HMDs (VR Hardware)
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Re: HMDs
und wie tusch innerhalb vonere app öpis drücke? z.b. im youtube e film starte? ha doch ke ahnig... lol
Re: HMDs
Zumindest bi dem us Karton hesch uf de Site en Magnet wot "abeziesch"....das isch denn quasi din Button. Theoretisch chasch d App aber au so mache, dass die Sache usgwählt werded wot es paar Sekunde lang aluegsch....
Re: HMDs
ah... ha gmeint dä "magnet" lösi irgendwie via nfc e aktion us?
viellech besser es pad derzue näh... lol
muess luege, dass mis MI3 dri passt...
viellech besser es pad derzue näh... lol
muess luege, dass mis MI3 dri passt...
Re: HMDs
Amm...was genau de Magnet macht weissi nid...ischmer ehrlich gseit sogar es Rätsel...uf all Fäll bruchsch kei NFC. Bi mim hani eifach en Magnet usere HD gno, het funktioniert.
Edit: K, mer misst eifach d Wert vom Magnetometer...isch eigentlich na naheliggend...da wirds nochli usfüerlicher erklärt:
Quelle
Edit: K, mer misst eifach d Wert vom Magnetometer...isch eigentlich na naheliggend...da wirds nochli usfüerlicher erklärt:
Quelle
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 04 Feb 2015 08:37, insgesamt 2-mal geändert.
Re: HMDs
ah so...
okay... das hani bstellt:
http://www.aliexpress.com/item/2015-Goo ... 53631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
okay... das hani bstellt:
http://www.aliexpress.com/item/2015-Goo ... 53631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HMDs
Ich han grad no festgstellt, dases d Cardboards in unterschidliche Grösse git. Ich hans usversehe i de richtige grössi pstellt
Mach denn bitte es Review zu dem Dings...weni denn afange Android VR Apps z schribe bruchi au no was bequemers...
Mach denn bitte es Review zu dem Dings...weni denn afange Android VR Apps z schribe bruchi au no was bequemers...
Re: HMDs
wird erledigt...
Re: HMDs
Jones hat geschrieben:ah so...
okay... das hani bstellt:
http://www.aliexpress.com/item/2015-Goo ... 53631.html" onclick="window.open(this.href);return false;
so... hüt isches acho. linse si sitwärts verstellbar, so dass es ufe ougeabstand apassbar isch. verarbeitig isch ok. klappe zum natel dri tue schint nid alllllzu stabil aber meh muess haut chli sorg ha. gumibänder sorge für aständige halt und mis rächt grosse MI3 het easy platz uf dr klappe. ar klappe isch sone "sugnapf-matte" befestigt. je nach smartphone oberflächi (oder hülle) muess meh wohl aber eher no öpis derzwüsche chlemme, dass es guete halt het.
magnetschalter fählt halt aber für 12 dollar chame nid alles ha. miteme chline magnetli vor magnetwand funzt alles o ohni dä chnopf...
itz muessi nur no luege, weles pad ig cha mitem telefon kopple dassi mau eis cha zocke statt nur die demos aluege... effekt chunnt aber rächt geil.
fazit: guet investierti 12 dollar.
Re: HMDs
What the...? Mis hanget imerna irgendwo in China
Re: HMDs
hesch de z'gliche bstellt oder was?
bi mir hange derfür paar anderi aliexpress bstellige, woni knapp 2 wuche vorher bstellt ha immer no fest...
bi mir hange derfür paar anderi aliexpress bstellige, woni knapp 2 wuche vorher bstellt ha immer no fest...
Re: HMDs
Nene, die us Karton....aber isch normal...mengisch warti bis zu 3 Monet uf Packet us China...
Entsprechend super sind da natürlich d Nämä vo dene Shops...Aliexpress...Fasttech....
Entsprechend super sind da natürlich d Nämä vo dene Shops...Aliexpress...Fasttech....
Re: HMDs
bi free shipping ischs mir sowas vo egal wie langs geit...
Re: HMDs
okay... update nach längerer benutzig... nase-ussparig isch nid ideal. tuet weh nach paar minute...
müsst gloub paar mm-cm meh polster um d'ouge anechläbe, so dass dr abstand bitz grösser wird denn würds nüme ar nase drücke...
müsst gloub paar mm-cm meh polster um d'ouge anechläbe, so dass dr abstand bitz grösser wird denn würds nüme ar nase drücke...
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Re: HMDs
http://www.4players.de/4players.php/spi ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;Steam-Betreiber Valve Software wird auf der Game Developers Conference (GDC) "eine bisher unangekündigte SteamVR-Hardware" vorstellen. Das macht ein Eintrag auf der Steam-Webseite bekannt.
Ob mit der neuen Hardware ein Konkurrent zu Oculus Rift und anderen 3D-Headsets gemeint ist, lässt die Ankündigung offen. Valve hatte Oculus immerhin früh unterstützt: Team Fortress 2, Half-Life 2 sowie Steams Big-Picture-Oberfläche sind Rift-kompatibel.
Valve hatte aber auch selbst, u.a. gemeinsam mit Oculus VR, mit Virtual Reality experimentiert. Mit Michael Abrash wechselte einer der führenden Entwickler im vergangenen Jahr zu Oculus, wo er seitdem als Chief Scientist arbeitet (wir berichteten).
Neben der SteamVR-Hardware will Valve auf der GDC außerdem den überarbeiteten Controller (wir berichteten) vorstellen sowie "Geräte fürs Wohnzimmer" ("living room devices"). Damit sind zuvor unter dem Namen "Steam-Machine" gehandelte Computer gemeint, welche die Flexibilität eines PC mit der Einfachheit einer Konsole verbinden sollen. Als Betriebssystem soll die Linux-Variante SteamOS dienen. Erst im Januar hatte sich der Hersteller von der alten Bezeichnung offiziell verabschiedet (wir berichteten).
Die GDC findet vom 2. bis 6. März in San Francisco statt.
Quelle: Steam Universe
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
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Re: HMDs
apple macht wohl auch eins
http://www.golem.de/news/stellenangebot ... 12651.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.golem.de/news/stellenangebot ... 12651.html" onclick="window.open(this.href);return false;
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Re: HMDs
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
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Re: HMDs
Valve
Es werded immer me Ich chan doch nid alli chaufe :typej:
Ich hoffe echt, dass die sich zimlich schnell mal uf es paar Standards chönd einige...susch wirds enorm müehsam für d Entwickler.
Unterschidlichi FOV, unterschidlichi Framerates, unterschidlichi Tracker, unterschidlichi Uflösige
Es werded immer me Ich chan doch nid alli chaufe :typej:
Ich hoffe echt, dass die sich zimlich schnell mal uf es paar Standards chönd einige...susch wirds enorm müehsam für d Entwickler.
Unterschidlichi FOV, unterschidlichi Framerates, unterschidlichi Tracker, unterschidlichi Uflösige
Re: HMDs
Ah ja...d Cardboard Dinger sind mittlerwile acho. Ich hanmer mal e App gschribe und es paar Tests gmacht. Ich glaube niemert wird demit Games spile oder gar Film luege. De Vorfüereffekt isch aber super drum sinds ideal zum verschenke. Eimal dri luege und mer verstat s Konzept hinter VR, prima Sach.
Re: HMDs
Zum Filme luege gsehni eh ke würkleche nutze aber game chönnti mit auso scho vorstelle mit däm ding. Hoffe, es git bald öpis bruchbars...
Re: HMDs
Morpheus Updates vo de GDC: http://www.engadget.com/2015/03/03/playstation-4-vr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Damn...all paar Monet werded d Specs vo dene HMDs aktualisiert aber offiziell isch na keis devo ufem Markt
Edit:
Damn...all paar Monet werded d Specs vo dene HMDs aktualisiert aber offiziell isch na keis devo ufem Markt
Edit:
Edit2: K, s Morpheus het jetzt e Uflösig und e Framerate wo d PS4 id Chnü zwingt. Hauptsach d Zahle gsend guet us und chönd mit Oculus konkurriere. Wer überleit sich son Blödsinn?BREAKING: Sony will release Project Morpheus in the first half of 2016
Re: HMDs
s hat die refresh rate (!= framerate). wahrscheinlich wir morpheus ne autarker zwischenbildinterpolation besitzen. der carmack hat mal vor zwei jahren erklärt, wie man das mit nem festen regelwerk als stütze für realtime rendering nutzen könnte. highend spiele sollte man trotzdem nicht erwarten. aber vielleicht kann man ja mehrere ps4s zusammenstackenXinobrax2 hat geschrieben: Edit:Edit2: K, s Morpheus het jetzt e Uflösig und e Framerate wo d PS4 id Chnü zwingt. Hauptsach d Zahle gsend guet us und chönd mit Oculus konkurriere. Wer überleit sich son Blödsinn?BREAKING: Sony will release Project Morpheus in the first half of 2016
Re: HMDs
Ne, ich meine schon die FPS. Für gutes VR werden ca. 75 FPS angepeilt. Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p. Sowas klappt vielleicht bei irgendwelchen Fisch-Techdemos, aber wenn's darüber hinaus geht wird's schnell mal kritisch. Da gibt's dann zwar einige Tricks die man anwenden kann um die Framerate zu ehöhen, aber ob sich die Entwickler das antun wollen ist fraglich.
Spezielle Programmierung für eine einzelne Konsole die auf zusätzliche Hardware angewiesen ist...ich glaube der Markt dafür wird ziemlich klein.
Edit: Hast recht, ich habe mich oben falsch ausgedrückt. Soll heissen, dass die Auflösung zusammen mit der erwarteten Framerate die PS4 in die Knie zwingt.
Spezielle Programmierung für eine einzelne Konsole die auf zusätzliche Hardware angewiesen ist...ich glaube der Markt dafür wird ziemlich klein.
Edit: Hast recht, ich habe mich oben falsch ausgedrückt. Soll heissen, dass die Auflösung zusammen mit der erwarteten Framerate die PS4 in die Knie zwingt.
Re: HMDs
eh halloXinobrax2 hat geschrieben:Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p.
Re: HMDs
1080p? Kei Ahnig lol, bezüglich Sony bini nüm ufem neuste Stand Uf all Fäll werded 75 FPS chli kritisch...BrainBug hat geschrieben:eh halloXinobrax2 hat geschrieben:Die PS4 schafft bei vielen Spielen knapp 30...bei 720p. Jetzt geht's rauf auf 1080p.
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