s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von evo »

zeromeier hat geschrieben:
evo hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:viellicht 10%. diä andere hani scho gspielt.
ich chum nöd mal nache es aktuells spiel zspiele, wie söll meh da 100i alti Spiel chöne spiele?
niemerd hed Ziit für das und wirds au nie ha, Ziit wird immer weniger, nöd meh.
Weisheit des jahres :lol:
isch aber wahr :lol:
Uf dich bezoge scho, wenn du das seisch.
Ich nimm mir eifach die zit zum game. Eifach wilis gärn mach.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

ich au. spiele sicher 1-2h am Tag. Bin ja nur scho 1h im Zug und was sölli dete mache? Am Händy ummechnüpple. :kicher:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17309
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von zeromeier »

geosnow hat geschrieben:ich au. spiele sicher 1-2h am Tag. Bin ja nur scho 1h im Zug und was sölli dete mache? Am Händy ummechnüpple. :kicher:
Sprach lerne oder was weiss ich. gid 238420384238 Sache.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

ebbe games. findi voll geil.

git nüt bessers zum abschalte
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

Gmäss NEO-GEO.com isch es full set japan neo geo aes mit 117 titel mit metal slug, usw. für 100'000 usd verchauft worde.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2012
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von DeftOne »

Hmm da Set wo da mal vomene Spanier oderso uf ebay gsi isch? De het ja glaub 200'000 wölle.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

Chani nöd säge. Hans nöd kauft.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Wau, 4 siite neogeo topic i 3 täg!
Häds scho johre nömm gä :-)
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von evo »

Neogeo rox.





















Aber alles vo nintendo rox mehr :oops:
neobad
Frischling
Frischling
Beiträge: 36
Registriert: 16 Dez 2011 09:56
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von neobad »

https://youtu.be/Q_kGJBv6Wr4" onclick="window.open(this.href);return false;
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:ich au. spiele sicher 1-2h am Tag. Bin ja nur scho 1h im Zug und was sölli dete mache? Am Händy ummechnüpple. :kicher:
Switch oder Nintendo 3DS ?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

sosh_85 hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:ich au. spiele sicher 1-2h am Tag. Bin ja nur scho 1h im Zug und was sölli dete mache? Am Händy ummechnüpple. :kicher:
Switch oder Nintendo 3DS ?
das machi ja. :-D
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von Lone Wolf »

jetzt isch de chauf vo neo geo games de dümmscht ziitpunkt wos git. isch momentan mit abstand s'hyptischte retro system. prise sind uf de höchi vom mount everest. und ich als neo geo hure der ersten stunde sägä es wird idä nächschte jahr zämäbreche. wennt jetzt afangsch sammle muesch d'games fascht konserviere. mit jedem tag meh gahsch es risiko ih das öppis futsch gaht. prise sind dadure sowieso absurd. zahlsch hüt es ms1 12k und morn gahts kaputt. garantie? am ass une. jede gsundi menscheverstand sött dezue neige ufeme neosd zgame. ich investier doch nid 100k ines fullset wenni nur 5% game und storage queen spiele. wahrschinlich verchaufi mini ganz sammlig woni han eines tages. einzeln und mit gröschtem profit. denn schön everdrives oder ganz uf emus. mitem cash investieri ines huus oder so. fuck it. gamer hin oder her
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von m.o.terra kaesi »

So wie du rädsch Lone Wolf wär aber Hött de Tag zom dini Sammlig zverchaufe. Ned morn! Sooo rational besch de doch weder ned ;-)

By the way: wenn de i 10-50 johr all games vo allne system nömm laufid, werdids halt de "ideologischi" Wert no ha, oder meinsch eine wo alti Kaffi-mühline oder Grammophon sammlid wott di dingers no zomm laufe bringe!
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von Lone Wolf »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:oder meinsch eine wo alti Kaffi-mühline oder Grammophon sammlid wott di dingers no zomm laufe bringe!
also ich weiss nid was es retro grammophon choschtet und wie de sammlermärt da usgseht. für mich isch jeglichi investition i öpis woni nid nutze hirnlos. speziell als zocker. mich reuts e sammlig und härtverdients cash usgeh im wüsse, dassi a) niä wüki ziit han zum zocke b) unmenge geld ligge lahn für öpis wo im regal verstaubt nur zum mal ab und zue in vitrine wixe oder all schaltjahr öperem wos glich wertschetzt chöne zeige wie geil das mini sammlig isch. min game boy isch letschti grad abgschmiert. tolli sach. schisst mi ah. uf eimal passiert das miteme vollumbaute neo geo aes. 1000.- futsch. suech en techniker wos repariert. was machsch mit games? aha sunfade?! 2k rabatt bitte...höremer uf. ich verstahns völlif wenn lüt ihri sammlige verchaufed und für en ab und zue zock ef emu umstiged. da akzeptierei au de eint oder ander bug oder es mümümü a latenzzite.

zum thema selber: ich sägä nur JETZT söttsch kei aes chaufe. dümmscht ziitpunkt. lieber 8 jahr warte, wennt denn no läbsch. isch strategisch besser :kicher:
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von Panther »

Weiss nit, mit gsundem Menscheverstand het au s'game an sich nit viel z'tue. Es isch es Hobby, Fuesball, Figürli sammle. Nüt wo me brüchti. Ich finds uf e art toll dass die alte Games doch en gwüsse Wert becho hend und es git no viel türi Games womer vermuetli nie ka leischte aber eso schlimm isch es nit, die meischte do verdiene jo sicher au meh als me in dr Lehr gha het, also was sind 300-400 Stutz mol es Game kaufe? Oder halt mol paar Mönet spaare bis es e PCB oder es AES Modul git? Sette mr nit Stolz druf si dass mer vellicht vor 10/20 Johr öbis gschiids kauft hend wo anderi no pennt händ oder dr Lara nochegwixt hend?

Wenn Geld für Kunscht usegworfe wird, oder anderi Sache, Auto, Goofe, Statussymbol oder diggi Ferie, schreit au kein Sau. Isch es nit paradox dass genau mir Gamer finde die Games sind völlig übertüürt? Alternative gits keine, die Prise sind d'Realität und wenn biz sorg hesch goht das Züg au nit kaputt, me mues es numme spiele und nit im Schrank lo verecke. Ich rechne ebbe au nit drmit dass Prise werde zämmegheie und ich will jetzt freud ha und nit in 8 Johr, in 8 Johr bini vellicht wirkli woogrecht und denn hani au nüt devo.

Dümmschti Zytpunkt für AES, oder vellicht die letschti Möglichkeit? Ich ha mer die Spiel no gholt wo mer ha könne leischte und i ha welle, wenn's halt in 2-8 Johr wider zämme gheit isch au egal, ich has jo zum spiele kauft und nit als Wertaalag. Natürli es Metal Slug oder BlazingStar könnt mer au nit leischte. Und wenn usrechnisch wieviel Verluscht gmacht hesch mit Neue Spiel, sage mir Super Street Fighter Import damals 150.- oder Seiken Densetsu 3 180.- und hüt hets nüt meh wert, denn isch es vellicht nit eso verkehrt öbis kaufe wo ä Wertsteigerig erläbt, oder zumindescht könnti. Es sei denn meh goht lieber mit em Ferrari id'Ferie aber denn wär das s'falsche Forum zum argumentiere.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von sosh_85 »

Panther hat geschrieben:Weiss nit, mit gsundem Menscheverstand het au s'game an sich nit viel z'tue. Es isch es Hobby, Fuesball, Figürli sammle. Nüt wo me brüchti. Ich finds uf e art toll dass die alte Games doch en gwüsse Wert becho hend und es git no viel türi Games womer vermuetli nie ka leischte aber eso schlimm isch es nit, die meischte do verdiene jo sicher au meh als me in dr Lehr gha het, also was sind 300-400 Stutz mol es Game kaufe? Oder halt mol paar Mönet spaare bis es e PCB oder es AES Modul git? Sette mr nit Stolz druf si dass mer vellicht vor 10/20 Johr öbis gschiids kauft hend wo anderi no pennt händ oder dr Lara nochegwixt hend?

Wenn Geld für Kunscht usegworfe wird, oder anderi Sache, Auto, Goofe, Statussymbol oder diggi Ferie, schreit au kein Sau. Isch es nit paradox dass genau mir Gamer finde die Games sind völlig übertüürt? Alternative gits keine, die Prise sind d'Realität und wenn biz sorg hesch goht das Züg au nit kaputt, me mues es numme spiele und nit im Schrank lo verecke. Ich rechne ebbe au nit drmit dass Prise werde zämmegheie und ich will jetzt freud ha und nit in 8 Johr, in 8 Johr bini vellicht wirkli woogrecht und denn hani au nüt devo.

Dümmschti Zytpunkt für AES, oder vellicht die letschti Möglichkeit? Ich ha mer die Spiel no gholt wo mer ha könne leischte und i ha welle, wenn's halt in 2-8 Johr wider zämme gheit isch au egal, ich has jo zum spiele kauft und nit als Wertaalag. Natürli es Metal Slug oder BlazingStar könnt mer au nit leischte. Und wenn usrechnisch wieviel Verluscht gmacht hesch mit Neue Spiel, sage mir Super Street Fighter Import damals 150.- oder Seiken Densetsu 3 180.- und hüt hets nüt meh wert, denn isch es vellicht nit eso verkehrt öbis kaufe wo ä Wertsteigerig erläbt, oder zumindescht könnti. Es sei denn meh goht lieber mit em Ferrari id'Ferie aber denn wär das s'falsche Forum zum argumentiere.

bin ich völlig dinere meinig :wixer:

ich persönlich finde absolut kei spass dra emulatore spiele..... fläsht mi eifach ned.

alternativ cha mer sich ou neo geo mvs hole , kostet es blazing star 100-150 und chasch sogar aes version hebble ( unibios )
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Lone Wolf hat geschrieben: zum thema selber: ich sägä nur JETZT söttsch kei aes chaufe. dümmscht ziitpunkt. lieber 8 jahr warte, wennt denn no läbsch. isch strategisch besser :kicher:
ähm... wenn JETZT dä tömscht ziitponkt zom CHAUFE esch, de mösst nach Adam-Riese-Logik JETZT dä bescht ziitponkt si zom VERCHAUFE...
oder öppe ned?! :vortex:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von sosh_85 »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Lone Wolf hat geschrieben: zum thema selber: ich sägä nur JETZT söttsch kei aes chaufe. dümmscht ziitpunkt. lieber 8 jahr warte, wennt denn no läbsch. isch strategisch besser :kicher:
ähm... wenn JETZT dä tömscht ziitponkt zom CHAUFE esche, de mösst nach Adam-Riese-Logik JETZT dä bescht ziitponkt si zom VERCHAUFE...
oder öppe ned?! :vortex:
NUR muesch zersch käufer finde ;-) wo der ou din wunsch preis zahlt....
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von Panther »

Genau das isch bim AES passiert, durch das Prise eso explodiert sind spekuliere Verkäufer uf no höcheri Prise und verkaufen nit, ergo no weniger Games werde aabote und durch das werdeds no türer. Irgendwenn blibt alles stoh kein ka kaufe und kein will verkaufe zu de alte Prise.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Panther hat geschrieben:Genau das isch bim AES passiert, durch das Prise eso explodiert sind spekuliere Verkäufer uf no höcheri Prise und verkaufen nit, ergo no weniger Games werde aabote und durch das werdeds no türer. Irgendwenn blibt alles stoh kein ka kaufe und kein will verkaufe zu de alte Prise.
aso esch eigentli de Lone Wolf sälber gschold, hockt er no of sim Stuff obe, winä Gloggere :vortex:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von sosh_85 »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Panther hat geschrieben:Genau das isch bim AES passiert, durch das Prise eso explodiert sind spekuliere Verkäufer uf no höcheri Prise und verkaufen nit, ergo no weniger Games werde aabote und durch das werdeds no türer. Irgendwenn blibt alles stoh kein ka kaufe und kein will verkaufe zu de alte Prise.
aso esch eigentli de Lone Wolf sälber gschold, hockt er no of sim Stuff obe, winä Gloggere :vortex:
vellecht schlöpft ja es neo geo bibeli :-0
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h295669563" onclick="window.open(this.href);return false;

700000yen bzw 6500chf.
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von Panther »

Mit 6500 hesch es aber noni dehei, do will dr Zoll au no abzocke. Und hesch dFroge gläse? Ich hät dem jetzt au nit traut wenn is nit sälber hät könne go ufmache. Über proxy hesch kei chance uf Refounds oder so. Also 7000 uf volls Risiko....
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: NEO GEO AES Games und Sammlung

Beitrag von geosnow »

Panther hat geschrieben:Mit 6500 hesch es aber noni dehei, do will dr Zoll au no abzocke. Und hesch dFroge gläse? Ich hät dem jetzt au nit traut wenn is nit sälber hät könne go ufmache. Über proxy hesch kei chance uf Refounds oder so. Also 7000 uf volls Risiko....
hehe niemerd hät kauft.

also doch nöd so viel wert? nöd mal en japaner häts kauft. de hätti ja schnell verbi gah chönne. :P
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast