Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Hier könnt Ihr Eure Hi-Scores posten und Euch mit anderen messen.

Moderators: Tatsujin, mr.raw

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 06 May 2014 15:05

und no en erste Black-Label score:

30 885 000 Stage 4 Wide/Laser Maxhit 885

Ehrlich gseit gfallt mer Black Label scho besser. Bim white Label ischs amel huere müehsam wänn dä Combo-Counter nach 9999 wieder bi 0 aafangt :vortex:

Nei, spass beiseite: Es isch genau das mü eifacher wo macht dassi chains amel chan bhalte wo mir im white label IMMER risset. Ich nimms zwar nöd bewusst war, aber es gaht eifach alles chli besser. Andersiits: s'white label händ defür alli.
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 06 May 2014 16:32

Ich han no ä frag. Mini PGM-Cardridge Version vo Dodonpachi hät ganz sälte chlini grafikfehler. Idr bi bossexplosione oder extrem höchem explosions- und spriteuufkomme sind d'explosione für sekundebruchteil verpixlet mit strich.

Isch das im original au so? Isch das öpperem mal uufgfalle? Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. dä jörg meint zwar es seg im original au so...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Panther » 07 May 2014 06:48

hanf wrote: Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. .

nei, isch nur en spriteoverload, hets original au, typisch bim erschte Boss oder im letschte abschnitt im Stage 2, espgaluda überigens no stärcher wenn dr screen voll gold isch
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2179
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 10:25

ah guet zwüsse. dänn störts mi gad weniger... :-D
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 17:11

hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074

10 jahr lang hani s'grüene schiff gno, und soebe gmerkt dasses mit em rote viel besser gaht :lol:
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby turntablism » 07 May 2014 17:50

hanf wrote:hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074

WL nimmi mal ah ?
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8172
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
34
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Panther » 07 May 2014 18:22

hanf wrote:10 jahr lang 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074:lol:

isch aber bescheide für 10 johr spiele :vortex:
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2179
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 18:24

ah ja, WL. es machet eh all nur WL. eigentli chöntet mers BL striiche...

also nöd dassis regelmässig gspielt het. eifach hanis sit 10 jahr fürd ps2. aber nöd bsunders oft gspielt und au nie gluegt wie mer scoret. eifach so chli zum spass...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Panther » 07 May 2014 18:29

ha au grad 2 turns gamcht, beids mol im 3te stage an dr exakt gliche stell druff fuck off, ez gangi go chibi maruko luege.
mängisch scho komisch wie blöd me ka si :typej:
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2179
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 19:01

chasch du mir eigentli säge vo was dasses abhängt öb mer bim erste boss wämmer d'satellite zerstört 1 oder 2 hyper überchunt? i 1 vo 10 fäll gheiet 2 hyper obenabe und ich glaub nöd dasses was mit dä hyper liste ztue hät...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Panther » 07 May 2014 19:17

muesch se "glichzitig" wegschiesse, zimmli schwer s'timing z'treffe. goht fascht nur wenn sie grad am rotiere sind.
d.h. beidi eso wiit abebrenne bis si bim rotiere "glichzytig" zerstöre kasch,denn sets 2 Hyper geh, so wiit ich weiss.
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2179
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 19:21

es wunder dassi das scho so oft gschafft han :o
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby turntablism » 07 May 2014 19:46

ich spile fascht nur mit em grüene. ha vorane de rot probiert, reagiert mer aber momentan zschnell
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8172
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
34
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 07 May 2014 20:05

d'gschwindigkeit machts us dass dä chain denn ebä amel grad knapp nöd risst...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Panther » 08 May 2014 06:35

isch halt biz e fieses setting, mit em grüene läbsch länger und mit em rote chainsch besser. i spiel au rot, an de speed muesch di eifach gwöhne
für patterns wie im 2te Boss si Nödelifächer isch es aber d'Höll
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2179
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby turntablism » 10 May 2014 16:02

han no 15 mio grenze packt aber ich bringe nöd meh , jetzt hani de twin cobra 2 ine tah, bruuche mal bitz abwechslig
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8172
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
34
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby sadoanarcho » 11 May 2014 00:51

han hüt 's Black Label Rom ine ta (und en neue Lüfter installiert), BL isch scho eifacher und usglichner, ich spiel ab jetzt glaubs das. Bim 2. Boss git's bim letschte Pattern (de dichti Hagel mit de blaue Molekül-Chugle) viel meh Slowdown, wahrschinlich Absicht zums liechter mache, trotzdem ächli sältsam.
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2252
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 11 May 2014 19:44

hanf: 27 900 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1050
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby sadoanarcho » 11 May 2014 21:43

BL:
sadoanarcho - 45'197'730 - B-Shot - Stage 5 - 978 Hits
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2252
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 12 May 2014 16:56

WL

Hanf: 29 900 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 312

So knapp vor em 2te extend :damn:
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 17 May 2014 14:14

Hanf: 34 400 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 994
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 18 May 2014 08:31

vo was hängts eigentli ab, öb mer nach em abläbe nachher ä bombe me im stock hät oder nöd?
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 18 May 2014 19:58

Black Label
hanf: 72 444 430 - Stage 5 - Wide/Laser Maxhit: 1133
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby Reinforced » 19 May 2014 16:01

jetzt hetz di... :vortex:
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771

Miiverse:
Rein4ced
User avatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
 
Posts: 21617
Joined: 05 Mar 2002 16:45
Location: Road to LVL 10...
Trading points:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)

Postby hanf » 19 May 2014 17:16

ich spiels viel zviel. ja. huere scheiss. dänn isch amel vorem schlafegah dä puls voll dobe...

mach au mit. muesch di würkli nöd schäme wänn dä score tüüfer isch als bi dä andere. mir spielet das spiel all scho sit 10 jahr...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

PreviousNext

Return to Hi-Score Zone

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests




cron