragischerwiis weiss i no weli Stell du meinsch. :lol:

Isch halt würkli ziemlichi Ziitverschwendig da Game. I has halt eifach durezoge wil i Lust gha ha uf e JRPG und zumene gwüsse Ziitpunkt hets mal e ziemlichi Flaute gha. Aber denk du hetsch mit vielne andere Spiel meh Spass als mit dem.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von OlDirty »

Log Geosnow do chasch din Johreswunsch scho erfülle mit em Dodonpachi Saidaioujou. Viel Glegeheite gits jo nöd zum a das Game überhaupt ane zcho.
https://shmups.system11.org/viewtopic.p ... dda9e34a89" onclick="window.open(this.href);return false;
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von geosnow »

Merci, gits aber au günschtiger. s Akai mint full set hani au für 2500 übercho und anderi wänd 4500. Nur Geduld ha. ;)
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von OlDirty »

Ohh cool hesch i dem fall doch no es Akai gfunde. Nice. Jo die andere 2 SDJ wo letschti uf yahoo Japan glaufe sind hend um die 5500 kosted.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von geosnow »

yep, de Verchäufer isch us Amerika und im KLOV Forum. Luschtigerwiis hät er mir scho im Oktober gschriebe gah und ich hans erst Mönet später gxeh. Aber de Deal hät klapped.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Das Johr wott ich mir zuetue...

Beitrag von OlDirty »

Und wie findsch es so zum game?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 67 Gäste