Nintendo-64-Topic

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von geosnow »

Halflife 2 au.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von sidusson »

sötti ouno mau dürespilä :oops:
shubidu
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von geosnow »

bin grad drah. isch echt no geil.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

es isch super. perfekt inszeniert vo aafang bis ändi. ä meisterleistig. ich fräg mich wieso dasses sust kei so guet inszenierti spiel git... ächt. es isch wie ime film, erinneret stark a 1984...

da störts au nöd dass s'gameplay eigentlich inexistent isch... Also ich meine mer chan eifach chli umelaufe und alles abeschüsse, würklichi gegner wo dä name verdient händ gits ja praktisch kei...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

Marco_in_motion hat geschrieben:Goldeneye, eis vo dä best g'alterete Videospiel, top5.
Ja klar...

Guet galteret sind die spiel womer hüt keis bitzeli anders würd mache. Und bim golden eye würd mer hüt sehr viel andersch mache... Und ehrlich gseit, es isch damals scho hoffnigslos dä pc konkurrenz unterlege gsi, vergliichsch es biispielswiis mit marathon (3 jahr älter) fallt näbst dä schlechte framerate und dä uflösig vo 160x120 pixel au s'total eintönige waffearsenal und langwilige umgebige im multiplayer uf.

Guet galtereti spiel sind meistens shooter und j'n'rns us dä 16 bit ära... Die spielt mer hüt au no wänn mers damals nöd gspielt hät. Aber niemert spielt golden eye im multiplayer wos damals nöd scho gliebt hät. Ich hans im singleplayer fast fertig gspielt, aber die framerate haltisch gäg dä schluss nümm us... bi vielne gegner gaht gar nüt me...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von lakritz »

+1 genau so isches. guet g alteret ischs garantiert nöd. :lol:

wenn is no spiele denn eifach nur us dem grund will ich huere viel super erinnerige ha a die stundelange multiplayer matches wo mir amel gmacht händ und d kampagne woni sicher 39998484x duregspielt han.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

Aber niemert spielt golden eye im multiplayer wos damals nöd scho gliebt hät.
me sötts meine aber es wär no en tescht wert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

d'kampagne findi au hüt no easy, wills so richtigs simples bondgeballere isch mit ere für bond film autentische KI... die isch eigentli no easy am aafang, aber sobalds schwierig wird ischs mer zblöd worde...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

Also, dänn isch halt dä MP bim Goldeneye guet g'alteret.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

nei, genau dä findi hundmiserabel schlecht galteret...
sinbgleplayer isch ok.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

Chasch dämit läbe wänn ich's genau nöd eso gsehne? Ich luegs halt emotional ah und us technischer Sicht.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

hanf hat geschrieben:d'kampagne findi au hüt no easy, wills so richtigs simples bondgeballere isch mit ere für bond film autentische KI... die isch eigentli no easy am aafang, aber sobalds schwierig wird ischs mer zblöd worde...
sobalds schwierig wird ischs ebe nöd nume simples bondgeballere und zwar nöd will "ja logisch schwierigkeitsgrad" sondern denn chunnt d'klass vom spiel ersch füre.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

zwirrlibatz hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:d'kampagne findi au hüt no easy, wills so richtigs simples bondgeballere isch mit ere für bond film autentische KI... die isch eigentli no easy am aafang, aber sobalds schwierig wird ischs mer zblöd worde...
sobalds schwierig wird ischs ebe nöd nume simples bondgeballere und zwar nöd will "ja logisch schwierigkeitsgrad" sondern denn chunnt d'klass vom spiel ersch füre.
Danke, eso isches nämmli!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von mr.raw »

zwirrlibatz hat geschrieben:sobalds schwierig wird ischs ebe nöd nume simples bondgeballere und zwar nöd will "ja logisch schwierigkeitsgrad" sondern denn chunnt d'klass vom spiel ersch füre.
:!:
ganz genau!!!!!

nomol kurz zum MP:
Zu dere zitt hett das Spiel en riese fun faktor im MP beriich kha (wills für e Konsole NÜT in dere richtig kha hett)
aber als d Xbox uff em Markt gsi isch...hend mir 4 nur no Timesplitters 2 zögglet (guet, sinn glaubs es paar Goldeneye mache drhinter gsi, oder?).
Goldeneye isch denn für e zitt wieder versorget worde...aber nach Timesplitters 2 isch nüt me i dere Art uusekho und s Goldige Aug hett bi uns wieder en Revival erläbt, wills vom Spielerische her eifach nüt bessers gitt. Hütt isch es genau so. So de "spezielli" Fun findsch eifach nieneds...entwäder isch alles nur so es gefuchtel mit NULL (!) Überblick oder me stirbt grad nach 5sec...
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

zwirrlibatz hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:d'kampagne findi au hüt no easy, wills so richtigs simples bondgeballere isch mit ere für bond film autentische KI... die isch eigentli no easy am aafang, aber sobalds schwierig wird ischs mer zblöd worde...
sobalds schwierig wird ischs ebe nöd nume simples bondgeballere und zwar nöd will "ja logisch schwierigkeitsgrad" sondern denn chunnt d'klass vom spiel ersch füre.
[ ]Ich han vor em Golden Eye scho en andere Ego Shooter durezockt
[x]Golden Eye isch min erste Ego Shooter gsi wo ich intensiv zockt han

Also ich bin immer nur a schlecht designte try and error missione gschiiteret. Mag mi no a das sautumme bombeentschärfe im zug erinnere wo eifach nie weisch was etz söllsch mache bis alles usprobiert häsch. Und die fucking finde boris mission wo eifach häsch müese uswändig lerne wänn wo was warum passiert.



Verstönd mich nöd falsch: ich finds Golden Eye es sehr guets spiel! Aber z'behaupte es seg es guet galterets spiel isch denn scho gad chli gar übertriebe.


Forderndi ego shooter gits eh nöd im singleplayer... D'KI isch immer scheisse, au bi dä neuste spiel wo 723456023756023 mal me recheleistig in aaspruch nähmet und immer behauptet wie toll ihri KI seg...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

gits eigentli irgend en mänsch wo golden eye fan isch unds NOED sin erste ego shooter gsi isch wo er zockt hät? Ich glaubs nöd!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

es isch min zweite gsi.

guet alteret hett er im missionsdesign will sich d'egoshooter siither nöd ine gueti richtig entwicklet händ.

ähm und try & error ghört so chli drzue wemme e mission zum erschte mal spielt. zumindescht früehner ischs so gsi wo eim s'spieli noni alles vorkätschet hett und me freud gha hett am usprobiere und rötle hmhmhm wie rett ich bloss d'wält i T minus drü minute. bim nöchschtmal durespiele weisch es ja und chasch dich uf verschiedeni taktike konzentriere. s'normalschte wo gitts. so chli ähnlich wie bimne schmöp.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von sidusson »

@hampf

roffel, fingsch de degoshooter hüt besser aus ds goldeneye? hüt sisi ja so richtig verblödet u völlig linear. im bond chasch wenigstens no jedi mission uf 4arte dürespilä. dr mp macht immerno höllisch fun u isch minere meinig nah immerno top!

dfrag isch natürlech ouno öbs du uf US oder Pal zocket hesch.. wöu pal = fail

im us loufts sehr sehr guet :idea:
shubidu
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von geosnow »

nei, findet er nöd. aber er findet half life 2 besser als golden eye, was ich au bestätige chan. allgemein sind spielerisch nöd besser worde. die einzig würklich super mission imene neue egoshooter findi im MW d Tschernobil stage.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

die beschte egoshooters i de letschte jahre sind gäbnermasse die wo über d'genregränze usegluegt händ wie Stalker und Deus Ex.

öb HL2 besser isch als Goldeneye würd ich jetz mal nöd eifach so underschriebe. stell dir mal beid i de grafik vom andere vor.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von geosnow »

stalker isch glaubs geil, han aber kein pc. deus ex hät mir e langsami grafikengine, so chli gliche problem wo au the nomad soul hät. Golden eye hanni mit em brüder amigs gspielt, aber es hät mich nöd gfesslet. chans gäh.

ps: du weisch scho, dass ich HL2 erscht sit einere wuche spiele. jede abig echli, und ich gnüsses richtig. :herzli:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

sehr guet! episode 2 dänn vorallem. ep1 hett mich rächt enttüüscht.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

sidusson hat geschrieben: dfrag isch natürlech ouno öbs du uf US oder Pal zocket hesch.. wöu pal = fail
ich hans scho US, kei angst.

I dä moderne egoshooter wird mer halt besser gführt und es hät weniger müehsami stelle. Wie gseit, im singleplayer findis super, eifach nöd bis zum endi, wills denn zchnorzig wird. Und für multiplayer fehlet di technische möglichkeite derzue...

UND GLAUB MIR: HUET WUERSCH DU EN GLIICH CHNORZIGE SHOOTER AU NOED BIS ZUM AENDI SPIELE!

Ich meine min erste Ego Shooter isch Marathon gsi, und ich find dä au dä best. Bi andere widerum isches Doom gsi.



Kännsch eigentli Half-Life 2? Det gsehsch wie es 007 hüt chönti uusgseh und ablaufe...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

zwirrlibatz hat geschrieben:sehr guet! episode 2 dänn vorallem. ep1 hett mich rächt enttüüscht.
episode 1 isch absolut scheisse. aber au episode 2 hät mi nümm würkli beidruckt wills eifach sgliiche namal gsi isch. Half Life 2 hät di perfekt längi dass mer alles gseh hät, aber no me vom gliiche bruchts nachher eifach nümm...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Nintendo-64-Topic

Beitrag von damian »

zwirrlibatz hat geschrieben: öb HL2 besser isch als Goldeneye würd ich jetz mal nöd eifach so underschriebe. stell dir mal beid i de grafik vom andere vor.
au dänn wärs half-life vo dä spielmechanik und em ganze ablaufscript am hölzerne golden eye düütlich überlege. wie ihr ja wüsset gfallt mir d'n64 grafik sogar besser als die langwilige moderne xbox 360 hd grafike... Ehrlich gseit han ichs Golden Eye sogar wäg em Grafikstil unbedingt welä durespiele :lol:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 54 Gäste