Super Mario Run (iOS)

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Moderator: Master(G)

Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Spaghetti » 21 Dez 2016 14:27

I finds super, vor allem dä Rally Modus.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon geosnow » 22 Dez 2016 15:29

ich chaufs. bis ufs mario bros und sunshine hani alli durre gmacht.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Master(G) » 22 Dez 2016 15:36

ich chaufs erscht wenns 5.- stutz isch... ich unterstütze de wucher ned!
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Acid » 22 Dez 2016 17:13

lol...isch nid grad vil füres Game 10.-

Hützutags vergisstmer halt no schnäll dass das Züg vor churzem alles no uhuerr vil türer gsi isch (händ natürlich au meh Lüt mitverdient).

aber zum Game: zerscht dänkt sig echli es lahms rayman, aber hed sich no schnäll gänderet, es hed allerhand gueti Element, und au d Grafik womi zerscht chli gstört hed überzügt mi jetzt fascht scho. D Levels sind churz, und s ganzä Spiel isch churz, aber wemer sich as Münzä sammlä macht wirds grad nomol besser bezüglich Spielelment, do dörftmer no es wili dra si, und zum Teil nähmed d Levels rächt e anderi Dynamik ah, je nachdem weli Münzä dassmer sammle söt. Was au no nett isch, isch dasses sehr eifach isch zum witercho bezüglich Wältä. Allerdings han ich nie müese über paar Versüech usä, und bin niä au nur annähernd frustriert gsi, was so vil heisst wiä es isch en absolut Weichspüehler wo Lüt wo chli useforderig sueched wohl chan entüüschä.

Alles i allem also positiv überrascht, für das wases isch. Was s Spiel als Spiel betrifft, denn:

Sehr lang dra sii chöntmer allerdings au wills ständig wieder mues ladä, wieder mues verbindä, und d Verbindig wieder nid funktioniert undmer wieder mues zum Titelbildschirm etc. pp. Weiss nid öb das allnä so god, aber isch en absoluti Katastroph, allways on shizzle und denn funktionierts nidmol...

Es stohd grad es Update ah wo als Notiz "Fehler wurden behoben" vermerkt hed. Leider chases nid ladä :vortex:
Und wills ufgrund dem im Update Prozess steckä bliibt, chanis grad überhaupt nid spilä :typej:

Und wemer grad devo reded: sit Johrzäntä bringts Nintendo fertig völlig belanglosi Arschlochanimatione nid skipbar zha...also diesbezüglich bliibeds sich treu.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon LuiStyle » 22 Dez 2016 17:52

^^ Erst wenn Nintendo ussem Console gschäft usstigt würd ich evtl. unterstütze vorher nie im lebe!
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Herr Rossi » 22 Dez 2016 18:34

LuiStyle hat geschrieben:^^ Erst wenn Nintendo ussem Console gschäft usstigt würd ich evtl. unterstütze vorher nie im lebe!

Genau das
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CONTRA: NEIN
Neutral: JA und NEIN
Dagegen: Option 3
Stark dagegen: NEIN und Option 3
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Acid » 22 Dez 2016 18:40

wieso entweder/oder
cha jo durchus beides cool si, und das mario run isch jo nid würklich en ernschthafti Konkurenz für es richtigs Konsole Spiel. Gsehn s Argument scho, dassmer z.B. schiss hed wenn ne de IOS Markt zu sehr ifahrt, dass den Konsole vernachläsiged. Aber es chan au en umgekehrte Effekt ha.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon geosnow » 22 Dez 2016 20:17

Das verstan ich nöd und maxht kei sinn. Isch eifach en neue kanal.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Master(G) » 23 Dez 2016 07:04

ich finds eifach viel zwenig inhalt für en - simmer ehrlich - eher durchschnittliche runner (wär de mario-skin ned, wärs bi de meischte doch duregheit, wills weissgott viel besseri runner uf iOS mit wesentlich meh inhalt für wesentlich weniger geld gitt)... es gitt also ned viel handy-spiel wo 10.- stutz choschtet, das find ich eifach zviel. es gaht da ums prinzip, ned um 10 franke, wo sich logisch jede leischte chönt...
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Xinobrax2 » 23 Dez 2016 16:15

Si hend grad 50 Mio Downloads erreicht...

...usserdem hends hüt imene Interview na gmeint, dass si 2017 zwei bis drü witeri Mobile-Spili wend veröffentliche. De Markt wird nüme verschwinde. Weni mir das Spili so aluege...mit de Assets wos us anderne Spiel kopiert hend und de simple Mechanik...denn wunderet mi nüt me. Wemer mit minimalem Ufwand innerhalb vo wenige Täg 500'000'000 USD chan ineh, denn stellt sich für d Aktionäre natürlich scho d Frag, warum anderi Teams Millione vo Dollars für d Entwicklig vomene Spiel verschlinged...über mehreri Jahr hinweg. Selbst di ganze Chöste für d Distribution falled bi Mobile weg. So rein wirtschaftlich betrachted chänteds de Konsolemarkt grad komplett istelle. Hoffedmer mal, dases nid wird passiere...
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Acid » 23 Dez 2016 16:42

@Master: weli sind vil besser für weniger Geld?

@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:


Für mich de absolut gröschti Kritikpunkt isch dassis nach wiä vor nid chan spielä will s Update nid chan installiert werde...
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Xinobrax2 » 23 Dez 2016 16:43

Acid hat geschrieben:@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:

Fair...gsetmer im Store irgendwo d Zahle vo de Verchäuf?
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Acid » 23 Dez 2016 19:01

Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:

Fair...gsetmer im Store irgendwo d Zahle vo de Verchäuf?


Nei, nid dasi wüsst...mer gsehd glaub au nid zahlä vo de Downloads.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Xinobrax2 » 23 Dez 2016 19:03

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:

Fair...gsetmer im Store irgendwo d Zahle vo de Verchäuf?

Nei, nid dasi wüsst...mer gsehd glaub au nid zahlä vo de Downloads.
Die hends bi Twitter posted...

Schad...wär na interessant.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Master(G) » 25 Dez 2016 11:44

Acid hat geschrieben:@Master: weli sind vil besser für weniger Geld?.


Rayman Fiesta Run, Wind-Up Knight 2 oder Punch Quest chömed mer in sinn....
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon geosnow » 25 Dez 2016 13:12

flash games?
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon mr.raw » 27 Dez 2016 08:27

Hetti Nintendo die erschte Levels als Demo Levels deklariert, denn wär glaubs kei so uffstand uffcho. Hett jo scho zu 360er Zitte passt. Es Demolevel und wenn de luscht hesch für meh, denn zahlsch de vollpriis. :idea:
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon DeftOne » 28 Dez 2016 10:53

Master(G) hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:@Master: weli sind vil besser für weniger Geld?.


Rayman Fiesta Run, Wind-Up Knight 2 oder Punch Quest chömed mer in sinn....


Punch Club chostet 1 Fr. und wird trotzdem no raubkopiert. :typej:

geosnow hat geschrieben:flash games?


N+ het au als Flash game gstartet und isch besser / aspruchsvoller als die meiste andere Jump n Runs.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Reinforced » 28 Dez 2016 10:56

uf Android für 5.- chaufis!
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon geosnow » 28 Dez 2016 13:16

Nönö. Smb ios hät sehr wenig umsatz gmacht. Isch aber au völig egal. Nintendo macht mit em switch und physische games geld.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Mr. Heli » 28 Dez 2016 20:17

Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:

Fair...gsetmer im Store irgendwo d Zahle vo de Verchäuf?

Nei, nid dasi wüsst...mer gsehd glaub au nid zahlä vo de Downloads.
Die hends bi Twitter posted...

Schad...wär na interessant.


du bisch au scho mal kritischer gsi was so informatione vo mediekanäl abelangt. klar, ich glaub nöd das sie mit de zahle bschisse müend. aber hohi downloadzahle chönd ebe scho es verkaufsargument si.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Xinobrax2 » 28 Dez 2016 20:20

Mr. Heli hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:@Xino: Downloads sind nid unbedingt automatisch au verchäuf :idea:

Fair...gsetmer im Store irgendwo d Zahle vo de Verchäuf?

Nei, nid dasi wüsst...mer gsehd glaub au nid zahlä vo de Downloads.
Die hends bi Twitter posted...

Schad...wär na interessant.


du bisch au scho mal kritischer gsi was so informatione vo mediekanäl abelangt. klar, ich glaub nöd das sie mit de zahle bschisse müend. aber hohi downloadzahle chönd ebe scho es verkaufsargument si.

Es isch de offiziell Nintendo Kanal gsi...und es isch Fakt, dass si demit en Rekord broche hend...mal unabhängug devo was die Zahl tatsächlich über d Verchäuf usseit. Schinbar isch s Game aber eh nid so beliebt...

:arrow: https://twitter.com/NintendoAmerica/sta ... 1572639745
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon geosnow » 30 Dez 2016 08:41

hauptsach in aller munde sein. besseri werbig gits nöd. Switch 4ever.
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Reinforced » 30 Dez 2016 15:44

android version chunnt offebar scho bald ?!

https://play.google.com/store/apps/deta ... tendo.zara
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Re: Super Mario Run (iOS)

Beitragvon Xinobrax2 » 30 Dez 2016 15:46

Schnell na usehaue bevor alli erfahre hend dases lame isch :lol:
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