S: step-down converter

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S: step-down converter

Beitrag von sosh_85 »

vectrex hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:
so odr so sind airlink TOP

mit zahle alli viel geld für games & candys , de litt äu en airlink transformer drinn ;-)

wenn nöd ....höret uf sammle ;-)
Ich ha (no) niene öppis vo Candy gläse wo agschlosse werde söll. Und wenns es einzig und allei es Grät mit Schutzisolierig wär, denn isch sonen Airlink so oder so USEGHEITS GÄLD ...

find ich nöd ;-) will japan grät wänd 100V und nöd 110.... ich weiss mit 110 gahts äu.... aber isch mer scheiss egal, will de airlink genau mini gwünschte 100V us geht.

ich han selber erfahrig gmacht das 100V beste isch für japan grät...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S: step-down converter

Beitrag von vectrex »

sosh_85 hat geschrieben: find ich nöd ;-) will japan grät wänd 100V und nöd 110.... ich weiss mit 110 gahts äu.... aber isch mer scheiss egal, will de airlink genau mini gwünschte 100V us geht.

ich han selber erfahrig gmacht das 100V beste isch für japan grät...
Läs bitte nomol min Satz. Falls nötig no es zweits Mol. Läse, verstoh und denn zruggschriebe. Han ich irgendwo gschriebe, en Airlink sig nid guet oder es isch egal öb es Candy mit 110V oder 100V betriebe wird ? Ich glaubs nöd.

Mini Usag isch folgendi gsi:

Ich ha (no) niene öppis vo Candy gläse wo agschlosse werde söll. Und wenns es einzig und allei es Grät mit Schutzisolierig wär, denn isch sonen Airlink so oder so USEGHEITS GÄLD ...

Wenn mer jetzt no säge chasch, was es Grät mit Schutzisolierig isch (chasch es au goge google), denn söttisch mini Ussag begriffe - will für es dertigs Grät wär begoscht kein Airlink nötig ...
Magnus
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 375
Registriert: 27 Mai 2015 14:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
17
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: S: step-down converter

Beitrag von Magnus »

vectrex hat geschrieben:Ich het suscht dä im Agebot - hetti dr Vorteil, dass gnüegend Reserve vorhande isch wenn emol no meh Cabs würdsch chauffe (het 1500 W):

Bi Interesse pm ...
Sorry für die späte Antwort, aber ich hab diesen airlink bestellt. Danke fèr das Angebot.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 19 Gäste