Zoll = Stasi

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Xinobrax2 »

Vilicht heters ja agschribe...mal luege...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Naanöd überchoo ? Vilicht hesch ja glück.
Good Luck !
:vortex:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Xinobrax2 »

Chunt amigs so zwüschet 13:00 und 14:00 :panik:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

....
Dateianhänge
i0tak45q1955ybr1u88v.gif
i0tak45q1955ybr1u88v.gif (1.18 MiB) 4613 mal betrachtet
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

Mis xiaomi mi6 hangt o am zoll... :-(
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

bi mir hend hüt diä gwundenase es päckli mit eproms durchschneuggäd, isch aber huere schnäll da gsi vo DE. am Mittwoch verschickt und hüt achoo.
widermal öppis guets
:vortex:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Jones hat geschrieben:Mis xiaomi mi6 hangt o am zoll... :-(
chasch nur hoffe, dass sie nöd verdurschtet isch, bis Du sie überchunsch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Xinobrax2 »

D Ironie debi isch, dass die Sache woni do pstellt han alli legal gsi sind...und jetzt isch grad es Paket mit sublegalem Pflanzematerial innerhalb vo 45 Minute durch de Zoll. Ich glaube die mached das extra...
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Xinobrax2 hat geschrieben:D Ironie debi isch, dass die Sache woni do pstellt han alli legal gsi sind...und jetzt isch grad es Paket mit sublegalem Pflanzematerial innerhalb vo 45 Minute durch de Zoll. Ich glaube die mached das extra...
Ich glaube, die händ kein Plan, was sie mached!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

resuscitation hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:Mis xiaomi mi6 hangt o am zoll... :-(
chasch nur hoffe, dass sie nöd verdurschtet isch, bis Du sie überchunsch
ha's natürlech mittlerwile becho.
ha bim Smartphone chouf e sog. "zoll-versicherig" abgschlosse.
d.h. du zahlsch 50.-- ufpris aber derfür bechunnsch d'zollchöschte vom shop rückerstattet.

leider miteme chline schönheitsfähler:
du muesch IHRI dokument verwende und am zoll schicke...
dummerwies hei sie es mi6 mit 130 euro deklariert und "IHRI" papier si e gfälschti PayPal-überwiesigs-Bestätigung von 130 euro gsi. (derbi hani 450 per post-bank überwiese)

hami de nid derfür gha, gfälschti ungerlage a zoll z'schicke... :roll:
itz bechumi "nur" das zrüggerstattet, wo's am zoll choschtet hätt mit ihrer falsche Deklaration, wasi rächt fräch finde...

aber i warte itz mau d'rächnig ab. sött ca 25.-- usmache rein vo de stüüre här aber i gloube d'handlingsgebühre schänke meh i als die paar franke mwst...
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Avenger »

Han i ou scho gha, dass der Verkäufer e niedrigere Wert het ageh als wär korrekt gsi. (Und debii han ig ihm no gseit er sölls korrekt deklariere. Huere Volldepp das!)

Wahrschinlich wirsch Gebühre müesse zahle für die zuesätzlichi (korrekti) Verzollig. Hesch also Gebühre für e erst Vorgang (erste Zollrevision/Beschau/Lagerung/Abklärung) und nachher ds gliiche no einisch (zweite Zollrevision/Verzollung). Letztlich zahlsch also die dopplete Gebühre. Isch bi mir so gsi. Mwst han i nur einisch müesse zahle.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

äbe... i gah dervo us, dass d'gebühre eh grösser si als d'verzollig an sich. oder si die o abhängig vom warewärt?
i ha de natürlech die korrekt bstell-bestätigung agäh...
wäge 20 fränkli wotti nid e straf wäge versuechter stürhingerziehig riskiere... lol

findes aber schön fräch vo dene sieche, dass sie dr chund quasi derzue zwinge, z'gsetz z'bräche... :groel:
falsch deklariere vom versänder us isch mir egal aber wenn ig denn es offesichtlech gfälschts dokument muess ireiche, hörts uf... :head2wall:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

d'Gebühre wo d'Poscht verrächnet sind wie folgt:

10.- für d'Kontrolle und Voruszahlig vo dä MwSt. Wänn ich das no richtig in Erinnerig han, werdet die 10.- aber vor dä Berechnig vo dä MwSt. uf dä Betrag vo Dinere Lieferig grächnet.. Schliesslich betrachtet das d'Poscht als 'Dienstleistig'. Wänn Du gar kei MwSt. zahle muesch (5.-+ MwSt), dänn chümed nur d'Bearbeitigsgebühre vo dä Post.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

rechnig scho becho...
0.00 einfuhrzoll
11.90 mwst
19.00 kontoabwicklungsgebühren

lustig: obwohl ig d'originalunterlage igreicht ha, isch nach dr falsche deklaration verrächnet worde... :roll:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von geosnow »

Wenn du als Gschäft bstellsch bi UPS und normal verzollsch, sparsch d BG.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Buccaneer »

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... y/26685990" onclick="window.open(this.href);return false;

Schono guet.
Ja nüt gäg d Ursache unternäh und defür de Bürger drangsaliere...
De Zoll tued momentan au huere blöd... mometan chasch druff gah, dass de Zoll au chlineri Sache im Wert vo under 60.- (inkl Porto) ufhalted und eim no en schöni Bearbeitigsgebühr druff klatscht.

Chans nid ganz nachvollzieh. De Prisüberwacher möged scho sid Jahre über zu hohi und ungerechtfertigti Prise und nix isch gmacht worde... ez wird was gmacht und das nur uf Choste vo de Konsumente.
:2finger:

En Frächheit find is vor allem bi Sache, womer i de Schwiiz nirgends bechunnt und wenn mers will, muss mers im Usland bstelle...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Anstatt es neus topic mache, schriibi mal da.

De absender us DE verschickt es päckli mit de dhl und gitt mer tracking nummer.
Uf de dhl siite bini go träcke bis es i de schwiiz achoo isch, denn hani müse bi de poscht.ch go träcke.
Alles ok im postverzolligsprozess in urdorf....
S päckli sött uf züri choo. Hüt staht zugestellt - bearbeitet durch landquart :?:
Sölli nachle warte bis ich em versender söll melde dass er e nachforschig söll mache ? Selber bi eusä poscht gahts ahnschiinend nöd.

Hesch sowas au scho erlebt und wasch passiert ?
edit: jetzt ischs grad achoo :typej: :lol:
:vortex:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von zwirrlibatz »

bi de post cha me nachforschige lah mache.

viel meh als eui rappespalterei verwundert mich, dass e gitarre vomne 500 seele kaff i de usa pampas uf züri 2 täg brucht und nachher vo züri a mini zürihuustüüre e gschlagni wuche.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

wirds ächt schlimmer wenns no meh poschtstelle schlüssed ?
:vortex:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von siralos »

turntablism hat geschrieben:wirds ächt schlimmer wenns no meh poschtstelle schlüssed ?
Das auf hundert....ist mir auch schon aufgefallen dass die ausländische post extrem schnell ist, im gegensatz zu unserer heissgeliebten post.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Wie fascht jedes Undernehme ide Schwiiz hed d Post e riisige Wasserchopf mit vil zvil überbezahlte Nichtsnutze ide Teppichetage, Werbefuzzis etc. A de basis wir defür abbaut. Tipp : tretet Gwerkschafte und Personalvertretige bi und helfed verändere.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Tipp : tretet Gwerkschafte und Personalvertretige bi und helfed verändere.
Die gewerkschaft in der schweiz sind leider ein witz und auch selbst raffgierig auf der Teppich etage.

Ich habe noch nie was von der unia oder dergleichen gesehen, wo sie was bewirken konnten. Lärm machen sie ja schon, aber schlussendlich wurde noch jede firma ins ausland ausgelagert.

Ihre pendants in Deutschland oder frankreich sind da schon um einiges stärker, da gibts dann schon eine einigung die auch dem arbeiter was bringt.

Btw. Streiken ist ja in der schweiz generel verboten, von daher.....lol :typej:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Leider meined das die meischte wo du da schribsch au und hend defür kei Ahnig... Und es sind genau die Lüt wo d Gwerkschafte schwäched wils nid gsend was si chönd bewirke und au bewirked. Bi selber I einere und inere Personalvertretig und verhandle regelmässig Löhn und GAV. 500 Lüt hend 2 Täg me Ferie sit Afang Johr, Vaterschaftsurlaub vo 3 uf 5 Täg, oni Abschtrich... Aber ebe, es wird ja nüt bewirkt.

Weisch was, es gad alles sehr langsam und es isch scho aschtrengend gnueg amigs mit GL und VR, aber die müesamschte sind die wo jammered dases nüt bringt.

Die dütsche beweged meh, aber dene gots teilwiis au recht beschisse mit irne Minilöhn. Und si gönd ufd Schtross und streiked. Bi üs isch de Lidensdruck wohl no zchli dass das nid passiert
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von siralos »

habe ca. 10 jahren in derselben bude gearbeitet und unsere personalvertretung konnte weder beim lohn noch bei der arbeits std. was bewirken. in den medien hiess es immer dass der lohn in der metall industrie um ca. 1-2 % steigen sollte, effektiv bekamen wir ca. 0.4 % wir sind dann auch von ne 40 std. woche auf 43 std. rauf gegangen, das zum selben lohn natuerlich. :vortex:

das die deutschen auch weniger arbeiten wird noch oft ausgeblendet und im sektor vaterschaft und mutterschafts urlaub hinkt die schweiz gewaltig hinterher.

btw. die personalvertretung der eta (swatch) ist da auch nicht viel besser, die hatten nach und nach immer wie weniger zu sagen, was sich dann auch auf die moral der mitarbeiter und das staendige wechsel bemerkbar machte.

ich finde es gut dass es wenigstens nicht alle personalvertretungen so memen sind, die auch mal was machen statt nur "ja" zu sagen oder nur einpaar verbilligungen bei irgend nem shop im dorf herausholen die eh keiner hingeht. :1thumb:
es ist aber falsch anzunehmen dass es uns "arbeitern" noch zu gut geht, habe meine ex bude selbst serbeln sehen und da konnte keiner was machen. von 700 arbeitern wurde es auf ca. 200 reduziert, die waren natuerlich so schlau und haben nicht alle aufs mal gekuendigt sondern nach und nach damit es nicht so auffaellt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Ich frag mich was denn mues passiere dass d Arbetnähmer uf d Schtross gönd bi so Zueschtänd wie si du beschtibsch. E gueti Fee wo ine zueschpricht?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 23 Gäste