Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu

Beitrag von zwirrlibatz »

sadoanarcho hat geschrieben:ich has Deus Ex 1 voreme guete Jahr zum erste mal gspielt.

Es stimmt, dass de Hauptdarsteller e Projektionsflächi isch, aber ich han sini Ifüerig, 's Träffe mit sim Brüeder etc. viel packender gfunde als z.B. die Szene mit de Tussi im Lift, die isch so grandios 08/15 dasses mer schleierhaft isch, wiemer das ernsthaft guet chan finde.

so richtig erkläre chanis nöd, dass mer 's Deus Ex uf Ahieb so guet gfalle häd und dass mi das da so abgstosse häd. En wichtige Teil vom Problem isch vielich (und vo de ganze Generation), dass de Abstraktionsgrad vode Darstellig früener imene bessere Verhältnis zude Interaktionsmöglichkeite gstande isch. Bim Human Revolution ischsmer so vorcho, dass d'Grafik zwar abartig detailliert isch (und durchus gekonnt in Szene gsetzt), aber dass mer im Verhältnis nüt demit häd chöne astelle, si isch nume Dekoration und Kulisse gsi womer dra verbi lauft.

Abgseh devo han ich persönlich Müeh demit, im grosse Stil uf realistisch würkendi Lüt z'schüsse, da isch mer de Abstraktionsgrad au entgäge cho.
Bim Deus Ex ischs allerdings scho ide erste Mission klar gsi, dass de Feind nöd eidütig isch und dasses vielich abracht isch, nöd eifach ali umz'bringe. 'S Gameplay häd dänn au gnueg Ruum botte für Alternative, ohni sehr strikt z'si, das heisst mer häd sich nacheme Fehler chöne fange ('s Terrain isch sehr witläufig) und das häd Luscht gmacht zum Experimentiere. Bi däm da isches eher Hit & Miss, nach es paar mal Sterbe und neu Lade häd mer dänn die funktionierendi Schliichroute gfunde. Teilswies ischs aber au eifach viel erfolgsversprächender gsi, eine nachem andere abe z'lah, will die änge Rüüm z'guet bewacht gsi sind; das häd mer dänn überhaupt nöd passt.

's häd für mich eifach nüt gä, wo d'Spielzit grächtfertiged hätti. Bim Original hingäge hani nur scho de Vorspann ca. 20 x glueged, wiener eifach so dicht und guet gmacht isch und mer nach jedem mal Spiele ächli me devo verstaht.
Bin nöd mit allem iiverstande aber verstah din Punkt jetz. Vorallem bi Abstraktion vs Interaktion gib ich dir sehr rächt, das gaht mir bi vielne andere Spieli (au) eso.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu

Beitrag von zwirrlibatz »

im huss! und es macht scho wieder fröid. knackehert ischs aber. händs KI ufegschrüüblet?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu

Beitrag von Mastler(P) »

ja. uf steam chaschs uuh billig ha wenns alte häsch unds dlc. aber ich chaufs glaub nöd nomal..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 42 Gäste