Wind Waker Remake plus

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Goran »

lakritz hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:de gross wii u controller isch scheisse, wie jede weiss.
es got huere guet. öppe 1 stund denn chunsch chrämpf über will das breite kackding muesch hebe. :-D

bringe tuet er nix. bis jez hett mir de controller genau bi eim spiel was bracht und zwar bi wonderful 101. es super spiel wo da ine kei sau kauft oder drüber gredt hett. trürigscht.
mier gfallt wonderful 101 nöd
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Goran »

mr.raw hat geschrieben:dr dax schwärmt JEDE tag vom 101...
ich: naja, gfallt mr nid sooooo mega mässig
dax: IHR KÖMMET ALLI NID DRUSSSSSSSSSSS!!!!! ES ISCH MEEEEEEEEEEEEEEEGA.... :panik:

sitt geschtert hett bi ihm s Zelda Fieber zuegschlage :-D

lakritz: ich bruchs tablet praktisch jede tag...siggs nur mit dem go zsurfe oder paar virtual console szöggle...oder natürlich für dr Rayman.
Häsch du dini wii u nöd verchauft?
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Goran »

zeromeier hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Hett der Skyward Sword gfalle?
nei, es hed mich glangwiilt.

aber windwaker hed schiff und insle. beides super.

mier hät skyward swords gfalle. :-) aber swindwaker findi au mega guet. :)
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Goran »

Supersonic hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:dr dax schwärmt JEDE tag vom 101...
ich: naja, gfallt mr nid sooooo mega mässig
dax: IHR KÖMMET ALLI NID DRUSSSSSSSSSSS!!!!! ES ISCH MEEEEEEEEEEEEEEEGA.... :panik:
Ich chume ebe würklich nöd drus, aber hans au erst öppe e halb Stund gspielt und bin total überforderet gsi :-D Isch so es Spiel, wo me ganz offesichtlich chli Ziit brucht, bis me drin isch. Irgendwänn chunnt's dänn sicher no a d'Reihe. Isch ja eigentlich es guets Zeiche, wänn es Spieli hützutags wieder mal chli öppis vo eim abverlangt :)

...was mich grad zum Wind Wanker bringt: Intressiert mich überhaupt nöd, das namal durezspiele. Ja, es isch herzig und under gwüsse Aspekt s'schönschte Zelda überhaupt. Aber spielerisch han ich's bisher au s'lahmschte vo de "grosse" Zeldas gfunde. Und zwar nöd wäge de Triforce-Scheisse gäge de Schluss, sondern will's viel z'liecht gsi isch sowohl was d'Rätsel wie au d'Kämpf betrifft, z'wenig Dungeons und bruchbari Sidequests und z'wenig Abwächslig gha hätt und dänn doch irgendwie au no z'churz gsi isch. Vo allne grosse Zeldas isch es genau das, wo mich es Remake am wenigschte reizt. Hetted gschiider de Majora's Mask oder de Twilight Princess gmacht.
Isch ja keis "Remake". Isch HD druff und fertig. Und grafisch hett sichs halt sehr aabote. Erstuunt mich jetzt nöd. Mich stressts das ich SKyward Sword in SD han müese durespiele, es gsächt fantastisch uus in HD.
http://youtu.be/ena3EKeAzC0?t=2m57s" onclick="window.open(this.href);return false;

Das wotti jetzt au grad wieder spiele :wixer:

Wie hät de das in HD anebracht? Eifach so zum zeige oder chan mers irgendwo spiel ufem PC oder so`?
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von evo »

stoht jo im video. mousch nur läse goran
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Supersonic »

Goran hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:dr dax schwärmt JEDE tag vom 101...
ich: naja, gfallt mr nid sooooo mega mässig
dax: IHR KÖMMET ALLI NID DRUSSSSSSSSSSS!!!!! ES ISCH MEEEEEEEEEEEEEEEGA.... :panik:
Ich chume ebe würklich nöd drus, aber hans au erst öppe e halb Stund gspielt und bin total überforderet gsi :-D Isch so es Spiel, wo me ganz offesichtlich chli Ziit brucht, bis me drin isch. Irgendwänn chunnt's dänn sicher no a d'Reihe. Isch ja eigentlich es guets Zeiche, wänn es Spieli hützutags wieder mal chli öppis vo eim abverlangt :)

...was mich grad zum Wind Wanker bringt: Intressiert mich überhaupt nöd, das namal durezspiele. Ja, es isch herzig und under gwüsse Aspekt s'schönschte Zelda überhaupt. Aber spielerisch han ich's bisher au s'lahmschte vo de "grosse" Zeldas gfunde. Und zwar nöd wäge de Triforce-Scheisse gäge de Schluss, sondern will's viel z'liecht gsi isch sowohl was d'Rätsel wie au d'Kämpf betrifft, z'wenig Dungeons und bruchbari Sidequests und z'wenig Abwächslig gha hätt und dänn doch irgendwie au no z'churz gsi isch. Vo allne grosse Zeldas isch es genau das, wo mich es Remake am wenigschte reizt. Hetted gschiider de Majora's Mask oder de Twilight Princess gmacht.
Isch ja keis "Remake". Isch HD druff und fertig. Und grafisch hett sichs halt sehr aabote. Erstuunt mich jetzt nöd. Mich stressts das ich SKyward Sword in SD han müese durespiele, es gsächt fantastisch uus in HD.
http://youtu.be/ena3EKeAzC0?t=2m57s" onclick="window.open(this.href);return false;

Das wotti jetzt au grad wieder spiele :wixer:

Wie hät de das in HD anebracht? Eifach so zum zeige oder chan mers irgendwo spiel ufem PC oder so`?
Mitem Dolphin Emulator.
http://www.dolphin-emulator.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von sidusson »

@gurgel

im remake vom WW chasch Hero Mode awähle, keni härzli meh fingsch, wird scho heftiger när!
shubidu
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von Supersonic »

sidusson hat geschrieben:@gurgel

im remake vom WW chasch Hero Mode awähle, keni härzli meh fingsch, wird scho heftiger när!
Ich spiels im Hero Mode. Isch natürli scho schwerer aber nervig schwerer. Aber naja, sobald mer meh als 6 Herzli hett isches denn sowieso wieder egal.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von mr.raw »

Goran hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:dr dax schwärmt JEDE tag vom 101...
ich: naja, gfallt mr nid sooooo mega mässig
dax: IHR KÖMMET ALLI NID DRUSSSSSSSSSSS!!!!! ES ISCH MEEEEEEEEEEEEEEEGA.... :panik:

sitt geschtert hett bi ihm s Zelda Fieber zuegschlage :-D

lakritz: ich bruchs tablet praktisch jede tag...siggs nur mit dem go zsurfe oder paar virtual console szöggle...oder natürlich für dr Rayman.
Häsch du dini wii u nöd verchauft?
ääähm...nei!
Ganz sicher nid :!: :!:

Das isch DIE Konsole,wo für dr raw designt worde isch!
Guet, nid ganz...leider gitts nie es Battlefield druff :oops:
Und leider isch s Fieber mit Teil 4 wieder ussbroche...und die fuckers (sorry) hend hütt dr Beta Server abgschalte... :briegge:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von evo »

Gurgelhals hat geschrieben: sondern will's viel z'liecht gsi isch sowohl was d'Rätsel wie au d'Kämpf betrifft, z'wenig Dungeons und bruchbari Sidequests und z'wenig Abwächslig gha hätt und dänn doch irgendwie au no z'churz gsi isch. .
zu kurz und kei sidequests isch e schlächts argumänt. s git unfassbar viel zum sueche und finde in dem spiel. bringsch 40h ane, voll ok. chli ähnich wie lüt wo motze dass MM nur 4 tämpel gha het und drum zu kurz isch. und zell mol paar toli sidequest vom ALTTP oder vom OOT uf.

zu liecht isch halt sone sach. TP hani glaub ohni zstärbe gschafft, bim skyward öppe 2-3 mol. schwäri aber nit stupidi/frustrierendi rätsle zmache für lüt wo sit 20 jahr videogames spiele isch halt au nit so eifach.
zweni abwächslig isch s einzig wome no so la gälte. s isch halt scho immer meer und inseli :lol: s hät em game sooo guet toh wenns au biz e land part geh hät. zb unte in hyrule
Benutzeravatar
sadoanarcho
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2274
Registriert: 07 Mai 2002 14:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
106
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wind Waker Remake plus

Beitrag von sadoanarcho »

mir häd Wind Waker scho au gfalle, aber han au es zämehängends, gheimnisgspickts Stuck Land vermisst. 's Gfühl vom Sägle isch au schön und vermittled Freiheit, aber d'Interaktion isch eher beschränkt.

d'Dungeons sind mer au z'fescht wie am Schnüerli gloffe, das hani vode alte Zeldas andersch in Erinnerig.

de Prototyp für es guets Zelda isch immer no 's allererschte, wänn's das mal chönted i di hütig Zit überträge, mit allne Details wo d'Technik verlangt, wärs grossartig.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste