neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von damian »

Bild
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Jones »

Moff hat geschrieben:mir lit iets au ned würklich was dra, dass jugos knarrene chaufe dörfed, aber es isch doch erstunlich, nöd? isch ja es ganz klars rassistischs gsetz wo ned alli vorem gsetz glich sind. ich frag mich öbs na me i die richtig git.

git mines wüsse süsch nüt i die richtig...

aber hey, jedi outo versicherig isch o rassistisch... :kicher:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich verstane de Sinn und Zweck ez nid so ganz. Ha mal ghört di kriminelle würdid iri Waffe idR ufem Schwarzmarkt chaufe. Isch das es Grücht? :shock:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich verstane de Sinn und Zweck ez nid so ganz. Ha mal ghört di kriminelle würdid iri Waffe idR ufem Schwarzmarkt chaufe. Isch das es Grücht? :shock:
so eifach isches de äbe doch nid... ;)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Xinobrax2 »

Jones hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich verstane de Sinn und Zweck ez nid so ganz. Ha mal ghört di kriminelle würdid iri Waffe idR ufem Schwarzmarkt chaufe. Isch das es Grücht? :shock:
so eifach isches de äbe doch nid... ;)
Doch klar, aber ich heb ez gschider mal d Schnurre :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben: Doch klar, aber ich heb ez gschider mal d Schnurre :lol:
wolmüglech besser... :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:S Thema an sich find ich guet. Es isch aber es perfekts Thema zum zerfleddere und für lächerlich diskussionsfeindlichi Biträg. Das isch au sofort passiert. Es G fritigstopic halt.
:shock: wow rossi du verteidigsch reali argument? und den nah vo zerfleddere rede und lächerliche diskussionsfeindliche biträg rede? nöd schlecht, ischen fortschritt. mir schaffet das ali zämä i dem forum en gueti diskussionskultur anhand fakte anezkriege. am schluss chömmer ois den nah chli im chreis d händli geh und kumbaya singe für die wo das i de diskussion gfehlt haet. au en umarmig liit dri für die wo körperlichi nöchi fehlt z.b :herzli:

und na was chlises , zerfleddere evtl=differenziere vielfach da drin?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Acid »

Es isch würklich es sehr komplizierts Thema sones Wafflägsetz. Hanmi jetzt nid bsunders usenandgsetzt mit derä Verschärfig.
Verfüegbarkeit isch eis, s ander schiint d Istellig zu Waffä und Gwalt ansich zsi...und det unterscheidet sich denn halt chli d Problematik i zwei Bereich (Diä wo de Xino meint, und diä womer z.B. i de USA chan beobachtä).

Ich han als Chind no gern gschossä, aber hauptsächlich mitem Luftgwehr (sone Luftpistole mit de Gälä Gummigschoss hani au gha, aber s Luftgwehr mit de Metallgschoss undem längere Lauf isch scho luschtiger gsi). Heddmi au de Nachber wo de Polizischt gsi isch mol rächt zämägschnauzt woner gseh hed dasi im Gartä umästrauchlä und mit allem Möglichä Zielüebigä machä, nid nur mit de Zielschiibä.

Eimol hani au en Vogel verschossä, willi nid dänkt han dassen tatsächlich triff, das tuetmer bis Hüt no chli Leid.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Xinobrax2 »

Gatmer chli glich. Ich han früener na gern Airsoft und Paintball gspillt. Capture the Flag und so...aber Mensche wo Waffe bruched um demit Gwalt uszüebe würdi am liebste verschüsse.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Herr Rossi »

Aug, es isch keis Gheimnis das mir beide nid de glich Wäg bedchritet. Aber irgendwie hani s Gfühl das eine vo üs. Es Problem demit hed bzw de ander das au sehr gärn provoziert. Ja, ich zerfleddere au gärn min Liebe.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von zeromeier »

Waffegsetz, krass.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

Moff hat geschrieben:mir lit iets au ned würklich was dra, dass jugos knarrene chaufe dörfed, aber es isch doch erstunlich, nöd? isch ja es ganz klars rassistischs gsetz wo ned alli vorem gsetz glich sind. ich frag mich öbs na me i die richtig git.
wenn ei hunderasse 80% meh aggressivi attackene uf mensche verüebt und denn en muhlchorb ufzwunge wird, isch das den au nur us rassistische gründ eso :?:

protip: die jugos wo knarre wänd chaufeds dunne, will billiger. ersch no vom ne bekannte underm tisch, ohni papier, register etc.
denn eifach demit überd gränzi fahre. ich wür schätze bi über 70% vo dene gaht das ohni problem. vilicht sogar meh wenns gränzwächter als kollege händ.

bin letscht mal im zivilschutz mit nem zwäge albaner gsi. dä hät en shqipi kolleg wo permanänt knarre im auto und ah sich hät. warum wüsse mer nöd gnau, aber er isch schiens kenn sehr suubere.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 10 Jan 2019 14:23, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Moff »

Mastler(P) hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:mir lit iets au ned würklich was dra, dass jugos knarrene chaufe dörfed, aber es isch doch erstunlich, nöd? isch ja es ganz klars rassistischs gsetz wo ned alli vorem gsetz glich sind. ich frag mich öbs na me i die richtig git.
wenn ei hunderasse 80% meh aggressivi attackene uf mensche verüebt und denn denn en muhlchorb ufzwunge wird, isch das den au nur us rassistische gründ eso :?:
mir isch scho klar, dass das ned us Willkür passiert, sondern will die au effektiv meh verbreche begöhnd.
aber sgliche chamer au vo Männer säge, wäg dem isches ned so, dass die kei waffe dörfed chaufe, oder dasses schwieriger isch als für fraue.
es isch natürlich rassistisch und es erstunt mich, dass das so im gsetz staht.

vorem gsetz muess jede glich si, nöd?

wennmer grad bi Männer und fraue sind, det ischs ja au lang so gsi, dass nur Männer händ chöne fraue vergwaltige und ned umgekehrt, isch genau so erstunlich gsi, wobi das glaub mal apasst wurde isch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

TypeJ hat geschrieben:ich find pistöler und sustigi gönnns na geil!
soviel zum topic :lol:
sehr geil! lueg die han ich alli usm ostblock:

Bild
soviel zum topic :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

Moff hat geschrieben:es isch natürlich rassistisch und es erstunt mich, dass das so im gsetz staht.
gahts der jetz doch au na um semantik? hätsch es gern umformuliert, das es nöd so rassistisch töhnt?
Moff hat geschrieben:vorem gsetz muess jede glich si, nöd?

wennmer grad bi Männer und fraue sind, det ischs ja au lang so gsi, dass nur Männer händ chöne fraue vergwaltige und ned umgekehrt, isch genau so erstunlich gsi, wobi das glaub mal apasst wurde isch.
primär jede staatsahghörige, ja. irgendeine wo us dä wildernis chunt und mord und todschlag easy konfliktlösig findet, verdient nöd wie en ziviliserte mensch behandlet zwerde, weder erwartet ers wükli.

was meinsch mit "chöne vergewaltige"? gsetzlich ischs ok gsi?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:best waffe isch de verstand :groel:
:lol: aber nöd ganz unrecht. nur langed leider oft scho ei chugle und dini waffe isch lahmgleiht.
turntablism hat geschrieben:Wommer jung gsi sind hemmer no zimlichi freiheite gha - au wenn nöd ganz legal :kicher:
Schwarzpulver im waffeschop gholt und bombä baschtlet denn briefchäschte gsprengt oder im wald probiert bäum id luft jage - eigentlich so ziemlich alles welle bombe. Wurfsterne poschtet und umägrüert. Etc. Wenni zrugg denk hemmer eigentlich zimli glück gha, das nüt schlimmers passiert isch.
du bisch ja en richtige bomberman gsi. :o
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Moff »

Mastler(P) hat geschrieben:gahts der jetz doch au na um semantik? hätsch es gern umformuliert, das es nöd so rassistisch töhnt?
bisch am trolle oder wa? wie wotsches andersch formuliere, dass gwüssi staatsagehörigi ned chönd waffe chaufe?
Mastler(P) hat geschrieben:primär jede staatsahghörige, ja. irgendeine wo us dä wildernis chunt und mord und todschlag easy konfliktlösig findet, verdient nöd wie en ziviliserte mensch behandlet zwerde, weder erwartet ers wükli.
wie gseit, ich wird sicher ned derfür kämpfe, dass die dörfed waffe chaufe, ich finds eifach erstunlich, dass es gsetz wo so nach natione underscheided existiert. hani so suscht na nieneds gseh und ich finds drum bemerkenswert.
Mastler(P) hat geschrieben:was meinsch mit "chöne vergewaltige"? gsetzlich ischs ok gsi?
nei en frau het ned chönne für Vergewaltigung aklagt oder verurteilt werde, mer het i söttige fäll denn müesse du Nötigung und ähnlichs uswiche
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben:aber hey, jedi outo versicherig isch o rassistisch... :kicher:
was wötsch mache?! fraue und asiate chönd im schnitt eifach nöd fahre! :o
Acid hat geschrieben:Eimol hani au en Vogel verschossä, willi nid dänkt han dassen tatsächlich triff, das tuetmer bis Hüt no chli Leid.
tubel, was schüssisch denn überhaupt? nöd troffe hätsch 100% wenn nöd gschosse hättsch :idea:
Xinobrax2 hat geschrieben:aber Mensche wo Waffe bruched um demit Gwalt uszüebe würdi am liebste verschüsse.
richtig so. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

Moff hat geschrieben:bisch am trolle oder wa? wie wotsches andersch formuliere, dass gwüssi staatsagehörigi ned chönd waffe chaufe?
"da wir wiederholt probleme mit angehörigen von dort und dort hatten, haben wir uns entschlossen diese gruppen etwas weiter zu beschränken als andere" oder so.
privileg cha mer sich verdiene oder uf grund vom verhalte wieder entzoge werde. ich gsehs problem nöd, no schockts mi. das töhnt den ih andere kontinänt no viel schärfer, glaubs mer.
Moff hat geschrieben:nei en frau het ned chönne für Vergewaltigung aklagt oder verurteilt werde, mer het i söttige fäll denn müesse du Nötigung und ähnlichs uswiche
isch au jetz no zimlich schwär für eh frau en mah znötige ohni mithilf vo waffe. ich nimm jetz au mal ah das es vill weniger passiert als andersch ume. früehner isch alles no simpler gsi, da hät mer sich halt um das nöd so gedanke gmacht bis vorfäll sich ghüft und publik worde sind.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Moff »

Mastler(P) hat geschrieben:"da wir wiederholt probleme mit angehörigen von dort und dort hatten, haben wir uns entschlossen diese gruppen etwas weiter zu beschränken als andere" oder so.
privileg cha mer sich verdiene oder uf grund vom verhalte wieder entzoge werde. ich gsehs problem nöd, no schockts mi. das töhnt den ih andere kontinänt no viel schärfer, glaubs mer.
a söttige bispiel wär ich ebe interessiert.
also, dass Staatsbürger und iwanderer anderi recht und pflichte hend, logisch.
aber dassmer under de iwanderer nach natione underscheidet kenn ich so ebe ned.


Mastler(P) hat geschrieben:"isch au jetz no zimlich schwär für eh frau en mah znötige ohni mithilf vo waffe. ich nimm jetz au mal ah das es vill weniger passiert als andersch ume. früehner isch alles no simpler gsi, da hät mer sich halt um das nöd so gedanke gmacht bis vorfäll sich ghüft und publik worde sind.
nötige hends rechtlich scho immer chönne, neu chönds au vergewaltige :lol:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

wenn zum bispiel es visa machsch denn häsch au je nach beziehig und status vo dim und em andere land total verschiedni konditione.

als schwizer chasch zum bispiel 3 mönet uf japan mit em visa on arrival. das chasch wahrschinli nöd wenn usm ostblock chunsch. cray-z. :shock:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Acid »

Mastler(P) hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Eimol hani au en Vogel verschossä, willi nid dänkt han dassen tatsächlich triff, das tuetmer bis Hüt no chli Leid.
tubel, was schüssisch denn überhaupt? nöd troffe hätsch 100% wenn nöd gschosse hättsch :idea:
Was hesch denn du scho erlebt du huere Panana? Bisch au schomol Chind gsi, oder was isch los?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

ich han alles erlebt, wotsch bewies? lueg: ich han ameise mit dä luupe verbrennt. das isch was ich bereu. :oops:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: isch au jetz no zimlich schwär für eh frau en mah znötige ohni mithilf vo waffe. ich nimm jetz au mal ah das es vill weniger passiert als andersch ume. früehner isch alles no simpler gsi, da hät mer sich halt um das nöd so gedanke gmacht bis vorfäll sich ghüft und publik worde sind.
Nei das het e andere grund. Im StGB steit:

Wer eine Person weiblichen Geschlechts zur Duldung des Beischlafs
nötigt, namentlich indem er sie bedroht, Gewalt anwendet, sie unter
psychischen Druck setzt oder zum Widerstand unfähig macht, wird mit
Freiheitsstrafe von einem Jahr bis zu zehn Jahren bestraft.


Vergewaltigung setzt vorus, dass dr täter sis gschlächtsteil i d'vagina ifüehrt. Das hei die meischte Männer halt nid e vagina... ;-)

Sexuelli nötigung het aber z'gliche maximale strafmass... Vo dem her wärs eigentlech egal wenn da nid no würd stah 'freiheitsstrafe bis 10 jahren ODER geldstrafe'...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: neus Waffegsetz im Schengeruum, wie findsch?

Beitrag von Mastler(P) »

ok, danke.
also vergewaltigt wird mer erscht wenn mer penetriert wird und isch daher eh männerdomäne? dabi heissts doch "die vergewaltigung" und isch somit es feminins wort. :vortex:

wiki gsehts da chli weniger eng:
Bedeutungen:

[1] von Personen: jemanden unter Gebrauch oder Androhung von Gewalt gegen seinen Willen zum Geschlechtsverkehr zwingen
[2] übertragen: seine eigenen Interessen in Bezug auf etwas gewaltsam durchsetzen

so han ich mir das eigentlich au vorgstellt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 37 Gäste