Goran hat geschrieben:Also ich finds de Hammer. Geili Grafik, super Stürig, viel Action, Explosione.
Super Job Activision.
du bisch völlig bireweich. es isch alles schlechter als uf em n64. würkli alles.
ganz ehrlich. ich bin härt entüscht. ha eher es richtigs remake erwartet nöd es game wos neu mached wo eifach no goldeneye druffstoht und ja nödmol die richtig goldeneye handlige drin sind. und nocher no de huere tubel mit sine behämmerte kommentär. jez ischs eifach en shooter wo guät 10 jahr veraltet isch und au für fans vo früener nüt isch.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
absolut positiv überrascht...
hett zwar nid das flair vo friener...jedoch bin ich (wie alli andere au) galteret und bin jedefalls mit sonere version absolut zfriede! Facility Level... numme no
Multiplayer...unglaublich!!!!!!!!!!!!
Hütt Gameobig mit mine Lüttlis...mal gukn was die so drzue sage tüend.
Was i au sehr guet finde, sind die vielfältige Stüürigsmöglichkeite. Nunchuck, Classic Pad, Gamecube Pad, Wii Gun. Und d Stürigsistellige sind au sehr vielfältig da isch für jede öpis debi. Mir persönlich gfallt bis jetzt d Stürig via Gamecube Pad am beschte. Was verwendet ihr?
Die dümmschte si die wo säge es sig scheisse wiu sechs nid am 64er-Game orientiert.
Die zwöitdümmschte die wo säge es sig super.
Es isch jetz eifach en moderne Egoshooter (minus Grafik) mit par gscriptete Events und entsprächend rächt belanglos. Aber eigentlech okay. Git auerdings gnue angers wome momentan chönnt spile.
ha mou die ersti mission gmacht. bi mir ischs öpe so wienis erwartet ha. ig games mitem classic pro controller. geit wunderbar mit däm. ig vermisse aber dr Pierce Brosnan.
i has ou chli zocket u bi eifach nume entüscht.. es spiutsech lahm, mühsam u unspektakulär.. shet nix mitem aute ds tüe.. me cha nume 3 waffe mitsech trage und und und.
vorauem würklech ds trüüürigste isch dasme nume 3 waffe darf mitsech trage.. im aute bond mit doppu raggetewärfer dürd facility gsecklet u aues uecheglah
im neue darfsch nidemau döktere oder civs umbringe
Das truurige isch, dass ds Leveldesign, wo de Gurgelhals postet hät, nüd nur für FPS gilt, sondern au für 3rd Person shooter, Action Adventures, RPGs...
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
guet, die abstrakte labyrinth vo de fps urgestei womer mit 150km/h duregsprintet isch, sind iets also rückblickend ned sonen offebarig gsi.
goldeneye und perfect dark sind scho recht linear gsi, da gits paar ganz anderi kaliber wo viel spöter usecho sind mit viel besserem leveldesign.
ich finde s'neue goldeneye übrigens sehr guet. für mich hets ned besser chöne si, es het levelmässig chum na was mitem 64er ztue (en 1:1 kopie het mich total glangwilt) aber s'gameplay isch absolut bibehalte. ich füehl mich tatsächlich wieder so wie wo ich damals goldeneye gspielt han. guet, sogar na chli besser, das mich meh befriedigt mit de wiimote lüt per chopfschuss z'exekutiere.
vo dem her find ichs au alles andere als en standard shooter, will ebe das goldeneye gameplay vo fähige lüt überetransportiert wurde isch. ich meine das stealthige agente gameplay.
wieso hets das eigentlich susch nieneds meh geh? oder sind die andere bonds games so ähnlich?
klar, hützutags het jede fps es paar "stealth passagene", aber so konsequent wohlfühlend hani das iets tatsächlich sit goldeneye bis iets zum goldeneye remake nie meh gseh, werum eigentlich?