BRAUN Series 7, 795cc

In den weiten der Galaxie: Technik!

Moderators: Uriel, Mr Burzel

BRAUN Series 7, 795cc

Postby feeshlee » 02 Sep 2011 12:08

Image

Wie geil isch dä dänn!!!

Was häsch Du für eine? Dörfsch au Gillette Fusion säge, gäll.
dis mami uf allne viere.
Achso, Rämbling, etz wonis weiss, chanis au ignoriere :)
User avatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
 
Posts: 30643
Joined: 08 Mar 2002 09:27
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Vyse » 02 Sep 2011 12:18

Dä Seifestick vo Palmolive uus em Coop, Rasier Pinsel und irgend was Gilette-ähnlichs, spöter möchti dänn aber Scho uuf es ächts Rasiermässer umstiige und dKlinge amne Läderrieme schärfe.
User avatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 2686
Joined: 07 Oct 2010 09:27
Trading points:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 02 Sep 2011 12:31

gillette fusion proglide

mega tür de fark, aber suberi rasur, kei irritation und glaub unmüglech sich z'schnide.
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 02 Sep 2011 12:42

feeshlee wrote:Image

Wie geil isch dä dänn!!!

Was häsch Du für eine? Dörfsch au Gillette Fusion säge, gäll.


verzell chli vo däm. de priis hätti glaub i weniger als 1 jahr usegholt bi mim klinge verschleiss :lol:
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby turntablism » 02 Sep 2011 12:48

ich mach meischtens trocheni nassrasur
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8338
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Mastler(P) » 02 Sep 2011 13:56

Gillette Fusion

Vyse wrote:Dä Seifestick vo Palmolive uus em Coop, Rasier Pinsel und irgend was Gilette-ähnlichs, spöter möchti dänn aber Scho uuf es ächts Rasiermässer umstiige und dKlinge amne Läderrieme schärfe.

ich verchauf der mis solinger, ca. 2 mal brucht.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.

euphemisms and political correctness only obscure the truth.
Seid reich im Geiste und warmherzig. peace ihr crack niggas.
User avatar
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 11283
Joined: 13 Oct 2010 13:35
Trading points:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Avenger » 02 Sep 2011 14:02

der feeshlee söll meh vo dem teil verzelle, d Ersatzklinge bi de Gilette-Dinger si meh als tüür.

Vyse wrote:spöter möchti dänn aber Scho uuf es ächts Rasiermässer umstiige und dKlinge amne Läderrieme schärfe.


Er isch no guet i dem:

Quelle
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
User avatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
 
Posts: 17858
Joined: 26 Apr 2002 20:10
Location: Soledurn
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby feeshlee » 02 Sep 2011 14:54

ritschi wrote:
verzell chli vo däm. de priis hätti glaub i weniger als 1 jahr usegholt bi mim klinge verschleiss :lol:


isch lislig, fätzt huere schnäll dur dä bart, isch sälber putz.
han vor 11 jahr dä damalig 7er kauft und dä isch au super gsi. aber dä neu isch grad no viel besser.

aja:
- ich bin doch nicht blöd: 500 frengg
- galaxus: 230 frengg
dis mami uf allne viere.
Achso, Rämbling, etz wonis weiss, chanis au ignoriere :)
User avatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
 
Posts: 30643
Joined: 08 Mar 2002 09:27
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 02 Sep 2011 16:46

lulz fairi priise.
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Marco_in_motion » 02 Sep 2011 16:48

Phillips Sensotouch mit Reinigungsstation dä suprigst vo allne.
geosnow wrote:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) wrote:du bisch eifach en guete mensch.
User avatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Posts: 6827
Joined: 02 Feb 2011 22:52
Location: Züri Oberland wills super isch
Trading points:
Trading points plus
49
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 02 Sep 2011 16:58

Marco_in_motion wrote:Phillips Sensotouch mit Reinigungsstation dä suprigst vo allne.


Also ich habe mir als erstes den Braun bestellt und war schwer beeindruckt von der Leistung die dieses Gerät an den Tag legt!
Ich wollte ja eigentlich nur mal schauen was ein Braun so drauf hat und danach von der
60 Tagen Geld-zurück-Garantie gebrauch machen, da ich überzeugt war das dieses System sowieso nicht gut sein kann, so wie die alten Braun von früher eben. ( hatte 15 Jahre einen Philips)
Aber bei diesem Rasierer stimmt einfach alles, die Rasur ist nicht viel schlechter als von dem Nassrasierer Gillette Fusion den ich in der letzten Zeit benutzt habe, und Bedienung sowie Verarbeitung sind auch vom feinsten.
Die Reinigungsstation dachte ich braucht kein Mensch, aber das Teil ist schon echt genial muss ich sagen, alles ist sauber und immer frisch, und der Kram landet nicht im Abfluss. Top!!!

Nun bin ich ja ein Philips Fan gewesen und hatte schon ein Auge auf den neuen Senso Touch 3D geworfen, also habe ich den auch noch bestellt denn da gibt es ja auch Geld-zurück-Garantie allerdings nur 30 Tage.
Ich habe gleich den besten der Serie genommen obwohl die Köpfe ja bei allen gleich sind so wie es aussieht, aber wenn schon denn schon '
Ich war beim auspacken erstmal schwer beeindruckt wie gut der aussieht und in der Hand liegt, sehr sehr schön muss ich sagen, und er ist gegen den Braun mal richtig leise.

Nun war die letzte Rasur schon drei Tage her und man konnte gleich mal testen was das Teil so kann, also habe ich die linke Seite mit dem Braun und die rechte mit dem Philips rasiert.

Was gleich aufgefallen ist war dass der Braun einmal nach oben und unten gezogen schon fast alles weg macht, beim Philips muss man schon ne ganze Weile kreisen (weil bei Philips immer kreisende Bewegungen) um ein ähnliches Ergebnis zu erreichen.
Nächstes Problem ist unter der Nase, mit dem Philips eine echte Aktion da alles weg zu bekommen, beim Braun einfach den Scherkopf mit dem Daumen nach vorne arretieren der Scherkopf steht dann schräg und eine der beiden Scherfolien weiter hervor, und schon kommt man super unter die Nase und alles ist weg.
Das Ergebnis war dann ernüchternd, die Braun Seite war glatt, die vom Philips deutlich stoppelig und nicht wirklich besser als mein uralter Philips, dachte nach so langer Zeit der Entwicklung müsste der doch um Welten besser rasieren, aber das war dann nur ein sehr kleiner Schritt nach vorn.

Habe dem Philips aber noch eine Chance gegeben und mal die nass Variante versucht, der geht auch mit Schaum und unter der Dusche steht in der Beschreibung, nun das mit Schaum fand ich irgendwie komisch weil man das Zeug eigentlich nur hin und her schiebt und beim Duschen wenn die Haut nass ist bekommt man den Rasierer kaum noch über das Gesicht geschoben, und das Ergebnis ist wieder nicht besser, und jetzt ist auch noch Wasser im Display Komisch obwohl für unter der Dusche gedacht.

Zur Reinigungsstation des Philips muss ich sagen, das beim Braun immer alles sauber war und beim Philips leider nicht ganz, und es gibt auch keine Kartusche wie beim Braun sondern eine Schale in die Reinigungsflüssigkeit gefüllt wird und der Rasierer von der Station in diese getaucht, beim Braun wird die Flüssigkeit ja hoch zum Rasierer gepumpt und läuft danach mit den Bartstoppeln wieder nach unten in die Kartusche.

Die Hautverträglichkeit ist bei Braun super, keine roten Stellen und nichts brennt ,beim Philips ist dann schon alles etwas gereizt und rot aber dass war bei meinem alten Philips auch immer so.

Fazit:
Also zurück geht dann der Philips von dem ich echt viel mehr erwartet hatte, der aber bei mir leider keine gute Rasur abgeliefert hat. (dass kann natürlich bei anderer Haut schon anders aussehen und wenn damit jemand zufrieden ist bekommt er einen sehr schönen Rasierer)
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby feeshlee » 02 Sep 2011 17:27

:shock: het nöd dänkt, dass dä philips so verschiede isch...
dis mami uf allne viere.
Achso, Rämbling, etz wonis weiss, chanis au ignoriere :)
User avatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
 
Posts: 30643
Joined: 08 Mar 2002 09:27
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Gurgelhals » 02 Sep 2011 19:54

feeshlee wrote:Wie geil isch dä dänn!!!

Was häsch Du für eine?

Ich han de sitt em Früehlig au. Bim alte isch mer chürzlich de Akku abgläge und wo ich de Galaxus-Priis gseh han, han ich mer gseit: Bisch ja schön blöd, wänn'd da nöd zuegriifsch. Isch rächt super. Agnähm, gründlich und schnäll. De Reinigungsstation find ich zwar chli dekadent, aber isch scho no geile Gfühl.

Gitt's eigentlich gueti Gründ, *nöd* mit eme elektrische z'rasiere? (Info: "Ächti Manne rasiered sich nass" isch keine). Han drum immer scho en Apparat gha, fröge drum eifach so us Interässe...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
User avatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
 
Posts: 22903
Joined: 06 Mar 2002 22:58
Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Acid » 02 Sep 2011 20:21

Gurgelhals wrote:Gitt's eigentlich gueti Gründ, *nöd* mit eme elektrische z'rasiere? (Info: "Ächti Manne rasiered sich nass" isch keine). Han drum immer scho en Apparat gha, fröge drum eifach so us Interässe...


Ja eh... z.B. wenns irgendwiä nid funktioniert... wiä z.B. bi mir. Ich bin glaub nid fähig dezuä, oder mis Gsicht oder mini Barthoor sind nid Rasieraperat kompatibel.

Mitem Rasiermesser chanimi wenigschtens Rasiere... und han wohl no es gringers Verletzigsrisiko, ich hanmi sogar miteme elekterischä mol verletzt wonis probiert han :typej:
User avatar
Acid
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 3516
Joined: 28 Jul 2005 10:53
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Gurgelhals » 02 Sep 2011 21:46

Ok, fair. Bi mir isch es genau umgekehrt, ich fürchte, dass e Nassrasur bi mir öppe zu folgendem Resultat füehre würd:


Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
User avatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
 
Posts: 22903
Joined: 06 Mar 2002 22:58
Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Acid » 02 Sep 2011 23:03

Guet, das Ergebnis gits bi mir also scho nid grad. Meischtens passiert eifach überhaupt gar nüt. Ich han jetzt au so en Braun zum Bart stutzä, de hed au en Rasierer din. Wenni mit dem jetzt amigs probier chani öpä 200 mol drüber fahrä, mit wenig druck mit viel druck, i alli richtigä wieni will, es passiert so ziemlich gar nüt. Also entweder hani s Prinzip irgendwiä überhaupt nid kapiert, oder es funktioniert bi mir würklich nid.

Und mit em Messer spart mer halt Unmängä a Cholä, verglichä miteme Rasierer mit denä Wächselklingä... das isch unglaublich was das Züg mitlerwilä choschtet.
User avatar
Acid
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 3516
Joined: 28 Jul 2005 10:53
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby zwirrlibatz » 03 Sep 2011 11:17

Gurgelhals wrote:Ächti Manne rasiered sich...

...gar nöd! und wänn dann nass will isch früsche gfüehl.





Quelle
I speeled my drink!
User avatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
 
Posts: 68341
Joined: 07 Oct 2010 15:14
Trading points:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Moff » 03 Sep 2011 11:25

Han im lebe na nie en rasierapparat benutzt.
User avatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
 
Posts: 12586
Joined: 05 Mar 2002 18:03
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby Gurgelhals » 03 Sep 2011 11:25

zwirrlibatz wrote:
Gurgelhals wrote:Ächti Manne rasiered sich...

...gar nöd!


:idea:

Image
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
User avatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
 
Posts: 22903
Joined: 06 Mar 2002 22:58
Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby zwirrlibatz » 03 Sep 2011 11:30

Image
I speeled my drink!
User avatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
 
Posts: 68341
Joined: 07 Oct 2010 15:14
Trading points:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 03 Sep 2011 16:27

Gurgelhals wrote:Gitt's eigentlich gueti Gründ, *nöd* mit eme elektrische z'rasiere? (Info: "Ächti Manne rasiered sich nass" isch keine). Han drum immer scho en Apparat gha, fröge drum eifach so us Interässe...


ha mal wo elektro uf nass gwächslet us 2 gründ:
- isch "tiefer", mit em elektro rasierer hani amigs am abig scho wieder es stachligs gsicht gha und mit em nass geits bits länger
- mini huut hets besser vertreit

aber evtl hani eifach en schlechte rasierer gha, drum wirdi glaub mal de braun usprobiere.
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby feeshlee » 04 Sep 2011 17:02

neja, bi mim bartwuchs hani am gliche abig au scho wieder schmirgelpapier.
aber isch scho schön, wänn so schnell gaht.
dis mami uf allne viere.
Achso, Rämbling, etz wonis weiss, chanis au ignoriere :)
User avatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
 
Posts: 30643
Joined: 08 Mar 2002 09:27
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 04 Sep 2011 17:34

ha mal bstellt. bi gspannt.
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby ritschi » 06 Sep 2011 17:40

ah fark gar nid gseh gha dass galaxus dä nüm an lager het und kei liefertermin dinn :typej:
User avatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
 
Posts: 29063
Joined: 12 May 2002 17:23
Trading points:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Re: BRAUN Series 7, 795cc

Postby BrainBug » 09 Sep 2011 16:11

elektrorasiere, is noch gut?
Image
User avatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 4239
Joined: 07 Oct 2010 13:39
Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Next

Return to Tech & Nerds & Geeks

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest




cron