Seite 3 von 4

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 06 Mai 2014 15:05
von damian
und no en erste Black-Label score:

30 885 000 Stage 4 Wide/Laser Maxhit 885

Ehrlich gseit gfallt mer Black Label scho besser. Bim white Label ischs amel huere müehsam wänn dä Combo-Counter nach 9999 wieder bi 0 aafangt :vortex:

Nei, spass beiseite: Es isch genau das mü eifacher wo macht dassi chains amel chan bhalte wo mir im white label IMMER risset. Ich nimms zwar nöd bewusst war, aber es gaht eifach alles chli besser. Andersiits: s'white label händ defür alli.

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 06 Mai 2014 16:32
von damian
Ich han no ä frag. Mini PGM-Cardridge Version vo Dodonpachi hät ganz sälte chlini grafikfehler. Idr bi bossexplosione oder extrem höchem explosions- und spriteuufkomme sind d'explosione für sekundebruchteil verpixlet mit strich.

Isch das im original au so? Isch das öpperem mal uufgfalle? Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. dä jörg meint zwar es seg im original au so...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 06:48
von Panther
hanf hat geschrieben: Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. .
nei, isch nur en spriteoverload, hets original au, typisch bim erschte Boss oder im letschte abschnitt im Stage 2, espgaluda überigens no stärcher wenn dr screen voll gold isch

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 10:25
von damian
ah guet zwüsse. dänn störts mi gad weniger... :-D

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 17:11
von damian
hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074

10 jahr lang hani s'grüene schiff gno, und soebe gmerkt dasses mit em rote viel besser gaht :lol:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 17:50
von turntablism
hanf hat geschrieben:hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074
WL nimmi mal ah ?

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 18:22
von Panther
hanf hat geschrieben:10 jahr lang 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074:lol:
isch aber bescheide für 10 johr spiele :vortex:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 18:24
von damian
ah ja, WL. es machet eh all nur WL. eigentli chöntet mers BL striiche...

also nöd dassis regelmässig gspielt het. eifach hanis sit 10 jahr fürd ps2. aber nöd bsunders oft gspielt und au nie gluegt wie mer scoret. eifach so chli zum spass...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 18:29
von Panther
ha au grad 2 turns gamcht, beids mol im 3te stage an dr exakt gliche stell druff fuck off, ez gangi go chibi maruko luege.
mängisch scho komisch wie blöd me ka si :typej:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 19:01
von damian
chasch du mir eigentli säge vo was dasses abhängt öb mer bim erste boss wämmer d'satellite zerstört 1 oder 2 hyper überchunt? i 1 vo 10 fäll gheiet 2 hyper obenabe und ich glaub nöd dasses was mit dä hyper liste ztue hät...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 19:17
von Panther
muesch se "glichzitig" wegschiesse, zimmli schwer s'timing z'treffe. goht fascht nur wenn sie grad am rotiere sind.
d.h. beidi eso wiit abebrenne bis si bim rotiere "glichzytig" zerstöre kasch,denn sets 2 Hyper geh, so wiit ich weiss.

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 19:21
von damian
es wunder dassi das scho so oft gschafft han :o

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 19:46
von turntablism
ich spile fascht nur mit em grüene. ha vorane de rot probiert, reagiert mer aber momentan zschnell

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 07 Mai 2014 20:05
von damian
d'gschwindigkeit machts us dass dä chain denn ebä amel grad knapp nöd risst...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 08 Mai 2014 06:35
von Panther
isch halt biz e fieses setting, mit em grüene läbsch länger und mit em rote chainsch besser. i spiel au rot, an de speed muesch di eifach gwöhne
für patterns wie im 2te Boss si Nödelifächer isch es aber d'Höll

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 10 Mai 2014 16:02
von turntablism
han no 15 mio grenze packt aber ich bringe nöd meh , jetzt hani de twin cobra 2 ine tah, bruuche mal bitz abwechslig

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 11 Mai 2014 00:51
von sadoanarcho
han hüt 's Black Label Rom ine ta (und en neue Lüfter installiert), BL isch scho eifacher und usglichner, ich spiel ab jetzt glaubs das. Bim 2. Boss git's bim letschte Pattern (de dichti Hagel mit de blaue Molekül-Chugle) viel meh Slowdown, wahrschinlich Absicht zums liechter mache, trotzdem ächli sältsam.

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 11 Mai 2014 19:44
von damian
hanf: 27 900 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1050

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 11 Mai 2014 21:43
von sadoanarcho
BL:
sadoanarcho - 45'197'730 - B-Shot - Stage 5 - 978 Hits

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 12 Mai 2014 16:56
von damian
WL

Hanf: 29 900 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 312

So knapp vor em 2te extend :damn:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 17 Mai 2014 14:14
von damian
Hanf: 34 400 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 994

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 18 Mai 2014 08:31
von damian
vo was hängts eigentli ab, öb mer nach em abläbe nachher ä bombe me im stock hät oder nöd?

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 18 Mai 2014 19:58
von damian
Black Label
hanf: 72 444 430 - Stage 5 - Wide/Laser Maxhit: 1133

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 19 Mai 2014 16:01
von Reinforced
jetzt hetz di... :vortex:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 19 Mai 2014 17:16
von damian
ich spiels viel zviel. ja. huere scheiss. dänn isch amel vorem schlafegah dä puls voll dobe...

mach au mit. muesch di würkli nöd schäme wänn dä score tüüfer isch als bi dä andere. mir spielet das spiel all scho sit 10 jahr...