Windows 10

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Wennscho bleeding edge beta shizzle, denn lieber grad Arch :lol:
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von LeviathanX »

Ey, kann doch echt net sein... schmeißen AppLocale ausm Program, die Virtual Box von Windows 7 mit Windows XP Mode nicht mehr supported. Kamera anschließen, kann die SD Karte nicht mehr erkennen (bzw. die Dateien darauf), und jetzt fährt es auch keine Android-Devices mehr hoch!

Zieh mir die verdammten Daten per Cloud am Wochenende aufs NAS.... bleibt ja nichts anderes übrig...

EDIT:

LOL... verdammt... ... bing hat's gemacht und das Device ist da?! WTF ... Ich han hier grad über ne Stunde versucht das Teil zum Laufen zu bekommen!
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von feeshlee »

LeviathanX hat geschrieben:Ey, kann doch echt net sein... schmeißen AppLocale ausm Program, die Virtual Box von Windows 7 mit Windows XP Mode nicht mehr supported. Kamera anschließen, kann die SD Karte nicht mehr erkennen (bzw. die Dateien darauf), und jetzt fährt es auch keine Android-Devices mehr hoch!

Zieh mir die verdammten Daten per Cloud am Wochenende aufs NAS.... bleibt ja nichts anderes übrig...

EDIT:

LOL... verdammt... ... bing hat's gemacht und das Device ist da?! WTF ... Ich han hier grad über ne Stunde versucht das Teil zum Laufen zu bekommen!
haha, dur d'datefluet, wo bi dine versüech ad ms gschickt häsch, händs es grad gmerkt und der schnell en flick inegspielt ;)
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Uriel »

Falls öpper verhindere will, dass Win 10 Date a Microsoft verschickt, gits jetzt es guets (aber no unvollständigs) Script uf gitHub

Klick
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Microsoft entwicklet schinbar en eigni Linux Distro: http://www.theregister.co.uk/2015/09/18 ... own_linux/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bi all dene Änderige wo MS in letschter Ziit so gmacht het frag ich mich, ob da überhaupt no en Plan dehinter steckt, oder obs eifach nur na wild um sich schlönd wienes Tier wo id Engi tribe worde isch....
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Gurgelhals »

MS macht das, was IBM, HP, d'Arschlöcher vo Adobe, usw. gmacht händ bzw. mached: Sich vo eme sich vo eme Software- resp. Hardwareverchäufer zu eme Serviceabüüter wandle. Im Ziitalter vo Gratis-Betriebssystem und 1.- Apps wohl en unvermiidliche Schritt und im Fall vo MS tönt die Neuusrichtig eigentlich gar nöd emal nach ere schlächte Idee. Die grossi Mehrheit vom Umsatz hätt MS ja scho immer im Undernähmensbereich gmacht und im Gägesatz zu de Privatchunde chömed Abo- und Servicemodell det under Umstände sogar sehr positiv a. Dass i dem Zug au die einte oder andere alte ideologische Zöpf abgschnitte wärded, find ich jetzt au nöd unbedingt es schlächts Zeiche. Jedefalls han ich bi MS de Idruck, dass sie aktuell doch chli gnauer wüssed, wo sie ane wänd. Absolut kein Vergliich mit de konfuse Ballmer-Ära.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Was si versueched isch scho klar...nur d Umsetzig findi irgendwie zimlich seltsam...chli CyanogenOS unterstütze, chli Linux schribe, Docker finanziere und .NET Source veröffentliche. Wenns tatsächlich ires Modell wend verlagere wärs ev. mal a de Ziit d Windows Source z veröffentliche aber genau det macheds s Gegeteil. Abschotte und Date sammle...super.

Si sind sympatischer als no vor wenige Jahr...und trotzdem macheds Sache wo di bisherig Ignoranz und Dummheit bi wiitem übertrifft...
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von resuscitation »

Mini Logitech-Muus zickt chli ume.. Mal erkännt sie än Click nöd, dänn macht sie grad wieder än Doppelklick und dä Rächtsklick funktioniert au nur bi jedem zweite Mal.
Triiber han ich die neuschte installiert und im Web find ich nüt zum Thema.. hät vo Eu öpper ä ähnlichi Erfahrig gmacht und viellicht ä Lösig gfunde? Triiber han ich scho de- und wieder installiert.
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von LeviathanX »

wie alt isse? ich hatte mal abgenutzte Taster. Hab neue eingelötet, alles wieder super :)
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von resuscitation »

LeviathanX hat geschrieben:wie alt isse? ich hatte mal abgenutzte Taster. Hab neue eingelötet, alles wieder super :)
Noch nicht so alt und hat unter Windows 8.1 problems funktioniert.. ist also kein HW issue
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von feeshlee »

han setpoint müesse mit adming-rächt starte lah, will gwüsse games susch s'rädli nöd erkännt händ.

dhauptstrategie vo microsoft wird sehr wahrschinli Azure sii. wie bereits erwähnt: du beziehsch alles als dienscht und zahlsch nach verursacher-prinzip. dä kolleg finds mega.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han mal unterschidlichi Metasploit Payloads uf e Windows 10 VM inc. Updates gschobe und de "Windows Defender" het kein einzige devo erkennt. Ich han Zuegriff uf d Files, Kamera, Mic...also so zimlich alles und d Firewall het ruig vor sich hi gschnurrt.

WTF?

Normalerwis funktioniert das Zügs nur bi schlecht gwartete Maschine...Windows XP, Window 7/8.1 oni Updates usw.. Dass es Flagship OS ufem neuste Stand sonig Lücke het isch biz bedenklich. Mag ja si, dass d Entwickler grad massiv mit Bugfixes beschäftigt sind aber trotzdem...zumindest Payloads usem Metasploit Framework wo sich jede Trottel chan abelade seteds irgendwie chöne erkenne...
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von feeshlee »

ja isch dänn w10 so verschiede vo w7/8, dass d'pattern vom defender nöd händ chöne übereneh? oder sind die dinger immer so frisch?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Kei Ahnig was si kopiert hend und was neu isch....
D Paylouds sind emel "relativ" frisch, wemer bedenkt wie alt s Windows 10 ez isch, aber kei 0-Day.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von zwirrlibatz »

und? was halte mer vom 10ni? laufts guet? han jetz no s'7ni aber s'10ni isch ja offebar gratis.
I speeled my drink!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von resuscitation »

also ich bin eigentlich ganz z'friede bis jetzt
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:und? was halte mer vom 10ni? laufts guet? han jetz no s'7ni aber s'10ni isch ja offebar gratis.
Wenn dini Hardware unterstützt wird laufts guet...falls dini Windows Version registriert und aktiviert isch, set s Update automatisch abote werde, sobald dini Hardware unterstützt wird. Falls rechts unde aber keis nervigs Icon erschint chasch devo usgah, dass dini Hardware nonig unterstützt wird...chasch zwar manuell Update aber ev. müesstisch denn chli bastle bis alles lauft. Für de Fall, dases Problem git chasch aber au jederzit zrugg zum Windows 7 downgrade...

Grundsätzlich würdi aber mal sege s isch imerna Beta Software....privat oke, komerziell es Risiko.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von BrainBug »

wie krieg ich den win10 popup im win7 weg? es scheisst uhuere an.
Gurgelhals hat geschrieben:MS macht das, was IBM, HP, d'Arschlöcher vo Adobe, usw. gmacht händ bzw. mached: Sich vo eme sich vo eme Software- resp. Hardwareverchäufer zu eme Serviceabüüter wandle. Im Ziitalter vo Gratis-Betriebssystem und 1.- Apps wohl en unvermiidliche Schritt und im Fall vo MS tönt die Neuusrichtig eigentlich gar nöd emal nach ere schlächte Idee. Die grossi Mehrheit vom Umsatz hätt MS ja scho immer im Undernähmensbereich gmacht und im Gägesatz zu de Privatchunde chömed Abo- und Servicemodell det under Umstände sogar sehr positiv a. Dass i dem Zug au die einte oder andere alte ideologische Zöpf abgschnitte wärded, find ich jetzt au nöd unbedingt es schlächts Zeiche. Jedefalls han ich bi MS de Idruck, dass sie aktuell doch chli gnauer wüssed, wo sie ane wänd. Absolut kein Vergliich mit de konfuse Ballmer-Ära.
und heisst das jetzt schon fürs 10 en leasing-model oder erst fürs nächste?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Lut Microsoft gits keis nächsts...Windows 10 isch s "letschte" Windows, drum wirds endlos aktualisiert...Windows as a Service, Glückwunsch.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von feeshlee »

für b2b wird azure wohl s'modell. je nach business müend sie sich bezüglich datesicherheit no was ifalle lah, will nöd jede uf ping federation vertraut.

für dä home-chund wirds vilich so sii: dä OS isch gratis und dänn häsch es miet-modell für: apps (office 365, etc.), disk-space, vms (azure). vilicht wärdeds der irgendwänn e mal, wänn streaming besser wird, cpu, ram und gpu vermiete. ich finds guet.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich nid...rechtlich gseh ghört eigentlich immer alles Microsoft, isch doch zimlich bescheuert...

Ich krieg das Weekend no 2 Radeon 7950, das ermöglicht GPU Passthough inere VM. Wenn alles funktioniert flügt s Windows bald komplett vo de Platte und lauft in Zuekunft nur no inere VM. Fühlt sich irgendwie besser a...


Quelle
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von LeviathanX »

LOL :lol: Wenn du die Firewall in Windows 10 deaktiviert hast, kannst du keine Open Type Fonts (.OTF) installieren :!:

Dachte mir gerade eben "Es kann doch net jetzt Font-Downloadseite kaputte Archive hochladen?!"... Ich brech weg...
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von BrainBug »

BrainBug hat geschrieben:wie krieg ich den win10 popup im win7 weg? es scheisst uhuere an.
hülf

bzw. mal hypothetisch: wenn ich das upgrade machen würd, kommt das doch ufs gleiche raus wie ne neuinstallation von OS!? d.h. alle progies neu aufsetze oder?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von Xinobrax2 »

Nope, set alles no vorhande und installiert si....muesches höchstens no manuell is Startmenü zieh...
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Windows 10

Beitrag von BrainBug »

allrighty. dank für le info.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste