Nintendo-64-Topic

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: mr.raw, Tatsujin

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon evo » 20 Apr 2012 13:04

en maa mit gschmack
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Beiträge: 14496
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Tradingpunkte:
Trading points plus
52
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon mr.raw » 20 Apr 2012 13:06

Genfer hat geschrieben:Aber title wie : Deathtrap Dungeon, Medievil, Legacy of Kain, Resident Evil, Metal Gear solid, Pandemonium, Crash Bandicoot, MDK, schpiel ich höt no mit begeischterig.


ja guet...ok ---> vor allem Crash Bandicoot...

aber spielt me hütt no so games wie "Die Hard Trilogy"...auweia...
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 9632
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Tatsujin » 20 Apr 2012 13:38

Logisch spilt mer so seich nuem. Het mer eigentlich au denn scho noed gspilt.
Es RR Type4 isch aber au huet na geil.
Suscht natuerli all di geile 2D spieli. Ports, exclusives etc. Uf de ps1 giz viel meh als di meischte daenke.
Guet, uf en pal markt natuerli noed, saebschoklar.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
 
Beiträge: 80339
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Tradingpunkte:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 20 Apr 2012 14:31

ich han bi dä psx nöd gern wied polygon dargstellt werdet: da viel grundet wird sind d'flächene nöd würkli ächt perspektifisch, sondern irgendwie komisch und würket drum nöd ächt... drum luegi d'grafik amel gar nöd gern gnau aa, will dänn gseht mer das. Ganz andersch ischs bim saturn wo zwar weniger polygon darstellt, die wenige aber viel schöner und ächter sind...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon sidusson » 23 Apr 2012 12:08

N64 chasch hüt eifach no ungeniert spilä.. ps1 nümm.. ämu was egoshooter, funracer ageit ;)
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
 
Beiträge: 52075
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Tradingpunkte:
Trading points plus
600
Trading points minus
1

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 23 Apr 2012 12:36

aber au nur im singleplayer. multiplayer isch d'framrate eifach scho ä rechti qual...
ok, und ego shooter und funracer isch uf dä psx scho immer alles scheisse gsi, die wo wüsset händs scho dänn gwüsst...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon sidusson » 23 Apr 2012 14:37

hanf hat geschrieben:aber au nur im singleplayer. multiplayer isch d'framrate eifach scho ä rechti qual...
ok, und ego shooter und funracer isch uf dä psx scho immer alles scheisse gsi, die wo wüsset händs scho dänn gwüsst...


wie dr raw schön gseit het, mir spilä hüt no regumässig goldeneye, PD, Kart, Road Rash 64, Tetris im MP, geit ohni problem :kicher:
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
 
Beiträge: 52075
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Tradingpunkte:
Trading points plus
600
Trading points minus
1

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon geosnow » 23 Apr 2012 14:55

tetris spieli no uf em GB. fun racer und ego shooter findi nöd so läss allei.
Benutzeravatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 30977
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Tradingpunkte:
Trading points plus
423
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 23 Apr 2012 15:42

sidusson hat geschrieben: goldeneye, PD


das stockt denn aber scho ziemli im 4p modus. also ohni nostalgie würsch das wohl nümm spiele
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Tatsujin » 23 Apr 2012 15:47

schoso, vorallem wiels hüt sicher ca. ei milliardä besseri alternative git.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
 
Beiträge: 80339
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Tradingpunkte:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon m.o.terra kaesi » 23 Apr 2012 17:01

hanf hat geschrieben:ich han bi dä psx nöd gern wied polygon dargstellt werdet: da viel grundet wird sind d'flächene nöd würkli ächt perspektifisch, sondern irgendwie komisch und würket drum nöd ächt... drum luegi d'grafik amel gar nöd gern gnau aa, will dänn gseht mer das. Ganz andersch ischs bim saturn wo zwar weniger polygon darstellt, die wenige aber viel schöner und ächter sind...

stimmt! siehe virtua fighter 2, virtua cop oder die hard.
uusnahme (wo dä dä saturn glich weder alt usgseh löhnd): metal gear solid, vagrant story.
16-Bit forever! :sabber:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 6368
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Neo Kobe City
Tradingpunkte:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 25 Apr 2012 07:31

au di schöne psx spiel händ die grafikfehler... bim saturn hät jedes spiel anderi grafikfehler :sabber:
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon sidusson » 25 Apr 2012 09:09

Tatsujin hat geschrieben:schoso, vorallem wiels hüt sicher ca. ei milliardä besseri alternative git.


was de?
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
 
Beiträge: 52075
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Tradingpunkte:
Trading points plus
600
Trading points minus
1

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 25 Apr 2012 11:04

Also eigentlich alli womer multiplayer chan zocke... ussert counter strike, das findi verschisse...

Aber va. Halo oder Unreal Tournament.
Outtrigger ufem DC isch au no geil, oder Marathon...

Golden Eye isch geil für singleplayer bond feeling, aber multiplayer chasches ächt rauche. öppe s'schlechtiste fps im multiplayer...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Marco_in_motion » 25 Apr 2012 11:33

Es hät früehner trotzdem huere Fun gmacht eim sone Bewegigs-empfindlichi Miine an Rugge z'chleube und furtseckle :vortex:

Han bi keinem Multizocker fps uf Konsole annähernd sovill Spass gha wiä mit Goldeneye.

Meh " :vortex: " git's glaub i keinem Mutlti-play-fps.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Beiträge: 7343
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Tradingpunkte:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon mr.raw » 25 Apr 2012 13:31

Marco_in_motion hat geschrieben:Es hät früehner trotzdem huere Fun gmacht eim sone Bewegigs-empfindlichi Miine an Rugge z'chleube und furtseckle :vortex:

Han bi keinem Multizocker fps uf Konsole annähernd sovill Spass gha wiä mit Goldeneye.

Meh " :vortex: " git's glaub i keinem Mutlti-play-fps.


:1thumb:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 9632
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 25 Apr 2012 13:38

Marco_in_motion hat geschrieben:Han bi keinem Multizocker fps uf Konsole annähernd sovill Spass gha wiä mit Goldeneye.


JEDE hät bi sim erste Multiplayer FPS am meiste Spass demit gha. Bi mir ischs Marathon gsi, bi dä Xbox Fans Halo, und bi dä PC Gamer Counterstrike... Es chunt eigentli gar nöd so ufs spiel druf aa. Aber d'framerate vom golden eye verunmöglicht halt würkli gwüssni schusswechsletype...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Marco_in_motion » 25 Apr 2012 13:53

Hanf? ich han Dich scholang mal öppis welle fräge und ich möcht der definitiv nöd as Bei pisse, es nimmt mi eifach Wunder :

Meine ich das nur oder isch das würklich eso das di eigentlichi Technik wo hinder eme Game steckt, also Sache wiä fehlerfreii Programmierig, di richtig Farbwahl, einzelni Animatione, d'Wahl vom Soundchip ufere Platine, besseri texture (lol N64) etc. etc. Din Spielspass definiered?

Grad im Fall vo Goldeneye, d'Framerate isch für nüt, das ganze gseht huere matschig uus und d'Hitboxe sind d'Höll, trotzdem simmer ämel fast vom stüehli gheit vor luuter Schadefreud und Fun:-) Das isch det alles egal gsi, hauptsach irgend en möngel lauft i mini Laser-Miene und fräged hässig wer das gsi isch, irgendeine fangt dänn ah gröhle
willers eifach nümm verhebe chan lol, ich glaub ich hol dä N64 hüt Abig füre :-D
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Beiträge: 7343
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Tradingpunkte:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon mr.raw » 25 Apr 2012 16:40

Tatsächlich isch es eso, dass zu dere Zitt NIEMMERT...GAR NIEMMERT au nid im gringschte öppis gege die Graphik kha hett. Me hett Bauklötz gstuunet kha ab dere Graphik.
Ich weiss no, als ich damals d US Version i de Händ kha ha und no NÜT....N Ü T über das Game gläse ha. Söll ichs kaufe? Söll ichs würklich kaufe? hmmm, Screenshots sehn no guet uss,he? Dr Verkäufer hett nur gschwärmet und ich so...hmmm, verkaufstaktik. Koschtet jo au "nur" Fr. 149.90 (ächz)... Trotzdem...ich has kauft. Dehei iihne ta (um die 7ni zobig). Und am 4i am Morge ins Bett gange...und dört nid emoll dr schlof gfunde, will ich eifach ha welle witter zogge. Scheiss egal hann ich dört am nöggschte Tag e Priefig kha... 8-)

Denn dr MP Modus mit de Frens entdeckt....am 3 am Nomittag iihnetoh und um die Mitternacht hämmer denn uff Mario Kart gwächslet... Isch eigentlich bi kei anderem Game so extrem vorkho...

Hett scho einiges a iidrück hinterloh...und simmer ehrlich. Hütt macht das Game immer no fün. Gitt scho vieli alternativene, do gibi recht...aber trotzdem griffe mir 4 sehr oft uff Goldeneye zrugg. (wie lettschte Zyschtig...mir hend wahnsinnig fun kha und hend so "gjublet und gschraue" wie damals) :-)

sgitt seeeehr wenigi fps wo im MP modus so viel fun bereite....demit mein ich andere fun...nid so a la Battlefield usw.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 9632
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Tatsujin » 25 Apr 2012 16:49

euphorie isch halt scho öppis sehr schöns :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
 
Beiträge: 80339
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Tradingpunkte:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 25 Apr 2012 17:54

mr.raw hat geschrieben:aber spielt me hütt no so games wie "Die Hard Trilogy"...auweia...


ich :lol:

aber zuegä, es isch grotteschlecht...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon hanf » 25 Apr 2012 18:04

Marco_in_motion hat geschrieben:Meine ich das nur oder isch das würklich eso das di eigentlichi Technik wo hinder eme Game steckt, also Sache wiä fehlerfreii Programmierig, di richtig Farbwahl, einzelni Animatione, d'Wahl vom Soundchip ufere Platine, besseri texture (lol N64) etc. etc. Din Spielspass definiered?


Ich interessiere mich sehr für d'Technik. Tuen ja selber au programmiere und findes geil mit wellne technische möglichkeite mer was alles gmacht hät. das chan natürli au si dass ä konsole bsunders guet uusgnutzt worde isch. panporama cotton wär da sones biispiel. es macht immer wieder sache wo en megadrive eigentlich gar nöd chöne därft...

Aber dä spielspass selber dänki eigentli tueni eher dur d'innovation und d'intuition vom spieldesign (und nöd vo de technik) beurteile. Also z.B. nights into dreams oder twinkle star sprites sind lieblingsspiel vo mir... fortsetzige findi denn scheisse, wills nüt me neus sind.

Im fall vom golden eye ischs en spezialfall: bi spiel wo mer gegenenand spielt find ich mues d'framerate verhebe, stell der mal es garou mit slowdowns vor. das bringt ja s'ganze timing durenand. Gliich ischs für mich halt au bi dä ego shooter. es därf nöd si dass wänn du inen grosse ruum luegsch mit vielne polygon, dass dänn plötzli d'framerate iibricht.

bi singleplayr findis weniger tragisch, da d'KI eifach vorhersehbar isch...
Benutzeravatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 25059
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Zürich (Leutschenbach)
Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Marco_in_motion » 26 Apr 2012 06:14

Ok :-) Du weisch warum ich das fräge?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Beiträge: 7343
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Tradingpunkte:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon sidusson » 26 Apr 2012 09:12

mr.raw hat geschrieben:sgitt seeeehr wenigi fps wo im MP modus so viel fun bereite....demit mein ich andere fun...nid so a la Battlefield usw.


isch genau so.. mir spiles ou immer ds 4. öppe jedes weekend, es isch eifach kult :herzli:
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
 
Beiträge: 52075
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Tradingpunkte:
Trading points plus
600
Trading points minus
1

Re: Nintendo-64-Topic

Beitragvon Marco_in_motion » 26 Apr 2012 10:09

Goldeneye, eis vo dä best g'alterete Videospiel, top5.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Beiträge: 7343
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Tradingpunkte:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Retro Games / Konsolen & Arcade

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste