GOTY - Pillars of Eternity

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

muesch sie mitem cipher halt wieder zrugg charme :D

mich butzt derfür grad level 15 im endless paths, debi ischs spiel brutal eifach susch geg de schluss, mache fasch alles nur mit standard attackene. muess murn namal ernsthaft dehinder mit consumables
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Astroboy »

I ha sehr wenig Erfahrig mit so Spiu und tue mi auso recht schwer. So Ursache/Würkig i de Kämpf isch uhuere kompliziert und eigch hani nid Lust, all paar Sekunde z'pausiere und sibetuusig Commands z'gä wo oft gar nid viu bringe. Aber vermuetlech machi viles falsch. Eder als Tank isch super, aber dr Mönch woni gha gsöldneret isch mr immer nach paar Sekunde abgläge (werum ou immer? Ha gloub e recht "schlaue" Build gmacht), hett mr also nüt bracht. D'Chipher isch fätzig mit ihrne Sprüch wo me nid mues reste, und dr Kana isch natürlech top guy. Aber crowd control hani huere nid im Griff und bi grössere Gruppe bini oft überforderet. I weiss ou nid gnau, wie dass me e Kampf so startet, dass me e Vorteil hett. Z'einzige woni härebringe isch, mit Stealth so driloufe dass ig usemne okaye Winkel chume und einigermassei in Formation bi. S'isch nid eifach.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

mönch kenni ned, mini taktik isch eigentlich immer 1 tank und de rescht alles ranged, anderi nahkämpfer göhndmer zschnell kabutt. einzig de wolf vom ranger companion hani na als chline tankt. eifach immer luege, dass all gegner am tank chlebed, denn lauft das eigentlich sehr guet.

de priester hesch gfunde? de chunnsch na vorem kana über und isch recht wichtig wege heile und so
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Astroboy »

Guet, me muess fairerwiis säge dass ig a) nie lengers Schwierigkeite ha gha und b) e recht niedrigi Frustrationstoleranz ha bi so Sache. Ds Problem isch oft genau denn, we us irgendemne Grund nid aui am Tank chläbe. Was mache denn? Fokus vo de ranged druuf? Oder dr Tank drufhetze?
Und: Dr Durance hani, aber heilet dä vo säuber? Irgendwie dünkt mi aube dä macht gar nid viu, und er hett ja irgendwie tuusig Spells woni mau no sött läse. Da die Heilblase machi zwüschine, und sini radiance.
Anyway, ha da grad mis Keep usbaue und cha ize witerloufe und dert hetts e uhuere Aasammlig vo so Gruselwese, irgendwie 7 Stück, und die zerfetze mi anduurend. Vermuetlech müessti die eifach umlaufe und se speter ga kaputte, aber das git mr dr Gring nid zue :D
Edit: D'rangerin mit ihren Hundeli hani ou, taugt die was? Ömu nid im Nahkampf, hani gmerkt. Ds Hundeli isch aber toll, es louft ize zäme mit mim blau lüüchtende Schweinli um d'Party ume :herzli:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

Positioniere: D'Idee wär scho, als erschte Befehl d'Lüüt so und so z'arrangiere? I de Customformation han ich de Tank z'vorderscht und d'AoEs hine, aber mängisch isch die nöd perfekt. D'Gägner sind detdure halt au unberächebar... De Durance macht Heil und Buff und ab und zue en Attacke. Ich schaff viel mit Action Pause und han chli e Standardcombotaktik dusse, gaht rächt ring jetz. De Aloth isch immer chli gföhrdet.

Stronghold han ich jetz eine. Da gitts grad e ganzi Lischte vo Unterhalt. Söll me da jede brav vo obe nach abe duremache oder gitts besseri und schlechteri Optione?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

Astroboy hat geschrieben:all paar Sekunde z'pausiere und sibetuusig Commands z'gä wo oft gar nid viu bringe.
das wär zwar scho chli s'prinzip vom spiel. buffs und kombinatione bringe ne hei.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:Stronghold han ich jetz eine. Da gitts grad e ganzi Lischte vo Unterhalt. Söll me da jede brav vo obe nach abe duremache oder gitts besseri und schlechteri Optione?
De Stronghold isch gsamthaft gseh ehner überflüssig. Machsch eifach chli näbedzue wänn'd vorig Gäld häsch (was circa ab Mitti Akt 2 permanent de Fall si wird, wänn'd alles fliisig gahsch go plündere, chlaue und glägentlich de Trashloot go verchaufe). Am beschte mit em Keep, de Brighthollow Restoration (wäge Übernachtigsmöglichkeit) und de Bailey afange. Dänn no s'Gfängnis baue und dänn spielt's nüme würklich e Rolle.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:hello? hello?
äh, das chönnt zwar au de Durance sii... egal, d'sprüch sind würkli guet. d'charaktere eh. kei sälbstzwiifelnde emotrottel und kei pädotraumprinzässin. drfür en huufe gstandni kerls. schad hetts die blond vom afang grad putzt, die isch rnr gsi.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben: Am beschte mit em Keep, de Brighthollow Restoration (wäge Übernachtigsmöglichkeit) und de Bailey afange. Dänn no s'Gfängnis baue und dänn spielt's nüme würklich e Rolle.
:idea:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:muesch sie mitem cipher halt wieder zrugg charme :D
Das gaht rächt guet. Blöd isch halt, dass d'Charm-Spells vom Cipher i.d.R. e längeri Casting-Ziit händ. Au guet isch de Lvl5-Spell vom Durance, wo die ganz Party gäge Charm und Dominate bufft. Bin so grad rächt souverän dur de Lvl 11 vo de Endless Paths cho.

Krass isch, wie zueverlässig Mental Binding au no bi stärchere Gägnertype funktioniert. Wänn de Gägner nume ein Fampyr (oder öppis verglichbars) und suscht nume Trashmobs hätt, gwünsch so jede Kampf ohni grossi Taktik. Und ganz fantastisch: :shock: Amplified Wave :shock: Eifach mal ganz churz mit zwei, drü Foe-AoE-Atombombe s'ganze Schlachtfäld ufruume :wixer:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

aplified wave isch mit abstand de krassischt cipher spell, japp, eventuell sogar vom ganze spiel

ich hanen zersch ned brucht will er lut tooltip ja friendly fire macht? staht "anyone". aber er grift nur Gegner ah, ganz krass. weiss ned öb das en bug isch.
aber derart schade und stun 2 mal im kampf NUR gege gegner dunkt mi sehr overpowered, wieso söttmer na irgendwas anders mit sim Focus afange?
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

Isch glaub scho korrekt, es staht ja au "Foe-AoE". Isch halt würklich d'Wasserstoffbombe-Version vom Lvl1-Soul Shock und als das halt scho ziemlich geil. So quasi als Belohnig am Schluss.

Lvl14 im Endless Path. Jetzt mach ich glaubs z'erscht mal alles andere bis zum point of no return. Han grad kei Luscht uf irgendwelchi Superbosses :fear:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

bin dure mit 57 stund, fantastischs spiel und das vor allem au bis zum schluss, es absoluts juwel, jetzt bruchts eifach na addons oder es sequel wo alles grösser und usfüherlicher macht. z'kritisiere hani eigentlich nur, dass paar sache eifach z'churz oder z'mager sind. aber schlecht isch a dem spiel eigentlich gar nüt. top.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

Ich nöchere mich am Ändi zue, aber d'Luft gaht bi mir grad chli use. Ich würd zwar dem zuestimme, dass am Spiel nüt schlächt isch, aber es isch au nöd alles fantastisch. Z.B. folgendes:

- D'Dramaturgie vo de Hauptstory isch irgendwie nöd so glunge. Es gitt zwar es paar starchi Moment, aber im grosse und ganze plätscheret's rächt unspektakulär vor sich hi. Es fählt so öppis wie en starche Antagonischt vom Kaliber vo eme Jon Irenicus oder ebe dramaturgisch es paar meh gezielt igsetzti Szene, wo chli iifahred und de Spieler stärcher is Gscheh involviered. I däre Beziehig isch das Spieli ehner es Baldur's Gate 1 denn es Baldur's Gate 2. Det hätt de Plot au chli unmotiviert vor sich aneplätscheret, während de Nachfolger dänn vo Afang a mit dem grandiose Uftakt en wahnsinnige Drive entwicklet hätt. Guet, viellicht chunnt ja no öppis grosses zum Schluss, aber au das (also s'ganze Spiel gmächlich und am Schluss defür de grossi Infodump) wär natürlich nöd ideal.

- Plot und Worldbuilding/Lore schiined mer au nöd eso ganz ufenand abgstumme z'si. Isch natürlich immer schwierig bi eme erste Teil vo ere komplett neue Serie/Spielwält, aber umso wichtiger isch es, die beide Bereich sehr eng mitenand z'verzahne. So ungern ich das Spieli als es positivs Bispiel nänne, aber: Das isch öppis vom wenige, wo s'erschte Mass Effect würklich extrem vorbildlich glöst hätt. S'erschte Dragon Age übrigens au.

- D'Städt find ich erstunlich läblos. Ich chan nöd gnau säge, a was dass es liit, aber d'Dörfer & Städt i de alte Infinity Engine-Spieli han ich mehrheitlich als viel lebändiger und glaubhafter wahrgnoh. Irgendöppis laht das alles chli statisch und unbeälbt wirke.

- Gäg hine use schiint chli de Pfupf usezgah. Twin Elms findi überraschend uninteressant bzw. unusgschöpfts Potential und s'Spieli schiint ab dem Punkt au chli schnällzugsmässig uf s'Ändi zuezustüüre. De Höhepunkt isch ganz klar de zweiti Akt, wo sich's öffnet mit usgezeichnete Haupt- und Sidequests und de erschte - säged mer emal - zwei Drittel vom Endless Path. Dänn de Knall zum Ändi vom Akt und nachher wirds dänn aber so chli... hm, weiss nöd...

Aber ebe: Das sind im Moment alli mini Hauptkritikpünkt, aber dene gägenüber staht es absolut solids klassisches RPG im Infinity Engine-Stil mit z.T. würklich sehr guete, durchdachte Verbesserige und mit nüt, wo me als schlächt bezeichne chan. Wänn's en Nachfolger mached und dä verhaltet sich zum erschte Teil eso wie s'BG2 zum BG1, dänn wärded mer dänn en neue RPG-Klassiker becho.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

stimmt alles, vor allem das mit de 2te hauptstadt. das meine halt ebe demit, dass vieles z'mager isch. es isch aber ebe trotzdem es 50+ stunde spiel und "nur" en kickstarter, das dörfmer ebe scho ned vergesse, ich han zu keim zitpunkt es BG2 erwartet.

min hauptkritikpunkt isch eigentlich nach bitz überlegge s'encounter design, eigentlich sind all encounters i dem spiel gegnergrüppli ohni überraschige. sobald mer id nöchi chunt umschwärmeds dini party und fertig. i dere hisicht hends eifach gschlafe wil konkurrenz enorm ufgholt het. selbst dragon age: inquisition, wo mich ja masslös enttüscht het, het paar gueti encounter drin gha. POE kein einzige, die einzig errinerigswürdige encounter sind das wills halt einzigartigi gegner sind, nie wege mechanike.

das isch durum bsunders schad will sich POE derart flüssig und geschmeidig afüehlt, kein verglich zu dem gezuckel vode alte infinity engine RPGs, es paar richtig geili encounter mit überraschige, phase etc. hättet derart viel usegolt. es isch für mich drum au ned ganz verständlich, dass sie für höcheri schwierigkeitsgrad quasi jede encounter vo hand schwieriger gmacht hend mit meh/anderne gegner. us miner sicht wäred die ressource gschider igsetzt wurde mer hetti eifach all encounter grundsätzlich interessanter gemacht und für härteri schwierigkeitsgrad halt eifach de monster meh leh lebe und stärcheri agriff geh, fertig.

mich ganz persönlich het am meischte vom "magere" content gstört, dass die meischte companion quests sehr unbefriedigend gsi sind. teilwis nur dialogboxe und pallagine zm bi mir sogar nur ein einzige, lulz. aber das gsehnd anderi velicht andersch, mir sind companions halt na relativ wichtig. die einzig womer richtig guet gfalle het isch d'sagani gsi, was erstunlich isch will ich eigentlich sowohl zwerge, wie ranger und allgemein natur heinis scheisse findi, aber ihre charakter und ihri gschicht het eifach rundum passt und freud gmacht. de durance isch natürlich au top. ich liebe halt so duredreiti arschlöcher.
d'grieving mother isch en grossi enttüschig gsi, umso meh will ich scho im vorfeld gwüsst han, dass de avellone meh mit ihre vorgha het, und es wär us miner sicht absolut keis problem gsi, kein grosse ufwand aber en grosseri bereicherig vom spiel.

trotzde, wie gseit, es fantastischs spiel, es macht z'viel guet bis sehr guet dassis würd welle abstrafe weg es paar magerheite, ich hoffe natürlich au uf en steigerig zum sequel wimers vo BG zu BG2 gseh het :)
aber ich weiss ned öb das realistisch isch
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

D'Companion Quests find ich bisher nöd würklich schwach. Natürlich isch es ehner "billige" Content (bi de Grieving Mother isch jetzt au klar, was de Avellone mit em "mind dungeon" gmeint hätt; wär scho interessant gsi, aber wahrschinlich scho z'ufwändig für es Quest vo eme optionale Charakter). Plotmässig find ich's aber grössteteils rächt glunge, will's genau nöd so Bioware-mässig "du hilfsch am Kolleg und dänn gaht's em wieder guet" ufzoge sind und mängsmal au d'Wahl würklich schwär fallt. D'Uflösig (resp. ebe grad die fählendi Uflösig) bim Eder isch super. Die vom Kana Rua ebefalls. Und meh :vortex: als bi de Sagani gaht nüme. Es passt irgendwie zu de Charaktere: Es sind kei überzoge zeichneti Charaktere, sondern meh oder weniger "normali" Lüüt mit nachvollziehbare Problem und entsprächend gsehnd au ihri Quests us.

Ich glaub, für es Sequel wär's dänn eifach besser, wänn sie nöd eso viel Versprächige bi eme allfällige Kickstarter mached. Mir schiint, als seged nämlich genau die Verspräche chli es Korsett gsi, wo d'Entwicklig echli zu definitiv vorgspuret hätt: Zwei Städt (eini, defür grösser und lebändiger wär besser gsi; Twin Elms als chlinners Dorf defür mit meh drumume ebenfalls), de Stronghold (nett, aber für s'Spiel und d'Hauptstory nöd essentiell), die viele Backer-NPCs mit ihrne "too long; didn't read"-Gschichte (meh NPCs wo irgendwie en Bezug zum Spiel und de Wält händ, wäred besser gsi), undsowiiter. Gsamthaft gseh sind da wahrschinlich so ziemlich viel Ressource zwungenermasse i Bereich gflosse, wo me normalerwiis i de Entwickligsphase mal gseit hett: Ok, isch zwar e netti Idee, aber die Kapazitäte setzed mer doch lieber für öppis anders, relevanters i.

Aber isch halt d'Afangsziit vom Kickstarter gsi. Bi eme allfällige PoE 2-Kickstarter sötted's (und wärded's) es dänn wohl besser ähnlich mache wie Harebrained Scheme mit em Shadowrun Hong Kong-Kickstarter.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

shit die goldene npcs :groel: ich weiss ned öb sich die backer würklich das vorgstellt hend i dem moment wo sie das geld pledged hend, ich wird amel sicher nie en backer charakter welle imene obsidian game

ja ich glaub du hesch ja mal gseit gha zviel stretch goals mached es spiel "kabutt", und das stimmt zumene teil scho. ich han bi POE tatsächlich bi villne stretch goals, grad bim keep und twin elms denkt gha sie hend das relativ halbpatzig gmacht. aber ned dass ich würd säge es wär besser gsi ohni, ich han beides als en bereicherig empfunde, sogar de keep, wo ja eigentlich gar nüt gmacht het, isch immer na besser gsi als de in dragon age: inquisition :lol:
und endless patchs hetmer sehr guet gfalle
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:shit die goldene npcs :groel: ich weiss ned öb sich die backer würklich das vorgstellt hend i dem moment wo sie das geld pledged hend, ich wird amel sicher nie en backer charakter welle imene obsidian game
So viel ich weiss händs die meischte vo dene Gschichte individuell mit de entsprächende Backer usgschaffet, die wärded drum wohl scho zfriede si :lol: Ganz am Afang in Gilded Vale han ich no tänkt, dass das Gedankeläse irgende Bedüütig für s'Spiel hätt. Dänn isch mir irgendwänn mal de Gedanke cho "Moment, das chönnt öppis mit de Backer-Rewards z'tue ha". Dänn isch de entsprächendi Hiwiis uf em Ladescreen cho und ab dänn han ich kein einzige me aklickt :groel:

Aber ebe: Nume scho die ganzi Koordination mit de >100 NPC-Backer und dänn no die ganzi Schriibarbet. Sicher nöd wenig Ressource sind da verpulveret worde.

PS: De einzig würklich gueti Backer-Content isch s'Goose and Fox Inn in Defiance Bay. Nöd wenig bin ich iikehrt det :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

Goose and Fox isch würklich glunge, mitem bishop undem erol levi als bsitzer, hanmer sogar en evilore charakter gmacht (er het ja es portrait) und ihn eigentlich welle in dyrford opfere, das gaht aber leider nur mit de richtige companions :(
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

ah das gedankeläse isch wäg däm? gar nöd gwüsst. guet jetz weiss ich dass ichs ignoriere chan. hans eh ab em dritte gar nüm gläse und nume ghofft ich verpassi nüt für spöteri plots (oder es chunnt kes gruntildaquiz am schluss).
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

die goldene npcs sind vo spieler generierti charaktere und völlig unabhängig vom spiel, verpassisch nüt wennd die uslasch
aber ich bin ja au öpper woe nie büecher liest i so spiel :oops:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Gurgelhals »

Die NPCs sind so gseh würklich extrem lol. Zahlsch 1000 Stutz und was chunsch über? En total unwichtige, stockstiif i de Gägend stehende NPC und zwei Paragraphe Fanfiction, wo niemert wird läse :groel:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von Moff »

ja ebe, das hani ja gmeint witer obe, i dem moment wo die die 1000 stutz zahlt hend hends sicher ned sowas erwartet sondern irgend en quest mob oder sowas, irgendwas mit zämehang. ich hätmer das uf jede fall so vorgstellt, und denn chunt obdisian uf mich zue und macht us mine 1000 stutz sones goldnigs arschloch wo niemert was will demit ztue ha, ja danke sehr :lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von siralos »

lol kack bug vor dem raedric, habe 3 chars und zuwenig level oder chars um ihn zu verpruegeln.

ich muesste also nochmals raus und 1-2 chars zusaetzlich ins party nehmen oder rauf leveln, geht leider nicht da das bild Schwarz bleibt wenn ich raus aus der burg will. naja nen versuch wars wert gewesen, das mit demgegner pulk ist schon nicht so das wahre, da war bg2 oder iwd schon um einiges besser gewesen.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: GOTY - Pillars of Eternity

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:aber ich bin ja au öpper woe nie büecher liest i so spiel :oops:
mach ich au nie.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste