Bitcoin

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

Isch nit so wild. Muesch aber wüsse, dass uf Bitfinex keini Euro oder Dollar chasch izahle.
De Wäg vo dim Bankkonto oder dinere Kreditkarte führt also zerscht übere en witere Händler. Dört chaufsch zB Bitcoins und schicksch sie an Bitfinex, und denn chaufsch IOTA demit.

Das Video erchlärt alles wie mer sich amäldet bi Bitfinex und wie mer IOTA chann chaufe:

Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von geosnow »

so guet und scho isch d idee vonere unabhängige Währing in. Guet Geld verdiened denn die Zwüschehändler.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

ja, Gebühre zum chaufe vo Kryptowährige bzw zum verschiebe uf Wallets etc. sind alles andere als gering. Bi gwüsse Transaktione zahlsch schnäll mol 4-5%
ischmer nit ganz klar woher das Argumänt chunnt es choschti alles nüt.

Wobi das mit em zuesätzliche Zwischehändler bi neue Währige wie IOTA, Cardano etc, mehr demit ztue het, dass si vode grosse Exchangers eifach nonig als wichtig gnueg erachtet wärde, um ufgno zwärde. Da zahlsch denn halt zweimal statt nur einmal Gebühre, bis vome Exchanger wo dini Euros animmt ufder Währig vo dinere Wahl bisch.

Defür isch sie zu däm früehe Zitpunkt dermasse günschtig zha, dass scho mit wenig Isatz guet Gäld verdiene channsch, falls sie sich irgendwenn einigermasse erfolgrich entwickle sötte.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Xinobrax2 »

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Herr Rossi »

Es isch es Schneeballsyschtem, drum wird vo jedem wos nutzt behauptet es choschtet nüt. Die gebetsmühleartige Erklärigsversüech wie super das Syschtem doch isch. Now argue against reality!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von geosnow »

eigentlich wär e alternative währig schön, aber dete müest mer ebbe d mengi erhöhe chönne, wenn me mengi fraged wird. nöd splitten, eifach me coins uselah, dass zB ein Coin emene Warechorb vonere durchschnittliche Familie entspricht und den immer uf dem level bliebt.

aber dadefür mues sich d welt imene soziale glichgwicht befinde.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von thaeye »

meinsch so kings club revival?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16560
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:eigentlich wär e alternative währig schön, aber dete müest mer ebbe d mengi erhöhe chönne, wenn me mengi fraged wird. nöd splitten, eifach me coins uselah, dass zB ein Coin emene Warechorb vonere durchschnittliche Familie entspricht und den immer uf dem level bliebt.

aber dadefür mues sich d welt imene soziale glichgwicht befinde.
:groel:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von geosnow »

gaht natürlich nöd. aber warum söll es KMU mit bitcoins schaffe, wenns so volatile isch? denn chani grad in Kwanza schulde mache bit 40% inflation.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

Kann jemand evtl. mal kurz erklären, wie Shapeshift funktioniert? Lassen sich Bitcoins und diverse Alt-Coins einfach so umwandeln?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Xinobrax2 »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Kann jemand evtl. mal kurz erklären, wie Shapeshift funktioniert? Lassen sich Bitcoins und diverse Alt-Coins einfach so umwandeln?
Jep, oni Account oder so. Je nach Coin lohnt sich's allerdings en Adresse für Rückzalige azgäh für de Fall dass irgendwas schief lauft...chunt mengisch au mal vor.

Am eifachste gat sowas mitere Wallet wie z.B. Coinomi. Vo Bitcoin bis Ethereum chasch det alles drin ha und Shapeshift isch direkt integriert.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

Aber au do. Uf der Frontsite heissts no fees, und wenn en Transaktion möchtsch mache ziehn sie dir 10 dollar miner fee ab. Das segi aber kei service und kei Exchange Gebühr. Isch das öppis womer immer zahlt und an wär goht das ?
Dateianhänge
shapeshift_nofees.jpg
shapeshift_fee.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Xinobrax2 »

Stat ja det, Miner Fee....Transaktionsgebüre vom Netzwerk...die isch halt jewils au stark abhängig vom Coin.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

Das heißt, es ist im Prinzip einfach eine Tauschbörse, in der sie alle Coins vorrätig haben? Oder "Umwandlung" der Coins :?: Wie geht das denn technisch vonstatten?
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 01 Dez 2017 18:17, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ja, die Coin-Omi wollte ich mir eh mal anschauen, wegen Bitcoin-Gold-Claimierung ;)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Xinobrax2 »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Das heißt, es ist im Prinzip einfach eine Tauschbörse, in der sie alle Coins vorrätig haben? Oder "Umwandlung" der Coins :?: Wie geht das denn technisch vonstatten?
Korrekt. Ich würd mal sege si mached das über d APIs vo diverse Tuschbörse...isch ja vom Prinzip her ziemlich easy ;)
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:Das heißt, es ist im Prinzip einfach eine Tauschbörse, in der sie alle Coins vorrätig haben? Oder "Umwandlung" der Coins :?: Wie geht das denn technisch vonstatten?
Korrekt. Ich würd mal sege si mached das über d APIs vo diverse Tuschbörse...isch ja vom Prinzip her ziemlich easy ;)
hmmm, also ersteres?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

ob sich ins lohnt?

https://ins.world/?ref=coingecko" onclick="window.open(this.href);return false;

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2208591.0" onclick="window.open(this.href);return false;

krass, 30 icos pro tag xD

http://www.businessinsider.com/ico-init ... 17-11?IR=T" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Xinobrax2 »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:Das heißt, es ist im Prinzip einfach eine Tauschbörse, in der sie alle Coins vorrätig haben? Oder "Umwandlung" der Coins :?: Wie geht das denn technisch vonstatten?
Korrekt. Ich würd mal sege si mached das über d APIs vo diverse Tuschbörse...isch ja vom Prinzip her ziemlich easy ;)
hmmm, also ersteres?
je na, beides...bzw. ich weiss halt nid wie du dir das vorstellsch. Si hend wahrschinlich vo allne Coins was vorrätig und schicked die zu de User...glichzitig gits im Hintergrund es Clearing über d Tuschbörse...vilicht nach jedere Transaktion...vilicht aber au ersch abeme gwüsse Volume...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

IOTA goht ab! Bald uf 3 Dollar :shock:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Acid »

The Sheep hat geschrieben:Isch nit so wild. Muesch aber wüsse, dass uf Bitfinex keini Euro oder Dollar chasch izahle.
De Wäg vo dim Bankkonto oder dinere Kreditkarte führt also zerscht übere en witere Händler. Dört chaufsch zB Bitcoins und schicksch sie an Bitfinex, und denn chaufsch IOTA demit.
:?:

Also weiss nid was füres Bitfinex du meinsch, aber Euro und US Dollar sind bi mir au vorhandä.
Aber ebä, d Validierig schiint uf de erscht Blick no ufwändig und langwiirig zsi (isches allerdings glaub jo bi vilnä). Und han gseh dass cryptos kei Validierig bruched, ohni Limits.

Han also mol vo mim Kraken Account s Litmit a BTC überwiesä woni det a eim Tag chan usäloh...allerdings no nüt acho :| hoff das klappt denn no es wenn, machmer fascht chli sorgä, will scho es paar Stund her.

Kraken isch zwar Chüel, will nid muesch weiss ich was alles ireichä und machä zum paar Euro übere z schiebe, aber im Grund gno isches e absoluti Zuemuetig. D Site isch ständig Down, wenn grad vil los isch sowieso, und sälbscht wemers schafft sich mol izlogä, chamer en Trade je nach dem öpä 100 mol in Uftrag geh, bissen denn mol frisst. Drum möchti Grundsätzlich mol en andere Abüter usprobiere.

Gli muesi denn au wider eigeni Wallets machä, isch nur so dassi zerscht mol mues mis Windows chli in Griff übercho, und usäfindä wiäni das am beschtä Back Upä.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

d'Azeig isch no vorhande, aber sit April isch de Handel mit Dollar bzw Euro abgstellt uf Bitfinex.com. Wäge irgendwelche Gäldewäsch Gsetz.
Falls es mittlerwile wieder funktioniere sötti, let me know!

Wägem verifiziere. Han es 2 Stufe login gmacht: Passwort und Google Authentificator. Das langet völlig. Ich nimm Coins ja nachem Chauf sowiso wieder drab und tue si ines Wallet.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von Acid »

Hans nid probiert, aber für mich gsehd alles denach us dassmer das chan machä.

Mit verifiziere meini nid login, ich mein das Dokumente Züg zum bestätigä das bisch wer bisch... jo scho verständlich, aber irgendwiä hani chli es Problem demit mini Persona im Züg umäzschickä.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von The Sheep »

Du hesch rächt. Da het sich glaubs wirklich öppis to. Vor 3 Wuche woni uf USD clickt han unter Deposit isch e Mäldig cho dass sie zur Zit keini Wiretransfers abiete, und jetzt heissts ich müessi de Account zerscht verfiziere. Das wär natürlich frisch wennmer IOTA jetzt diräkt mit Euro oder Dollar chönnt chaufe.

Allerdings isch die Site grad hoffnigslos überlaschtet. :lol:
Acid hat geschrieben:Mit verifiziere meini nid login, ich mein das Dokumente Züg zum bestätigä das bisch wer bisch... jo scho verständlich, aber irgendwiä hani chli es Problem demit mini Persona im Züg umäzschickä.
Scho klar. Aber da ich Bitfinex nur als Zwischestation gnutzt han bisher, isch das gar nit notwändig gseh. Aber falls jetzt tatsächlich US/EUR Deposit möglich isch, gsehts natürlich andersch us.

Bi Bitpanda hani es persönlichs Gspräch mitere Mitarbeiterin via Webcam müesse füere. Bi Coinbase/Gdax muesch die grad mit 2 offizielle Dokumänt verifiziere.
Die händ halt alli Panik dassmer ihri Exchanger zum Gäld wäsche missbrucht. ;)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bitcoin

Beitrag von PlanetHarrieR »

ich hätte mal eine Praxisfrage fürs "claimen" von Bitcoin Gold:

Weiß jemand evtl., wie/wo man in Electrum an den Private Key einer gesendeten Bitcoin-Transaktion kommt?

Ich habe die Wallet schon geleert und wollte den Private Key exportieren und in Coinomi importieren, um damit meine Bitcoin Gold zu "splitten".

Es gibt sogar Tutorials dazu, aber irgendwie sind die Menüs in meinem Electrum-Wallet anders aufgebaut... :confused2:



https://medium.com/@kareninsf2/extract- ... dea856d423" onclick="window.open(this.href);return false;

https://medium.com/@kareninsf2/electrum ... 4091fc3815" onclick="window.open(this.href);return false;

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2313028.0" onclick="window.open(this.href);return false;

Hmm, irgendwie gab's einen privaten Schlüssel unter Adressen nur bei "Receiving" -"Used". Nicht aber bei "change". Seltsam. Na ja, ich probier einfach mal den vorhandenen...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 43 Gäste