[3DS+Vita+WiiU] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

[3DS+Vita+WiiU] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D

Beitrag von mr.raw »

Warner entwickelt Batman: Arkham Origins (PS Vita/3DS)

09.04.13 - Warner Bros. Games Montreal arbeitet an Batman: Arkham Origins Blackgate (PS Vita, 3DS), wie die Game Informer meldet. Das Spiel findet nach den Ereignissen von Arkham Origins (PS3, Xbox 360, Wii U) statt.

Es handelt sich um ein 2.5-D Metroid-ähnliches Actionspiel, in dem der Spieler die Levels erforscht. Die Arbeiten übernimmt Armature Studio, das zuvor die Metroid Prime Trilogie entworfen hat. Release: 25.10.13 (USA)

Für die Entwicklung des 2,5D-Actionspiels zeigen sich die Mannen von Armature verantwortlich. Offiziell heißt es dazu: “In dem als Begleitspiel zu Batman: Arkham Origins konzipierten Titel können die Spieler die Handlung der Konsolenversion fortsetzen und entdecken weitere Details aus der Vergangenheit des Dunklen Ritters.” Das heißt, “Batman: Arkham Origins Blackgate” schließt an die Ereignisse an, die in “Batman: Arkham Origins” geboten werden.
es 2.5-D Batman Game.... eifach numme no :sabber:

Bild

Bild
Zuletzt geändert von mr.raw am 20 Feb 2014 15:29, insgesamt 2-mal geändert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von geosnow »

scheiss retro metriod glön.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von Moff »

chönnt super werde wenn sies saufrech vo mark of the ninja ablueged. s'bisher beschte 2d stealth spiel und enorm populär. mir hets zwar nödeso gfalle, aber für de batman und de 3ds wärs guet
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von sidusson »

lulz wird eh brunz..
shubidu
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von mr.raw »

en blick wert...
Batman: Arkham Origins - Blackgate is a good extension of the Arkham franchise to handhelds, but it lacks the specialness or inspiration that would make it stand out as a great Metroidvania-style game - or a great Batman game, for that matter. Without any real surprises, engaging settings, or interesting story, Blackgate feels more like a retread of bullet points than the handheld Batman we truly deserve.
7.4 ign.com (3DS/Vita)

http://www.ign.com/articles/2013/10/25/ ... ate-review" onclick="window.open(this.href);return false;


Quelle

isch für mich definitiv en MUST Have Titel...Isch e art Street of Rage/Oddworld mix im Batman Stil. Super zwüschesequenze imene sehr düschtere (und für min gschmack) Hammermässige Look.
Isch:
kämpfe + schliiche + fliege + gleite + verschwinde + Batman = Super ischs!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von geosnow »

so dumm, warum brucheds nöd alli 3DS features, de dual screen isch ebbe geil im super mario und luigi, wenn de ds um 90grad drehe muesch und denn so spielsch. so sache wott ich gxeh.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von mr.raw »

gibi dir recht...aber es richtigs Handheld Batman hett gfählt!!! Das Game seht echt vielversprächend uss. Und nur, wills e Wertig unter 8 biko hett, isch es sicher nid sch*****...
Isch classic Batman (MD) gmischt mit Street of Rage & Batman uff stationäre Konsole inkl. Oddworld (PSone)
Ich find, es seht MEGEN uss!!!

Und jo...5 = Durchschnitt...7.4 = überdurchschnittlich...länggt mir.
Vor allem gitts uff Handheld kei vergliichbars Game (find ich)

edit: jo ich weiss...Note 7 isch durchschnitt...(will, mir läbe jo im 2013) :typej:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von mr.raw »

so...2h dra gsi geschtert und muess sage...doch...not bad.
Es isch es guets Spiel, im Metroid Stil (scanne, entdecke) hett street of Rage elemänt dinn (sidescrolling, kämpfe) und chli Castlevania elemänt (statt peitsche hett me es Seil).
Vom Look her erinnerets eim stark a Oddworld (PSone)...isch aber lebhafter.
Story wird chli wittergführt (vo de stationäre Konsole uss gseh).
Negativ isch eifach, dass wenig spannig uffkunnt und einiges repetiv isch. Dr Wäg isch praktisch vorgäh, me hett also wenig möglichkeite, emolle nach links statt nach rechts zgoh (als bsp.)
d Kämpf sinn leider zimmli eifach ghalte...aber drfür sehn sie recht guet uss. Hett au so quicktime elemänt dinn.
Me tuet züggs iisammle, sache repariere und vieles sueche. Catwoman tuet via headset aawiisige gäh, wo was versteckt isch.
Leider muess me mängmol fascht s ganze level zrugg laufe, um DAS Gadget zhole, wo eim tuet witter bringe.
sganze spielt sich e biiiitzeli träge...isch nid tragisch, aber vielne wirds mit dr zitt sicherlich närfe, da nid immer bummm bummm bummm...
Vo de Comicschnipsel her bini absolut begeischteret, da sehr düschter ghalte.
Alles im allem eigentlich es guets spiel, aber ich behaupt emolle, dass es paarne zu "langwielig" isch. Da ich Batman fan bi und arkham asylum gliebt ha...isch Blackgate für mi e gueti ergänzig zu de stationäre Versionene.
ich gib 8.5 will Batman und ich so games liebe tue.
Die anderne bewärtige (meischtens um es 7.5 umme) sind aber fair.
ahjo...unfair wirds im Game nie.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D !!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bettmen für Wieter
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [3DS+Vita] Batman: Arkham Origins Blackgate in 2.5-D -->

Beitrag von mr.raw »

official Nintendo Mag UK hat geschrieben:Armature Studio, the developer formed from three major Metroid Prime creators, are re-releasing their handheld-only Batman: Arkham Origins spin-off as an HD edition on Wii U eShop. It's coming out on 2 April and is initially priced at £15.99.

Alongside the visual upgrade, the game's also getting an update to its hint and map system and improved 5.1 surround sound.

We awarded the original 77% in ONM 102, with Matthew saying: "If Blackgate is not quite 3DS's The Dark Knight, neither is it a Batman & Robin-esque howler. Rough edges and some plodding design prevent it from taking Mirror Of Fate's action crown, though it does scratch the exploration itch Castlevania ignored."
After we missed out on the Mirror of Fate HD remake it's nice to see another studio showing some love to Wii U, and if those rough edges have been smoothed off, we can see ourselves thumping the Arkham goons again with no hesitation.
i weiss, vieli haltes für Müll...aber mir hetts spass gmacht und mi nimmt s HD update glich chli wunder...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 30 Gäste