PC Master Race

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

siralos hat geschrieben:das pc zeug vor weihnachten oder eher lieber im fruehling kaufen....irgendwann kommen doch die neuesten modelle raus und dann sollten ja die preise fuer den alten schrott sinken?(die wuerd ich dann kaufen :kicher: )
In diesem Markt ist das halt ein Dauerargument...

Ein Generationenwechsel hat gerade erst statgefunden. Das neuste Chipset ist X99. Die Boards brauchen DDR4 RAM und Haswell-E Prozessoren. Das Zeugs ist enorm teuer und bietet vom Preis-Leistungs-Verhältnis her nur einen geringfügigen Mehrwert. Die meisten Leute kaufen sich im Moment Z97 Boards mit DDR3 RAM und Haswell Prozessoren....das ist also quasi der "alte Schrott". Damit hast du zusammen mit einer guten Grafikkarte aber locker genügend Power für alle aktuellen Spiele.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von siralos »

ah das ist gut, bin drum seit langem nicht mehr auf dem laufendem und da witcher 3 vor der tuer steht, wirds wieder mal zeit. mhh diesmal muss ich wohl doch etwas mehr ausgeben als sonst, der alte zalman wakü passt leider nicht mehr auf die neuen sockeln drauf.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Avenger »

Geil was es inzwüsche git für es paar Fränkli. Und denn no mit USB3. :shock: Sött mis Setup au wieder einisch erneuere. :mrgreen:

So wie ich mi Compi inzwüsche bruche würds wohl au eis vo de Kompakt-Teil tue wo hinder em Monitor chasch montiere.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von TypeJ »

Avenger hat geschrieben:Geil was es inzwüsche git für es paar Fränkli. Und denn no mit USB3. :shock:.
:lol:
usb3 isch etz nüme neu herr avenger :kicher:

han de shizzle etz bstellt :wixer:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:han de shizzle etz bstellt :wixer:
Bescht Feeling :!:

Bi mir hends alles chli einzeln gschickt...über 2 Wuche hinweg isch immerwider mal es Teili acho. Di reinsti Folter aber besser als Wienachte :herzli:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von TypeJ »

LOOOL
ich holes natürlich ab im digitecler...aber isch eh naned alles lager, bits warte musi au :smile:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich bin zwar überhaupt kein Fan vo Alienware, aber das passt wohl da dri:
The Alienware Alpha sounds awesome. It's smaller and more powerful than the PS4 and Xbox One. It doubles as an actual Windows PC! But be warned: it's not as easy to use as a game console, not as foolproof. It's not nearly the slam dunk I was hoping it would be.
Bild

http://gizmodo.com/alienware-alpha-revi ... 1662525995" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Reinforced »

was dänke dir lieber 2x8gb RAM kaufe oder längt 2x4gb?

Zum Game länget ja 4gb nüm 8gb sind aber voorig.

Zum paar grösseri Files kopiere etc. sötts au länge odr grad in Zuekunft investiere mit 16gb?
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von mastercello »

2x8GB - ganz klar! Chosted Jo ned mol vela me, oder?
Zuletzt geändert von mastercello am 14 Dez 2014 20:51, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

Chunt chli druff a, wie lang dasd de Rechner na wotsch bruche. Wennt imene Jahr oder so mal en neue chaufsch wird de uf jede Fall DDR4 RAM bruche und denn chasch die RAM wot jetzt chaufsch (DDR3 nimi mal a) nüme bruche...

Theoretisch langed 2x4GB....bi 2x8GB isch aber s Priis-leischtigs-Verhältnis besser. Wahrschinlich hesch ja eh 4 Slots...im Notfall chentsch also nomal narüste....
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von siralos »

mastercello hat geschrieben:2x8GB - ganz klar! Chosted Jo ned mol vela me, oder?
die kosten echt nicht mehr viel, die ddr4 werden dann eh schweineteuer sein und das mobbo kommt dann auch noch hinzu......ich wuerde oder hab auf 2 & 8 gb ddr3 gesetzt.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Supersonic »

Ich spiel au mitem Gedanke mit bald ä neui Maschine z'hole, under anderem au wili bald en zweite Arbetsplatz ha wird. Ich bruuch de PC zum schaffe, Premiere, After Effects und ich han absolut kei Ahnig meh was aktuell isch.
Mir ischs inzwüsche eigentlich wieder egal öbi PC oder Mac. Bi PC spari eifach massiv Geld im Vergliich und natürli chamer no upgrade. En Artikel uf Tom's Hardware hett mi aber mal druff uufmerksam gmacht, dass en High End Mac Pro anschiinend gar nüme tüürer söll sii als en PC wo die gliiche Komponente verboue würd. Chamer das immer no so säge?

Falls öpper mal Lust hett oder sowieso Bscheid weiss wärs huere nett zum mir mal z'säge wasi so füren PC und oder Mac müesst verboue damiti die nöchste 3 Jahr guet uusgrüstet wär für Schnitt und Animation inkl. 4K Workflow.

Danke :grin:
Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von mastercello »

Wär evtl. no guet z'wüsse wieviel ca. wotsch usgäh deför!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

Ammm...s Topic isch ja nonig so alt....drum, s Wesentliche stat glaubs scho bereits irgendwo. S neuschte i de PC Welt sind momentan d Boards miteme X99 Chipset. Das unterstützt CPUs mit bis zu 12 Cores und DDR4 RAM (8 Slots). Jetzt chunts halt chli druff a, wievil Power dasd effektiv bruchsch/wotsch. 12 Cores sind natürlich scho super zum rendere, aber ob die höche Priise di chürzere Warteziite rechtfertiged muesch selber wüsse.

Zum Verglich, für weniger als d Helfti vom Priis kriegsch en Rechner miteme Z97 Chipset, vollpackt mit bis zu 32GB DDR3 RAM (4 Slots). CPUs hend zwüschet 4 und 8 Cores...d Priisunterschied sind teilwis na krass, vo 500.- bis 2000.- hets einiges.

D Ussage bezüglich CPUs beziend sich übrigens alli uf Intel. I dem Bereich isch AMD momentan grad chli hine dri. Mit beidne Optione würdsch locker 3 Jahr chöne mithalte. IMO gits drum kein Grund es X99 Chipset z chaufe, es sei denn d Firma zallts.

Was d 4K Uflösig betrifft, bi AMD brüchtisch mindestens e Radeon 7970, mit dere wärsch denn aber bereits am Aschlag. Chli schaffe gat sicher, bi Games kriegsch ev. knapp 30 FPS. Di neue Chärtli vo Nvidia (GTX 980) sind momentan wohl di besser Option, au Priislich und vom Stromkonsum her.

Vo Mac hani kei Ahnig :lol: Meischtens bini eh uf Linux unterwegs...en witere Grund für mich, warumi lieber PCs han.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Supersonic »

Für zwüsche 3-4 Tonne wäri ready. Chli meh wenn sichs wükli lohnt!

@Xino
Danke scho mal.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:Ich spiel au mitem Gedanke mit bald ä neui Maschine z'hole, under anderem au wili bald en zweite Arbetsplatz ha wird. Ich bruuch de PC zum schaffe, Premiere, After Effects und ich han absolut kei Ahnig meh was aktuell isch.
Mir ischs inzwüsche eigentlich wieder egal öbi PC oder Mac. Bi PC spari eifach massiv Geld im Vergliich und natürli chamer no upgrade. En Artikel uf Tom's Hardware hett mi aber mal druff uufmerksam gmacht, dass en High End Mac Pro anschiinend gar nüme tüürer söll sii als en PC wo die gliiche Komponente verboue würd. Chamer das immer no so säge?
Im Mac Pro isch halt eifach Workstation/Server-Hardware verbaut, sprich: Xeons statt normali Core i5/i7-CPUs, CAD/Rendering-optimierti FireGL-Grafikchips statt normali Radeons, ECC-RAM und speziell schnälli SSDs. Da me au im PC-Bereich für derigi Hardware en Ufpriis zahlt, isch es guet möglich, dass en Mac Pro im Vergliich nüme viel tüürer chunnt.

D'Frag isch also, öb dir die Profi-Hardware i dim Isatzbereich tatsächlich en signifikante Vorteil gägenüber "normaler" Performance/High-End Hardware bringt. Diesbezüglich bin ich überfrögt, aber wänn ja, isch de Mac Pro sicher en Option. Wänn nei, isch es usegrüerts Gäld, will du dänn mit eme PC mit Standard-Hardware gliichwertigs zu eme wesentlich günschtigere Priis bechunnsch.

Gaming isch keis Thema, ödr? I dem Fall würd ich nämlich uf kein Fall de Mac Pro näh, sondern en "normale" High-End PC zämebaue, wo dänn au beides - Gaming und Premiere/Aftereffects - guet uf d'Reihe bringt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von damian »

Gurgelhals hat geschrieben: Anderersiits: D'Ziite, wo sich all 1.5 Jahr d'Leischtig verdopplet hätt und alles irgendwie Schlag uf Schlag gange isch mit de ganze Hardware-Chrieg zwüschet Nvidia/ATi/3dfx und AMD/Intel und de technologische Wiiterentwicklig - also so öppe vo Ändi 90er (Voodoo2, AMD Athlon, etc. als Afangspünkt vo däre Phase) bis Ändi 00er (GPUs mit Unified Shaders und de 64bit Core 2 als Ändpünkt)... das sind ebe gliich au geili Ziite gsi :)
Ich glaubs ebä dass sich d'leistig zwar immer no alli 18 mönet verdopplet (also multiplakativ stiegt). aber besseri grafik exponentiell me recheleistig brucht und mers drum im resultat eifach nümm merkt.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

hanf hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben: Anderersiits: D'Ziite, wo sich all 1.5 Jahr d'Leischtig verdopplet hätt und alles irgendwie Schlag uf Schlag gange isch mit de ganze Hardware-Chrieg zwüschet Nvidia/ATi/3dfx und AMD/Intel und de technologische Wiiterentwicklig - also so öppe vo Ändi 90er (Voodoo2, AMD Athlon, etc. als Afangspünkt vo däre Phase) bis Ändi 00er (GPUs mit Unified Shaders und de 64bit Core 2 als Ändpünkt)... das sind ebe gliich au geili Ziite gsi :)
Ich glaubs ebä dass sich d'leistig zwar immer no alli 18 mönet verdopplet (also multiplakativ stiegt). aber besseri grafik exponentiell me recheleistig brucht und mers drum im resultat eifach nümm merkt.
D Verdoppelig hesch eigentlich imerna, allerdings nüme bi de Leistig. D Grät werded im Moment eher effizienter. Glichi Leistig bi geringerem Stromverbruch. Au nid schlecht...
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

hanf hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben: Anderersiits: D'Ziite, wo sich all 1.5 Jahr d'Leischtig verdopplet hätt und alles irgendwie Schlag uf Schlag gange isch mit de ganze Hardware-Chrieg zwüschet Nvidia/ATi/3dfx und AMD/Intel und de technologische Wiiterentwicklig - also so öppe vo Ändi 90er (Voodoo2, AMD Athlon, etc. als Afangspünkt vo däre Phase) bis Ändi 00er (GPUs mit Unified Shaders und de 64bit Core 2 als Ändpünkt)... das sind ebe gliich au geili Ziite gsi :)
Ich glaubs ebä dass sich d'leistig zwar immer no alli 18 mönet verdopplet (also multiplakativ stiegt).
absolut nüd. bei de higher end grafikkarte könnt man die letzte 18 monat sogar fast von stagnation rede. aber immerhin haben sich die preise in der zeit fast halbiert.

bis zum nächste leiter-shrink wird sich da wohl auch nicht mehr allzu viel tun.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Gurgelhals »

hanf hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben: Anderersiits: D'Ziite, wo sich all 1.5 Jahr d'Leischtig verdopplet hätt und alles irgendwie Schlag uf Schlag gange isch mit de ganze Hardware-Chrieg zwüschet Nvidia/ATi/3dfx und AMD/Intel und de technologische Wiiterentwicklig - also so öppe vo Ändi 90er (Voodoo2, AMD Athlon, etc. als Afangspünkt vo däre Phase) bis Ändi 00er (GPUs mit Unified Shaders und de 64bit Core 2 als Ändpünkt)... das sind ebe gliich au geili Ziite gsi :)
Ich glaubs ebä dass sich d'leistig zwar immer no alli 18 mönet verdopplet (also multiplakativ stiegt). aber besseri grafik exponentiell me recheleistig brucht und mers drum im resultat eifach nümm merkt.
Das stimmt i de relevante Produktkategorie nöd. Bsp.: D'GeForce GTX 980 isch aktuell die schnällschti Single Chip-Grafikcharte am Märt, de Release isch im Herbst 2014 gsi. Vergliche mit früehnere Graikcharte i de gliche Produktkategorie (Single Chip-High End-Flaggschiff im Priisbereich vo um die 600.-) büütet sie aber dänn doch nume die 2-fachi Leischtig vo ere GeForce GTX 580 und die isch im November 2010 erschiine. Also knapp 4(!) Jahr statt 1.5 Jahr für e verdoppelig vo de Leischtig.

Und das isch d'Situation im Grafikcharte-Märt. Bi de CPUs isch es no schlimmer, will Intel i dem Bereich schlicht und eifach kei Konkurrenz hätt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von damian »

isch nöd s'problem d'physik, dass mer leiterbahne nöd chan dünner als irgendwie 40 nanometer mache?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von damian »

ps. und wänn di gliich leistig nur no halb so viel chostet isch das für mich au ä verdopplig vo dä recheleitig... mit meh geld hät mer scho immer me leistig chöne ha, siehe sega model 3 hardware...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von TypeJ »

hä? dini logik isch geil
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von Xinobrax2 »

Het öpert vo euch eini vo dene neue Seagate 8TB Platte pstellt? Weni mi richtig erinnere hets mal gheisse die werdid im Januar usgliferet...
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: PC Master Race

Beitrag von BrainBug »

Bild

:fear:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste