[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Ok. Na ja. öb de itz 3ti Süüle oder Bauspare bruchsch für d Hütte ds finanziere chunt ja, bevor de d Hütte hesch, uf ds gliche usse. Und bunde isch beides, bim einte bechunsch numme de Stutz wenn e Hütte chaufsch, bim andere muesches eifach nachestüre wenn des nid füres Huus oder e Inveschtition am Huus bruchsch. (was i mir ziemlich ufwändig vorstelle, die Handhabi generell, aber für das hei mer ja die allsits bekannte & humorvolle Spassvögel vo kantonale Stüürbeamte, ds Partyvolch schlechthin.)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Skeletor hat geschrieben:ah dä emp verzellt anschinend mal wiedr was vo stüüre, da chunnt er ja so guät druss.

Idiotesätzli Count +1

:groel:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von geosnow »

emP hat geschrieben:Ok. Na ja. öb de itz 3ti Süüle oder Bauspare bruchsch für d Hütte ds finanziere chunt ja, bevor de d Hütte hesch, uf ds gliche usse. Und bunde isch beides, bim einte bechunsch numme de Stutz wenn e Hütte chaufsch, bim andere muesches eifach nachestüre wenn des nid füres Huus oder e Inveschtition am Huus bruchsch. (was i mir ziemlich ufwändig vorstelle, die Handhabi generell, aber für das hei mer ja die allsits bekannte & humorvolle Spassvögel vo kantonale Stüürbeamte, ds Partyvolch schlechthin.)
wenn über 100k stüre spare chasch in 10 jahr findi de ufwand gring.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

mi muesch nid überzüge :-)

aber Du verschteisch da glaubs öppis falsch. die 10k werde am stürbare Ikomme abzoge, nid de ds zahlende Stüre. 100k/10 Jahr wird das nie usmache...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

mit 100k/jahr stürbarem Ikomme im Jahr in Wohle BE 19744
mit 90k/jahr stürbarem Ikomme im Jahr 17'016
mit 80k (also wenn beid Partner volli 10k chöi izahle) 14'446

Macht also maximal für dä Fall so 6000 Stutz. Je nach Progression etc. viellecht no meh. Aber vermutlich nid 10k.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von geosnow »

:herzli: guet 10k pro jahr gaht scho bimene päärli. sorry gell. pro nase sinds chli weniger. :oops:
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Overdose »

10k bimine päärli wo nur eine schafft. steh lol. mit chind sthe roflerz.
Bild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Also gots drum dass wenn öper Cholä uf d Sitä tuet zum emol es Huus bauä (oder au chaufä), bzw. natürlich au e Wohnig oder e Garage oder so, mueser das nid verstürä? Isch das de Trick (Also hanmi nid informiert, und au nid alli euri Posts gläsä... drum villicht e tummi Frog).

Wenn ja, werum sötmer das machä? Gsehni jetzt also kei guete Grund... wemers üs leischtä chönd weniger Stürä müesä zha, denn sötemer eifach weniger stürä ha, und nid nur für Lüt wo demit wänd en Imobiliä chaufä...

Im Einzelfall gsehnis jo i, es isch besser ein chan i de eigene Hüttä wohnä, das isch super. Aber es got jo denn ehnder au chli um diä wo 300 Hüser händ... und vor händ nomol 300 z chaufä. Diä bruched also sicher kei Stürerlass.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von geosnow »

Acid hat geschrieben:Also gots drum dass wenn öper Cholä uf d Sitä tuet zum emol es Huus bauä (oder au chaufä), bzw. natürlich au e Wohnig oder e Garage oder so, mueser das nid verstürä? Isch das de Trick (Also hanmi nid informiert, und au nid alli euri Posts gläsä... drum villicht e tummi Frog).

Wenn ja, werum sötmer das machä? Gsehni jetzt also kei guete Grund... wemers üs leischtä chönd weniger Stürä müesä zha, denn sötemer eifach weniger stürä ha, und nid nur für Lüt wo demit wänd en Imobiliä chaufä...

Im Einzelfall gsehnis jo i, es isch besser ein chan i de eigene Hüttä wohnä, das isch super. Aber es got jo denn ehnder au chli um diä wo 300 Hüser händ... und vor händ nomol 300 z chaufä. Diä bruched also sicher kei Stürerlass.
du gxehsch das richtig. die riche chönd nomeh profitiere, aber dieä profitiered sowieso immer: 3. Süüle, PK Kader Plän, wo über em obligatorische isch. das gaht denn no recht höch, und natürlich s eigenheim renoviere / werterhalte. all idä izahlige sind zumene gwüsse grad abziehbar. vorallem jedes mal, wenn de lohn ufe gaht, hät mer e höcheri iichaufssumme bide PK. 3. Süüle gaht au immer ufe. bim renoviere / wererhalt chunts chli uf de stürinspektor druf ah.

s bauspare tuet dem denno es zückerli druf ufe gäh. wobi bim bauspare mues mer "baue". bide 3. Süüle und bide PK aber nöd.

Warum nei stimme: wieä ich scho mal gxeit han. de schwiizer nimmt öpis lieber nöd ah, wenn de näbedrah viellicht nomeh devo chan profitiere. es gaht psychologisch nöd drum, was han ich meh, sondern wiä isch mini stellig gegenüber em nachbar. das isch natürlich völlig irrational.

en anders argument isch, dass durch das "stürgschänk" iinahme en staat entgönd, und er drum weniger leischtige vom staat übercho chönti. wer das argument bringt, dörf natürlich keis sunrise oder orange abo ha. sus widerspricht er sich.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben:Also gots drum dass wenn öper Cholä uf d Sitä tuet zum emol es Huus bauä (oder au chaufä), bzw. natürlich au e Wohnig oder e Garage oder so, mueser das nid verstürä? Isch das de Trick (Also hanmi nid informiert, und au nid alli euri Posts gläsä... drum villicht e tummi Frog).

Wenn ja, werum sötmer das machä? Gsehni jetzt also kei guete Grund... wemers üs leischtä chönd weniger Stürä müesä zha, denn sötemer eifach weniger stürä ha, und nid nur für Lüt wo demit wänd en Imobiliä chaufä...

Im Einzelfall gsehnis jo i, es isch besser ein chan i de eigene Hüttä wohnä, das isch super. Aber es got jo denn ehnder au chli um diä wo 300 Hüser händ... und vor händ nomol 300 z chaufä. Diä bruched also sicher kei Stürerlass.

De Inland-Multiplikatoreffekt bi Immobilie isch gäh. Wenn ds Geld wode sparsch für Ferie, Auto oder für Japan Mangas verpülverisch, denn isch das ebe nid gwährlischtet. Darum hani ja es vom Adrain Amstutz (sines Zeichens ir Baubranche tätig) persönlich unterschriebenes (also scho druckt) Schribe becho. :-)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Overdose hat geschrieben:10k bimine päärli wo nur eine schafft. steh lol. mit chind sthe roflerz.
Ja da müesste dä Maa ebe scho mind. 200k/Jahr ha.

Aoviel si das nid grad.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben: du gxehsch das richtig. die riche chönd nomeh profitiere, aber dieä profitiered sowieso immer: 3. Süüle, PK Kader Plän, wo über em obligatorische isch. das gaht denn no recht höch, und natürlich s eigenheim renoviere / werterhalte. all idä izahlige sind zumene gwüsse grad abziehbar. vorallem jedes mal, wenn de lohn ufe gaht, hät mer e höcheri iichaufssumme bide PK. 3. Süüle gaht au immer ufe. bim renoviere / wererhalt chunts chli uf de stürinspektor druf ah.

s bauspare tuet dem denno es zückerli druf ufe gäh. wobi bim bauspare mues mer "baue". bide 3. Süüle und bide PK aber nöd.
Also um ehrlich zsi: D Hälfti vo dem wo du verzellsch, isch für mich nid folgbar.... ich hanmi no niä mit Süülä (i dem Sinn) beschäftigt, und was PK heisst müesti au nohluege, was es Kader isch, weissi zwar ungefähr, was für ä Plan demit zämähängt aber nid.
geosnow hat geschrieben:Warum nei stimme: wieä ich scho mal gxeit han. de schwiizer nimmt öpis lieber nöd ah, wenn de näbedrah viellicht nomeh devo chan profitiere. es gaht psychologisch nöd drum, was han ich meh, sondern wiä isch mini stellig gegenüber em nachbar. das isch natürlich völlig irrational.

en anders argument isch, dass durch das "stürgschänk" iinahme en staat entgönd, und er drum weniger leischtige vom staat übercho chönti. wer das argument bringt, dörf natürlich keis sunrise oder orange abo ha. sus widerspricht er sich.
Das gsehn ich ganz andersch. Wemer öpis neus macht, und d Sachä komplizierter macht, denn müests de Zweck ha diä immer witer usänandtribändä Pol wider zämäzbringä. Wenns de Zweck nid erfüllt, oder sogar s Gägäteil bewürkt, denn sötmers gschieder sii loh.

Nur will en Teil vom Mittelstand au es biräbitzli devo profitiere chan, isch es no lang nid unbedingt guet. Wenn glichzitig je witer ufä desto meh devo profitiert wird, tribts Pol genau glich no witer usänand. D Frog isch also nid öb du devo profitiersch oder ich, oder din oder min Nachbär, sondern wases über längeri Zit für e uswürkig ufs Zämäläbä vo allnä hed. Das isch alles anderä als irrational.

Und sowieso isches e komplizierti Gschicht, un am Schluss entstönd mehchöschtä det und do, und Stürä sind weg, und bruchä chönds denn glich vor allem eifach diä wo emene Typ tuusigi vo Frankä zahled demit diä ihnä ihrä Cholä möglichscht bewahred. Wiä ebä das Züg vo dem du dobä greded hesch, und wahrschindlich diä meischtä vo all denä Abzug und stüürspar Gschichtä. Trägä müends logischerwiis aber diä mehchöschtä und Stüürusfäll alli.

Wer mit dem Züg es Huus chan chaufä, chan das au ohni. Und es hinderet eim jo au niemer dra (zumindescht nid so fescht dasses unmöglich wär, echli z fescht dasses agnehm wär wohl scho) en Hammer und es paar Nägel zneh und sich sälber es Hüüsli z zimmere. Und drum gsehni do eigentlich überhaupt kei Grund defür.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Bild

Das Phlad. Findsch no guet? :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Overdose »

brüelet het er .

Bild
ich lach mich tot.
Bild
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von G-ay-lien »

Acid +1, mussmer susch glaub nüm vil zu dere Initiative schribe.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben:Also um ehrlich zsi: D Hälfti vo dem wo du verzellsch, isch für mich nid folgbar.... ich hanmi no niä mit Süülä (i dem Sinn) beschäftigt, und was PK ...
Ig würd eifach am Sunntig usschlafe/ds Porto spare. Ds Denke übernehme ja offesichtlich scho anderi für di.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Schummelschumi »

emP hat geschrieben:Ig würd eifach am Sunntig usschlafe/ds Porto spare. Ds Denke übernehme ja offesichtlich scho anderi für di.
info: abstimme choscht kei porto.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Schummelschumi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:Ig würd eifach am Sunntig usschlafe/ds Porto spare. Ds Denke übernehme ja offesichtlich scho anderi für di.
info: abstimme choscht kei porto.

pro-info: das laht sich ganz offesichtlich nid für alli Kantön so pauschal säge
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Schummelschumi »

emP hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:Ig würd eifach am Sunntig usschlafe/ds Porto spare. Ds Denke übernehme ja offesichtlich scho anderi für di.
info: abstimme choscht kei porto.

pro-info: das laht sich ganz offesichtlich nid für alli Kantön so pauschal säge
has no halbe dänkt dases ines paar verarmte bergkantön möglicherwiis nid vo de gmeind / em kanton überno wird :looool:
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Schummelschumi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:Ig würd eifach am Sunntig usschlafe/ds Porto spare. Ds Denke übernehme ja offesichtlich scho anderi für di.
info: abstimme choscht kei porto.

pro-info: das laht sich ganz offesichtlich nid für alli Kantön so pauschal säge
has no halbe dänkt dases ines paar verarmte bergkantön möglicherwiis nid vo de gmeind / em kanton überno wird :looool:
Ja, das isch müglich. Hie ide Hauptstadt hämer halt no Lüt wo sich dä Stuz chöi leischte.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:Das Phlad. Findsch no guet? :-D
:lol:

da super: http://www.3sat.de/mediathek/mediathek. ... &mode=play" onclick="window.open(this.href);return false;

er als schriftsteller über die "künstler" wo de Putin unterstützet ab 4'00" :-D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jaja de Putin. Sehr überraschend gsi das Wahlergäbnis. Aber nid sooo schlimm. D Russe müennd erst no "Opposition und Meinigsüsserig" lerne. Aber sind glaubs uf eme guete Wäg.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

Buccaneer hat geschrieben:D Russe müennd erst no "Opposition und Meinigsüsserig" lerne.
meinsch ischs a däm gläge?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Minere Usag isch nid z entnäh, öb ich das als Ursach deklariere.
Nei monsieur a dem isches nid gläge. Ich würd mich de allgemeine Meinug aschlüsse und behaupte, das au nid wenig betroge worde isch. Aber da d Russe langsam lerned, was Meinigsüsserig isch und Opposition wird das uf dur nüme machbar si. Am Putin sini Amtszyt isch 6 Jahr. Öb er die chan durezieh weiss mer nid. Aber es isch durchus möglich, dass de Druck vom Volk so sehr wachst, dass de Herr Putin wird ufgäh.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Generelles Politik-Topic

Beitrag von geosnow »

G-ay-lien hat geschrieben:Acid +1, mussmer susch glaub nüm vil zu dere Initiative schribe.
erklär du mir, warum in dütschland s bauspare au bide linke so beliebt isch?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 34 Gäste