Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von evo »

Notwendigs übel? Unnötig? oder eifach nur logisch?
Was meined ihr zum thema?

Uslöser für das topic isch de post gsi:
Master(G) hat geschrieben: bime singleplayer titel sind seasonpass alligs no cool.
No cool seiter... scho rächt brainwashed worde wohl.
E faking hundesohn entwicklig isch das
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von Master(G) »

es isch äbe es dilemma. und ich verstahs halbwegs. lueg mal choschte für dentwicklig vo some grosse spiel ah. und lueg de priis vode spiel ide letschte 20 jahr ah. merksch was?

es GTA5 hett 256 Millione dollar koschtet
es Destiny 2 gar 500 millione dollar

und was hett wohl Contra III ufem SNES koschtet?
und was hett das SNES modul damals im lade koschtet?

es isch ganz klar und nur logisch, die entwicklig mit seasonpass und lootboxe, ned?

ich würd aber au 120.- für es spiel zahle, statt 60.-, wenn denn alles debi isch.
aber isch es ned besser, wenn dwahl hesch?

denk mal drüber nah ;-)

immerhin gitts bime singleplayer spiel inhalt für dutzendi stunde spielspass.
bime seasonpass für es mp spiel sinds es paar mäps.

was isch jetzt besser?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von evo »

Master(G) hat geschrieben:es isch äbe es dilemma. und ich verstahs halbwegs. lueg mal choschte für dentwicklig vo some grosse spiel ah. und lueg de priis vode spiel ide letschte 20 jahr ah. merksch was?

ich würd au 120.- für es spiel zahle, statt 60.-, wenn denn alles debi isch.
aber isch es ned besser, wenn dwahl hesch?

denk mal drüber nah ;-)
I dänk nur scho t möglichkeit vo de dlc's füert zumne allgemeine qualitätsverlust bi de produkt. Und damit meini jez nit s spiel an sich, eher bugs, featurs wo bewusst zrugghalte wärde, zu früehi releases usw.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von Master(G) »

zu früehi releases isch es problem. ja. aber da sind manager hine dra wo bi dene immense entwickligskoschte eifach irgendwo en linie müend zieh. suscht isch es ja es fass ohni bode. de chole muesch ja erscht mal wieder inehole.

und bugs sind bi derart riesige openworld spiel halt eifach nur logisch. es isch quasi unmöglich alli bugs zfinde im vornherein. sie händ ja ned millione teschter - wenns denn mal dusse isch aber scho (mir spieler). und so chömed halt patches after patches...

ich hätt aber scho ideä wie wer das problem halbwegs chönti löse. so wie ide filmindustrie. product-placement heissts zauberwort. firmene müesstet defür zahle, dass z.b. ime forza en coca cola bandewerbig drin isch. oder im fifa en gilette werbig. leider isches umgekehrt. de hersteller muess dene was zahle, dass sie ihri werbig im spiel drin dörfe ha... rofl! also no meh chöschte, lizenze etc.

äbe: dilemma.

aber da chönte mer es eigets topic fülle mit dem thema. :lol:

du gsehsch, mit "hirnwösche" hett das nix ztue. ich verstah eifach beid siite und es spielt mir kei rugel, ob ich 60 oder 120 für es spiel zahl, so langs mich guet unterhaltet. ich muess es ja nid chaufe.
assassins creed origins unterhaltet mich super.

passt!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von zeromeier »

wenni amix es game dure han, hani für gwöhnlich kei luscht meh, es halbs jahr spöter na ime dl-add-on ziit zverbringe.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von Master(G) »

ich han die drü DLCs vom Witcher VERSCHLUNGE! ganz ganz geniali DLCs sind das gsi! :herzli:

wenn ich es spiel geil find, freu ich mich ime halbe jahr wieder druuf.

ich spiele ja au ander spiel ned nur 1x dure. spiel wo ich liebe chömed bi mier immer wieder mal is laufwerk. z.b. wolfenstein hani jedes öppe 3x duregspielt :lol: nur so um eis bispiel znänne.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

ah ja übrigens:
Electronic Arts hat bei "Star Wars Battlefront 2" auf die übliche Strategie mit Bezahl-DLCs verzichtet, um die Community nicht zu teilen. Normalerweise kaufen zirka 25 Prozent der Spieler zusätzliche Karten und Inhalte. Nun werden sie alle kostenlos angeboten, weswegen ein anderes Finanzierungsmodell gefunden werden musste. EA wird diese Strategie nicht ändern und die Mikrotransaktionen sowie die Idee der kostenlosen DLCs nicht aufgeben.
es isch wohl en lernprozess wo dindustrie jetzt grad dank em battlefront 2 fiasko duremacht... es bliibt spannend :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Assassins Creed Origins

Beitrag von siralos »

Master(G) hat geschrieben:ich han die drü DLCs vom Witcher VERSCHLUNGE! ganz ganz geniali DLCs sind das gsi! :herzli:
Die waren doch allesamt gratis gewesen, die addons heart of stone und das toussaint waren kostenpflichtig gewesen.?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

ja, heart of stone war 9.90
blood and wine war 19.90
der season pass kostete - oder kostet immer noch - 25.90

https://www.wog.ch/index.cfm/search/typ ... rm/witcher" onclick="window.open(this.href);return false;


alle DLCs im Battlefront 2 sind jetzt gratis... darum musste auch eine neue einnahmequelle her, ergo MTs
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von siralos »

Also addons wie heart of stone oder bloodmoon finde ich okey, sind schon fast vollwertige games fuer so manche entwickler.

Dlc und sonstige verkappte sachen wie chars, outfits die man freikaufen kann ist gaggi. Frueher bekam man diese sachen, indem man sie freigespielte.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

blabla hat geschrieben:fürnäs Schpili 1x zahlä wo verhebt und guät isch.
Auäs andärä isch Gaggi.
findi ok.

aber vermuetlich wäreds dänn äbe tüürer.

würsch denn für sones "fertigs" spiel aus dopplete anelegge?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Moff »

Expansions als DLC wie Death of the Outsider oder Blood & Wine sind super.

Fairi Microtransactions in free 2 Play Spiel wie Leage of Legends sind in Ornig.

p2w isch nogo
lootboxe sind nogo

p2w in lootboxe in vollprisspil mit verkackte progressionsmechanike wie in Battlefront II = totale Hitler
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

uf de punkt bracht.

das gwüssi lüüt das andersch gsehnd irritiert mich.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Moff »

fairerwis muemer scho säge, dass sehr wenigi Hersteller nur expansions als dlc händ wie ebe CDPR oder arkane.
die meisched mached irgenden waffe gugus und so seich oder denn ebe grad lootboxe.

sehr wenig dlc isch würklich guet bzw. chaufbar für mich persönlich iets.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

jep!
wolfenstein 2 hett 3 meh oder weniger grossi - werde mer gseh - singleplayer addon. das isch guet!
aco bringt 2 neui story-erwiiterige innerhalb vode openworld - wie bim witcher - au guet!
darum mis fazit vo hütt morge: singleplayer content als dlc isch "no cool"... da chasch ned viel falsch mache, usser es isch halt zchurz oder zwenig.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Moff »

ja wenns nume so chli isch hetmer ame ehner sgfüehl es isch usegschnittne Content wo suscht im hauptgame debi gsi wär.

das wo arkane und cdpr mached sind richtigi expansions wiemers früener scho kennt het.
die vo wolfenstein 2 zB interessiered mich au ned würklich, die sindmer zchli.
wies bim assassins creed usgseht weissi ned.

aber das sind halt so grenzfäll, git schlimmers aber git au bessers.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

verstah dini haltig. isch aber bime hüttige triple-a game eifach unmöglich. meinsch ned? da bruchts halt gottsname 2000 lüüt wo 4 jahr schaffed demits halbwegs guet wird.... mir gamer wänd das ja. alles muess grösser, schöner, flüssiger, "realer" sii...

für dich wäred indy games demfall ideal. die funktioniered no nach em alte konzept. usserdem choschtet die meischtens weniger als 30.-
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Moff »

dasch doch es märli mit dene chöschte
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

ja natürlich. ich mein, sie händ au sehr viel meh chäufer als vor 20 jahr.

gtav hett sich bis hütt 75 millione mal verchauft.
rechnet mer jetzt das mal mit 50 stutz pro game, soviel choschtets übrigens hütt no, dänn macht das en Umsatz vo 3.7 Milliarde ....
da sind die 265 Millione produktionchoschte natürli nüt meh. Und da sind die inahme us de MTs no gar ned drin, reini gameverchäuf!
Wobi warum verchauft sich GTAV sitt 2013 so guet? Wäg em Online-Modus, em DLC ...

im verglich dazue macht es linears spiel wie Uncharted 4 nur en bruchtteil vo de innahme.

darum au de schritt wäg vom lineare singleplayer-spiel, hi zude open-world rpgs mit game-as-a-service modell bzw. microtransactions.

ide nöchschte jahre wird das nur no meh werde.

reini lineari singleplayer spiel werdet scho bald nüm existiere, zumindescht ned als AAA-produktion. indies villeicht no...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Herr Rossi »

Ich find zuesätzliche Content wie z. B. bim Witcher 3 oder em Breath of the Wild scho no recht geil und gibe det gern guets Geld us für de Mehrwert womi Schtunde cha demit cha vergnüege. Gsehs da so wie de Master G, d Games hend im Verglich zu hüt eifach 100 oder me koschtet und d Chöschte sind e Bruchteil gsii vo dem was hüt so Titel choschtet.

1st world problems...
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Mr. Heli »

mich nervt meh das hüt als Abos automatisch verlängeret. Fitness, SBB, PS Plus (wo ich bim japanische account erst checkt han nachdem si mir 3 Monat in rechnig gstellt hend).

DLC find ich jez nonid so schlimm vom usmass her, spiel aber au nöd viel vo dene spiel wo DLC es Thema isch. bisher nume im breath of the wild und im Mario kart 8 en DLC kauft. sind ja in ergänzig zumne fertige spiel und daher find ichs so ok glöst. nume kostüm oder waffe über dlc hole wür ich nöd. söled die wo das mache wönd, mir egal.

zum priesthema, weiss eine wie hoch d marge uf so games sind wo bim retailer hange bliebed? wär au mal interessant zum wüsse.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

Mr. Heli hat geschrieben:zum priesthema, weiss eine wie hoch d marge uf so games sind wo bim retailer hange bliebed? wär au mal interessant zum wüsse.
bime 65.- franke spiel verdient de retailer keini 10 franke meh... 7-8 franke pro spiel.
zur ziit wo ich no de gamelade gha han, isch es bitz besser gsi, so ca. 15-20 franke (anno 1995 - 2000)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Master(G) »

blabla hat geschrieben:50 Arcadegamus uf dr 360er hani abägladä. Meinsch diä chani i paar Jahr no schpilä we mini XBox 360 mau aligt? Nain.
gaht mir au so. aber MS hett grossi server und abwärtskompatibilität isch en cornerstone vom xbox konzept. ich würd jetzt mal behaupte, dass die no sehr lang abelade chasch. aber ja, dini angst isch berechtigt...
ich glaub aber, dass die meischte spiel scho uf irgendwelche hacker-HDs gspeichert sind fürd nachwelt und später mal ime emulator chasch spiele, so wie hütt mame und co. :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich find zuesätzliche Content wie z. B. bim Witcher 3 oder em Breath of the Wild scho no recht geil und gibe det gern guets Geld us für de Mehrwert womi Schtunde cha demit cha vergnüege. Gsehs da so wie de Master G, d Games hend im Verglich zu hüt eifach 100 oder me koschtet und d Chöschte sind e Bruchteil gsii vo dem was hüt so Titel choschtet.

1st world problems...
:groel: de dümmst spruch vom rossi, 1 world problems, logisch sinds das, mir lebet au i de first world. immer wieder schön die dumme lüüt mit dumm eussage z verwütsche. immerhin isch das ganze forum 1. world. au du bisches 1. world problem. mach doch es topic uf über 3rd world problems. stimmt isch ja s OT und politik topic.

zum thema: DLC's mit Mehrwert (also story wiiterzieh oder aber neue content) find ich völig i.o. de rescht spuele, isch nur cashmaschine. d entwickligschoste für videospieli sind sicherlich gstiege, gnau so aber au d inahme und zielgruppesegment. das bruelle mag ich nöd ustah, die verdienet alli guet chohle mit videospieli.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Streit-Thema Seasonpass, DLC, Lootboxe und Co.

Beitrag von Herr Rossi »

Korrektur für de Aug: 1st world topic =)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 54 Gäste