PC Gaming Monitor

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1609
Registriert: 20 Nov 2008 23:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von sam »

TypeJ hat geschrieben:de EIZO, de wär top aber es git en NID mit G-Sync :lol:
Es wird nie en Eizo mit G-Sync usecho ;)

das wird wahrschindlech min neue monitor:
http://www.pcgameshardware.de/Monitor-D ... K-1217477/" onclick="window.open(this.href);return false;
muessi halt nochli warte^^
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

na viel Spass, wenn die glichi QS Abteilig verantwortlich isch wirsch sicher Freud ha :lol:
:lol:
Benutzeravatar
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1609
Registriert: 20 Nov 2008 23:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von sam »

na ja also blind chaufi sicher nöd ;) TN Panel chaufi keine meh.
Im Moment hani en 24 Zoll (TN) Asus und en 24 Zoll (IPS) Eizo. Sind beides super Monitore!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

glaub ich dir!!! ich bin früehner immer mit Asus Monitore super gfahre!
ich han etz wüki sehr viel glese und alli WQHD Monitore mit 144hz oder me hend s'identische Panel dine und das sigi eifach unfassbar scheisse!!! aso etz ohni übertriebe, SCHLIMM!
:lol:
Benutzeravatar
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1609
Registriert: 20 Nov 2008 23:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von sam »

TypeJ hat geschrieben: ich han etz wüki sehr viel glese und alli WQHD Monitore mit 144hz oder me hend s'identische Panel dine und das sigi eifach unfassbar scheisse!!! aso etz ohni übertriebe, SCHLIMM!
Genau eso isches! Au dä Eizo hät sgliche Panel drin aber isch qualitativ am beschte.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

sam hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: ich han etz wüki sehr viel glese und alli WQHD Monitore mit 144hz oder me hend s'identische Panel dine und das sigi eifach unfassbar scheisse!!! aso etz ohni übertriebe, SCHLIMM!
Genau eso isches! Au dä Eizo hät sgliche Panel drin aber isch qualitativ am beschte.
ja will die aschienend e QS Abteilig hend was die lumpe asus ned het..oder es sind alles Blindi Deppe det :lol:
ich het de Eizo gnoh wener G-Sync het...aber leider leider...
:lol:
Benutzeravatar
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1609
Registriert: 20 Nov 2008 23:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von sam »

TypeJ hat geschrieben: ich het de Eizo gnoh wener G-Sync het...aber leider leider...
grosses DITO!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

nvidia isch scho bits e nazibude..scheiss proprietäre mischt!
aber ebe, Hochmut kommt vor dem Fall :lol:
de glichi Monitor ohni G-Sync choscht im Schnitt 30-50% weniger als de mit G-Sync, WTF?

das wär wohl chum eso wenn AMD mal endlich was gschieds würd bringe!
etz reded alli vo vega..wenns denn do isch gits sicher e 1080 TI oder e neui Titan und de sind d'Chräfteverhältnis wieder identisch!
:lol:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von Gurgelhals »

G Sync isch es extra Modul im Monitor, Freesync lauft über en optionale Teil vo de DisplayPort-Spezifikatione und chunnt so ohni zuesätzlichi oder zmindescht ohni zuesätzlichi proprietäri Hardware us. Drum isch es au billiger. Us em gliche Grund verhebet mines Wüssens in de Praxis G Sync aber au no chli besser. Aber ebe, defür dörf de Monitorhersteller für das bi de Nvidia-Nuttesöhn no de G Sync-Chip ichaufe.

Mit AMD isch es halt so e Sach. Es wär würklich höchsti Ziit, dass sie wieder mal öppis bringed, wo vo vorne bis hine komplett überzüügt, aber i de letschte Jahr händs es praktisch jedes mal uf de Zielgerade wieder versiibt. Nvidia isch da eifach souveräner (bzw. chönd sie sich's offebar inzwüsche sogar leischte, so Sache wie de 3.5Gbyte-Skandal mit de GTX 970 eifach uuszsitze) und solang das de Fall isch, chönd die au ihri Nuttesohn-Nummere wiiterhin durezieh. Leider.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

isch wüki e Sauerei jo!
de 970er Skandal het irgednwie KEI Sau interessiert, die het sich ja verchauft wie warmi Weggli :lol:
ich find nvidia eigentlich schono lässig will die 1080er isch wüki es Sahnestück a Technik aber die G-Sync Scheisse nervt unglaublich!

was hesch du für en Monitor?
:lol:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

TypeJ hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:kommt im 1. HJ -> VEGA
super! de müend sie sich au zersch emol bewiese..und de gahts namal 3 monet bis Trieber würklich stabil sind und verhebed!
scheiss AMD, niemeh! immer nur Lämpä gha im Verglich zu NVIDIA

weisst genau, weil so leut wie du, so dumme scheich verbreite (der vielleicht mal vor 10 Jahren gestimmt hat), kauft keine sau amd-karten. beim letzte produktlaunch im 2016 hat AMD übrigens grad viel weniger treiberprobleme gehabt als nvidia.

ich hab bis letztes jahr auch nur grün kauft, eben weil sich bei mir genau die scheiss vorurteile auch festgesetzt haben. aber wenn man sich mal schlau macht, dann merkt man recht schnell, dass das alles nimmer stimmt. es schlimme is halt, dass die leut dann rumfotze dass amd letztes jahr kein highend-produkt gelauncht und dass nvidia karte unverschämt teuer sind. ja welch wunder bei dem quasi-monopol, was wir mittlerweile haben. wie soll sich die AMD-grafikdivision das auch leiste können? und statt en jahr auf eurer 980 weiterzuzocken und sich dann mal en markt anzugucken, kauft ihr grad wieder ne 1080 :typej: IHR SEIDS PROBLEM
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von Gurgelhals »

TypeJ hat geschrieben:isch wüki e Sauerei jo!
de 970er Skandal het irgednwie KEI Sau interessiert, die het sich ja verchauft wie warmi Weggli :lol:
ich find nvidia eigentlich schono lässig will die 1080er isch wüki es Sahnestück a Technik aber die G-Sync Scheisse nervt unglaublich!

was hesch du für en Monitor?
Vorderhand no kein Gaming-Monitor, sondern no en "gwöhnliche" NEC PA271W. Isch damals wo ich en gkauft han öppe s'bescht gsi, wo priislich no im halbwegs akzeptable Rahme gläge isch (= nöd ganz billig, aber immer no wiit underhalb vom Chostepunkt vo eme Eizo-Monitor).

S'Problem vo dene Gaming-Monitor isch halt das, dass es halt dänn doch chum es Grät gitt, wo würklich restlos alli Kriterie erfüllt. Mich würd G-Sync scho reize, will's ja v.a. underhalb vo 60fps öppis bringt und ich eigentlich lieber echli meh Bildqualität han und defür au mit durchschnittlich 40 oder 50fps zfriede bin. Aber ebe: Die Grät händ dänn wäg em G-Sync Modul i de meischte Fäll nume ein einzige DP-Aschluss, aber ich han meh als ein Rächner am Monitor. Oder de Monitor hätt irgendes underirdisches TN-Display (IPS wär ok, aber am liebschte wär mer eigentlich es VA-Panel wäg de bessere Schwarzwert). Oder sie sind entweder 4K (Overkill) oder 1080p (inzwüsche z'wenig), während ich eigentlich - nöd z'letscht au als Desktop-Uflösig – 1440p will. Oder d'Qualitätssicherig vom Hersteller isch zwiifelhaft. Oder es chunnt mit modischem Gugus dethär wie momentan grad die doofe curved Displays. Undsowiiter.

Wänn a) en Hersteller mit eme tadellose Ruef b) es 1440p G-Sync-Display bringt, wo c) es aständigs VA-Panel (oder es würklich, würklich guets IPS-Panel) hätt und wo me d) au ohni Problem mehreri Rächner chan dra aschlüsse, dänn schlahn ich wohl zue. Wahrschinlich wird's aber so es Produkt nie gäh und 4K-Panels wärded vorher alles andere verdrängt ha (au wänn 4K für d'PC-Wält eigentlich e tummi Uflösig isch).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

BrainBug hat geschrieben: dann mal en markt anzugucken, kauft ihr grad wieder ne 1080 :typej: IHR SEIDS PROBLEM
:lol:
weni di ned scho sovieli jahre würd "kenne" würdi etz sege: Fanboy

es isch natürlich mini Schuld wenn AMD kei High End Charte usebringt! macht Sinn
:lol:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von Acid »

Ist ja auch nicht so das AMD keine Grafikkarten verkauft. Im Workstation Bereich verkaufen sie schon was, und Apple haben ja schon länger glaube ich sämmtliche nur AMD Grafikkarten (Mac Pros sogar zwei...aber von denen werden nicht so viele verkauft, aber die ganzen IMacs und MBPs). Ist natürlich nicht so interessant und Spektakulär wie die High End Gamer geschichten, aber wenns nur um den Verkauf geht sind dass dann doch einige Karten die sie verkaufen. (natürlich, Apple hat keinen riesigen Anteil am gesammten Computermarkt und die Renditen sehen wahrscheinlich auch anders auch als bei 1080s, aber dennoch).
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

TypeJ hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben: dann mal en markt anzugucken, kauft ihr grad wieder ne 1080 :typej: IHR SEIDS PROBLEM
:lol:
weni di ned scho sovieli jahre würd "kenne" würdi etz sege: Fanboy

kann schon sein, hab den sommer s erste mal seit 13 jahren ne AMD/ATI karte kauft und seitdem bin ich rächt fan. und irgendwie schäm ich mich das dass ich die 13 jahre davor immernur nvidia gekauf hab, weil ich damit zum derzeit sehr ungesunden marktungleichgewicht zwischen den beiden beigetragen hab:

Bild

wenn der niedrige marktanteil von den rote wenigstens gerechtfertigt wäre. aber das wirklich schlimme an der sache ist , dass wenn man ne kleine geschichtsstunde macht, man recht schnell sieht, dass AMD zwischen Tesla (Nvidia 8800 Gxx) bis Kepler (GTX 6xx) ein halbes jahrzehnt immer das technologisch bessere produkt zu nem (mitunter deutlich) besseren preis angeboten hat und trotzdem seine marktanteile verlor. irgendwann haben sich die milliardengewinne bei nvidia natürlich auch in einer technologieführerschaft (seit maxwell) manifestiert.

es ist der sieg vom marketing über qualität. und sowas hasse ich wie die pest. eine konsumentenfeindliche aktion nach der anderen und die käufer betteln nach mehr. apple all over again. es ist echt erschreckend :lol:

TypeJ hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:
es isch natürlich mini Schuld wenn AMD kei High End Charte usebringt! macht Sinn
ja gut wenn du jahre lang s bessere produkt zum bessere preis anbietest und es trotzdem keiner kauft, fehlt irgendwann das geld ne volle produktlinie zu launchen. sie haben sich halt 2015 auf das vermeintlich größere marktsegment (200-300 steine) verlassen. wir sind also mit unseren vergangenen konsumentscheidungen durchaus schuld da dran :lol:

und weil AMD eben AMD sind, war auch das mit dem größeren marktsegment ne vollkommene fehleinschätzung, wenn man sich die verkaufszahlen von der gtx 1070 und 1080 anguckt :groel:
so gute ingenieure se bei AMD sind, so schlechte business-leut sind's eben auch.

ich find die firmenpolitik sympatisch und unterstützenswert:
- alles open source (siehe freesync und die ganzen grafikfeatures die den spieleentwicklern zur verfügung gestellt werden)
- lieber die GPUs mit nullgewinn zu nem konkurrenzfähigen preis verkaufen, als sich die fanbase zu vergräulen :groel:

es ist halt massiv aus der zeit gefallen und es wundert mich, wie ein konzern heut so existieren kann... mich wird's trotzdem freuen, wenn se sich berappeln und Ryzen und Vega wieder konkurrenzfähige produkte darstellen. wenn nicht und AMD (zumindest ausm grafikbereich) verschwindet, wird bald nicht nur die Titan X über 1000 steine kosten :lol:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4534
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von The Sheep »

Was bringt en ATI Charte wo villicht sogar besser isch, wenn Spielhärsteller ihri Produkt uf NVIDIA optimiere ?
Das isch fascht wie bi 2 konkurrierende Konsole die kauft zha für die weniger Spiel usechömme. Da chaschder ein abehole will sie villicht technisch besser isch, aber die coole Games chömet uf der andere use.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

ich han ide ganze PC Vergangeheit ZWEIMAL Ati igsetzt.. und ich bin sit de 3dfx Zuesatzchartene debi :lol:

eimol irgendwie vor plus minus 12 Jahr mit ere 5950er und nacher namal x1950xt
beidi Mal isches en Fehler gsi und nach 2 Monet hani müese Nvidia nochechaufe!
bide Ati Charte hesch immer no müesse Wuchelang uf neui Trieberversione warte wenn es Spiel frisch usecho isch..
Ruckelorgie, Darstelligsfehler bis zu komplette Abstürz sind eifach normal gsi..
das isch SICHER mit en Grund gsi das sich immer meh Lüüt abgwendet hend!

und hüt isches eifach eidütig, sie sind technisch 1 Generation hinenoche!
R9 Fury=the OBERLOL, scho gege 980er chancelos und gege die neue erscht recht

Vega luegi mir denn gern wieder ah :-D
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

aja, und e TOP Charte het au früehner sini 600-800.- stei koscht, ich gseh do kein grosse Underschied..(Teuerung)
viellicht bin ich au markeblind :lol:
ich hoffe NID das AMD verschwindt, das isch NIE guet, gibi dir 100% recht!
au de CPU Markt isch trurig eisietig..Intel diktiert freudig Priese wies ihne gad eso passt..aber hey, sie chönds au mache will AMD au det de Aschluss scho lang komplett verlore het!
ich han frühner uf Athlon gsetzt, wers hüt no macht isch behinderet :lol:

vor vieeelne Jahre hani no Cyrix igsetzt :lol:
https://de.wikipedia.org/wiki/Cyrix_6x86MX" onclick="window.open(this.href);return false;

ich bin aso ned unbedingt eine wo immer nur s'türschti will oder brucht..aber ich han gern s'beschti für mis Geld und do führt aktuell kein Weg a Intel und Nvidia dra verbi!

aja, vor Nvidia und Ati hani total uf Matrox gschwore, die hend mit de Millenium und Mystique Charte dazumal de Gamermarkt so beherrscht! technologisch sinds Welte vor allne anderne gsi und de hents eifach kei Interesse me gha a dem Markt..
https://de.wikipedia.org/wiki/Matrox_Gr ... stique.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
liechti Fehlischätzig würdi mal meine, Marketing isch glaub ned dene ihri Stärchi gsi..viellicht sind etz die gliche Lüüt bi AMD :lol:

do was für eus "alti" säck
http://www.pcgameshardware.de/Retrospek ... 12-684394/" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

TypeJ hat geschrieben:aja, und e TOP Charte het au früehner sini 600-800.- stei koscht, ich gseh do kein grosse Underschied..(Teuerung)
viellicht bin ich au markeblind :lol:
also ich antworte demnächst nochmal ausführlich aber:

die topkarte ist die Titan X, gibt's nur im nvidia store und kostet 1.300 Euronen :groel:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

hans gad vorher gseh..ned mal gwüsst das die scho gid!
leck du mir, chrank, 1300.- Eurone :lol:
türer wie früehner d'Mars vo Asus!
und türer wie Dual GPU Versione..wer chauft sowas? das isch s'dopplet was ich zahlt han für mini 1080er
:lol:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

doppelt so teuer für 20% mehr Performance :groel:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von Acid »

Isch's Gägäteil vo speziell, unüblich oder gar lächerlich. Grad i de Technik....

S'Pareto-Prinzip wär z.B. eini vo de Kurve wo annähernd chan usdruckä wiäs chönti usgseh:
Bild

Aber das weisch jo alles sälber au.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

TypeJ hat geschrieben:aja, und e TOP Charte het au früehner sini 600-800.- stei koscht, ich gseh do kein grosse Underschied..(Teuerung)
viellicht bin ich au markeblind :lol:
also jetzt nochmal was wichtiges: die karten die früher schon für den preis verkauft wurden, waren immer große chips mit 5-600mm² die size. die size ist die wichtigste öknomische größe bei der chip-produktion (siehe wafer), da nur eine begrenzte anzahl an chips auf einen wafer passen und größere chips eine höhere fehlerrate haben. die 1080 basiert auf einem 318mm² chip. das waren früher die lower midrange-chips, die nvidia heute zum premiumpreis verkauf und sich dabei die taschen vollmacht (der schrottchip den se jetzt in den switch einbauen, ist so klein, dass er in der prodktion quasi nix kosten dürfte :groel: ). und alles nur weil amd mittlerweile technologisch nicht mehr auf der höhe sind und sie von der seite keine konkurrenz zu erwarten haben.

The Sheep hat geschrieben:Was bringt en ATI Charte wo villicht sogar besser isch, wenn Spielhärsteller ihri Produkt uf NVIDIA optimiere ?
Das isch fascht wie bi 2 konkurrierende Konsole die kauft zha für die weniger Spiel usechömme. Da chaschder ein abehole will sie villicht technisch besser isch, aber die coole Games chömet uf der andere use.
das ist genau wieder so ein fall von "hab ich mal gehört, das muss stimme". es ist allerdings absoluter bullshit. heutzutage sind bis auf ein paar indietitel alle spiele gut für beide hersteller optimiert. und bei den indiespielen fällts in der regel nicht auf, weil die nicht resourcenhungrig sind. tatsächlich ist die aussage höchst unlogisch: sowohl in der xbox wie auch der ps4 steckt AMDs GCN-Architektur. d.h. multiplattformspiele haben prinzipbedingt erstmal auf nvidia-karten mehr optimierungsbedarf. da kommen dann die feldingenieure die beide hersteller zu den spieleentwicklern schicken ins spiel. und hier investiert nvidia clevererweise unmengen an geld. und dann kommen dann so werkzeuge wie gameworks ins spiel, wo spieleentwicklern gamecode für bestimmte grafikfeatures als blackbox (d.h. keine einsicht in den code) angeboten wird, welche dann AMD-charten und auch alte nvidia-karten ( :lol: ) künstlich verkrüppeln. amd hat ein vergleichbares programm "gaming evolved". hier ist aber der ganze code open source und soll explizit auch von nvidias teams weiterentwickelt werden.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von BrainBug »

Acid hat geschrieben: Aber das weisch jo alles sälber au.
ja weiss ich, die analogie ist hier leider vollkommen fehl am platze, weil sich der aufwand für nvidia nicht so verhält.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: PC Gaming Monitor

Beitrag von TypeJ »

de dummi DELL isch ned lieferbar...etz hani halt glich en Asus gnoh, aber TN Panel, uf de IPS Abfall lahni mi ned i!
hoffe er taugt was!

PG278QR
:-D
:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 44 Gäste