Irgendwie vermisse ich jemand

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Mastler(P) »

Tatsujin hat geschrieben:und wer bisch du?
mer hetts ja wüsse chönne: http://old.thegforum.ch/viewtopic.php?t=16162911" onclick="window.open(this.href);return false; :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Tatsujin »

Mastler(P) hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:und wer bisch du?
mer hetts ja wüsse chönne: http://old.thegforum.ch/viewtopic.php?t=16162911" onclick="window.open(this.href);return false; :idea:
Bild
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Ribit X Titan »

Naja... unklar was i sichererer finde würdi... ä Inslä mit dä gröscht Hauptstadt vu dä Wält wo diräkt nebänä Kontinentalplatä liegt wu ständig am ribe isch sit johrtusigi (muäs keinä sägä si hends nöd gwüsst) aber keinä findät de fact imponierend, u diräkt adä Küstä duzendi AKWs, au das chum imponierend. I glob... de Titti isch doch es chlises Übel... für mental starchi. De Titti tuät sogar Schwizer Bäumli beschutzä u de hiesig Naturschutz unterstützä. Unter anderem indem er diä nachhaltig u dennoch mässig gwünnorientiert Nutzig vu Naturflächi unterstützt, demit diä Bösä kei Zuägriff händ.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Mastler(P) »

cha mer nöd di böse zu liebe mache, wär das nöd nachhaltiger und s problem nöcher ah dä wurzle ahpackt?
oder isch mit pistole eifacher?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Ribit X Titan »

Jo säg em Puur ums Eck emol dass er sölli liäb sie zum Bäumli oder dä Dischtlä und Brenässlä als Bischpil... ich säg dor eis: Das zbewerkstelligä isch es Husarästück, diä händ e feschti Weltaschauuig u es git nüt schwierigers als es Hirni vu öppertem z verändärä. Das weiss au d Propaganda sehr da güt... sehr zur Freud vo de Manipulationsmediä.

I red ja nur vom permannente Profithirni... liäbär tuänd sie endlos hohi Risike igoh fürs schnelli Gäld als dass sie eifoch tuänd Gurtäl enger schnallä und de steinig, tüür, u hart Wäg go wo aber im Endeffäkt e stabils Resultat chonti gäh mit echtär Nachhaltigkeit.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Mastler(P) »

ja schad. aber ich glaub es entwickled sich langsam und natürlich in eh besseri richtig.
chönt ih 50jahr scho ganz andersch usgseh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Tatsujin »

Ribit hat geschrieben:Naja... unklar was i sichererer finde würdi... ä Inslä mit dä gröscht Hauptstadt vu dä Wält wo diräkt nebänä Kontinentalplatä liegt wu ständig am ribe isch sit johrtusigi (muäs keinä sägä si hends nöd gwüsst) aber keinä findät de fact imponierend, u diräkt adä Küstä duzendi AKWs, au das chum imponierend. I glob... de Titti isch doch es chlises Übel... für mental starchi. De Titti tuät sogar Schwizer Bäumli beschutzä u de hiesig Naturschutz unterstützä. Unter anderem indem er diä nachhaltig u dennoch mässig gwünnorientiert Nutzig vu Naturflächi unterstützt, demit diä Bösä kei Zuägriff händ.
kännsch dich ja mit de geografische lag und begebeheite vo dere besagte insle beschtens uus.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Ribit X Titan »

Dank dir fürs Kompliment, i lauf scho fascht rot a...
Allerdings, s tricky thingy isch vilicht eher s bewusstsi u das mo nöd tuät kritische Sachä ignoriere, nöd s wüsse an sich.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Ribit X Titan »

Mastler(P) hat geschrieben:ja schad. aber ich glaub es entwickled sich langsam und natürlich in eh besseri richtig.
chönt ih 50jahr scho ganz andersch usgseh.
Was mi zuäversichtlich stimmt isch s immer grösseri Know How in vilne Nahrismittelbereich wie z.B. Wii, Fleisch, Getreide (dä Urdinkel-Hype hat viil guäts bewirkt) u.a. wo nochwislich mit immer besserä Qualität u Nachhaltigkeit produziert wird... es isch also viel im Wandel.

Bi de Strompolitik allerdings isch es immer noh recht harzig... den obwohl AKWs gmäss Abstimmig söttet abgschaffä wärde, so wird diä Sach sehr lang nöd gässä si und diä AKW Lobby wird no sehr lang ihren Fuäss i dä Türspalt innä hebä mit Erfolg. Debi sind diä altä Schwizer AKWs alles andere als sichär wie i findä, mindeschtens eis devo ghört zu de älteschti AKWs vo dä Wält und sötti eigentlich längscht ersetzt wärdä wil Läbäsdur definitiv z End goht und es hat scho viel Riss und anderi Azeichä wo diä Theorie untermuret. I glaub, jedes Franzose AKW isch besser zwäg als d Schwizer AKWs und mä söt das ganzi nöt unterschätze und i unterstütz au diä dütschi Bedenkä wo si händ. Es isch nöd Schwiz-findlich, sie hend ganz eifach Bedenkä und das zu Rächt.

AKW isch halt es typisches Azeichä vo churzfristigä Dänkwiis, wil sobald sie muänd ersetzt werdä, denn chunts so richtig tüür... tüürer als wenn man eis komplet neu baut anstatt es alts z ersetzä. Das isch au bi dä Husär so... Neubau isch immer billiger als es alts komplett z renovierä oder z ersetzä. Me het also bewusst Profit uf d Ziit geschafft ohni Nachhaltig z wirtschafte und ohni Folgechoschtä i dä Topf innä zruärä. Falls öpert mir nöd glaubt... luägät mol nach Japan und frägät noh ob si ihri kaputti AKWs scho recyclät u renoviert oder i däm Fall grad ersetzt händ, ofebar isch genau das dä grossi wundi Punkt. Wenns z Züüg mol strahlt dänn strahlts... ohni jeglichi Rücksicht.
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von NERV »

Info: De Powerslave isch mittlerwile Informatiker, isch verhüratet und hett es chind. Nur so. :)
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Tatsujin »

NERV hat geschrieben:Info: De Powerslave isch mittlerwile Informatiker, isch verhüratet und hett es chind. Nur so. :)
zehr guet. hoffe sim verbrännte tuume vom 1. aug 2004 ghats inzwüsche au wieder mehr besser :D
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von NERV »

Er redet hüt no devo. :lol:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Tatsujin »

NERV hat geschrieben:Er redet hüt no devo. :lol:
ROLF  :lol:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Reinforced »

Tatsujin hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Info: De Powerslave isch mittlerwile Informatiker, isch verhüratet und hett es chind. Nur so. :)
zehr guet. hoffe sim verbrännte tuume vom 1. aug 2004 ghats inzwüsche au wieder mehr besser :D
Wenn isch das passiert? Bin denn nur bis am 12i blibä also dem duume ;)
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Irgendwie vermisse ich jemand

Beitrag von Ribit X Titan »

NERV hat geschrieben:Info: De Powerslave isch mittlerwile Informatiker, isch verhüratet und hett es chind. Nur so. :)
Dän chano mir grad emol en kaputte PC flickä oder so, han grad so einä. Überrascht mi nöd. er hät scho immer vil über PC gwüsst.

Das mit Frau au nöd unbedingt aber er hät glaubs e liechti Diabetes und das isch nöd grad förderlich für Chind undso. I denk aber das er sich hüt vil bewusster ernährt.
Klar isch das er fren isch u nöd uf de Chopf gfalä, immer wieder interessanti Kommentar ghört.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 32 Gäste