Sphinx and the cursed Mummy

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von zwirrlibatz »

...remaster 4HD dings whatever chunnt für pece:

http://www.eurogamer.net/articles/2017- ... ding-to-pc" onclick="window.open(this.href);return false;

eis vo de beschte gsi i sire ziit.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1844
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Mr. Heli »

si söled gschieder en zweite teil bringe. es isch mega, eis vo de beste spiel ufem cube.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Herr Rossi »

Huren gut. Aber extra für das de peze ufrüschte.... :-/
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Xinobrax2 »

S gset au im Dolphin bi 4K oni HD Texture ziemlich guet us...
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1844
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Mr. Heli »

wieso gits eigentlich so wenig spiel mit ägypten spiel? oder kenn ich die eifach nöd...
gäbt so viel wo meh mit de gschicht mache chönt...
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von evo »

Genau das hani probiert vor so 2 jahr. Het mi nit möge zbegeistere. Nie gnau gwüsst wasi mache sell und relativ bald wider ghört demit. Muess filich widermol versueche durezbisse.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Xinobrax2 »

Mr. Heli hat geschrieben:wieso gits eigentlich so wenig spiel mit ägypten spiel? oder kenn ich die eifach nöd...
gäbt so viel wo meh mit de gschicht mache chönt...
Timelapse isch na nett...es alts Point n' Click. Gasch vo de Osterinsle us nach Ägypte, zu de Anasazi und de Mayas und am Schluss nach Atlantis. Hani damals super gfunde...

Btw...
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von zwirrlibatz »

D'Bible gäbt au no einiges a Gschichte her. Aso ernstlich jetz, aber da will sich wohl niemer Pfinger verbränne.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von PlanetHarrieR »

Killer Mami!!!

https://youtu.be/B8iUlhu60BA?t=37s" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12836
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Moff »

zwirrlibatz hat geschrieben:D'Bible gäbt au no einiges a Gschichte her. Aso ernstlich jetz, aber da will sich wohl niemer Pfinger verbränne.

Quelle
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von zwirrlibatz »

:lol:

aber xehsch, nintendo distanziert sich drvo.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von zwirrlibatz »

Bin öppe i de Hälfti und es haut mich um. :shock: No viel besser als i de Erinnerig. Das nödemal wäge Nostalgie, für das isch es viel z'elegant und z'poliert. Locker uf Zelda Niveau, LOCKER! Es isch e Schand dass das so untergange isch dazumal, will es büütet so dermasse viel Originalität und Witz, dass es en Start zunere erfolgriiche Franchise hätt müesse sii. Isch aber halt grad gliichziitig mit em erschte 3D Prince Of Persia usecho und das isch ihm - völlig zu Unrächt - vor de Sunne gstande. Sogar s'äbefalls fasch gliichziitig erschienene Beyond Good and Evil hett meh Lärme gmacht und das isch ja nöd grad sone grosse gsi. D'Mummypuzzles sind fantastisch, d'Wält isch wunderschön duregstylt aber halt weniger opulänt als gschmackvoll dosiert. Das mag ihm wohl jegliche Hype verwehrt ha. Es isch es Spiel, wo sich ersch nahdisnah uftuet. Genrefans wo das ignoriered, händ e Meise. E MEISE!
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 13 Jan 2018 17:48, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Herr Rossi »

Für mich isch es DAS Gabecube Schpil schlechthin gsii. Näbem Eternal Darkness und em Beyond good and evil hani das em meischte zockt. Ich weiss no dasi am Afang chli müe gha ha zum dri cho, hed sich au I mim Umfeld chli so zeigt. Aber usnahmslos jede hed nach 2 bis 3 Schtund nüm chönne höre mit em. E Perle vom ne Schpil
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von zwirrlibatz »

Mönschterli iifange zum se nachher loslah zum puzzles löse oder eim bim schlegle hälfe. Uereguet. De clochard wo eim irgendwänn sin rupeebüütelschänkt will er en nöd chan bruuche. :lol: Me muess au viel sälber go sueche und entdecke und sich merke, au innerhalb vo dungeons cha me d'rüüm teilwiis i verschiedene reihefolge ahgah. Spielstil isch reduziert uf s'maximum: Es gitt kei EXP, nur de läbensbalke cha me verlängere, die einzig handwaffle wird nie upgradet, me brchunnt nur ein einzige neue move und dä sehr früeh, nur für d'näbewaffe gitts neui items. Heisst: me muess wie i de zeldas als spieler immer besser und gschickter wärde. Und die stimmung! Wüeschti und türkiswasser und tämpelstatue, es gseht cheibeschön us i däm remaster.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han mir das mal gholt willses au für Linux git. De Text isch bimene 4K Display so chli dasmer en nur chan lese wemer am Bildschirm chlebt. Ez spili trotzdem d Gamecube Version mitem Dolphin :typej:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1844
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Sphinx and the cursed Mummy

Beitrag von Mr. Heli »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich han mir das mal gholt willses au für Linux git. De Text isch bimene 4K Display so chli dasmer en nur chan lese wemer am Bildschirm chlebt. Ez spili trotzdem d Gamecube Version mitem Dolphin :typej:
ich han generell s gfühl das ich bi allne neue spiel e lupe bruche. min tv isch zwar nid so gross, aber die text sind zum teil würklich viel z chli
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] und 5 Gäste