Page 1 of 2

Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Dec 2014 17:35
by sam
Image


Dodonpachi Saidaioujou

Default Game Options

Nach dem Format bitte:

MODE - SHOT TYPE (SHOT/LASER/EXPERT)
Name - Score - Stage - Type (A/B/C/D) - (X360/PCB)

VIEL SPASS :!:


------------------------------------------------------------------

ARCADE Mode

1. ...
2. ...
3. ...

------------------------------------------------------------------

1.5 Mode

1. ...
2. ...
3. ...

------------------------------------------------------------------

X360 Mode

1. Bloody - 18.096.305.032 - ALL - Type D [shot] - (X360)
2. sam - 7.115.918.364 - ALL - Type D [shot] - (X360)
3. Reinforced - 3.584.552.635 - Stage 4 - Type D [shot] - (X360)
4. OlDirty - 3.517.172.436 - ALL - Type D [shot] - (X360)

------------------------------------------------------------------

Novice Mode

1. sam - 5.888.547.844 - ALL - Type C [shot] - (X360)
2. OlDirty - 3.206.934.868 - ALL - Type A [shot] - (X360)
3. ...

-------------------------------------------------------------------

Image

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Dec 2014 17:35
by sam
© Kleine FAQ von Acid Rain (Triggerzone)

------------------------------------------------------------------

Die Modi:


Xbox 360

Ist eine Arrange Modus.
Man hat hier keine Leben sondern einen Counter der bei 10000 beginnt. Jeder Hit oder jede Bombe zieht bestimmte Beträge von dieser Zahl ab. Wird man getroffen und dieser Counter ist unter 2000 geht man Game Over. In dem man Shot und Laser gleichzeitig drückt wechselt man in einen starken Schuss mit dem man sehr schnell den Hyper aufladen kann. Sprich viel Risk vs. Reward. Und dauerhypern.
[shot - leicht, laser - normal, expert - schwer]


Arcade HD

ist der HD Port der Arcade Version. Chaining und Hypering. Den Hyper kann man durch die versteckten Bienen sowie durch Kills aufladen (bonus bei Kill mit der Hyperaura, dh. sehr nah am Gegner).
[shot - normal, laser - normal, expert - schwer]


Arcade 1.5

ist eine überarbeitete Version der Arcade Version. Ohne einen Scoring Bug der Orginalversion (in Stage 3). Etwas schwerer grundsätzlich, aber dafür mit mehr Hypern.
[shot - normal, laser - normal, expert - schwer]


Novice

ist die Novice Variante vom Arcade Mode und ein guter Startpunkt. Der Expert Mode von Novice ist auch schon recht fordernd.
[shot - leicht, laser - leicht, expert - normal]

------------------------------------------------------------------

Scoring:

[1] Die Chain halten und den Hitcounter fleißig in die Höhe treiben. Wie in den anderen Pachis.

[2] Hyper sammeln durch: Zeit, Bienen (mit dem Laser sichtbar/aufsammelbar machen) oder während Beschuss sehr Nahe an Gegner heranfliegen.
Bienen geben mehr Hyper wenn der Hitcounter höher ist.

[3] Wann Hypern?
In diversen Replays benutzen die Spieler ihre Hyper immer erst so ab der Mitte der 3. Stage, also wenn das Hyperlevel schon sehr hoch ist.
(Lv. 10 Hyper > erhöht Rank um 5, 10 x Lv. 1 Hyper > erhöht Rank um 10).
Clover-TAC hat, soweit ich weiß, auf dem Stunfest den ersten Hyper vor dem Midboss von Stage 2 gezündet.
Wenn man aber nicht so weit kommt kann man Hyper auch gut nutzen um seinen Kopf aus der Schlinge zu ziehen...

[4] Möglichst nicht bomben. (und autobomb komplett vermeiden)

------------------------------------------------------------------

Secrets:

Um Type D für die anderen Modi freizuschalten muss man im Store das Item für 3000 Coins kaufen und dann beim Auswahlbildschirm für das Schiff den rechten Analogstick auf dem Xboxpad drücken.

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Dec 2014 20:25
by Reinforced
X360
Reinforced - 3'584'552'635 - Stage 4 - Type ??? - (X360)

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Dec 2014 21:45
by sam
erschte score nach 3 credits:
X360
sam - 1.814.458.769 - Stage 5 - Type D - (X360)

scoring hani überhaupt nöd im griff darum eifach chli uf survival zockt.
stage 3 findi zimlech cool!
dä x-mode isch no recht easy und 1cc sött machbar si :)

type hani jetzt eifach mal d anegschriebe aber kei ahnig ob das stimmt^^

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Dec 2014 23:04
by sam
nomal 2 credits gspielt :)
X360 - SHOT
sam - 2.226.376.978 - Stage 5 - Type D [shot] - (X360)

im x360 mode gits nur type D aber entscheidend isch wele shot type :kicher:

expert = überlade ;)
ha bis jetzt immer nur uf expert gspielt und das isch au de grund gsi warum ich dä saidaioujou nöd bsunders spielenswert für mich gfunde ha. jetzt gsehts natürlech chli andersch us :mrgreen:

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 03 Dec 2014 11:46
by Reinforced
Ja isch würkli easier so... weniger fruschtig. Bi stage 3 chamer glaub no guet score. D shot types sind aber au nid via buechstabe ersichtlich?!

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 03 Dec 2014 16:40
by sam
ja es isch leider nöd ersichtlich aber dä erscht isch shot, dä zweit laser und dä dritti expert. wenn nöd sicher bisch stahts am schluss ufem score board ;)

scoring hani no überhaupt nöd dusse; spiele chli planlos just for fun :kicher:

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 03 Dec 2014 17:01
by Reinforced
sam wrote:
scoring hani no überhaupt nöd dusse; spiele chli planlos just for fun :kicher:



ja ich au nid würkli... 1cc wär scho primär ziil. bi mir isch au stage 5 fertig wos bossparade gitt. s game het 6 stages oder?

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 03 Dec 2014 17:29
by sam
chume au zum zweite midboss vo stage 5.
es git nur 5 stage aber wenn dä boss besiegt isch chunt dä hibachi.
wenn gwüssi vorussetzige erfühlt sind chunt nachem hibachi no dä inbachi^^

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 03 Dec 2014 21:30
by sam
leider nur wenig ziit gha will eusi chind en schlechte tag/abig zoge händ...
trotzdem ä chlini steigerig nach 2 credits :)
X360 - SHOT
sam - 4.830.453.641 - Stage 5 - Type D [shot] - (X360)

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 04 Dec 2014 11:41
by Reinforced
Not bad das het 1cc potentiaj. Wobi de boss am schluss isch en brocke

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 05 Dec 2014 18:34
by sam
lol... ein credit gspielt und dänkt machsch chli rank control und luegsch wie wiit das chunsch; 50% hät dä hibachi no gha :panik:
nöchscht run uf score wieder nur bis zum zweite midboss. mit dem sack hani mühe...

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 06 Dec 2014 11:15
by sam
neue score:
X360 - SHOT
sam - 6.630.381.689 - TLB Inbachi - Type D [shot] - (X360)

huere mischt ha mich scho gfreut das ich dä 1cc gschafft han und denn chunt doch tatsächlich no dä inbachi :typej:

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 07 Dec 2014 09:54
by sam
nöd würkli en super run gsi aber glich irgendwie durecho...
bim hibachi isch mini life bar rot gsi; adrenalin pur^^

X360 - SHOT
sam - 7.115.918.364 - ALL - Type D [shot] - (X360)

Image

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 07 Dec 2014 20:06
by sam
super tag gsi hüt mit vill ziit zum game und zwei 1cc :mrgreen:
x360 und novice shot mode sind zwar recht easy aber ha glich freud.

NOVICE - SHOT
sam - 5.888.547.844 - ALL - Type C [shot] - (X360)

Image

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 08 Dec 2014 11:46
by Reinforced
Nid schlächt. Easy würdi nid säge wenn nid jede tag üebsch blibt de erfolg us.

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 02 Jul 2016 16:08
by OlDirty
Congrats zum 1CC :shock: . Novice mode isch esay? öhmm, Novice mode chunt mir im Saidaioujou öpe so schwer vor wie die normale Mode i de Cave Games. Chum bis jetzt mengisch bis Level 5 Midboss, aber i dem Level wird scho glueged das 100 Tod stirbsch. Finds zur Ziet no recht jensiets das letschte Level. An Normale mode wöt i scho gar nöd denke.

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 01 Aug 2016 19:42
by OlDirty
Habe mich auch mal noch an dem Game versucht. Jedoch noch nix mit auf Score spielen sondern will einfach mal nur den 1CC im NOVICE mode. Problem ist dass das 5 Level echt jenseits ist im Vegleich zum Rest :briegge:

NOVICE - SHOT
OlDirty - 2.149.959.872 - Type A [shot] - (X360)

High socre SDJ.JPG


Spiele das Game auf dem Egret 2 über die Xbox360. Für mich spielt sich das wie ein PCB. Echt geil :wixer: . Hier das Rep vom Game.

Quelle

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 01 Aug 2016 21:34
by geosnow
logisch, isch au en port und kei emulation.

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 05 Aug 2016 20:19
by OlDirty
Dopple grad nomol no. Endlich isch es gschafft. Fuck yes :panik: . De erst 1CC i dem Game. Zwar im Chindergarte Novice Mode, aber au de macht's eim nöd eifach :briegge:

NOVICE - SHOT
OlDirty - 3.206.934.868 - ALL - Type A [shot] - (X360)

High socre SDJ.JPG

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 06 Aug 2016 14:02
by Reinforced
Nice ...

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 06 Aug 2016 17:40
by Marco_in_motion
hät das öpper vo eu original?

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 07 Aug 2016 09:20
by mastercello
Cool...gratuliere Roger!

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 07 Aug 2016 10:26
by OlDirty
Danke Marcel.Jetzt no en guete Score und cha mi endli wieder amene andere Game widme. Also i kenn niemerd wo das Game als PCB het.Isch jo leider keis Schnäppli

Re: Dodonpachi Saidaioujou - (X360,PCB)

PostPosted: 08 Aug 2016 19:27
by OlDirty
Gerade mal die Xbox 360 Version versucht und beim zweiten Versuch schon den Endgegner in Level 5 geschafft :o . Dachte WTF du bist echt der Oberpro :groel:, schon wieder ein 1CC, obwohl der 360er Mode noch einfacher ist als der Novice mode :lol: . Was einfach aber auch immer bedeuten mag bei den Cave Games :groel: . Aber leider kam dann nach dem Edngegner noch aus heiterem Himmel eine kleine biatch die mir nach 3s gleich den Arsch versohlt hat. :briegge: Die hatte ich beim Arcade mode nicht gesehen.

OlDirty - 3.517.172.436 - ALL - Type D [shot] - (X360)

High Score Xbox360.JPG