Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
au so games, wo muesch züg, wo zäme passt anenanderreihe, demit es sich uflöst und nöd s'spielfeld zuemüllt und dänn game over isch.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- Beiträge: 15828
- Registriert: 06 Mai 2003 16:09
- TRADINGPOINTS:
-
390
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
Mit chli Abstraktionsfähigkeit chasch guet argumentiere dass au die i de meischte Fäll Adaptione sind, zum Bispil vo Chlötzli-Spiel, vo Bilderrätsel, Variatione vo Fangis (Pac-Man), etc., etc. Adaption heisst äbe nid immer nur zwingend dass sech öppis ganz offesichtlech und explizit ufnes konkrets scho existierends Produkt/Konzept stützt. Der Grundgedanke vo vilne Puzzle-Spiel (öppis dür gschickti Platzierig vo öppis anderem uflöse) findet sech tuusigfach i verschidnigschte Spiel vorem Computerzitalter wider. Aber wie gseit, spilt ja au gar ke Rolle obme so Spiel jetz als Adaption will aluege oder nid. Will all die Puzzle-Videospiel sind denn i dere ganz spezifische Form und Usprägig wie mer se kenne ebe doch nur als Videospiel möglich.
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
De Trailer isch online!
http://www.thegamehaschanged.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thegamehaschanged.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
Alles isch dur die eint oder ander Art vo öppis bestehendem inspiriert. Dur Videospiel entstönd eifach Möglichkeite wo vorher nöd bestande hend. Die Möglichkeite macheds für mich zu somene interessante Medium.Sephi hat geschrieben:Mit chli Abstraktionsfähigkeit chasch guet argumentiere dass au die i de meischte Fäll Adaptione sind, zum Bispil vo Chlötzli-Spiel, vo Bilderrätsel, Variatione vo Fangis (Pac-Man), etc., etc. Adaption heisst äbe nid immer nur zwingend dass sech öppis ganz offesichtlech und explizit ufnes konkrets scho existierends Produkt/Konzept stützt. Der Grundgedanke vo vilne Puzzle-Spiel (öppis dür gschickti Platzierig vo öppis anderem uflöse) findet sech tuusigfach i verschidnigschte Spiel vorem Computerzitalter wider. Aber wie gseit, spilt ja au gar ke Rolle obme so Spiel jetz als Adaption will aluege oder nid. Will all die Puzzle-Videospiel sind denn i dere ganz spezifische Form und Usprägig wie mer se kenne ebe doch nur als Videospiel möglich.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- Beiträge: 80220
- Registriert: 05 Mär 2002 17:28
- TRADINGPOINTS:
-
1190
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
hmm...Supersonic hat geschrieben:De Trailer isch online!
http://www.thegamehaschanged.info" onclick="window.open(this.href);return false;
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
Chum lahns useTatsujin hat geschrieben:hmm...Supersonic hat geschrieben:De Trailer isch online!
http://www.thegamehaschanged.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- Beiträge: 80220
- Registriert: 05 Mär 2002 17:28
- TRADINGPOINTS:
-
1190
- Kontaktdaten:
Re: Space Invaders s'erste Game mit eigener Logik?
nei isch eigentlich scho guet. isch ja au meh in d'hauptströmig grichtet, ne
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 34 Gäste