de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Logitech G27... d'vibratione vom force feedback sind au nöd z'verachte. D'böde sind holz, bretter uf balke. S'huus wo mer miete chönt isch baujahr 1795 (ja, 1795) und staht unter denkmalschutz...
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Goran »

OlDirty hat geschrieben:Für mi isch Project Cars 2 eh en Pflichtkauf gsi. Spieles in VR uf em PC und finds seehr geil. Vor allem d'Physik isch verbessered worde und grafisch isch es sowieso e Pracht. D'Pad Gamer sölleds au eifach ha will di'Stürig eifacher gmacht worde isch. Aber klar es lauft wie kei anders Game mit enere Mittelklasse Grafikkarte uf high settings mit 90FPS in VR. Git jo aber s'Oculus Tray Tool wot chasch ASW uf 45 setze und den isch au tiptop. Für die meiste Lüt zumindest. I ha mir jetzt aber ne e Biest vonere 1080TI gönnt wo mini GTX 970 söll ablöse. Mol luege uf was für Settings den rennt. Mit de GTX 970 uf Mittel - Low (was immer no guet usgseht) laufts bi mir sehr flüssig mit 29 Gegner. Vo dem her wer kei Grafikhure isch chas au problemlos mit sonere Charte zocke.
The Sheep hat geschrieben:
Drachenherz hat geschrieben:da ich scho Project Cars 1 nur 1-2 Stunde zockt han. B
i nur öpe 155h :kicher: und Asstto Corsa au über 100h. Sheep, wends arcadig wetsch muesch iracing spiele :groel: ;)

Und wie isches mit de 1080 Ti? ich han e 1080 di hei i mim pc.

Bis jetzt in vr bini vo vielne racing games grafisch enttüscht
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Pimax 8K
Die nächschti Generation VR Brille chunnt mit zwei 4K Displays: 3840x2160 pixel pro Aug, 200 Grad Sichtfäld!, bi 90Hz :shock: :sabber: :wix:
Software söll Oculus Home und Steam VR kompatibel si.
Vorussichtliche Release: Mai 2018

https://www.kickstarter.com/projects/pi ... n=cc143a74" onclick="window.open(this.href);return false;

Das isch im Fall s'alte Modäll wos bereits git (4K, 110 Grad FOV, 60Hz), im Verglich zu Ocler und Vive:
Bild
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Au wenn Waveshooter sit em Überangebot nüm so richtig begeischtere, gits ab und zue es paar Rosinli wo us der Masse usestäche.

3 Spiel sind mir chürzlich begegnet, wos möglicherwis wärt sind. Ich sälber han si nonig kauft/teschtet, da ich im momänt mehr gueti VR Games han, als Zit sie zspiele. Drum beziehn sich mini Empfählige uf min Idruck nach Videos und Reviews:

Eternity Warriors VR
Bild


Quelle

Star Rage VR
Bild

Quelle

Gunheart
Bild

Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Es paar News:

Oculus bringt nächscht Jahr Oculus Go, en kabellosi und computerunabhängigi lowcost VR Brille für unter 200 USD
Söll wohl de GearVR ersetze und da s'kei Handy mehr brucht, en einheitlichi Qualitet sicherstelle.
Bild

Glichzitig schaffets am Nachfolger vom Rift, Oculus Santa Cruz
Ähnlich wie de Go wird die Brille kabellos und computerunabhängig ufbaut si, aber mit besserem Rächner drin, und zuesätzlich mit insideout positional tracking. Die erschte Dev Kits chömet im 2018.
Bild

Respawn Entertainment (Titanfall I & II, vorhär Call of Duty unter Activision) sind ame grössere VR Projäkt, en Ego Shooter für Oculus Rift. Release: 2019


Quelle

Ark Park wird im Dezämber für PSVR usecho und PC Versione sind uf unbestimmti Zit verschobe. Ursprünglich isches für Oculus und Vive entwicklet worde und hätt das Jahr sölle erschiene. PSVR Release isch gar nit plant gseh. Die Nuttesöhn händ sehr wahrschinlich en zitexklusiv Vertrag bi Sony unterschriebe chürzlich. Jedefalls bechunnt mer kei Antwort, wemer sie druf aspricht. Macht mi hässig.


Quelle

Blade Runner 2049 Memory Lab wird es ca 30 Minütigs Game/Experience, wo zimlich cool söll si. Wohl so öppis im Stil Batman Arkham VR


Quelle

Marvel Powers United VR wird aktuell vo Sanzaru entwicklet. Wird wenn is richtig gse es richtigs Game, nid nur en Wärbe-Experience. Release Date gits no keine


Quelle
Zuletzt geändert von The Sheep am 26 Okt 2017 12:50, insgesamt 16-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

... und ich hange immer no täglich in Elite ume... 270 h mittlerwiile... no nie es spiel soooo lang gspielt...
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

und i freu mi uf Resident Evil 7 mit de Oculus obwohl ich's wohrschinli kum 10min werd spiele. Das Game isch sooo derb. Nur scho bim zueluege denk i mir leck mues das krass si in VR :eek2: . Aber au wenn ich's nöd viel wird spiele hend d'Entwickler de Chole einfach verdient für sones Meisterwerk und de Muet au en AAA Title in VR usezbringe. Nöd wie all ander. :head2wall:
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Es wird so guet es wird sooo guet :panik: :panik:


Quelle


Quelle


Quelle
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Falls öpper vorhet en Vive zchaufe:
Ab sofort bechunnt mer Fallout 4 VR (spielbar ab 12. Dez) gratis dezue

http://www.4players.de/4players.php/spi ... f=newsfeed" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Beste VR-Erfahrung bisher abseits von Spielen:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... Hours.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Tesla? Download läuft...


Google Earth VR isch sit em letschte Update übrigens au sehr super :!:
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ja, spielt auf Teslas Anwesen, sehr cool.

Ach ja, Gugel Örs wollte ich ja auch mal ausprobieren :)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Hüt oder i de nöchschte Täg chunt mol wieder es update für Alien Isolation VR.

https://twitter.com/nibre_" onclick="window.open(this.href);return false;

söt den do erschiene: https://github.com/Nibre/MotherVR/releases" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Grad gseh dass Doom VFR ja früener usechunnt als Fallout 4 VR, nämlich morn inere Wuche :wixer:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Wiu, wiu - ordentlich kabellos tpcasten! :arnold:

Bild
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

wie ischs? merksch en Unterschied zu Kabel ?
Oculus Version chunnt au no vor Jahresändi :wixer:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Übertragung funktioniert recht gut, man kann schön frei rumlaufen. :) Aber der Tragekomfort lässt leider zu wünschen übrig wegen Erwärmung und unterbewusst komischem Gefühl: ;)

http://www.4players.de/4players.php/dis ... PCast.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... pilog.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Sehr geil. gutes Review. :1thumb:

Ich denke auch dass es einen zimlichen Einfluss hat auf die Immersion. Bei mir ist es ja so dass ich mich wann immer möglich selber umdrehe im Spiel, und erst wenn sich das Kabel langsam um die Beine zu wickeln anfängt, weil es halt nie gleich gleich oft in die eine als in die andere Richtung geht, und man dadurch irgendwann an die Grenzen der Verkabelung stösst. Dann drehe ich mich jeweils so lange bis das Kabel wieder entwirrt ist, und korririgere die Spielrichtung mit dem Stick am Touchcontroller, was natürlich unschön ist für das Gefühl. Und das fällt mit dem Tpcast natürlich weg.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Han ändlich Doom VFR zum laufe becho für Oculus Rift. Gibt mehreri Stelle wo mer in Steam Beta chann ischtelle. Uf die dritti und einzigi wo funktioniert wär i von allei nie cho: :typej:
Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically
Und es lauft besser mit minere GTX980, wo ja ca. 30% unter de Mindestanforderunge isch, als erwartet. Mängisch rucklets bitz, aber es blibt spielbar. Chönnt au si dass es isch wil denn grad Grafik nachglade wird. Villicht hättis uf der SSD sötte inschtalliere. Und i has nonig lang gspielt. Viellicht wirds no so wild dass d'980er trotzdäm in d'Chnü goht.

S'einzige was bitz ernüchternd ist, ischs Spiel sälber. Es isch leider nit Doom 4 in VR, sondern sie händ quasi es neus Game drus gmacht, technisch vereifacht und schinbar vor allem fürs Playstation VR Publikum zuegschnitte. Zum Glück bini kei riese Fanboy vo Doom 4, sunscht würdi mi villicht au so ufrege wie einigi im Steamforum. Es goht grad guet ab dört.


Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

The Sheep hat geschrieben:Sehr geil. gutes Review. :1thumb:

Ich denke auch dass es einen zimlichen Einfluss hat auf die Immersion. Bei mir ist es ja so dass ich mich wann immer möglich selber umdrehe im Spiel, und erst wenn sich das Kabel langsam um die Beine zu wickeln anfängt, weil es halt nie gleich gleich oft in die eine als in die andere Richtung geht, und man dadurch irgendwann an die Grenzen der Verkabelung stösst. Dann drehe ich mich jeweils so lange bis das Kabel wieder entwirrt ist, und korririgere die Spielrichtung mit dem Stick am Touchcontroller, was natürlich unschön ist für das Gefühl. Und das fällt mit dem Tpcast natürlich weg.

danke! stimmt, diese entwirr-situation reißt einen etwas raus...
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 02 Dez 2017 09:12, insgesamt 2-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

The Sheep hat geschrieben:Han ändlich Doom VFR zum laufe becho für Oculus Rift. Gibt mehreri Stelle wo mer in Steam Beta chann ischtelle. Uf die dritti und einzigi wo funktioniert wär i von allei nie cho: :typej:
Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically
Und es lauft besser mit minere GTX980, wo ja ca. 30% unter de Mindestanforderunge isch, als erwartet. Mängisch rucklets bitz, aber es blibt spielbar. Chönnt au si dass es isch wil denn grad Grafik nachglade wird. Villicht hättis uf der SSD sötte inschtalliere. Und i has nonig lang gspielt. Viellicht wirds no so wild dass d'980er trotzdäm in d'Chnü goht.

S'einzige was bitz ernüchternd ist, ischs Spiel sälber. Es isch leider nit Doom 4 in VR, sondern sie händ quasi es neus Game drus gmacht, technisch vereifacht und schinbar vor allem fürs Playstation VR Publikum zuegschnitte. Zum Glück bini kei riese Fanboy vo Doom 4, sunscht würdi mi villicht au so ufrege wie einigi im Steamforum. Es goht grad guet ab dört.
:lol: oha

meist finde ichs eher gut, wenn ein eigenes vr-spiel entwickelt wird. wurde ja auch so angekündigt. dumbed down wär natürlich schwach dann. mir ist doom aber eh zu gorig auf dauer - unterm headset fühlt man sich dann schon fast wie ein metzger, oder? ;)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Die gorigen Nahkampfmoves fehlen offenbar komplett. Du portest oder "dasht" dich mit einer Handgranate in der linken und einer Schusswaffe in der rechten Hand durch die Gegend (Linkshänder Support Fehlanzeige). Locomotion gibts nur wenn das Game mit Joypad spielst... lol (vorerst zumindest. Soll aber nachgepatched werden).

Mit der Schusswaffe lässt sich der Gegner stunnen, und dann kannst durch ihn durchdashen, wodurch er dann explodiert. Mit einer weiteren Taste lassen sich die Gegner noch zurückwerfen. that's it. Das scheint alles zu sein was das Kampfsystem hergibt. Natürlich gibts noch mehr Waffen, so dass später auch mit einer 2. Schusswaffe anstelle der Handgranate unterwegs sein kannst, und durch Upgrademöglichkeiten gibt es dann auch Sekundärfunktionen an den Waffen, wie bei Doom 4.

Ach ja, ich hab grad gelesen, die Levels der Kampagne seien nicht wirklich neu. Sie haben bloss nicht alles verwendet. Ich selber habe Doom 4 nicht allzuweit gespielt, deswegen kann ich nicht genau sagen was neu und was recycelt ist.

Gesamtspielzeit von Doom VFR soll je nach Schwierigkeitsgrad 2-4 Stunden sein. Soviel zum Thema AAA Titel...

Wirklich schlecht ist es aber nicht. Hab heute gemerkt, mit der Gewöhnung an die Steuerung kommt auch der Spielspass. Für dieses Game wäre übriges Tpcast gut, weil es bisher keine Möglichkeit gibt, sich mit den Touchcontrollern zu drehen, bzw die Richtung zu korrigieren.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

ah, interessant
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Gits eigentlich no anderi VR-games als Elite: Dangerous? :D
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste