HMDs (VR Hardware)

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

HMDs (VR Hardware)

Beitrag von Xinobrax2 »

Vor es paar Jahr han ich mir mal e Vuzix VR920 kauft. D Uflösig isch miserabel, s FOV beschisse und de Tracker unter aller Sau....eigentlich isch s Grät als HMD völlig untauglich aber ich han eifach froid a so Spielzüg :herzli: Dank de rasante Entwicklig bi de Smartphones het sich di letschte paar Monet aber einiges veränderet...hochuflösendi Displays und Bewegigssensore sind spotbillig worde und 2014 chömed ENDLICH di erschte bruchbare HMDs uf de Markt :-D

Am bekanntischte isch wohl s Oculus Rift. Ich han grad es Dev Kit usglent und es macht richtig Spass demit z arbeite . Designsch irgend e Welt und denn chasch drin umelatsche, super Sach. D Consumer Version wird definitv kauft!
Bild


Ebefalls sehr interessant wird s Glyph vo Avegant. Noise-canceling Chopfhörer und, jetzt chunts, retinal displays! D Bilder werded mit dem Ding direkt uf d Netzhut projeziert und würked unabhängig vo de Uflösig gstoche scharf und in etwa so realistisch wie en Blick us em Fenster. Leider nur miteme 45° FOV...
Bild
Bild

Quelle


CastAR funktioniert nomal völlig andersch mit m Fokus uf Augmented Reality...Angeblich chömed aber au na anderi Modell für unterschidlichi Awendige...Games und so...
Bild

Quelle



Denn chunt au na das Google Ding, neui Modell vo Vuzix, Sony, Zalman....s Übliche halt. Uf jede Fall wirds das Jahr zimlich spannend!

Und was chaufsch du?
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 09 Jul 2018 15:13, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

oculus wirdi mal teschte...ich bin leider extrem empfindlich und mir wird schnell übel :heul:
aber luut diverse bricht siged die problem mit de consumer version wohl verschwindend chli..
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Übel wirdsder halt wege de Latenz zwüschet enere Bewegig und em Bild ...d Sensore im Hirn versueched das laufed uszgliche. Es witers Problem isch s fehlende Position Tracking...also wennt di z.B. uf d Site bewegsch...da chunt s Hirn chli durenand und mer fühlt sich wie ufeme schaukelnde Schiff. Mal luege ob d Consumer Version das alles in Griff kriegt...Endi 2014 söll si ja usecho :-D
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

bin total gspanne, denn ich würds soooo gern nutze :wixer:
aber ebe, mit em devkit hani nach 5min müese ufhöre
:lol:
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von PlanetHarrieR »

Das Jahr wird hart cyber!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Drachenherz »

Mis OR Devkit isch vorgester cho.

Uuflösig isch zwar kacke, aber OMG isch das Teil geil! :sabber:

Han einigi Demos uusprobiert, und z.B. bi de "Blocked in" demo s'gfühl vo krasser immersion kha. So als ob i würkli i dem virtuelle ruum gsii bin. Halflife 2 isch au anderscht geil. Und Live for speed..). :sabber: :sabber: han gescht abig unbewusst min elleboge am fenster/bi de türe welle abstütze... *lol*

Jap, nume scho das dev-kit vo oculus schaffts guet, trotz liecht spürbarer latenz bim headtracking und grütze uuflösig es mega immersivs gfühl z'erzüge. Ich wage chuum mir vorzstelle, wie unglaublich geil d'Consumer Version wird. Die söll ja über es wesentlich bessers display und kei wahrnehmbari latenz bim headtracking verfüege. :sabber:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Tatsujin »

giz au dertig mit 320x240 uflöösig? :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Tatsujin hat geschrieben:giz au dertig mit 320x240 uflöösig? :)
Bild

:vortex:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Tatsujin »

ja..de hani au..ich meine eine wo was taugt :vortex:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Es HMD mit 320x240 taugt nie was...entweder hesch es scharfs Bild miteme minimale FOV...oder es grosses FOV mit risige Pixel...beides isch scheisse.

Für s Rift git's aber z.B. Emulatore, wot imene Retro-Setting chasch spile:
Bild
Bild

Det hesch dini 320x240 :P
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Tatsujin »

megen..gnau das willi :P
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich stell mir grad d Entwicklig vo de Emulatore vor...e virtuelli Spielhalle mit allne Konsole und Automate wot online gegenenand chasch zocke...super wirds :-D
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Tatsujin »

jaber scho sicher..und mit herte scanlines :D
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Oculus Rift's CTO John Carmack has confirmed to The Verge that a newer, improved version of the VR headset will be unveiled at CES in January.

Touting the Rift 2.0 as being in the same league as iconic pieces of tech like the Apple II, the iPhone and Google, Oculus revealed that the motion blur problems of the current headset - which makes quite a few users nauseous - has been eradicated.

Other improvements include a higher resolution, lower latency and positional motion tracking to ensure that it knows where your head is, letting you lean closer to examine virtual objects.
:panik:

CES 2014 started übrigens morn...denn gits sicher detailierteri infos und es paar reviews.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Shadow »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Oculus Rift's CTO John Carmack has confirmed to The Verge that a newer, improved version of the VR headset will be unveiled at CES in January.

Touting the Rift 2.0 as being in the same league as iconic pieces of tech like the Apple II, the iPhone and Google, Oculus revealed that the motion blur problems of the current headset - which makes quite a few users nauseous - has been eradicated.

Other improvements include a higher resolution, lower latency and positional motion tracking to ensure that it knows where your head is, letting you lean closer to examine virtual objects.
:panik:

CES 2014 started übrigens morn...denn gits sicher detailierteri infos und es paar reviews.
:wixer:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

S neue Teil vo Sony: http://venturebeat.com/2014/01/06/sony-vr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Es paar noiji Videos zur Glyph:


Quelle

Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

En witere Bericht zum neue Sony HMD: http://www.tomsguide.com/us/sony-hmz-t3 ... 18138.html" onclick="window.open(this.href);return false;

S het also definitiv au en Headtracker drin. Leider halted sich Sony zimlich bedeckt, was di übliche HMD Agabe wie z.B. em FOV (Viel of View, also s Sichtfeld) betrifft. Eigentlich weissmer nüt drüber... :x
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Uriel »

Komisch, gemäss Arstechnica hets keine drin. Filicht ischr eifach während dr Demo deaktiviert gsi.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Hüt (bzw. morn) gits en Vortrag vom Palmer Luckey über s neue Rift. Engadget isch live vor Ort.

http://www.engadget.com/ces2014/agenda" onclick="window.open(this.href);return false;

De Vortrag isch um 4:30 - 5:00 PM, weni richtig grechnet han wär das bi üs 01:30 - 02:00, also öpe i 7 Stund.


Edit: Hier: http://www.engadget.com/2014/01/08/oculus-interview/" onclick="window.open(this.href);return false; (Ab 44:24:30)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Mal öpis vo Tested :-D
Die Jungs hend im Gegesatz zu anderne Tech-Journaliste chli Know How und stelled di richtige Frage...


Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich bin grad uf es witers HMD gstosse: Durovis Dive
http://www.golem.de/news/durovis-dive-i ... 03274.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bild

Eigentlich isches nur es Gstell für es Smartphone womer vorne ine schiebt. S Tracking wird durch d Gyros im Smartphone realisiert. Es spannends Konzept. A de CES 2014 sinds ebefalls vertrette...aber bis jetzt hani na nüt vernünftigs drüber gfunde :/

D Idee gfalltmer...bim Rift hets mehreri Linse Sets debi...ich baumer demit glaubs au mal rasch sones Ding :-D

Edit: Ich han mir grad mal schnell d Achterbahn Testapp gholt und d Linse vom Uculus vor s Handy ghebet. Es funktioniert erstunlich guet mitem Gyro. D Uflösig isch super und au s FOV tiptop. Gfalltmer also :kicher:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

News vom neue Sony HMD: http://www.mtbs3d.com/index.php?option= ... &Itemid=75" onclick="window.open(this.href);return false;

Schinbar hets es 45° FOV...nöd psunders beidruckend und nid würklich geignet zum game...au susch zimlich untauglich...Sony :typej:
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von PlanetHarrieR »

Wundert mich auch, dass sie ständig neue "Kino-Brillen" rausbringen. Nichts halbes und nichts ganzes.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich verstanes au nid...de Typ vo MTBS3D fragt extra na mehrmals "und das isch s neuschte woner hend?" und de antworted "ja, de neuschti Prototyp".

De baueds endlich mal en Tracker dri und selbst de suckt...fürn Megakonzern wie Sony isches also schochli peinlich, wenn si vomene Startup wie Oculus überrennt werded. Ich meine...da sitzed öpe 10 Sony Spezialischte über mehreri Monet hinweg im Labor und am Endi präsentiereds es 90er-Jahr HMD im Robocop Design wo nid emale as Rift vo letscht Jahr anechunt...WTF?

Mit Chli Glück arbeited s Playstation Team völlig unabhängig devo amene eigne Modell...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 15 Gäste