s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von m.o.terra kaesi »

I däm Forum do öpertem en Sammlig welle abchaufe esch zemmli förig. Esch wie ofem Mond es Glas Wasser wälle sueche.
Entweder A) mer häd gar kä sammlig meh ond nor no emu, raspberry, download-shizzle
oder B) mer häd no en sammlig, ruckt sie aber eh niä use! Osem gliche grond wie dä, wo eini wott sueche (ond scho en anderi Sammlig häd).

:lol:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von geosnow »

git immer lüt, wo geld bruched. klar, chasch au en chli kredit ufnäh.
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von XYBOT »

also s züg chunt und gaht, han scho jensti mal system gsammlet und wider useglah. isch de gamer chreislauf, isch chrankheit :groel:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von m.o.terra kaesi »

by the way...mer häd s'topic no besser gfalle wos no "suche neo geo games" gheisse häd :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17309
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von zeromeier »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:by the way...mer häd s'topic no besser gfalle wos no "suche neo geo games" gheisse häd :mrgreen:
Gad jedem so
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von geosnow »

ich han au scho es paar Sammlige kauft und verkauft. isch iisi.
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von Panther »

Ich hät es paar hundert Spiel zum verkaufe, aber ds'Fuul alles ds'Lischte (Alles CIB NTSC-J vo Fami bis Pleisi2) aber kei Neo Geo lol
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von geosnow »

häsch es paar türi no debi wiä rekka snow bros usw. andernfalls bruchis nöd.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: s: kaufe alle sammlungen: SNES, NES, MD, NEO GEO, GB, PS

Beitrag von geosnow »

https://www.ebay.com/itm/Lot-of-252-Sup ... SwEfFayHPd" onclick="window.open(this.href);return false;

so güsel wot niemerd.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von turntablism »

Lol, di chlii uf em foti :lol:
:vortex:
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von Lone Wolf »

es isch luschtig, ich kenne jetzt doch scho paar nase da ine über all diä jahre. erstunlicherwis folgend alli chli de ähnliche zueordnige

a) mer gamet usschliesslich original - us irgend eme religiöse grund
b) mer will original feeling ha und original game und spielt uf everdrives oder modifizierte konsole mit raubkopie (game isch identisch im endeffekt- kei latenzproblem - 1:1)
c) mer interessiert sich en scheiss defür und gamet uf emu, bsitzt im schlimmschte fall nid mal konsole und hackt sich dur de gamekosmos und nimmt
gringfüegigi glitches und bugs in chauf und isch BFF mitem john wayne
d) mer isch sammler und langed sis heilige original nid ah wäg mümü-chratzer und zockt raubkopie dihei (oder bsitzt im extrem-nerd-fall e gamerversion vom game)
e) mer nutzt emus usschliesslich zum di alte games ufpimped chöne zocke. z.b. ps2 games uf full-hd mit massive grafik upgrades und urkel wow mama effekt
f) mer gamet gar nüm aktiv und lueget nur no youtube gamevideos will mer kei ziit oder bock meh hät
g) mer sammlet nur sinnlos vor sich ane und gamet niä

fazit: wenns rein ums game 1:1 gaht, langed es everdrive vorig zum glücklich werde. schliesslich sinds darum au erfunde worde (oder für gruppe d). es git kän unterschied zum original. i dem sinn bruchts da kei sammlige meh dihei. es ist de nostalgieeffekt wo zum chauf verleitet. mer wot s'original us irgend eme grund ide händ ha. mer findets geil. de schwenis wird grösser debi. mer hät en status irgendwo im gamenirvana. alles gründ wo ich nid (bzw. nüm) chan navollzieh. ich zell mich grundsätzlich zu de everdrivler, drum wirdi alli games wohl demnächst mal verchaufe. de verchaufsstress schisst mi jetzt scho ah. drum chani mir nid vorstelle wiä das isch wenn eine 20000 games verchaufe will. da zieht s'läbä a dir verbi :typej: geschweige denn wenn was vode original futsch gaht, oder verbrennt, oder wasserschade häsch, oder weiss der teufel was...de aschiss chani mir nid mal annähernd vorstelle. darum: sammelphase terminated. wahrschinlich für immer :papst:

by the way: allne emu-hater empfiehl ich dringend mal WiiU Games ufem Cemu in 4k z'game & teste. Das isch de reini verdammti high end wahnsinn. Community isch dermasse gross und guet mit viel updates und fixes, dass ich fascht behaupte chan es isch besser als Original. Das isch under anderem au en Grund wieso ich Emus geil find. Isch wiä Autopimpe im Gamebusiness. irgendwie isch ottonormal game für mich ebe nüm so cool.


Quelle
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von sosh_85 »

[quote="Lone Wolf"]es isch luschtig, ich kenne jetzt doch scho paar nase da ine über all diä jahre. erstunlicherwis folgend alli chli de ähnliche zueordnige

a) mer gamet usschliesslich original - us irgend eme religiöse grund
b) mer will original feeling ha und original game und spielt uf everdrives oder modifizierte konsole mit raubkopie (game isch identisch im endeffekt- kei latenzproblem - 1:1)
c) mer interessiert sich en scheiss defür und gamet uf emu, bsitzt im schlimmschte fall nid mal konsole und hackt sich dur de gamekosmos und nimmt
gringfüegigi glitches und bugs in chauf und isch BFF mitem john wayne
d) mer isch sammler und langed sis heilige original nid ah wäg mümü-chratzer und zockt raubkopie dihei (oder bsitzt im extrem-nerd-fall e gamerversion vom game)
e) mer nutzt emus usschliesslich zum di alte games ufpimped chöne zocke. z.b. ps2 games uf full-hd mit massive grafik upgrades und urkel wow mama effekt
f) mer gamet gar nüm aktiv und lueget nur no youtube gamevideos will mer kei ziit oder bock meh hät
g) mer sammlet nur sinnlos vor sich ane und gamet niä

fazit: wenns rein ums game 1:1 gaht, langed es everdrive vorig zum glücklich werde. schliesslich sinds darum au erfunde worde (oder für gruppe d). es git kän unterschied zum original. i dem sinn bruchts da kei sammlige meh dihei. es ist de nostalgieeffekt wo zum chauf verleitet. mer wot s'original us irgend eme grund ide händ ha. mer findets geil. de schwenis wird grösser debi. mer hät en status irgendwo im gamenirvana. alles gründ wo ich nid (bzw. nüm) chan navollzieh. ich zell mich grundsätzlich zu de everdrivler, drum wirdi alli games wohl demnächst mal verchaufe. de verchaufsstress schisst mi jetzt scho ah. drum chani mir nid vorstelle wiä das isch wenn eine 20000 games verchaufe will. da zieht s'läbä a dir verbi :typej: geschweige denn wenn was vode original futsch gaht, oder verbrennt, oder wasserschade häsch, oder weiss der teufel was...de aschiss chani mir nid mal annähernd vorstelle. darum: sammelphase terminated. wahrschinlich für immer :papst:




isch ok jede söll sini meinig ha :-)

das wo mich intressiert hol i mal bi der dihei ab ;-) de muesch ned uf post seckle
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17309
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von zeromeier »

Lone Wolf hat geschrieben:drum wirdi alli games wohl demnächst mal verchaufe. de verchaufsstress schisst mi jetzt scho ah.
Ich verchauf din Ganz Krams mit Provision, wärsch nöd de erscht :lol:

Zum Rescht: Da bin ich natürlich ganz diner Meinig. Mir gid das nix meh, irgendwelchi Spiel dihei zlagere, wenni mal Luscht han uf Retro schmeissi de Raspberry a, lauft perfekt und ich muss dank scanlines etc. kein ultra-hässliche Röhrebildschirm ufstelle :idea:

Aber ja, jedem das seine, gid Lüüt die schaffed täglich 18h und findeds geil, findi au nöd geil lol

ps: han letschti ja snes und md mit everdrive verchauft (mini letschte Original Retro-Konsole dihei gsii). Hans vorm verschicke namal an Fernseh aghänkt. Es hed ufm 65" lcd dermasse übel usgseh, dass ich dem effektiv kein Sekunde nahtruut han. aber ja, wemer s'richtig setting dihei hed, sind die everdrive sache schono guet.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7446
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Lone Wolf hat geschrieben:es isch luschtig, ich kenne jetzt doch scho paar nase da ine über all diä jahre. erstunlicherwis folgend alli chli de ähnliche zueordnige

a) mer gamet usschliesslich original - us irgend eme religiöse grund
b) mer will original feeling ha und original game und spielt uf everdrives oder modifizierte konsole mit raubkopie (game isch identisch im endeffekt- kei latenzproblem - 1:1)
c) mer interessiert sich en scheiss defür und gamet uf emu, bsitzt im schlimmschte fall nid mal konsole und hackt sich dur de gamekosmos und nimmt
gringfüegigi glitches und bugs in chauf und isch BFF mitem john wayne
d) mer isch sammler und langed sis heilige original nid ah wäg mümü-chratzer und zockt raubkopie dihei (oder bsitzt im extrem-nerd-fall e gamerversion vom game)
e) mer nutzt emus usschliesslich zum di alte games ufpimped chöne zocke. z.b. ps2 games uf full-hd mit massive grafik upgrades und urkel wow mama effekt
f) mer gamet gar nüm aktiv und lueget nur no youtube gamevideos will mer kei ziit oder bock meh hät
g) mer sammlet nur sinnlos vor sich ane und gamet niä

ech ghöre zo kategorie f) :lol:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7659
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: s: en Grund zum mini Sammlig zbhalte

Beitrag von calanda »

I sammle nur no nes. Will mit dem chan i am meiste afange und das spiel i au sicher
Han au es rasperry aber das staubt vor sich hi.

Alles sammle bringt ni viel.das chanmer ja mit emus ergänze
I find 1 system sammle das defür richtig. Und falls das mal komplett wer es neus sammle
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast