DooM

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

nei es gaht mer meh drum dasi diä Games woni würkli gern han au würkli chan i de Händ ha... nöd nur e Berächtigung zum Download vo Date.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

Bin jetzt am Multiplayer drah ...mer glaubts nöd aber es gitt scho Cheats und nöd wenigi wo sie nutzed. En Typ wo gradmal 1.4 hrs on Rercord hät bi Doom macht bi allne 5 Mitspiller vom Gägnerteam en Instakill im Gliiche Momänt. und dänn grad nomal sobald mer respawned sind. sis steam Profil zeigt ah daser scho en Ban gha hät. Huere schaad isches efang... :roll:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Bejita »

Marco_in_motion hat geschrieben:Bin jetzt am Multiplayer drah ...mer glaubts nöd aber es gitt scho Cheats und nöd wenigi wo sie nutzed. En Typ wo gradmal 1.4 hrs on Rercord hät bi Doom macht bi allne 5 Mitspiller vom Gägnerteam en Instakill im Gliiche Momänt. und dänn grad nomal sobald mer respawned sind. sis steam Profil zeigt ah daser scho en Ban gha hät. Huere schaad isches efang... :roll:
Isch PC isch normal
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Jones »

Reinforced hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:e verpackig vomeme downloadcode? theLOL

i findes super. louft mit alles uf ultra konstant mit 60 fps
neui graka het mi alt PC suber wiederbeläbt... :wixer:
Was hesch de füre grafikkarte? Nid ufd Gtx 1080 wölle warte?
Nei hamer für wenig geld e gtx 970 chouft vor paar mönet und mini alt 580er uf ricardo verhökeret. Günstigs upgrad gsi...
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Reinforced »

ok mal luege wies no mit minere gtx 680 louft...

wie gross isch de download? PC DVD version het also nur son scheiss downloadtool? isch ja trüürigscht!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Jones »

Ca 40gb gloubi... Bi grad nüm sicher...
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

krass ..grad jetzt vermissi diä Ziit mega wo mer eifach e "Kasette" i das Freudeinstrument (snes/megadrive) indruckt hät, ahschalte und kei Sorge meh ha... eini vo de glücklichste Ziite woni je gha han.
chunnt mer grad vor als wär Doom sletschte neue Spieli woni je kauft han. Früehner häsch der no gwüssi Spieli uf de Geburri gwünscht oder druff gsparet. jetzt chaufsch eifach, zocksch aber teh Magic isch eifach nümme s'gliiche. ich weiss isch mümümü aber hät grad use müese.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von The Sheep »

Ich find, s'neue Doom bringt es bitz vo dere Magie zruck. Immerhin zock ichs täglich unds gseht so us als würdis durespiele. Die offline PC Spiel wo das in de letschte 10 Jahr bi mir gschafft händ, chani an einer Hand abzelle.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von mr.raw »

Marco_in_motion hat geschrieben:krass ..grad jetzt vermissi diä Ziit mega wo mer eifach e "Kasette" i das Freudeinstrument (snes/megadrive) indruckt hät, ahschalte und kei Sorge meh ha... eini vo de glücklichste Ziite woni je gha han.
chunnt mer grad vor als wär Doom sletschte neue Spieli woni je kauft han. Früehner häsch der no gwüssi Spieli uf de Geburri gwünscht oder druff gsparet. jetzt chaufsch eifach, zocksch aber teh Magic isch eifach nümme s'gliiche. ich weiss isch mümümü aber hät grad use müese.
sgoht mir genau glich...
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von evo »

i ha das gfühl zum glück immer no hin und widr. he letshcti zb. wider s final fantasy 6 ineghaue, nachdäm ichs ettlichi johr nüm gamed ha, het mi derart packt dasi jez e perfekte spielstand zämmezockt ha mit em bestmügliche equipment und über 50hspielzit. und das bimne spiel woni sogar scho mol duregamed ha, crazyyyy. mer mues halt die games game wo eim so emotione beschäre.
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Panther »

ha das problem au gha, so ändi ps2/wii zyt, (zu) viel spiel kauft (wo mer au spass gmacht hei), aber plötzlich
hani gmerkt dass d magie nüm do gsi isch, us em zocke und em ganze wunderdrum isch es konsumiere worde.
ha mi au lang gfrogt wieso und werum und gschwört friener isch alles besser gsi, aber s problem isch eifach gsi
dass me 1. durs netz vo neue spiel scho so viel gseh het das d magie bim effektive spiele scho fascht verraucht isch,
2. ergo kauft me schneller es neus 3. bi alle neue sache entwikle sich "emotione" ersch nach johre und 4. dur das me
jetz meh spiel ka kaufe als friener, git me neue spiel schneller e chance, au wenn s alte noni alt isch

zb. hesch damal uf s Mega Man 2 blanget und wo ääändli gha hesch hesch di so verbisse dri dass es "emotionelli" narbe
hinterloh het,i ha hüt no alles vor auge wenn is spiel


i ha denn realisiert dass i mir mit dem konsum verhalte, eigentlich d magie selber kaputt mach (im retro bereich überigens
s gliche, i kauf nie meh viel spiel uf e klapf, selbscht in japan nit, nur gard das woni scho lang unbedning will ha) und jetze,
zb alli vo mine 12 xbox360 spiel bringe grossartigi emotione mit sich, glaub wenn i 40 hätti könnti 30 furtrüere...

lange rede kurze sinn, zocke darf nit zum konsum werde (imo)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Herr Rossi »

Das Problem hani früener au gha, denn hani die ganz Sammlig uf ei Chlapf verchauft. Mittlerwile chauf mer nur no ca 2 - 5 Games im Jahr, dafür hani Fröid wie früener =)
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von siralos »

The Sheep hat geschrieben:Ich find, s'neue Doom bringt es bitz vo dere Magie zruck. Immerhin zock ichs täglich unds gseht so us als würdis durespiele. Die offline PC Spiel wo das in de letschte 10 Jahr bi mir gschafft händ, chani an einer Hand abzelle.
Geht mir genau so, kein feiges in der deckung warten bis die health anzeige sich wieder auflaedt oder wild drauflos knallen ohne auf die mun anzeige zu achten.

Durch das ganze spiel durch, wechsle ich immer wieder die waffen um mich dem gegnern anzupassen oder teils auch weil mir die mun ausgingen. Manche secrets sind extrem gut versteckt und die runen missionen haben es in sich.

Es ist recht lange her, dass mich nen fps so lange bei der stange haelt, auch wurde mir busher noch nie langweilig, bald gehts aber dem ende zu, muss jetzt nochmals in die hoelle um das tor fuer immer zu schliessen. :wixer:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

Doom 2016 isch würklich es mega guets Spieli, jede heikli Punkt wo mer chönnt versaue isch super worde.
Was mir au sehr guet gfallt isch das mer nöd so vill Zeug hät zum mache, oki Glorykills, aber de Rest sind meh Fiinheite wo de Nutze erst i de Taktik freigänd. findi ebe geil.
Darum spilli hüt au no CS.

Ja und danke für's Mitgefühl Jungs :happy:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von siralos »

Guter zock gewesen, der endkampf haette aber etwas besser sein koennen.

Habe nun gestern noch mit dem online matches begonnen. Dtm macht noch recht spass, wobei man hier fleissig exo. Sammeln muss um erfolge erzielen zu koennen.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

uf wellem Level bisch jetzt?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von siralos »

Marco_in_motion hat geschrieben:uf wellem Level bisch jetzt?
Bin auf lvl 15 oder so, die chaingun ist schon etwas op, mache die meisten kills mit der und der lightning gun.

Den freezmodus konnte ich nur mit nem 2 vs 2 antesten, macht sicher mehr spass wenn man mehr leute auf der map hat. Nen holy wars wie zu q2 zeiten wuerd ich mir noch wuenschen wollen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Master(G) »

de MP findi rächt fail. ha mal en ganze abig demit verbracht und ghofft es macht no irgendwänn 'klick'. stufe 19 bini worde, jetzt isch dluft duss. unbalanced und extrem karg. mit de minigun bini immer ide top 3 gsi. ohni hani kei land gseh. :lol:
grafik isch au rächt viel schlächter als im singleplayer. aso mir gfallts ned.

defür isch de SP göttlich! bin immernonig dure und han glaub scho über 20 stund gspielt. ich spiele alligs es level so lang, bis ich all secrets und challenges und alles gschafft han :panik:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von siralos »

Die guten spieler brauchen wohl eh den rifle, rocket ist ein bisschen zu schwach und die monster zu stark. Nen hellknight musste ich fast 3 bfg schuesse rein ballern.

Dadurch dass man exp. Gewinnen kann, ist das ganze etwas unausgeglichen.....die matches sind meiner meinung nach auch etwas zu kurz geraten.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Marco_in_motion »

bin jetzt uf III-44 ha grad jetzt eis welle zocke online, Seelenernte, chunt sonen Möngelcheater und macht 117 Kills i knappe 5min. :groel: sofort reported isch logisch.
"Altysiis" heisst er natürlich isch sis Profile uf Private.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Buccaneer »

Es gaht huere guet ab! De erst Level schän langsam Stück für Stück vorwärts gmacht... und ez hani de Drive gfunde: Level startet: Los ränne und uf d Gägner stürtze. Gschwindigkeit schön höch bhalte. Und denn wenn all Demone zrugg ir Höll sind, gmüetlich chli Sectrets sueche und so.

Was bedütet die chline Viereckli unne am Bildschrim? Zerst immer sones gälbts gha und jetzt isch näb dem gälbe no es blaus... check nid was das bedüted...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von sidusson »

es isch würklech super.. 60fps baby! jedes spiu sött eigentlech so loufe! schnäu, dräckig, oldschool. me like
shubidu
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Skeletor »

Buccaneer hat geschrieben:Es gaht huere guet ab! De erst Level schän langsam Stück für Stück vorwärts gmacht... und ez hani de Drive gfunde: Level startet: Los ränne und uf d Gägner stürtze. Gschwindigkeit schön höch bhalte. Und denn wenn all Demone zrugg ir Höll sind, gmüetlich chli Sectrets sueche und so.

Was bedütet die chline Viereckli unne am Bildschrim? Zerst immer sones gälbts gha und jetzt isch näb dem gälbe no es blaus... check nid was das bedüted...
Das sind dsicherheits chartene wo du hesch für dtürene Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Buccaneer »

Ja soooo :typej:
Danke für de Hiwis! Mängisch.... :groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: DooM

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 42 Gäste