Anti Adblocker Lösige

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Anti Adblocker Lösige

Beitrag von feeshlee »

Gits eifachi Lösige um en Adblocker z'nutze und die Siite, wo das merked, z'verschaukle/vorzgaukle, dass keine aktiv isch?
Ims Google hani nur so komischi und komplizierti Aleitige gfunde.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Anti Adblocker Lösige

Beitrag von Reinforced »

wär praktisch vorallem für 20min.ch :)
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Anti Adblocker Lösige

Beitrag von The Sheep »

Versuech mol uBlock Origin (gits für Chrome und Firefox)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Anti Adblocker Lösige

Beitrag von Xinobrax2 »

Zunächst mal würdi uBlock Origin verwende.

Denn chutns chli druff a wie de Adblocker blockiert wird. Wennt z.B. es fetts div hesch wo de Content verdeckt, denn klicksch eifach mit de rechte Mustaste druff und wählsch "Element blockieren". Denn wählsch unde rechts na "Erzeugen" und voila, s Element isch verschwunde. Bi komplexere Sache wirds denn amigs chli tricky. Ich schribe denn idR separati Filter weni d Website regelmässig psueche. Wenns via js blockiert wird chasch wiederum d Scripts blockiere, aber das bringt denn wieder es paar anderi Problem mit sich...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Anti Adblocker Lösige

Beitrag von Acid »

Mini Taktik isch je länger je me diä Websitä eifach z'schlüssä, und nümä z bsueche. E chlini Mäldig oder so isch jo ok, und je nach Sitä steli denn villicht sogar mol de uBlock us, aber all das Overlay Züg godmer mächtig uf de Zeiger, und ich chan mir nid vorstellä wieso Lüt das e gueti Idee finded.
Au all diä nervende Arschlöcher wo meined sie müssed eim wemer abäscrollt willmer schnäll de Inhalt chli will überflügä (wemer richtig lisst isches zwar fascht no nervender) irgendes Overlay bringä wo eim zu Facebook oder irgendeme andere Seich iladed motivieredmi immer öfter dezuä statt sOverlay grad s Tap z'schlüssä. Ich beobacht en klari Tendenz i miner Geduld mich so Blödsinn z'widmä.

Zum Glück chumi irgendwiä nid soo oft uf Sitä wo öpis dägägä händ wiä ich mich im Internet beweg.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste