HMDs (VR Hardware)

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich stell mir grad d Entwicklig vo de Emulatore vor...e virtuelli Spielhalle mit allne Konsole und Automate wot online gegenenand chasch zocke...super wirds :-D

Quelle
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

Xinobrax2 hat geschrieben:Scho recht so...es kabelloses HMD miteme Android isch eh sinnvoller.
ob android s'richtig isch bini nid eso sicher..
ide industrie sind nacheme churze hype wieder alli zeiche uf Linux gsetzt..
wie gschriebe: Industrie, ich rede nid vo consumer aber es isch doch es klars zeiche das sich android im embedded markt nid wird gross verbreite!
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Scho recht so...es kabelloses HMD miteme Android isch eh sinnvoller.
ob android s'richtig isch bini nid eso sicher..
ide industrie sind nacheme churze hype wieder alli zeiche uf Linux gsetzt..
wie gschriebe: Industrie, ich rede nid vo consumer aber es isch doch es klars zeiche das sich android im embedded markt nid wird gross verbreite!
Wie meinsch jetzt? Android isch ja Linux...

Sinnvoll wärs halt, wills bereits uf stromsparendi CPUs usgleit isch und drum ideal für kabellosi HMDs wär. D Leischtig isch mittlerwile au keis Problem me. Längerfristig chent ich mir vorstelle, dass für HMDs spezielli Android Versione entwickled werded...wie z.B. au für Autos. Es Smartphone Android imene HMD macht ja nid vil Sinn. Was Samsung mitem Gear VR grad macht isch eher mal en erschte Schritt i die Richtig.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

Xinobrax2 hat geschrieben: Wie meinsch jetzt? Android isch ja Linux...
.
baut uf dem uf ja aber e direkti android understützig gits immer wie weniger vode hersteller..das hani gmeind sorry! aso mit direktem support..
mit hersteller meini Freescale, TI, Atmel etc...
:lol:
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben: Wie meinsch jetzt? Android isch ja Linux...

Das isch e zimli heikli vereifachig. Android isch nüd Linux, und Android selber het au immer weniger mitem eigentliche Linux Kernel gemein. D Play Store Services, Dalvik (und jetzt dr Ersatz drfür) das sind alles wichtigi Bestandteil vo Android, wo du als Programmierer direkt dermit ds tue hesch aber nüüt mit «Linux» ds tue hend.

Dr Type J het vollkomme recht, wener Android und Linux unterscheidet. Grad im Embedded Bereich.
E guets Biispiel für Consumer Lüüt isch ds Raspberry Pi. Vor 4 Jahr hettisch no gseid, dass das Gräät garantiert e Android Gschicht wird. Isches aber nüd worde, us sehr guete Gründ.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
das Linux en Kernel isch und kes OS muesch nüd mir erkläre, sondern a dem wo behaupet het «Android isch doch Linux» was so nüd stimmt.

I dem Fall isches ebe genau dr Unterschied zwüsched ere herkömmliche Linux Distribution und Android, wo eim verständlich macht, warum dass dr Embedded Bereich vo Android abstand nimmt.
Grossi Teili vom Network Stack in Android sind vo NetBSD. D wiiterentwicklig vo Android liit ide Händ vo Google und findet grössteteils hinter verschlossene Türe statt. Es het mehrmals Konflikt deswege gee (z.B. um 2010 umme) Biiträg vo Google in Linux Kernel, wo vo Android her chömed, sind scho mehrmals wege Inkonformität sowie andere Gründ abglehnt worde. dr englischi Wikipedia Artikel het e gueti Sammlig vo Kernelbestandteil, wo Google aapasst het. Si

Zletscht benutzt Google gern d Apache Lizenz und nüd GPL.

Die Unterschied sind nüd nur akademischer Natur sondern betreffed Grundfunktionalitäte, we z.B. Speicherverwaltig, sowie aller Art rechtlichi Fragene.

Wemme also seit, «Android isch Linux» denn verwirrft me grad die spezifische Unterschied, wos eim ermögliched, dr Grund ds gsee, warum me hützutags trotz Android lieber zum Vanilla Kernel griift und der aafaht modifiziere.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
mir gahts nur drumm das immer wieme dhersteller de support vo android für ihri MCU's und MPU's nüme selber wend stelle..
das isch aber eigentlich e vorussetzig für OEM's weme die schiene will fahre..

namal: für consumer mag das nid gelte, chani nid beurteile..ide industrie, medical, automotive isches aber eso..und die märkt sind au nid gad "chli"
darum isches für mi fragwürdig ob uf "android" setze usserhalb vom tablet und smartphone markt e gueti strategie isch oder nid
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
mir gahts nur drumm das immer wieme dhersteller de support vo android für ihri MCU's und MPU's nüme selber wend stelle..
das isch aber eigentlich e vorussetzig für OEM's
Vo dene Sache han ich 0 Ahnig und hans drum au na nie us dere Perspektive betrachted. Ich kenne nid mal die Unterneme wot ufzellt hesch :lol: Mues mich da mal chli schlau mache, thx.

@Uriel: Ja, alles nix neus. Ich han nur bim TypeJ nagfröget warumer unterschide het...jetzt isches klar.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 17 Nov 2014 10:00, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

Xinobrax2 hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
mir gahts nur drumm das immer wieme dhersteller de support vo android für ihri MCU's und MPU's nüme selber wend stelle..
das isch aber eigentlich e vorussetzig für OEM's
Vo dene Sache han ich 0 Ahnig und hans drum au na nie us dere Perspektive betrachted. Ich kenne nid mal die Unterneme wot ufzellt hesch :lol: Mues mich da mal chli schlau mache, thx.
sind so echli die underneme wo die ganze chips herstelled wo mir ide grätli ine hend :lol:

bonusinfo: wenigschtens 1 topic do ine wome na normal chan diskuttiere :happy:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Es isch kei Vereifachig. Linux isch keis OS sondern en Kernel und Android het nach wie vor en Linux Kernel. Warums immer weniger mitem eigentliche Kernel sell z tue ha verstani jetzt nid so recht. D Witerentwicklig bzw. d Apassig vomene Linux Kernel für en spezifische Isatz isch ja de Sinn und Zweck vo de ganze Sach.

Was de TypeJ wohl gmeint het isch lediglich, dass Android kei Linux Distribution im klassische Sinn isch, korrekt. Aber das hemer glaubs bereits klärt...
mir gahts nur drumm das immer wieme dhersteller de support vo android für ihri MCU's und MPU's nüme selber wend stelle..
das isch aber eigentlich e vorussetzig für OEM's
Vo dene Sache han ich 0 Ahnig und hans drum au na nie us dere Perspektive betrachted. Ich kenne nid mal die Unterneme wot ufzellt hesch :lol: Mues mich da mal chli schlau mache, thx.
sind so echli die underneme wo die ganze chips herstelled wo mir ide grätli ine hend :lol:
Ja sovil hani dank Wikipedia bereits erfahre. Hardware isch susch nid so mini Welt...bzw. nume dete wos mues si. Ich betrachte die Sach eher us de Sicht vomene Entwickler und da erschint mir es Android für HMDs zimlich sinnvoll. Das letztendlich glich wider alles andersch chunt als erwarted wär aber kei überraschig. Im Virtual Reality Bereich isch im Grund gno no alles offe...
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

ja ebe..
ich finds ja au spannend, i kenns halt "nur" vode industrie siete her bzw. vo mine chunde wo hüt sich müend für e plattform entscheide..vieli hersteller sind übrigens triebe vode automobil industrie
das gilt vorallem für freescale (ex motorola) und au infineon, microchip oder renesas

samsung hingege isch so de typischi consumer grosshersteller..ide industrie wird das oft us priesgründe gerne mal am afang igsetzt (memorys) aber immer mit eme second source ide hinderhand will die consumer hersteller eifach lieber gescht als hüt wieder was abchünded :lol:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild

En witere Player im Ring miteme interessante Asatz: Open Source Hardware & Software.
http://www.razerzone.com/osvr-hacker-dev-kit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.osvr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von zeromeier »

TypeJ hat geschrieben:
bonusinfo: wenigschtens 1 topic do ine wome na normal chan diskuttiere :happy:
s'tech forum schiint sich dadefür allgemein no azbiete :D
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von TypeJ »

wahr
:lol:
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Astroboy »

I würd gern mal es aktuell, guets HMD teste, wöu's mi wunder nimmt wie's so isch. Ab Februar hani aui Zyt vor Wäut; würd mr öpper wo eis hett mr das mau zeige? Wär uhuere lässig.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han leider nur es DK1, das isch mittlerwile zimlich lame. Wennt es HMD wotsch teste, denn suech unbedingt öpert miteme DK2. Das isch vergliche mit de neuste Prototype zwar au scho wider veraltet aber s vermittled ungefähr s Feeling wot den bim finale Produkt mal wirsch ha.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:Bild

En witere Player im Ring miteme interessante Asatz: Open Source Hardware & Software.
http://www.razerzone.com/osvr-hacker-dev-kit" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.osvr.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
cool! :1thumb:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Falls öpert es Cardboard wot, da sinds grad Aktion: http://www.tinydeal.com/de/diy-google-c ... 37359.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.93€...ich pstell glaubs grad mal 10 Stuck :-D
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Jones »

Wenn 10 bstellsch nimmi dir eis ab... Ok? :-)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Het leider nid klapped...jedes Mal weni han wele zale isch d Meldig cho mini IP passi nid zum Zielland....VPN isch aber deaktiviert gsi :x Mal luege...ev. findi ja no en andere Shop wos het...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Jones »

Würds gärn mau probiere... Luege o mau ume...

Edit: aliexpress het... ;-)

Oder grad sowas...

m.aliexpress.com/item-desc/32258565017.html

m.aliexpress.com/item-desc/32265453631.html
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Damn...z spat gseh...han jetzt mal 11 vo dene pstellt: http://www.aliexpress.com/snapshot/6481 ... 5738442712" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilicht holmer au mal no sones Plastik Ding. Die Cardboards hani jetzt eifach mal pstellt um si z verschenke...passt scho.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Jones »

i bstell itz mau das us plastik.
aber weder dini karton dinger no mis us plastik het nfc derbi... nur so zur info... :wink:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: HMDs

Beitrag von Xinobrax2 »

Für was bruchsch de NFC? Ich han mir vor es paar Wuche mal selber eis bastlet...au oni NFC...isch glaubs eh überflüssig.
Wotsch demfall keis me us Karton?
NFC is used to trigger the launch of the Cardboard Android app automatically. You can also start the Cardboard app from the Android launcher before putting your phone inside the viewer.
Easy...uf d App tippe chani au no selber...wahrschinli schribi ja eh selber Apps...denn wärs eher nervig wenn jedes Mal automatisch das Google Dings gstarted wird...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste