Zersch gäbeds .Net frei, präsentiered en vernünftige Desktop für s nögschte Windows und jetzt das! Oni de Ballmer werdes plötzlich sympatisch

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Ah easy... Han halt nur dänkt, wär eigentlich irgendwiä no praktisch. I mim Portmonaie chani jo au CHF, USD und Euro inätuä wenni will...oder usdruckti cryptos. Aber ja, andersits hani jo meischtens eh nur CHF drin, wenni nid im Usland bin, und det denn wiederum kei CHF, vo dem her villicht würklich nid so notwändig.Xinobrax2 hat geschrieben:Hets zumindest mal gä für manchi Coins, aber ich würd devo abrate. Ich han für di wichtigschte paar e separati Wallet und de Rest lani direkt binere Tuschbörse ligge...
Klar, s isch eigentlich zimlich simpel. Ich han i de letschte paar Jahr unterschidlichi Algorithme usprobiert und bin momentan grad binere balancing Strategie hänge blibe. Das funktioniert folgendermasse:Acid hat geschrieben:nöd schlächt Herr Spächt. Hesch de ganz selber programmiert?Xinobrax2 hat geschrieben:Wenns guet lauft bis zu 4%...Tatsujin hat geschrieben:wieviel bringt de im monet so hei?Xinobrax2 hat geschrieben:De tradet Währige, kei Aktiehanf hat geschrieben:bisch sicher dass i dim automatische-aktiechauf-bot no nie ä nintendo oder sony aktie debii gsi ischXinobrax2 hat geschrieben:Ich schaffe weder bi Nintendo no bi Sony und han au kei Aktie drum gatsmer scho zimlich am Arsch verbi...
Hesch das au in Javascript gschribä? Und isch das das wo amigs seisch laufi ufem Pi?Xinobrax2 hat geschrieben: Klar, s isch eigentlich zimlich simpel. Ich han i de letschte paar Jahr unterschidlichi Algorithme usprobiert und bin momentan grad binere balancing Strategie hänge blibe. Das funktioniert folgendermasse:
Gömer mal devo us, de Bitcoin Kurs lit grad bi 500$, denn würdi em Bot 1 Bitcoin und 500$ gä, also es verhätnis vo 1:1, bzw. 50%:50%. Sobald ez di eini oder ander Site uf 52% stigt, macht de Bot e Transaktion, demit s Verhältnis wider uf 50% usgliche wird. Wenn also de Bitcoin Kurs stigt, werded Coins verchauft, wener sinkt, werdeds kauft. Simpel, aber effektiv. Bi dere Strategie isches völlig irrelevant ob de Kurs stigt oder sinkt, wili sowieso immer Gwünn mache. Leider isch das aber au no miteme Risiko verbunde, wili d Coins inere Tuschbörse mues lagere und die theoretisch jederziit chent ghackt werde. Drum arbeiti nebetbi no amene neue System wo via shapeshift.io und lokale Wallets arbeited. Da dete d Gebühre aber biz höcher sind lohnt sich das nur bi grössere Beträg...defür wird aber s Risiko uf es Minimum reduziert.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste