de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Links wo nüm funktioniere chöne eim ganz schön us der Bahn wärfe. Oo
Das isch natürlich tragisch. Aber dennoch sött mer d'Hoffnig nid ufga. Mängisch hilfts, de Titel in Youtube izgä, um en neue Link zbecho ... :idea:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

da:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Space Junkies von Ubisoft hat gebockt auf der Messe! :-D Frei schwebende Multiplayer-Arenakämpfe im All - und mir ist nicht mal schlecht geworden.

http://www.4players.de/4players.php/dis ... nkies.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Doom VFR und Fallout 4 VR chömet ersch im Dezämber use :(
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Ich bruuch glaub langsam würkli hilf... immer no am Elite: Dangerous suchte... han mittlerwiile schiff im gsamtwert vo 400 millione credits und 520 millione credits flüssig... bin 4 wuche lang nüt anders als am reise und system entdecke gsii uf em Weg in e ussekolonie wo 22000 liechtjahr vo Sol entfernt isch...

Und ends monet gits es update und wahrschinlich en zünftige chrieg mit aliens. Aber dasch mer gliich, will ich mich jetzt uf de wäg zur mitti vo eusere galaxie mach...

Mann... und jede verdammti tag vergitzel ich fasch, bis ich endlich go flüge chan...

o7
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

haha, geil. Aber i channs nachvollzieh. Han das es zitli au so gha.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Im Radial-G für PSVR ist wieder der "Master G" unterwegs :lol:

Cool verdrehtes Spiel übrigens:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... ial-G.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

scho mal Redout agluegt ? Das söll s'absolute Hammergame si, wemer uf so Wipeout und F-Zero Games stoht:
http://store.steampowered.com/app/51771 ... d_Edition/" onclick="window.open(this.href);return false;


Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Goran »

The Sheep hat geschrieben:Links wo nüm funktioniere chöne eim ganz schön us der Bahn wärfe. Oo
Das isch natürlich tragisch. Aber dennoch sött mer d'Hoffnig nid ufga. Mängisch hilfts, de Titel in Youtube izgä, um en neue Link zbecho ... :idea:
Wänn mer nöd weis weles spiel s isch bzw wies heisst, chan mer nöd sueche
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

da hesch du scho rächt, aber wenn unde uf Quelle clicksch, gsehsch wies video gheisse het :idea:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »


Quelle
ich weiss nid ob ich dene überhaupt begegne möcht. Abere gwüsse grössi isches doch zimlich schmärzhaft sis Schiff zverlüre :?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

The Sheep hat geschrieben:
Quelle
ich weiss nid ob ich dene überhaupt begegne möcht. Abere gwüsse grössi isches doch zimlich schmärzhaft sis Schiff zverlüre :?

Naja, never fly without a rebuy. Und au de Rebuy sött eine nüme chratze, dass isch bi schöste vo zwänzg millione und meh eifacher gseit als gmacht. :D
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Ohni Versicherig flieg ich nie. Aber ebe, au die und d'Ladig (wenn vor allem Handel betriebsch) choschte mit der Zit es Vermöge :lol:

Es zitli lang bini rächt guet debi gsi bim fighte. Aber sit si das Engineers Update usebrocht händ, womer zimlich grinde muess um sich Spezial Waffe zbaue, und sälbscht NPC Gegner mit verstärkte Waffe agriffe sithär, ischmer d'Luscht es bitz vergange an der Konfrontation mit em Unbekannte.

I freu mi uf d'Achündigung vo Season 3.
Villicht Landig uf Planete mit Atmosphäre etc ... *hoff* *dume druck*
Zuletzt geändert von The Sheep am 17 Sep 2017 20:37, insgesamt 2-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Killing Floor isch miner Meinig nach nid so am Hype gerächt worde, aber die nächschti Hoffnig, wo ebefalls scho lenger bekannt isch, het jetzt es offiziells Release Datum:

Arktika.1 vo de Macher vo "Metro: Last Light" chunnt am 10 Oktober


Quelle

Hoffentlich isches kei Waveshooter!
d'Achündigung vo Arktika stammt ja usere Zit, wo VR Waveshooter no nid so zahlrich gseh sind ufem Märt. Aber mittlerwile müesst es derigs Game wirklich sehr guet si (wie zB Void Rangers), damit ichs würd chaufe.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Robinson The Journey unterstützt jetzt ändlich Touch Controller vom Oculus!

I has drum namol kauft und finds jetzt wirklich dütlich besser als mit Joypad damals uf der PSVR. Vor allem s'chlättere isch mega. Natürlich isches immerno sgliche Game, und nach mim Gschmack zu eifach und zu chindlich. Aber es fühlt sich rächt immersiv a jetzt, und nach afänglichem Stress mit der Taschtebelegig hets mer richtig afange gfalle.


Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Project Cars 2 isch duss für Oculus und Vive uf Steam


Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

The Sheep hat geschrieben:Project Cars 2 isch duss für Oculus und Vive uf Steam


Quelle
Isches guet? Laufts in VR würkli besser als PC1?
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

The Sheep hat geschrieben:Robinson The Journey unterstützt jetzt ändlich Touch Controller vom Oculus!

I has drum namol kauft und finds jetzt wirklich dütlich besser als mit Joypad damals uf der PSVR. Vor allem s'chlättere isch mega. Natürlich isches immerno sgliche Game, und nach mim Gschmack zu eifach und zu chindlich. Aber es fühlt sich rächt immersiv a jetzt, und nach afänglichem Stress mit der Taschtebelegig hets mer richtig afange gfalle.


Quelle
cool, sollte ich demfall auch noch mal reinschauen
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Drachenherz hat geschrieben:Isches guet? Laufts in VR würkli besser als PC1?
Gemäss Reviews gsehts so us als wäre die meischte User happy. Es paar wenigi sind mit dr VR Versione nid so richtig glücklich. Aber chönnte durchus Einzelfäll si wo vilicht anderi Gründ het.

Ich persönlich wirds mir so schnäll nid chaufe, da ich scho Project Cars 1 nur 1-2 Stunde zockt han. Bin eifach nid so de Racer. Und scho gar nid wenns en realistische Aspruch het wie Project Cars. Ridge Racer VR oder Daytona VR wäre da scho eher mins ^^
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Ich werd mer PC2 wohl au nöd tuetue. Han vo mine Zyte mit em DK2 no Assetto Corsa kauft kha, und über d'jahr no es paar strecke- und auto DLCs. Und das lauft mit supersampling und 24 chärre uf de strecki perfekt mit 90 fps.

Bin aber sowieso noch ungebroche em Elite Dangerous verfalle, han bald 200 h und vergitzle immer no jede Tag, bis ich is cockpit chan.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Für mi isch Project Cars 2 eh en Pflichtkauf gsi. Spieles in VR uf em PC und finds seehr geil. Vor allem d'Physik isch verbessered worde und grafisch isch es sowieso e Pracht. D'Pad Gamer sölleds au eifach ha will di'Stürig eifacher gmacht worde isch. Aber klar es lauft wie kei anders Game mit enere Mittelklasse Grafikkarte uf high settings mit 90FPS in VR. Git jo aber s'Oculus Tray Tool wot chasch ASW uf 45 setze und den isch au tiptop. Für die meiste Lüt zumindest. I ha mir jetzt aber ne e Biest vonere 1080TI gönnt wo mini GTX 970 söll ablöse. Mol luege uf was für Settings den rennt. Mit de GTX 970 uf Mittel - Low (was immer no guet usgseht) laufts bi mir sehr flüssig mit 29 Gegner. Vo dem her wer kei Grafikhure isch chas au problemlos mit sonere Charte zocke.
The Sheep hat geschrieben:
Drachenherz hat geschrieben:da ich scho Project Cars 1 nur 1-2 Stunde zockt han. B
i nur öpe 155h :kicher: und Asstto Corsa au über 100h. Sheep, wends arcadig wetsch muesch iracing spiele :groel: ;)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von geosnow »

schad, wirds mir bi dene games schlecht.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Isch e reini Gwöhnigssach. Im SimRacingForum hets es paar gha wo's au schlecht worde isch am Afang. Den muesch eifach immer chli spiele und SOBALDS dor schlecht wird ufhöre. Jo nix erzwinge wölle will susch baut de Körper sone unterbewussti Abwehrreaktion uf. Denn vll 1-2 Täg spöter wieder versueche. Noch es paar Monät het no jede chöne Fahre, au längeri Ziet.
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

OlDirty hat geschrieben:Für mi isch Project Cars 2 eh en Pflichtkauf gsi. Spieles in VR uf em PC und finds seehr geil. Vor allem d'Physik isch verbessered worde und grafisch isch es sowieso e Pracht. D'Pad Gamer sölleds au eifach ha will di'Stürig eifacher gmacht worde isch. Aber klar es lauft wie kei anders Game mit enere Mittelklasse Grafikkarte uf high settings mit 90FPS in VR. Git jo aber s'Oculus Tray Tool wot chasch ASW uf 45 setze und den isch au tiptop. Für die meiste Lüt zumindest. I ha mir jetzt aber ne e Biest vonere 1080TI gönnt wo mini GTX 970 söll ablöse. Mol luege uf was für Settings den rennt. Mit de GTX 970 uf Mittel - Low (was immer no guet usgseht) laufts bi mir sehr flüssig mit 29 Gegner. Vo dem her wer kei Grafikhure isch chas au problemlos mit sonere Charte zocke.
The Sheep hat geschrieben:
Drachenherz hat geschrieben:da ich scho Project Cars 1 nur 1-2 Stunde zockt han. B
i nur öpe 155h :kicher: und Asstto Corsa au über 100h. Sheep, wends arcadig wetsch muesch iracing spiele :groel: ;)
Ich würd gern meh assetto corsa spiele, aber... wenn i d'pedale malträtiere khört mer das i eusem alte holzhüsli i de schlafzimmer unedrah, s'tönt nervtötend... und will i meist nur am
Abig/ nacht spiele chan...

Naja, dasch eigentlich au de grund, warum i Elite nomal e chance geh han: han es spiel gsuecht, woni im sitze VR-le chan... joah, sonen HOTAS macht im vergliich zum lenkrad kei lärm... und dänn hät's mer de ärmel inegnoo... susch hät i scho längscht e gamezyt im drüstellige bereich bi Assetto Corsa hehe.
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Da isch jo bitter wenn sogar Pedale ghörsch :briegge: . Wa hesch den für Pedale wo en Lärm mached? Do chönt i mir mis Flipperhobby jo voll as Bei strieche :head2wall:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste