Seite 2 von 4

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou White Label (PCB, PS2, XB360, MAME

Verfasst: 05 Apr 2014 14:57
von Panther
sam hat geschrieben:das spiel bringt mich um....

das isch au die volli absicht vo dem spiel. geschter 3mol s letschte stage gfailt, denn bini vor e TV ghockt und ha Mario World gspielt. Unwürdig de Bossbine gegeüber zstoh

@black label, isch dr s wiise z'hart bisch du ds'soft :vortex:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou White Label (PCB, PS2, XB360, MAME

Verfasst: 05 Apr 2014 17:23
von Reinforced
Panther hat geschrieben:
@black label, isch dr s wiise z'hart bisch du ds'soft :vortex:
oder eifach zu fuul... aber es isch scho HC das isch kei frag :D

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou White Label (PCB, PS2, XB360, MAME

Verfasst: 05 Apr 2014 18:39
von sam
@turn
mach doch eifach no en bl ranglischte im erschte posting und fertig ;)
hauptsach es mached meh mit :idea:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou White Label (PCB, PS2, XB360, MAME

Verfasst: 05 Apr 2014 21:57
von turntablism
sam hat geschrieben: mach doch eifach no en bl ranglischte im erschte posting
done

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 09 Apr 2014 22:28
von geosnow
http://www.excellentcom.net/detail.asp? ... 3&private=" onclick="window.open(this.href);return false;

360usd

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou White Label (PCB, PS2, XB360, MAME

Verfasst: 14 Apr 2014 14:55
von turntablism
Reinforced hat geschrieben:würd ehrlich gseit liebers d BL version zocke :D
hesch scho bitz punktet ? es fehled iiträg ;) ....

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 15 Apr 2014 07:51
von Panther
BL spieler si ebbe nit eso hardcore :kicher:

ha zwar die tage au biz nochegloh, i bring das huere verdamte letschte stage eifach nüm perfekt ane. es isch eifach z'viel shit los, z'viel wo muesch
länke zum uswiche...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 22 Apr 2014 07:40
von damian
Ersti versuech. Gad vorher übercho: White Label:

14.450.000 Stage 3 Wide/Laser&Shot Maxhit 368

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 22 Apr 2014 08:12
von turntablism
erscht versuech isch der recht guet glungä :1thumb:
aktualisiert

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 22 Apr 2014 08:19
von damian
Hans früener recht viel uf dä ps2 gspielt. Also eifach ersti PCB versuech...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 26 Apr 2014 15:26
von damian
hanf: 17.790.000 - Stage 3, Wide/Laser & Shot Maxhit 850

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 12:56
von turntablism
guguuseli black label players ?

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 16:37
von damian
hanf: 18.740.000 - Stage 3, Wide/Laser & Shot Maxhit 1050

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 16:52
von damian
aj ja, min aafängertipp: bim erste boss es siiteteil schlisse zum en hyper übercho. vevor dä hyper nimmsch bombe iisetze zumen zerstöre, will ohni siiteteiler wird er huere härt. nachher d'hypers kumuliere für dä letschti abschnitt vo level 2. det dä 3- oder 4-fach hyper iisetze und ohni skills fast en 1000er kombo mache.

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 16:55
von turntablism
han mi grad es mü verbessert, aber ihr sind ja voll de härti chärn :shock:
Bild

irgendswenn wird's obsi gah.... :kicher:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 18:30
von turntablism
ich schnalls nöd warum bim erschte endboss mängisch sini schüss sich plötzlich in sterndli verwandlet und mängisch nöd. ab und zue fang ich grad ah druf los z bolze und denn passiert das und sterne nimmsch wie es magnet uf ?

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 28 Apr 2014 20:39
von sadoanarcho
passiert glaubs wänn en Hyper überchunsch, bzw. wänn de Meter voll häsch. Bins übrigens ächli am spiele, han aber no nüt Gschieds z'stand bracht, 's höchschte vode Gfühl isch Stage 4 mit 15 Mil

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 29 Apr 2014 09:27
von damian
genau, sobald di chlini liste obe links voll isch (kei ahnig was si gnau bedüütet und wie si sich ufladet) chömet die sternli und es wird bir nägste glegeheit en hyper obenabe gheie...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 29 Apr 2014 09:28
von damian
sadoanarcho hat geschrieben:passiert glaubs wänn en Hyper überchunsch, bzw. wänn de Meter voll häsch. Bins übrigens ächli am spiele, han aber no nüt Gschieds z'stand bracht, 's höchschte vode Gfühl isch Stage 4 mit 15 Mil
ähm, das langet doch zums eifach mal iiträge. isch ja nöd lustig wänn zerst es jahr üebsch und dänn gad än score i panther-dimensione postisch...

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 01 Mai 2014 13:27
von sadoanarcho
WL:
18,448,120 - B Laser - Stage 4 - 670 Hits

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 01 Mai 2014 13:49
von Panther
hanf hat geschrieben:genau, sobald di chlini liste obe links voll isch (kei ahnig was si gnau bedüütet und wie si sich ufladet) chömet die sternli und es wird bir nägste glegeheit en hyper obenabe gheie...
so isch, und uflade tuet si sich wie scho gseit ha irgendwo, grundsätzlich je höcher de chain isch wenn d bine isammlisch desto mehr füllts dr
d hyperlischte uf. in fact isch es mögli scho bim erschte türmli im erschte stage en hyper z ha, die 2 bine dört länge scho theoretsich.
bim erschte Boss holi meischtens nur 1 hyper us de siteteili (+ 1 standby = 2 afang 2ts level) bi recht fuul und dr ufwand/zyt macht nur ca 100 hits
us. aber grundsätzlich die siteteili scho erscht wegbrenne kurz bevor dr Boss abkrasst, susch hesch plötzlich 7ti höll uf em screen

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 01 Mai 2014 14:01
von damian
Panther hat geschrieben:in fact isch es mögli scho bim erschte türmli im erschte stage en hyper z ha
das isch recht easy, muesch eifach zum aafange gad zweimal abchratze und scho häsch din hyper :vortex:

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 01 Mai 2014 14:10
von sadoanarcho
WL:
20,240,900 - B Laser - Stage 4 - 478 Hits

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 01 Mai 2014 14:44
von Panther
hanf hat geschrieben: das isch recht easy, muesch eifach zum aafange gad zweimal abchratze und scho häsch din hyper :vortex:
überlol, jo so gohts au. bim 2 letsche Boss machis au so und au zum de Rank abezieh

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Verfasst: 06 Mai 2014 14:32
von damian
hanf: 23 040 000 - Stage 4 - Wide/Laser - Maxhit 845

:woohoo:

s'spiel isch scho huere geil zum uf pünkt spiele. aber au sehr aastrengend.