apple

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Avenger »

jede wirds luege. und wers nid luegt redt drüber. ziel erreicht!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22454
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Jones »

ähem... nei ganz sicher nid jede... lol
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4531
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von The Sheep »

ich hanmer hüt zum erschte mol die Keynote vo 2007 agluegt wosis s'erschte iPhone vorgschtellt händ. das isch wirklich revolutionär und idrücklich gseh. Fascht schad bini erscht bim em iPhone 4 igschtige.

Aber was si hüt abziehn mit jedes 2. Jahr es liecht verbesserts vorjahresmodäll erneut zum vollpris zverchaufe isch eifach nur no abzocke. Und sälbscht die vollwärtige Grät (also die ohni "S") sind bi witem nüm so spektakulär wie zu Steve Jobs Zite. 2015 händ sie für mi no Schonzit willi kei neus Handy bruch (Han iPhone 6 plus aktuell und bin nur mässig zfriede). Aber wenn nächscht Jahr nid wirklich es Killerargumänt chunnt wirdi mi nach öppis anderem umluege.

Bescht lol Momänt vo der hütige Keynote: 97% vo de Apple Chunde sege mit der Apple Watch zfriede :groel:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Avenger hat geschrieben:jede wirds luege. und wers nid luegt redt drüber. ziel erreicht!
Ich hans verpennt...güxle nachane mal dri...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Si hend noiji Armbändli für ihri Schrottuhre gmacht...

APLAUS!

Chan ja nur no besser werde...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Läck de Blödsinn wo die reded :lol: D iPad Pro Akündigung vom Cook hetmer de Rest gä...ich luege lieber irgendwas anders...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von geosnow »

d uhre sind so en kack. kei sau wot so brunz.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Naja...ich würdmer sones Ding ev. an Arm schnalle wenis nid jede Tag müesst lade. Ei Wuche Akku Minimum...und ich würd de Akku gern lade oni d Uhr abzzieh...ich will de irgendwo lade und denn eifach wechsle wiene SD Charte oder d Münze im Ichaufswägeli. E Uhr womer jede Abig mues abzieh verfehlt irgendwie de Sinn und Zweck. Ev. sinds i 5 Jahr mal sowit...
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben: iPad Pro Akündigung vom Cook hetmer de Rest gä...ich luege lieber irgendwas anders...
Da no en ziemlich exakt passende 3 Jahr alte Comic:

Bild
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Exakt! :groel:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Au super: https://www.apple.com/smart-keyboard/" onclick="window.open(this.href);return false;
The only thing we didn’t reinvent was the alphabet.
Ich glaube die Site hends no gmacht bevor Google s Alphabet akündigt het :lol:
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von PlanetHarrieR »

lol

und ein stylus für 100 dollar

edit: oh, ist auch ne kopie vom surface: :lol:

http://www.microsoft.com/surface/en-us/ ... urface-pen" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 09 Sep 2015 22:31, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von PlanetHarrieR »

"do the monkey dance!"

:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

PlanetHarrieR hat geschrieben:edit: oh, ist auch ne kopie vom surface: :lol:

http://www.microsoft.com/surface/en-us/ ... urface-pen" onclick="window.open(this.href);return false;
Selbscht für s iPad gits bereits besseri Produkt i dere Kategorie: http://www.wacom.com/en-cn/products/sty ... e-stylus-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

"This isn't a video...it's an animated photo...with sound" :typej:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Gurgelhals »

Die huere Sektescheisse bi Apple schliift scho jedes Jahr meh a de Eier :x Hätts au wieder Videomontage gäh vo ere Apple Store-Eröffnig wo sich alli mit glücklich-lääre Gsichter High Five gäh händ? :typej:

S'Problem isch chli: D'Produkt sind nach wie vor sauguet. Schaffe jetzt über 12 Jahr uf OS X und bin absolut zfriede und gsehn kein einzige Grund das z'ändere. Ditto d'Hardware: Über 12 Jahr Powerbooks / Macbooks und ich bliibe debi. iOS isch ebe au bös guet. Undsowiiter. Aber die ganzi Sektescheisse drumume mit dem Techno-Messianismus (siehe au: Google, Facebook, Amazon) isch trotzdem nüme zum ushalte. Hallo? Ihr retted mit euere 12 Megapixel-Handykamera und eme Surface-Abklatsch nöd d'Wält vor em unuswiichliche Kollaps. Ihr stelled Konsumgüeter här. Zum Teil viellicht sehr gueti Konsumgüeter, aber that's it. Also beruhiged eu wieder mal echli :!:

Hässig.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Acid »

Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von TypeJ »

gurgelhals :herzli:
krass, nach gfühlte 89738637867836 jahr mal glicher meinig
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Gurgelhals hat geschrieben:Die huere Sektescheisse bi Apple schliift scho jedes Jahr meh a de Eier :x Hätts au wieder Videomontage gäh vo ere Apple Store-Eröffnig wo sich alli mit glücklich-lääre Gsichter High Five gäh händ? :typej:

S'Problem isch chli: D'Produkt sind nach wie vor sauguet. Schaffe jetzt über 12 Jahr uf OS X und bin absolut zfriede und gsehn kein einzige Grund das z'ändere. Ditto d'Hardware: Über 12 Jahr Powerbooks / Macbooks und ich bliibe debi. iOS isch ebe au bös guet. Undsowiiter. Aber die ganzi Sektescheisse drumume mit dem Techno-Messianismus (siehe au: Google, Facebook, Amazon) isch trotzdem nüme zum ushalte. Hallo? Ihr retted mit euere 12 Megapixel-Handykamera und eme Surface-Abklatsch nöd d'Wält vor em unuswiichliche Kollaps. Ihr stelled Konsumgüeter här. Zum Teil viellicht sehr gueti Konsumgüeter, aber that's it. Also beruhiged eu wieder mal echli :!:

Hässig.
Im Fall vo Google müesstmer ev. na igestah, dass si d Welt tatsächlich es biz besser gmacht hend. Trotzdem sinds genauso sektemässig druff...wenn au oni Füererkult. Google erinneret mi eher chli an Circle (Pflichtlektüre!)...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Acid »

chund halt immer chli druf a wassmer mit "besser" meint. De Hitler hed i gwüssnä Augä zumindescht gwüssi Sachä au besser gmacht. Und wemer d Lüt vorem 2. Wältchrieg gfrögt hätti erscht rächt.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von feeshlee »

Gurgelhals hat geschrieben:Die huere Sektescheisse bi Apple schliift scho jedes Jahr meh a de Eier :x Hätts au wieder Videomontage gäh vo ere Apple Store-Eröffnig wo sich alli mit glücklich-lääre Gsichter High Five gäh händ? :typej:

S'Problem isch chli: D'Produkt sind nach wie vor sauguet. Schaffe jetzt über 12 Jahr uf OS X und bin absolut zfriede und gsehn kein einzige Grund das z'ändere. Ditto d'Hardware: Über 12 Jahr Powerbooks / Macbooks und ich bliibe debi. iOS isch ebe au bös guet. Undsowiiter. Aber die ganzi Sektescheisse drumume mit dem Techno-Messianismus (siehe au: Google, Facebook, Amazon) isch trotzdem nüme zum ushalte. Hallo? Ihr retted mit euere 12 Megapixel-Handykamera und eme Surface-Abklatsch nöd d'Wält vor em unuswiichliche Kollaps. Ihr stelled Konsumgüeter här. Zum Teil viellicht sehr gueti Konsumgüeter, aber that's it. Also beruhiged eu wieder mal echli :!:

Hässig.

:lol: das ganze gitz doch nur no, will au no öpper ume isch, wo sich ufregt.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Avenger »

Sie hei aber doch einiges präsentiert. Agfange het eher unspekuakulär mit der Watch und bim ipad gits scho wieder e neui Grössi. Dasmol also es Backblech, soso.

Der gröscht WTF-Moment isch ja wohl der Apple Pen gsi. Hallo? Wie isch das gsi am Afang, Stifte sind dumm und so? Und jetz chöme sie doch mit dem Scheiss? :schraube: Apple TV4 isch es guets und konsequents Upgrade, aber das wird umgekehrt heisse dass Apple i nächster Zit wohl keini eigene TVs wird produziere. Force Touch uf em iphone 6 isch e interessanti Ergänzig, für mich endlich wieder e Grund es neus iphone ds chaufe, han ig ds letzt mol vor 6 Johr gmacht. :mrgreen:

Isch also einisch meh wieder Produktpflege gsi, einisch meh seit der cook der ganze welt merci, einisch meh wieder biggest/best/greatest change ever created since ipad/tv/leckmichdoch. Keini Innovatione, stattdesse verzettle sie sich in Details. Bi gspannt vo wem der nächst gross innovativ und gstörti Arschtritt chunt i dem Segment, Apple wirds das mohl eher nid si.


Aber trotz allem: De mit em Pen hesch guet gmacht, Tim.

Bild

:groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:chund halt immer chli druf a wassmer mit "besser" meint. De Hitler hed i gwüssnä Augä zumindescht gwüssi Sachä au besser gmacht. Und wemer d Lüt vorem 2. Wältchrieg gfrögt hätti erscht rächt.
Mir gats um d Verbreitig vo Wüsse dank de Suechmaschine...das chamer durchus mitem Impact vom Buechdruck oder em Web an sich glichsetze. Für fasch alli Mensche mit Internet isch Google di erscht Alaufstell wenns um d Beschaffig vo Informatione gat. Das bedüted nid zwangsläufig, dass weg dem grad alles besser worde isch. De Buechdruck isch au primär verwendet worde um Schrott wie z.B. d Bible z verbreite. De Begriff "besser" chasch da no so oft relativiere, mini Ussag blibt di glich. Ob Google als Konzern durchwegs positivi Absichte het isch nomal e ganz andri Frag...

Avenger hat geschrieben:Force Touch uf em iphone 6
3D Touch :idea:
Und was de Pen betrifft, ich wette de vo Wacom isch präziser :P S Hauptproblem bi normale Tablets isch da eh d Latenz...mal luege obs das vernünftig anebracht hend...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:chund halt immer chli druf a wassmer mit "besser" meint. De Hitler hed i gwüssnä Augä zumindescht gwüssi Sachä au besser gmacht. Und wemer d Lüt vorem 2. Wältchrieg gfrögt hätti erscht rächt.
Mir gats um d Verbreitig vo Wüsse dank de Suechmaschine...das chamer durchus mitem Impact vom Buechdruck oder em Web an sich glichsetze. Für fasch alli Mensche mit Internet isch Google di erscht Alaufstell wenns um d Beschaffig vo Informatione gat. Das bedüted nid zwangsläufig, dass weg dem grad alles besser worde isch. De Buechdruck isch au primär verwendet worde um Schrott wie z.B. d Bible z verbreite. De Begriff "besser" chasch da no so oft relativiere, mini Ussag blibt di glich. Ob Google als Konzern durchwegs positivi Absichte het isch nomal e ganz andri Frag...

Ja, diä Analogie findi ebä chli eigeartig...Internet und Suechmaschinä chamer mit Buechdruck glichsetzä, do gsehni keis Problem... allerdings nid mit Google. Google isch i derä Gschicht eher det Izsetzä wo bim Buechdruck d Chilä gsi isch.

Zum i de Analogie z blibä chamer aber durchus au behauptä dass d Chilä d Wält echli besser gmacht hed (und zum Teil immer no macht), aber ebä, ich find so Ussagä halt grundsätzlich zimlich schwierig wills meischtens halt eifach vil komplizierter isch, und mer villicht mol i hundert Johr echli gnäuer chan reflektiere was mit Google gnau alles gloffä isch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Naja, Google selber würdi nid mitem Buechdruck glichsetze sondern halt ebe iri Suechmaschine. Suechmaschine hets zwar au vor Google scho gä, genauso wies au scho vor em Gutenberg Büecher gä het...aber d Effizienz macht de Unterschied. Ich trenn das aber ganz klar vo dem, was de Konzern susch no so tribt. Drum hani Google Inc. au mitem Circle vergliche...

Google isch mittlerwile es Verb im Duden, aber "gutenbergen" isch au nach über 500 Jahr keis Synonym für "lese" oder "drucke" worde :P
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste