Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von zwirrlibatz »

PlanetHarrieR hat geschrieben:da fällt mir ein, ich hatte ja gestern auch einen bug, der aber äußerst cool aussah. ein paar passanten in der wüste haben plötzlich rad geschlagen (oder so) und sind dann in ihre einzelteile zersplattert. :lol: war in nem aufziehenden kleinen sandsturm.
passiert i de Stalker Serie ständig, aber us Absicht wäg de Anomalie. isch no lolig.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von zeromeier »

Steam Sale für 8 Stutz kauft, 6h gspielt, finds sehr underhaltsam - wird aber sicherlich repetitiv.

78% chund warschiinlich here; aber es macht Spass und ich han dütlich weniger erwartet.
(technisch natürlich iwandfrei, pc)
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

ich has au rächt geil gfunde! ja es wird repetitiv, aber erst rächt spat... es hett paar ganz geili locations unds autofahre und die explosione und alles, ultrageil. rächt mad maxig!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

Master(G) hat geschrieben:minggia! ich liebe das spiel! :sabber:
die Sand-Elektro-Stürm wos alligs gitts, so geil gmacht...
ja guet, es isch - wie so praktisch all open world games - bitz repetitiv, aber es macht gliichziitig so viel richtig.
setting isch natürlich sgrosse plus. super was die useme sone trischte wüschte-thema gmacht händ.
autofahre isch mittlerwiile super. stürig au. ha alles uf handling uslgleid. und speed. passt!
ich han jetzt knapp 20 Std. gspielt und grad mal 1 feschtig usbaut (vo 4 glaubs, oder?) - en riese-schinke isches.
aber es lohnt sich das zerläbe. hett mi inezoge und laht mi nüme los.
MGSV hett grad bitz pause.
(dette hani au bitz repetitions-syndrom im moment) :lol:

Mad Max! :wixer:
:kicher: ich spiels grad wieder, zum 2. mal... dasmal uf xbox one x dank gamepass und ich finds immerno super! grad de ganz sunntig gspielt :sabber: :lol:
es rucklet ned :shock:

skämpfe isch immerno fett. fätzt scho rächt. :herzli: autofahre isch au nüme schwammig...

mad max :sabber:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von zeromeier »

Master(G) hat geschrieben:ja es wird repetitiv
schad, aber so isches.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

zeromeier hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ja es wird repetitiv
schad, aber so isches.
ned meh oder weniger als z.b. assassins creed origins, vo dem fair. open-world halt.
das open-world spiel muess erst no entwicklet werde, wo durchgehend abwechsligsriich isch.

was de mad max super macht findi dmissione selber. da hetts doch paar überraschend gueti mit tolle settings debi. au nach 3 jahr chamer säge, dass es immerno zu beschte open-world spiel zählt.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Goran »

Master(G) hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ja es wird repetitiv
schad, aber so isches.
ned meh oder weniger als z.b. assassins creed origins, vo dem fair. open-world halt.
das open-world spiel muess erst no entwicklet werde, wo durchgehend abwechsligsriich isch.

was de mad max super macht findi dmissione selber. da hetts doch paar überraschend gueti mit tolle settings debi. au nach 3 jahr chamer säge, dass es immerno zu beschte open-world spiel zählt.

Isch nöd Breath of the Wild sbeschte open World Game?
Für mich scho
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

niemer redt vom "beschte" open-world game, sowas gitts eh ned, isch asichtssach...

für mich wärs The Witcher 3... wäg säbem...

Mad Max aber GHÖRT ZU DE BESCHTE FÜR MICH... gnau läse ;-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Mastler(P) »

bis jetz zwei täg am spille, gfallt mir super. immer schön lüht schlah und beraube. scavenge :sabber:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Mastler(P) »

Asskicker hat geschrieben:Muesch mit Scrap (d währig) und teils Missione Upgrades freischalte.
ja eh, schrott teili sind eh währig. so laufts ih dä zuekunft.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja, dann machen wir hier mal weiter... hatte gerade meine Okras gerüstet und in die Pfanne gehauen, da konnte ich nicht schneller reagieren.


Fand ich ja einmal mehr besonders dass es vor kurzem auf GoG rauskam und jetzt sogar noch für etwa 6 CHF in Aktion... da konnte ich nur noch zuschlagen. https://www.gog.com/game/mad_max

Bisher nicht enttäuscht, scheint viel Game für die paar Kröten zu sein. Was ich noch besonders finde ist der recht gute Screenshot- und auch Videomodus wo man aus allen Perspektiven die "brutale Action" noch aufnehmen kann, das hat nicht jedes Game. Das Material selber wird von externem Program aufgenommen, egal ob von Steam oder der ebenfalls bekannte Afterburner, geht alles. Manche Leute sagen dass Atferburner nicht funktioniert, das ist falsch, man muss einfach dieses Program jedesmal wenn man das Game öffnet neu starten ansonsten kann es nicht immer das Game korrekt zuordnen. Für Videomodus wird man wohl noch 2 Pads brauchen, wo dann jemand anders das ausführt.. wie ein Fotograf, nicht getestet. https://www.gameskinny.com/886al/photo-modes-mad-max
Dann kann man quasi wie ein Regisseur... also das was auch diese Filmemacher hinter der Franchise ja gerne tun, dann mal "Kamera führen", während jemand "der böse Mad Man" ist...

Ich denke mit Pad gamts sichs am besten... nicht sicher ob das mit der Maus und KB so sinnvoll ist, manche User berichten da Probleme.
Image
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von fifi »

ich bis grad am durezocke uf de ps4, bi scho recht wiit. Macht spass.

Jetzt hani aber s'Problem dasi wenni im Charre hocke, weder Harpune no "Boomsticks" meh chan wähle.

Als letschts hani e Ödlandmission gmacht wohni ha müese Tankwäge ramme damit nöd s'Schiff (Basis vo eim Charakter) durchbreche chönt, döt häts mehr es rammgitter upgrade ghe wo nöd uftaucht isch oder ich scho gha han. ich glaub s'zweite isch de fall.
Ich ha i dere Mission scho nur d'Schrotflinte gha, denkt ok isch Missionsbedingt, ha sie gschafft.
Aber immer no nix wählbar mit li/re ufem joypad.

Andere charre gno, anderi versione vo de harpune/boomstick installiert, schnellreis. alles nix bracht.
Netzsuechi bringt iwie au nix zudem.

Eine e Idee? Ohni dem Zeugs isch game over, nur scho vom Spassfaktor :(
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Buccaneer »

Tönt nach em e bög
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

hmmm... das hani jetzt au no nie gha bzw. ghört. Tönt scho nach eme Bug. Ha mal churz googlet, aber settig problem gitts normalerwiis nur mit de PC version und au nur im zämehang mit settings wo über em niveau vo damalige spiel ligget...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von fifi »

Hey Danke für euri replys!

Mir isch hüt no igfalle das ich allefalls i de Gastown Race Mission "hange", ich ha d'Fightering scho aghüüret gha aber s'Renne selber nannig agfange.
Ha denkt vlt isch drum de Chum entwaffnet worde, ha den das Renne gmacht (ca 10mal müese neu afange), den die arm Fightering is Nirvana beförderet und de Big chief vermöblet. Naja so lang ers zuelaht de Feiglig, am End wär er gsi... Im Mittelteil wos au e Wasserstell hät ha ich au nöd chönne suufe.

Guet wieder zum Charre, gaht immerno nannig. Usgstiege, immer no kei Bottle.
Metal Slug gstarted, D-PAD L/R/U göhnd nümme, nur no DOWN. :head2wall:

HW BUG i dem Fall, mal luege wasme da cha mache, zimli au of the blue jetzt eifah failed, komisch.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Master(G) »

haha, ja chas gäh. cool gahts wieder ;-)

hammer spiel! 2x komplett duregspielt de sauhund. und immer weni videos gseh, hani luscht nomal zspiele.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von fifi »

hans vorane fertig gmacht, guets game würkli. Evtl hets uf de pro no chli besser usgseh? Hans uf de normale räuberzockt :oops:
Was mer spüeziell ufgfalle isch das de soudn u huere sporadisch isch, und das passt super is theme, eifach so mit em motoregrüsch dur düne flitze.
Ich ha recht sidemissions gmacht gha etc und d'story so chli tröpfle lah, RDR 1 ischmer ä lehr gsi uf de xbox360. Döt hani story durezockt, u huere müeh gha teils und erscht am schluss al de rescht gmacht wo all boosts ghe hät. major fail. :typej:
Paar Sache gihts no zum mache, evtl häts ja no überraschige jetzt nachem complete, mal luege. SInd so es paar hiiwis cho nach de credits, aber vlt isch nur de neu charre.

Neus gamepad isch au geil gsi, bi im coop gsi den ischmer igfalle dasi eis bruch, in ID gange wo im gliche gebäude isch 69.90. Ich kei ahnig was de shit choschted gömmer mal in MM nebed ah, black 59.95 ok 10er billiger. den blue gseh 49.95, ah no besser.
ah kasse, die het 79.95 welle, ich: seig agschriebe mit ... sie: ich mues zur abteilig gha
I de abteilig den d'antwort: ah ja es chan sie das eusi priisschilder (wohl gemerkt digitali LCD's) nöd aktuell sind ich muess de abteiligsleiter fröge.
Ich: Das seig nöd nötig, es seg gsetzlich verankeret das de priis wo agschriebe isch gelti, ussert es seig en herte kommafehler das zb 495.50 plötzlich 49.50 seig den göch das nöd.
Das face, fuck da chunnt eine drus... direkt zum pc, custom quittig gmacht 49.95. BAAM, ich schätze das isch e 0er marge gsi für de saftlade.
Und pads sind 3 reihe black im regal mit em priis und blue als bückware i de 3e reihe, also nöd nur eis am falsche ort oder so. Eigentlich hetti grad no es zweits sölle neh, oder no meh... :D
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitrag von Buccaneer »

Ich will n Fortsetzig! Blödi huere Gameindustrie... Und Titanfall 3 bitte au gad no nacheliefere...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 53 Gäste