mario & luigi dream team bros:
frischi neui idee id serie bracht, d kämpf sind teils chli is lange zoge und die mega luigi kämpf het meh vo mir us chöne spare. alles in allem es solids mario rpg.
star ocean second evolution:
hänge bim endgegner und lueg de abspann wohl uf youtube. müest nomal stunde lang go ufelevle, evt. sogar müehsam usem dungeon usegah und neui waffe chaufe. schiisst mich irgendwie ah da nomal soviel ziit z investiere. empfiehl jedem wo de erst und zweit teil spielt sich über d spiel strategie z informiere. charaktere chan meh au nöd alli hole, wenn meh gwüssi het chan meh anderi nöd ha. und meischtens isch au nöd so offesichtlich wie meh die charaktere holt.
s game büütet mega viel, segs waffe selber schmiede, musiziere (was ich nie gmacht han, has geld immer für anders usgeh), individuel d charaktereigenschafte ufelevle, usw. mängisch han ich mich recht ufgregt, s git bosskämpf wo meh eifach e gwüssi ziit mues überlebe, anderi wo meh mues verlüüre und das nöd merkt, wieder anderi wo meh sicher bim erste mal verlüürt und denn nomal ellelange text mues lese wo meh nöd im schnelldurchlauf chan dureklicke. s spiel gfallt mir susch eigentlich sehr guet wills soviel z gseh und z mache git. und natürlich gsehts au schön us.
advance wars ufem GBA:
wie erwartet grandios. leider isch d kampagne chli churz, aber meh chan ja no viel maps spiele. tuen gern geld voll ufeschrube dass so richtig abgaht vo afang a
lady layton oder wies heisst ufem 3ds:
schlechtisch titel vode ganze layton serie. sogar de layton vs phoenix het mir besser gfalle. s git ka richtige gschicht sondern verschiedeni fäll wo meh löse mues. sobald all hiiwies da sind lösst sich de fall uf, nume sind mit dene hiiwies d fäll eigentlich gar nöd für eim persönlich lösbar. d rätsel sind eigentlich fascht nume fangfrage, was sehr schad isch. meh mues eifach überlege was di grösst arschloch antwort wer und das isch es denn meistens. ha s gfühl d luft isch chli duse. bi jetzt denn bald dure, letscht fall no zmache.
golden sun ufem GBA:
Suchtfaktor, läck het mich das spiel schnell packt. finds mega, wie erwartet. freu mich drah da no es paar stunde z investiere.