Rauchfrei

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Ribit X Titan »

Xinobrax2 hat geschrieben: Bei industriellen Anlagen wird das Rauchgas zuvor gereinigt, sodass neben Luftbestandteilen praktisch nur noch Wasserdampf und Kohlenstoffdioxid, gegebenenfalls auch Kohlenmonoxid, den Schornstein verlassen.
Frag mal die Leutchen in Peking ob da auch tatsächlich gefiltert wird... ;) Filtern ist teuer, muss ja ständig gewartet werden und auch erneuert,... seit wann ist die Industrie bereit viel auszugeben für Non-Profit Bereiche. Und was die dreckigen Kohlekraftwerke weltweit alles an Abgase rauslassen inklusive Feinstaub... muss man nicht erwähnen, das ist doch nicht perfekt gefiltert wenn überhaupt. Kehrichtverbrennung ist auch ein grosses Thema aber da könnte man endlos weitermachen.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Ribit hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso.

Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä cha sogar schlimmer si als s'diräkt Rouchä.

Eifoch niä s'Mass verlürä... so isch das.
da ghats aber nöd ums rauche,
also au nöd um fiinstaub.

schlaumeier.
Du hast doch bei jeder Rauchmethode Feinstaub, und sogar ohne Rauch gibts Feinstaub da es draussen auch raucht. Also rauchen wir alle... Fakt.
namal, es ghat da nöd um rauch und au nöd was es suscht a rauch und fiinstaub i de normale luft het :idea: :idea: :idea:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Moff hat geschrieben:ich bi glaubs chli blöd, aber ich han iets 3 grät kauft/benutzt und es isch eigentlich immer schlechter wurde, zwar meh dampf, was ich au ha welle, aber derfür immer weniger gschmack
a was lits?

Bild
das da isch min erschte gsi
total simpels grät ohni konfiguratione, gschmacklich sehr starch und het en sehr gueti idruck uf mich inderlah

ich han denn aber mal denkt ich hätt gern es grät wo meh dampft und länger hebt, strom und tank, und denn deda kauft
Bild
vodem bini eigentlich vo afang ah enttüscht gsi, er het zwar odentlich meh dampf aber gschmacklich ischer total andersch, vor allem schwächer gsi, vom ursprüngliche aroma isch nüm viel übrig gsi
denn hani denkt es isch halt eifach ned sones super grät und bin wieder zrugg zu kanger, mit dem da
Bild
tatsäclich findi de iets aber namal es stuck schlechter, egal wele vode ufsätz ich benutze, es git so guet wie kein gschmack ab

eventuell verstahn ich aber au eifach zwenig vode technik hinder e-zigarette, ich weiss au gar ned was sich söll ändere mitem 0.5 und 1.5 ufsatz. selber wickle macht für mich kein sinn will ich gar ned weiss was das wickle eigentlich beiflusst und ersch recht ned wie mers denn beiflusst

wer hilft öpperem wo bits blöd isch? ich wott eifach maximale gschmack bi maximalem dampf
sisch au für mich eso, dass meh dampf nöd gliich meh gschmakc isch.

ghat meh chi um d dampf-technik, s liquid selber und d iistellig.

ich dampf min subox mit em 0.5er uf 20 watt bi mittlerer luftzuefuhr.
da ich eh am liebschte menthol hna, hani dementsprächend au en guete mentholgschmack, wo dezue au na en guete throat hit verpasst.

ich tue gern chli mehrmals inhaliere pro ein-zug, damit au chli dampof nebem muul uusströmt, wo den chli devo id nase ghat.
au tueni normalerwiis nöd viel hinderenadner inhaliere, wie mers bi einere zigi macht, sonder so min. 30 sec. bis all paar minute abständ.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

s isch schono schwirig. De EVOD 2 isch sichr perfekt u zueverlässig füre alltag.

Mitm SUBOX MINI vo Kanger hani au immer no mini schwirigkeite.

Me cha ou nid säge so muesch istelle u de isch perfekt. ha itz viu googlet u verschidni liquids mit verschidne ohm u watt sterchine usteschtet, ou verschidni wicklige selber gmacht u i chume em dampfe wo für mi am beschte passt immer nöcher. das mitm gschmack stört mi persönlich nid so da i eh nid so uf derb aroma stoh.

wenni z.b. de subox mini mitm 1.5ohm verdampferchopf nimme chasch ner au mit de watt sterchine spile,z.B. zwüsche 8 W u 15 W, de verändert sich alles, dampf, gschmack, flash

chunnsch nid drumume zit zinvestiere u usdsprobiere was di am beschte düecht.

ebe google u we di was interessant düecht usteschte, so mach igs....^^

evt 2 vids wo dr no chli chönnte häufe:

https://www.youtube.com/watch?v=FLz-8gq7_Go" onclick="window.open(this.href);return false; Subox Mini von Kangertech
https://www.youtube.com/watch?v=QJoMU0cLWtw" onclick="window.open(this.href);return false; Microcoils, Watte-Wicklungen, Subohm-Dampfen

bi zersch vom SUBOX MINI mega enttüscht gsi, s het mi überhaupt nid guet dünkt, bisi mal chli lenger dampft ha (idampfe vom verdampfer chopf) u es lengers kunststoff drip tip gno han (da dr dampf für mi vil ds warm gsi isch) u so isch scho vil besser gsi.

hami scho gfühlti 100 stund mit dem shit beschäftigt u immer no "ke ahnig" :lol:
Zuletzt geändert von Scarface am 30 Dez 2015 10:51, insgesamt 1-mal geändert.
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

Also de subox mini findi grauehaft. Egal wini istelle, de gschmack isch verbrennt. Ev isch mis grät kabutt oder ich has gschlisse. Aber viel falsch mache chamer da ja nöd.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

Merci für videos, luegi dihei mal a
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

Moff hat geschrieben:Also de subox mini findi grauehaft. Egal wini istelle, de gschmack isch verbrennt. Ev isch mis grät kabutt oder ich has gschlisse. Aber viel falsch mache chamer da ja nöd.
hani au gha, zvil watt ufe verdampfer. hesch ne au scho e nöie gno? de fangsch mit nidrige watt ah u sobald dass es koklig schmöckt würi nümm höcher

hie au no es vid: Phil, warum kokelt mein Verdampfer? https://www.youtube.com/watch?v=7OjnFU4xPI4" onclick="window.open(this.href);return false;


btw: momentan dampfi dr subox mini mitm orig 1.5ohm chopf uf 10 Watt u finds nid schlecht so
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

Probiere hüt demfall na es bitzeli
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

ja wenns einisch koklet het, den bringsch de gschmack nüme use em verdampferchopf use. den hesch wohl bereits en teil vo de watte verschmürzelet.

chasch eigentlich nur na de verdampferchopf tuusche. passiert glaubs genau jedem bim erschte mal. grad wenn mer de 1.5 ohm als erschts benutzt, nöd richtig aanetze tuet oder laht la iizieh und den eventuell na d watt grad chli z höch am aafang.

am aafang zieht mer au zwenig, wiel grad plötzlich unerwartet viel dampf deher chunt und de bi de erschte paar züüg dezue au na hert chratzt.
ergo wird grad denn au na zwenig luuft dezuegfüegt, was na schneller zur überhitzig füehrt.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

han zum erschte mal selber gwicklet
Bild

isch würklich viel besser, offebar hani bide beide andere atomizer würklich d'watte (oder was det drin isch) versengt

aber wasi bim selber wickle iets würklich gmacht han weissi ned, han glese je nöcher de draht dra isch desto stärcher de gschmack, das isch standardmässig so gsi also hanis glah
trotzdem isch d'intensität vom gschmack sehr tüf, so tüf dassi wohl nedmal verschiedni liquids underscheide chönnt

ganz en sautimmi frag, de widerstand chamer bim wickle ja ned verändere, oder?
ich frage so blöd will de philgood im erchlärigsvideo wo ich gluegt han gseit het er findet subohm (also 0.5 ohm) ned guet, het am schluss nachem wickle aber gseit er findets geil, nur isch de selbschtwickler brenner halt ebe 0.5 ohm, uf jede fall zeigtsmer das a

usserdem isch d'volt azeig immer uf 0.0, isch das en fehler oder was bringt die?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Herr Rossi »

Meh Draht, meh Widerschtand
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

ja aber de draht isch ja vorgeh?
guet mer het im video ned gseh, wie er iets de gwicklet het, eventuell het er de ander draht iegwicklet wo ned standardmässig drin isch, de standard isch ebe 0.5ohm
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

Moff hat geschrieben: ganz en sautimmi frag, de widerstand chamer bim wickle ja ned verändere, oder?
ich frage so blöd will de philgood im erchlärigsvideo wo ich gluegt han gseit het er findet subohm (also 0.5 ohm) ned guet, het am schluss nachem wickle aber gseit er findets geil, nur isch de selbschtwickler brenner halt ebe 0.5 ohm, uf jede fall zeigtsmer das a

usserdem isch d'volt azeig immer uf 0.0, isch das en fehler oder was bringt die?
es git kener dumme froge ;)

zur volt azeig. das zeigts dr ersch a we drücksch!

die vorgwicklete dröht wo dr bi si si 0.5 ohm wicklige! i ha mer ner 0.32 Kanthaldraht bstellt u 8-9 mal um ne 2.5mm bohrer wickle git när 1.5-1.6 ohm. so het ers im vid au gmacht.

mit Draht dicki, art, wickligs durchmesser, u anzah umwicklig bestimmsch dr widerstand, chasch troche ufsetzte odr mitme multimeter zum luege wievil ohm gwicklet hesch. obs ner no schmeckt isch e anderi frog :lol:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

alles klar, merci

und wieso hesch dich für de widerstand entschiede? was isch besser so?
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

Moff hat geschrieben:alles klar, merci

und wieso hesch dich für de widerstand entschiede? was isch besser so?
han mi no für gar nüt entschide :lol: bi immer no am usteschte. bis jetzt dünkt mi das eif am feinschte. muess itz de afangs no schwecheri nikotin liquids ha will de subox mi mit 12mg vom stuhel haut :vortex:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

chauf doch ebe entli mal e base oder ebe ds PG und PV separat, den chasch easy sälber ds liq aapasse wie d wilsch :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

ohni lang google,

muessi ubass mit "butter" arome wo acetoin dinne händ? hets jo i de zigi au gha, aber het irgendwie nienet en menge vergliich^^

ha es irish cara wo i no easy finge u s irish cream isch vo The parfumer's Apprentice (TPA) u det hebs säb dinn.

btw: ha itz paar gfunge wo Acetoin, Acetyl Propionyl Free sölle si... naja alles chli waage die agabe. isch jo huere müehsam manchi arome ohni de shit dsfinde.

nid dass mi gross wür stresse abr weme scho weiss dass was dinn isch wo nid unbedingt müesst si wär scho nice ohni...
Tatsu hat geschrieben:ds A und O isch bim dampfe isch ebe au: KNOW YOUR LIQUID
wenni do luege was es so bruucht ghört das ganze scho fasch is choch forum :lol:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

Bild

:shock:

need that shit! 180 $ uf http://littupcustommods.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Review: https://www.youtube.com/watch?v=C9e_i_tviek" onclick="window.open(this.href);return false;
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mastler(P) »

was passiert wenn dä contra code ihgisch? :yoberry:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

300WATTS
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Bejita »

Tatsujin hat geschrieben:lolja

er isch mega :D
8-)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »


Quelle

https://epetitionen.bundestag.de/petiti ... 53.nc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

schon unterzeichnet
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

a was lits wenns plötzlich nüm so recht zieht :?:
has gfüehl es sugt ev. nüm so recht luquid id watte.

watte ustusche :?:
chaus au am draht ligge :?:

wie hüfig tüent ihr neui watte/dröht ine, neu wickle :?:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch normal...ich gange eifach mit de Power immer chli witer ufe. Starte bi 3,5 und gange ufe bis uf 4,2....wenns denn nüme richtig sugt wechsli d Watte. Hebet idR ca. 1 Monet.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 43 Gäste